Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
01180 014975 15988593 na godz. na dobę w sumie
Gobliiins 4 - poradnik do gry - ebook/pdf
Gobliiins 4 - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 47
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> przygodowe
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do humorystycznej gry przygodowej „Gobliiins 4” zawiera opis przygód trójki sympatycznych goblinów od początku do końca – wliczając w to ukryty, bonusowy etap zabawy.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wstęp
-Porady ogólne
-Etap pierwszy - Biuro detektywistyczne
-Etap drugi - Żółwica Urszula
-Etap trzeci - Smok
-Etap czwarty - Zamek królewski
-Etap piąty - Król Zachesse
-Etap szósty - Pokój Romusia
-Etap siódmy - Tunel
-Etap ósmy - Krecia stacja
-Etap dziewiąty - Mechaniczny kameleon
-Etap dziesiąty - Wielki Sałatini
-Etap jedenasty - Kawałek sałaty między zębami
-Etap dwunasty - Port Czerwgard
-Etap trzynasty - Parchewkowe Pole
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 19

Informacja o grze

Sequel słynnych przygodówek, wydanych w pierwszej połowie lat 90. XX wieku. Ponownie głownymi bohaterami są trzy zwariowane gobliny, a fabuła przepełniona jest absurdalnym humorem.

Gra Gobliiins 4, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2009 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry Gobliiins 4 autor: Antoni „HAT” Józefowicz (c) 2009 GRY-OnLine S.A. Producent Societe Pollene, Wydawca 1C / Cenega, Wydawca PL CD Projekt. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Gobliiins 4 – Poradnik GRY-OnLine S p i s t r e ś c i Wstęp_________________________________________________________ 3 Porady ogólne __________________________________________________ 4 Opis przejścia___________________________________________________ 5 Etap pierwszy: Biuro detektywistyczne_________________________________________ 5 Etap drugi: Żółwica Urszula___________________________________________________ 6 Etap trzeci: Smok ___________________________________________________________ 7 Etap czwarty: Zamek królewski _______________________________________________ 9 Etap piąty: Król Zachesse____________________________________________________ 11 Etap szósty: Pokój Romusia _________________________________________________ 13 Etap siódmy: Tunel _________________________________________________________ 16 Etap ósmy: Krecia stacja ____________________________________________________ 18 Etap dziewiąty: Mechaniczny kameleon _______________________________________ 20 Etap dziesiąty: Wielki Sałatini________________________________________________ 23 Etap jedenasty: Kawałek sałaty między zębami ________________________________ 26 Etap dwunasty: Port Czerwgard ______________________________________________ 29 Etap trzynasty: Parchewkowe Pole ___________________________________________ 31 Etap czternasty: Rakieta ____________________________________________________ 34 Etap piętnasty: Kraniec świata _______________________________________________ 37 Etap szesnasty: Wielki Gnurtz________________________________________________ 41 Etap siedemnasty: Znowu razem _____________________________________________ 45 Wydawnictwo GRY-OnLine S.A. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2009 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 Gobliiins 4 – Poradnik GRY-OnLine Wstęp Witam w nieoficjalnym poradniku do humorystycznej gry przygodowej Gobliiins 4. Znajdziesz w nim opis przygód trójki sympatycznych goblinów od początku do końca – wliczając w to ukryty, bonusowy etap zabawy. Antoni „HAT” Józefowicz Strona: 3 Gobliiins 4 – Poradnik GRY-OnLine Porady ogólne • Thrabs to główna postać gry – podnosi przedmioty i używa ich, nadto rozmawia z bohaterami niezależnymi. Jeżeli więc w tekście występuje zdanie ze słowami „podnieś”, „weź” lub „użyj” – dotyczy ono właśnie jego. • Polopirion to mag. Jeżeli w tekście pada słowo „zaczaruj” lub „użyj zaklęcia” – dotyczy ono właśnie jego. • Sztrenkf to siłacz, którego używasz do „przesuwania” i „uderzania”. • Dla ułatwienia lektury postacie goblinów oznaczone są w poradniku kolorem zielonym, przedmioty (po raz pierwszy wspomniane w tekście) brązowym, zaś postacie niezależne pomarańczowym. • Pamiętaj o jednej rzeczy – urok tej gry tkwi w zabawnych animacjach, więc nim wykonasz poprawne czynności, spróbuj od czasu do czasu posłać innego (niż to wskazuje tekst) goblina do akcji – na przykład niech Sztrenkf zaatakuje wielką żółwicę na drugiej planszy. • Na końcu każdego etapu musisz wyprowadzić gobliny do wyjścia – Thrabs zawsze wychodzi ostatni! Strona: 4 Gobliiins 4 – Poradnik GRY-OnLine Opis przejścia E t a p p i e r w s z y : B i u r o d e t e k t y w i s t y c z n e Podejdź do i ptaka podnieś list. Następnie weź zza okna różę, leżące na szafce po lewej szkło powiększające oraz łyżkę z półki obok. Wsadź różę do wazonu i przyjrzyj się przy użyciu szkła małemu, ruchomemu czemuś. Teraz zabierz ze stołu kanapkę, a z pudełka koło roślinki ość. Daj chleb i ość ptakowi, a potem użyj łyżeczki na słoju. Pozbieraj korniszony i daj je roślince. Spróbuj użyć drzwi. Przyjrzyj się wiszącemu po lewej portretowi, zabierz przy okazji ząb. Potem użyj ołówka i daj wiadomość ptakowi. Po chwili wróci ze sporą marchewką. Daj ją roślince i wyjdź drzwiami. Strona: 5 Gobliiins 4 – Poradnik GRY-OnLine E t a p d r u g i : Ż ó ł w i c a U r s z u l a Porozmawiaj z Bercikiem i zabierz drabinę. Ustaw ją na stabilnym miejscu za głową żółwicy. Teraz niech Sztrenkf uderzy w jej uchwyt – Thrabs może wyjść na górę i zabrać butelkę, kwiat z donicy oraz wazon. W tym czasie poślij Sztrenkfa na górę i niech wysunie pierwszy mebel. Kliknij na mebel dwukrotnie, aby znalazł się w wózku Bercika. Potem powtórz czynność i znowu. Trzeci mebel (szafa) utknie na półpiętrze. Poślij Thrabsa na górę, by zabrał biedronkę i donicę. Daj je Bercikowi. Teraz zabierz deskę leżącą na lewo od Urszuli i użyj jej na szafie. Następnie niech Thrabs wskoczy na nią. Teraz użyj słoja na żywicy (pod łbem żółwicy), następnie słoja z żywicą na rozbitym wazonie. Weź naprawiony wazon – Thrabs go Bercikowi automatycznie. Złóżcie drabinę – Sztrenkf niech uderzy w dźwignię, a Thrabs schowa ją złożoną. Podnieś deskę leżącą między Bercikiem a żółwicą i połóż ją na głazie w prawym, dolnym rogu ekranu. Niech Thrabs wyjdzie tam i porozmawia dwukrotnie z Urszulą, a potem da jej kwiat. Nim wyjdziesz z planszy (wyjście znajduje się koło drogowskazu), weź drugi ząb, leżący na lewo od łba Urszuli w głębi ekranu. Strona: 6 Gobliiins 4 – Poradnik GRY-OnLine E t a p t r z e c i : S m o k Po przywitaniu z czarodziejem użyj szkła, by odczytać napis na ścianie na lewo od wejścia. Potem podnieś z ziemi szczebel i użyj go na drabinie. Wyjdź na górę i podnieś czaszkę oraz żuchwę. Wyślij na górę Sztrenkfa, niech uderzy w zaklinowaną kość. Teraz możesz ją podnieść. Użyj czaszki i kości na stercie kości. Niech zaczaruje ją Polopirion. Podnieś nasiono i użyj go w miękkiej ziemi powyżej. Poślij tam Polopiriona, niech zaczaruje to miejsce, a następnie wyślij Sztrenkfa na górę. Teraz przesuń Thrabsas na smoczy ogon. Gdy już tam będą, niech Sztrenkf uderzy w smoczą głowę. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Gobliiins 4 - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: