Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00304 007537 15948412 na godz. na dobę w sumie
Gorky 02: Aurora Watching - poradnik do gry - ebook/pdf
Gorky 02: Aurora Watching - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 141
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> akcja i strzelanki
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do polskiej produkcji sneakera Gorky 02: Aurora Watching zawiera dokładny opis wszystkich misji, wraz z mapami, lokalizacją przeciwników oraz wszelkich dóbr, jakie przyjdzie nam znaleźć podczas rozgrywki.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wprowadzenie
-Jak grać aby wygrać
-Misja 1-A
-Misja 1-B cz.1
-Misja 1-B cz.2
-Misja 1-C cz.1
-Misja 1-C cz.2
-Misja 1-C cz.3
-Misja 2-A cz.1
-Misja 2-A cz.2
-Misja 2-B cz.1
-Misja 2-B cz.2
-Misja 2-B cz.3
-Misja 2-B cz.4
-Misja 3-A cz.1
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 48

Informacja o grze

Gorky 02: Aurora Watching to trzecia część serii gier produkcji polskiego zespołu Metropolis Software. Łączy je ze sobą apokaliptyczny klimat rozgrywki oraz osoba głównego bohatera – agenta Cole’a Sullivana. Dzielą zaś gatunki, gdyż część pierwsza – Gorky

Gra Soldier Elite, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku strzelanin. Tytuł wydany został w Polsce w 2004 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry Gorky 02 Aurora Watching autor: Piotr „Ziuziek” Deja (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Gorky 02: Aurora Watching – Poradni k GRY-OnLine S P I S T R E Ś C I Wprowadzenie _________________________________________________________ 3 Jak grać aby wygrać ____________________________________________________ 4 Misja 1-A _____________________________________________________________ 6 Misja 1-B ____________________________________________________________ 11 Misja 1-C ____________________________________________________________ 17 Misja 2-A ____________________________________________________________ 28 Misja 2-B ____________________________________________________________ 36 Misja 3-A ____________________________________________________________ 47 Misja 3-B ____________________________________________________________ 53 Misja 4-A ____________________________________________________________ 61 Misja 4-B ____________________________________________________________ 68 Misja 5-A ____________________________________________________________ 74 Misja 5-B ____________________________________________________________ 79 Misja 5-C ____________________________________________________________ 84 Misja 6-A ____________________________________________________________ 89 Misja 6-B ____________________________________________________________ 95 Misja 7-A ___________________________________________________________ 102 Misja 7-B ___________________________________________________________ 110 Misja 8-A ___________________________________________________________ 120 Misja 8-B ___________________________________________________________ 130 Misja 9 _____________________________________________________________ 132 Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o. (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 www.gry-online.pl Gorky 02: Aurora Watching – Poradnik GRY-OnLine W p r o w a d z e n i e Wprowadzenie Witam w poradniku do najnowszego polskiego sneakera – mowa o grze Gorky 02: Aurora Watching. Na początku zawarte zostały ogólne porady dotyczące grania – jeśli będziesz się nimi kierował, bez problemu przejdziesz przez wszystkie etapy. Jednak jeśli napotkasz jakiś problem, to zapraszam wtedy do dokładnego opisu wszystkich misji, wraz z mapami, lokalizacją przeciwników oraz wszelkich dóbr, jakie przyjdzie Ci znaleźć (te ostatnie w tekście oznaczone są one kolorem zielonym). W opisie misji nie ma wielu oznaczeń, które mogłyby sprawiać problem. Na mapie numery odpowiadają obrazkom, do których dołączony jest odpowiedni opis. Pamiętaj, że obrazek przedstawia to co widzisz, natomiast jego numer na mapie – miejsce, w którym stoisz. I tak, jeśli obrazek przedstawia przeciwnika, do którego bohater celuje ze strzelby snajperskiej – to punkt na mapie nie przedstawia pozycji przeciwnika, lecz pozycję bohatera. Przeciwnicy oznaczeni są żółtymi kropkami, jeśli wykonują jakiś ruch lub patrolują jakiś odcinek – zostało to zaznaczone na mapie odpowiednimi liniami. Czasami też zielonymi strzałkami oznaczona jest trasa, jaką należy przebyć, np. w misji ze skuterem śnieżnym. Życzę miłej lektury i wielu emocji związanych z penetracją tajnej bazy ukrytej w Arktyce. Strona: 3 www.gry-online.pl Gorky 02: Aurora Watching – Poradnik GRY-OnLine Jak grać aby wygrać Tutaj znajduje się zbiór luźnych rad i sposobów rozprawiania się z przeciwnikami. Jeśli będziesz grał zgodnie z zawartymi tu wskazówkami, spokojnie poradzisz sobie z każdym problemem. Po pierwsze – koniecznie przejdź misję treningową. Tutaj zostaniesz zapoznany z podstawami grania w Gorky 02. Bez tego będzie ci o wiele trudniej odnaleźć się w grze. Po drugie, przeszukuj wszystkie ciała, szafki i skrzynki. Prawie każde ciało coś ma przy sobie – amunicję, broń, czy apteczki. Z szafkami i skrzyniami jest inaczej. Nie każdą można otworzyć, dlatego jeśli widzisz rząd szafek, to zatrzymuj się na sekundę przy każdej i sprawdzaj czy pojawi się biały kwadrat. Jeśli tak – oznacza to, że możesz daną szafkę otworzyć i przeszukać. Po trzecie – komputery. Bardzo często niezbędne jest włamanie się do komputerów, aby otworzyć bramę, wyłączyć kamerę – słowem – móc przejść dalej. Jednak niektóre komputery zawierają pliki, a zdobyte informacje są sumowane pod koniec misji. Dzięki temu uzyskujesz lepszy wynik. Nie do wszystkich komputerów można się włamać. Tylko do tych, które wydają co jakiś czas dźwięk i zapala się na nich światełko, można się dostać. Jeśli nie ma dźwięku i światełka – możesz spokojnie dany komputer zostawić. Po czwarte – używaj apteczek. Chociaż im ich mniej użyjesz, tym lepszy wynik misji, jednak nie warto pozwolić się zabić, jeśli jesteś tuż przy końcu poziomu. Zwykła apteczka podnosi zdrowie o kilkanaście procent, natomiast „Boguś” regeneruje prawie całą energię życiową. Trzecią sprawą są przeciwnicy – sposobów pokonywania ich jest wiele, tutaj podam te najskuteczniejsze i możliwe najczęściej do użycia. Z a c h o d z e n i e o d t y ł u i u ż y w a n i e n o ż a Jest to najbezpieczniejszy sposób i jednocześnie najcichszy. Musisz wyjąć nóż i podejść blisko do przeciwnika (koniecznie w trybie skradania się!), a potem – gdy kursor-celownik zacznie mrugać – nacisnąć LPM. Zanim jednak to zrobisz, upewnij się że ofiara nie jest przez nikogo obserwowana i najlepiej zapisz grę. Czasami można zabić kogoś i szybko ukryć ciało, zanim nadejdzie lub spojrzy w twoją stronę ktoś, kto może cię wykryć – najczęściej patrolujący strażnik. Warto też porozglądać się za wentylatorami – niekiedy nie tylko zaprowadzą cię dalej w misji, lecz także pozwolą zajść przeciwników od tyłu. C i c h e z a b i j a n i e z d a l e k a Czasami trzeba zabić przeciwnika po cichu, jednak nie ma jak do niego dojść. Wtedy z pomocą przychodzi cicha amunicja pistoletu. Amunicja poddźwiękowa jest cichsza niż zwykła, lecz także słyszalna, natomiast tej absolutnie cichej jest najmniej – od sytuacji zależy, która powinna być użyta. Jeśli chodzi o przeciwników zaś, to są trzy możliwości. Pierwsza to stojący strażnik – tyłem do ciebie, ale nie masz jak go niego podejść. Wtedy wyceluj w głowę, poczekaj aż celownik zacznie mrugać (oznacza to, że strzał jest śmiertelny) i strzel. Druga to strażnik stojący bokiem i rozglądający się. Przeciwnicy są oznaczeni żółtymi kołami z trójkątnymi środkami na minimapie. Najostrzejszy czubek wskazuje gdzie dany strażnik w tej chwili patrzy. Zapisz grę i stań tak, aby móc się wychylić i wcelować w głowę strażnikowi, a następnie strzel – i lepiej, żeby był to celny strzał. Trzeci i ostatni przypadek to patrolujący strażnik. Na początek obejrzyj jego trasę ruchu na minimapie (lub skorzystaj z map zawartych w poradniku) i stań za jakimś rogiem. Niech strażnik się zbliży do ciebie, postoi chwilę, odwróci się i zacznie patrolować, odchodząc od ciebie. Wtedy wyjdź w trybie skradania lub wybiegnij (w zależności, jak daleko jest od ciebie strażnik) i wyceluj w głowę. Może być trudno wcelować w poruszającego się strażnika, dlatego w razie niepowodzenia wgraj zapisaną grę. Strona: 4 www.gry-online.pl Gorky 02: Aurora Watching – Poradnik GRY-OnLine G ł o ś n e z a b i j a n i e z d a l e k a W sposób opisany powyżej nie zawsze musisz zabijać używając cichej amunicji. Jeśli masz pewność, że nikt cię nie usłyszy (przykładowo – strażnicy nic nie słyszą, jeśli są w jakimś w pokoju, a drzwi do niego są zamknięte), wtedy możesz użyć pistoletu z głośną amunicją lub pistoletu maszynowego. Lepiej jest oszczędzać, jeśli można, cichą amunicję na bardziej wymagające jej sytuacje. Ś m i e r ć z d a l e k a Strzelba snajperska jest idealna na wrogów znajdujących się na otwartych przestrzeniach lub w dużych pomieszczeniach. Celuj zawsze w głowy. Mała szansa jest, że ktoś cię usłyszy, jednak oszczędzaj naboje, gdyż zazwyczaj nie będziesz miał ich dużo. Uważaj też na wrogich snajperów. W a l k a t w a r z ą w t w a r z Takich konfrontacji nie da się uniknąć. Jednak wykorzystując pewien trik możesz zawsze stać na wygranej pozycji – a raczej na zasłoniętej. Musisz odnaleźć coś, za czym nie jesteś widoczny w trybie skradania się, ale kiedy zmienisz na tryb biegu, widać twoją głowę. Strażnicy, choć zwykle celnie strzelają, nie są na tyle celni, aby za każdym razem trafić w twoją głowę (choć jest to możliwe). Najczęściej w ogóle nie mogą cię trafić. Dobrą metodą jest pokazanie się strażnikom i ucieczka za tego typu przeszkodę. Tam włącz tryb skradania, aby się ukryć – wtedy przeciwnicy, nie widząc cię, zaczną cię szukać. Gdy pokażą ci się, wtedy wyprostuj się i celuj im w głowy. W dziewięciu przypadkach na dziesięć ta metoda się sprawdza. Jeśli nie ma zasłony, a musisz pozbyć się szybko wrogów, wtedy używaj strzelby lub pistoletu maszynowego. P u ł a p k i – d ź w i ę k , g a z , w y b u c h Są trzy rodzaje pułapek. Pierwsze, której nie użyłem ani razu w grze, to sygnalizator dźwiękowy. Jego działanie pokazane jest w misji treningowej, lecz strażnika równie dobrze można zwabić w jakieś miejsce krokami lub strzałem. Drugi typ to gaz obezwładniający i ładunek wybuchowy. Występują one w trzech rodzajach – z detektorem ruchu (uruchamiają się, gdy wrogowie znajdą się w pobliżu), zdalnie sterowane (musisz sam uruchomić pułapkę, gdy zobaczysz na minimapie, że przeciwnik się do niej zbliżył) oraz uruchamiające się po jakimś, ustawionym przez ciebie, czasie (najmniej użyteczny typ). Gaz obezwładnia przeciwników – trzeba potem ich dobić, natomiast wybuch, choć głośniejszy, to zabija na miejscu. Zwabianie strażników w pułapki jest dobrym sposobem ich eliminacji, ale w 95 przypadków można sobie poradzić sposobami wymienionymi poniżej. Lepiej zostawić sobie pułapki na bardziej wymagające tego sytuacje. Pułapki są dobrym sposobem na większe grupy (dwóch i więcej) strażników. K u l a d ź w i ę k o w a , o b e z w ł a d n i a j ą c y m k u l a w y b u c h o w a , k u l a z g a z e m Kule są wyrzucane przez bohatera na odległość jakiegoś metra. Im dłużej przytrzymasz klawisz użycia (domyślnie: E), tym dalej kula się potoczy. Uważaj jednak - jeśli zbyt długo będziesz trzymał klawisz, kula może wybuchnąć ci w rękach, a to raczej do przyjemnych rzeczy nie należy. Dźwięk będzie cię informował, jak blisko wybuchu jest kula (im wyższy i częstszy - tym bliżej). Kule różnią się tym, że praktycznie od razu się uruchamiają. Kula z gazem lub kula wybuchowa to dobry sposób na strażników, których zabicie jest bardzo trudne - kiedy nawet wychylenie się może nie pomóc. Przykładowa sytuacja, to dwóch strażników siedzących przed komputerami, których nie zdążysz szybko zabić tak, aby nie doszło do strzelaniny. Gaz ciebie nie może obezwładnić, jednak wybuch może zranić. Kule dźwiękowe są praktycznie bezużyteczne. Strona: 5 www.gry-online.pl Gorky 02: Aurora Watching – Poradnik GRY-OnLine Misja 1-A C e l : Z n a j d ź w e j ś c i e d o p o d z i e m n e j c z ę ś c i b a z y To dość krótka i prosta misja, jednak zostanie szczegółowo opisana, abyś mógł w praktyce zastosować umiejętności, których nauczyłeś się przechodząc misję szkoleniową. Nauczysz się podstawowych czynności – otwierania bram, zabijania przeciwników w różny sposób, włamywania się do komputerów itp. Zaczynamy. Strona: 6 www.gry-online.pl Gorky 02: Aurora Watching – Poradnik GRY-OnLine Stoisz przed bramą, co pokazuje obrazek [01]. Musisz do niej podejść i ją otworzyć – kliknij prawym przyciskiem myszy, gdy pojawią się białe rogi kwadratu. Gdy ukaże się opcja otwórz, kliknij lewym przyciskiem, a wrota staną otworem. Teraz użyj rolki by zmniejszyć szybkość poruszania się do minimum – czyli do skradania się. Dzięki temu przeciwnicy cię nie usłyszą. Idź w prawo, do drzwi widocznych na obrazku [02], które otwórz w ten sam sposób, co bramę. Wciśnij przycisk włączający ekwipunek i przytrzymaj go. Kliknij na ikonę noża w lewym dolnym rogu ekranu. Potem – skradając się oczywiście – podejdź do siedzącego przy komputerze strażnika, pokazanego na obrazku [03]. Gdy tylko pojawi się czerwony kursor i zacznie mrugać (musisz nacelować na głowę przeciwnika), kliknij lewym przyciskiem myszki. Poderżniesz gardło strażnikowi, jak pokazuje to obrazek [04]. Potem spójrz na jego ciało i gdy pojawią się rogi białego kwadratu, kliknij PPM, a później LPM – znajdziesz amunicję do pistoletu. Ostatnią rzeczą jaką tu zrobisz, to włamanie się do komputera – robi się to identycznie jak otwieranie bramy. Gdy włamiesz się, będziesz mógł przeczytać wiadomość. Teraz stań obok drzwi blisko biurka (widoczne na obu powyższych obrazkach), otwórz je i wyjmij karabin snajperski – w taki sam sposób jak nóż. Strona: 7 www.gry-online.pl
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Gorky 02: Aurora Watching - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: