Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00436 013997 15966638 na godz. na dobę w sumie
Gothic 3: Zmierzch Bogów - poradnik do gry - ebook/pdf
Gothic 3: Zmierzch Bogów - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 52
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> rpg
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do cRPG „Gothic 3: Zmierzch Bogów” zawiera opisy wykonania wszystkich zadań pogrupowane względem kolejnych lokacji.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wstęp
-[Questy] SILDEN cz.1
-[Questy] SILDEN cz.2
-[Questy] GELDERN cz.1
-[Questy] GELDERN cz.2
-[Questy] TRELIS cz.1
-[Questy] TRELIS cz.2
-[Questy] MONTERA cz.1
-[Questy] MONTERA cz.2
-[Questy] GOTHA cz.1
-[Questy] GOTHA cz.1
-[Questy] PRZYLĄDEK DUN
-[Questy] FARING
-[Questy] VANGARD cz.1
-[Questy] VANGARD cz.2
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 17

Informacja o grze

Gothic 3: Forsaken Gods to pierwszy oficjalny dodatek do trzeciej części niezwykle udanej serii komputerowych gier fabularnych.

Gra Gothic 3: Forsaken Gods, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2008 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry Gothic 3 Zmierzch Bogów autor: Marcin „lhorror” Jaskólski (c) 2008 GRY-OnLine S.A. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. Producent Trine Game Studios, Wydawca JoWooD, Wydawca PL CD Projekt należą do ich prawowitych właścicieli. Gothic 3: Zmierzch Bogów – Poradnik GRY-OnLine S p i s t r e ś c i WSTĘP ________________________________________________________ 3 SILDEN________________________________________________________ 4 GELDERN _____________________________________________________ 11 TRELIS _______________________________________________________ 18 MONTERA _____________________________________________________ 23 GOTHA _______________________________________________________ 28 PRZYLĄDEK DUN _______________________________________________ 36 FARING ______________________________________________________ 39 VANGARD _____________________________________________________ 41 ARDEA _______________________________________________________ 47 KONSOLA _____________________________________________________ 50 Wydawnictwo GRY-OnLine S.A. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2008 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 Gothic 3: Zmierzch Bogów – Poradnik GRY-OnLine W S T Ę P Witaj w nieoficjalnym poradniku do Gothic 3: Zmierzch Bogów. Powstał on na podstawie polskiej wersji gry (1.0.6). Wersja ta jest wciąż daleka od doskonałości. Niewykluczone, że kolejne łatki ujawnią kolejne zadania w grze, których w tej wersji nie można otrzymać bądź zrealizować. Marcin „lhorror” Jaskólski W poradniku kolorem pomarańczowym oznaczyłem nazwy ciekawszych przedmiotów, kolorem niebieskim imiona postaci, kolorem zielonym nazwy miejsc, a kolorem brązowym nazwy zadań. Zadania pogrupowane są względem miejsc i ułożone w kolejności alfabetycznej. Niektóre opisy zadań zawierają sposoby ukończenia dwóch misji, bowiem nie było sensu ich rozdzielać. Strona: 3 Gothic 3: Zmierzch Bogów – Poradnik GRY-OnLine S I L D E N B a r n a b a s n i e s p ł a c ił d ł u g ó w Karczmarz Anton chce abyś dał nauczkę Barnabasowi. Barnabas korzystał z jego pokoi i nie zapłacił, a na dodatek zbałamucił mu żonę. Barnabas znajduje się w osadzie. Gdy zaczniesz z nim rozmowę, zaproponuje ci, że on sam napisze ci list polecający, o ile użyjesz na Antonie zaklęcia amnezji (zadanie: Zajmij się Antonem). Jeśli nie jesteś tym zainteresowany spuść mu łomot, a następnie z nim porozmawiaj. Idź do Antona i zamelduj o wykonaniu zadania. Zyski: Siła +2 Doświadczenie +4000 Przedmioty: list polecający Strona: 4 Gothic 3: Zmierzch Bogów – Poradnik GRY-OnLine D o w i e d z s i ę , k t o k a r m i p t a k i n a d a c h u O e l k a i z m u ś g o , b y p r z e s t a ł t o r o b i ć Oelk jest miłośnikiem ciszy i spokoju. Niestety, jakiś wariat co noc rozsypuje okruchy na dachu jego chaty, a zlatujące się mewy nie dają mu spać. Po rozmowie z Oelkiem otrzymasz 500 sztuk złota. Jego chata znajduje się na brzegu rzeki, tuż obok miejsca, gdzie można go spotkać. Zwróć uwagę, że przed jego domem rozrzucony jest chleb. Idź jego śladem, a dotrzesz do mostku prowadzącego na zewnątrz osady (droga do Geldern). Idź dalej śladem chleba (droga skręca w prawo), a dotrzesz na polanę, na której koczuje Szalony Miłośnik Ptaków. Nie sposób go nie rozpoznać, bowiem otoczony jest stadem kur. Możesz porozmawiać z nim spokojnie i zapłacić mu 500 sztuk złota, za to, by przestał nachodzić dom Oelka. Możesz też po prostu zażądać by skończył z tymi bzdurami i go pobić, efekt będzie ten sam. Wróć się do Oelka i zamelduj o wykonaniu zadania. Zyski: Siła +2 Reputacja: Silden +10 Doświadczenie +4000 Przedmioty: list polecający I dź d o I n o g a i z a p r o w a d ź g o d o A n o g a Zadanie otrzymujesz po tym, jak dostarczysz Anogowi pięć listów polecających. Siedziba Inoga znajduje się w Geldern. Nie zechce on udać się z tobą, o ile nie załatwisz najpierw kilku ważnych spraw. Zadania od Inoga wyszczególnione są w rozdziale Geldern (Znajdź zaginionego szpiega, Zdobądź informacje na temat Czarnego Maga, Zajmij się Czarnym Magiem, Zniszcz obóz orków znajdujący się najbliżej Geldern, Zgłoś się do kupców i eskortuj ich i Eskortuj karawanę kupiecką). Po wykonaniu tych zadań Inog uda się z tobą do Silden. Jeśli nie będzie chciał przejść przez jaskinię, znajdź inną drogę. Porozmawiaj z Anogiem, a otrzymasz dwa nowe zadania: Poproś Thorusa o zaprzestanie ataków na Geldern oraz Poproś Gorna, aby posłał pomoc dla Geldern. Zyski: Reputacja u Buntowników +5 Siła +2 Reputacja w Geldern +5 Doświadczenie +6000 Strona: 5 Gothic 3: Zmierzch Bogów – Poradnik GRY-OnLine O d p r o w a d ź ż o n ę A n t o n a d o d o m u Zadanie otrzymujesz od Anoga, po wykonaniu zadania Zabij Antona. Porozmawiaj z Isabelle i zaprowadź ją do karczmy. Zyski: Reputacja w Silden +5 Doświadczenie +2000 P o p r o ś G o r n a , a b y p o s ł a ł p o m o c d l a G e l d e r n Zadanie otrzymasz od Anoga po zaliczeniu zadania Idź do Inoga i zaprowadź go do Anoga. Aby porozmawiać z Gornem musisz dostać się do Gothy. Niestety strażnik nie będzie chciał cię przepuścić (nawet jeśli z powodu błędów w grze uda ci się obok niego przejść, to Gorn i tak nie będzie chciał z Tobą rozmawiać). Jeśli chcesz porozmawiać z Gornem musisz wykonać zadanie od strażnika Erolla, które jest opisane w dziale Gotha (Przekup odźwiernego. Zapłać mu 50000 sztuk złota). Zyski: Otrzymujesz kolejne zadanie (Porozmawiaj z Magiem Wody – opisane w dziale Gotha). P o p r o ś T h o r u s a o z a p r z e s t a n i e a t a k ó w n a G e l d e r n Zadanie otrzymasz od Anoga po zaliczeniu zadania Idź do Inoga i zaprowadź go do Anoga. Aby zaliczyć zadanie wystarczy porozmawiać z Thorusem (znajduje się on w zamku w Trelis). Musisz jednak dowieść, że Thorus może nadal ci ufać, dlatego otrzymasz kolejne zadania do wykonania (zadania wyszczególnione w dziale Trelis). Zyski: Reputacja w Silden +5 Doświadczenie +4000 Strona: 6 Gothic 3: Zmierzch Bogów – Poradnik GRY-OnLine U k r a d n i j D y l a n o w i a m u l e t ( + P r z e k o n a j M e r y l a a b y n i e w y s y ł a ł w i ę c e j z ł o d z i e i ) Złodziej o imieniu Meryl prosi cię o dyskretne „pożyczenie” amuletu, które jest w posiadaniu niejakiego Dylana. Dylan mieszka w Geldern, osadzie obok. W zamian Meryl obiecuje ci list polecający. Droga do Geldern jest krótka, Dylana można spotkać na ulicy. Okaże się, że chętnie odda ci amulet, o ile tylko przekonasz Meryla, żeby przestał go nachodzić (zadanie: Przekonaj Meryla aby nie wysyłał więcej złodziei). Porozmawiaj z Merylem, a on zgodzi się na takie załatwienie sprawy. Zyski: Doświadczenie +5000 Teraz wyskoczy pójść do Dylana po amulet i zanieść go Merylowi. Ten od tej pory będzie mógł cię uczyć złodziejskiego fachu. Zyski: Doświadczenie +4000 Przedmioty: list polecający Z a b i j 1 0 k r ó w z i n n e g o s t a d a Pasterz Jurgen twierdzi, że jego rywal Tahbert za pomocą magii sprawia, że krowy lepiej wyglądają, więc są chętniej kupowane. Jurgen chce abyś zabił bydło Tahberta. Możesz oczywiście z oburzeniem odrzucić jego propozycję. Dwie krowy ze stada Tahberta znajdują się za bramą i zabicie ich nie stanowi żadnego problemu. Musisz jednak zabić jeszcze osiem krów, ze stada które znajduje się w zagrodzie, a to jest już nieco trudniejsze. Nie dość, że krowy wpadają w popłoch i uciekają jak tylko zaczniesz je atakować, to na dodatek błyskawicznie regenerują energię. Pamiętaj też o tym, że jeśli ktoś zauważy twoje wrogie działania, natychmiast cię zaatakuje. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Gothic 3: Zmierzch Bogów - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: