Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
01067 011958 15974603 na godz. na dobę w sumie
Guild Wars: Factions - poradnik do gry - ebook/pdf
Guild Wars: Factions - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 106
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> mmo i sieciowe
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do dodatku Gild Wars: Factions koncentruje się na trybie PvE (człowiek vs. otoczenie). Zawiera listę i opisy wszystkich zadań oraz misji, jakie można w Factions znaleźć, a także pokazuje najważniejsze miejsca we wszystkich krainach oraz miastach.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wstęp
-[Wyspa Shing Jea] Klasztor Shing Jea, Klasztorna panorama, Dziedziniec Linnok
-[Wyspa Shing Jea] Dolina Sunqua
-[Wyspa Shing Jea] Wioska Tsumei, Półwysep Panijang
-[Wyspa Shing Jea] Posiadłość Ministra Cho (miasto oraz misja)
-[Wyspa Shing Jea] Ogrody Ran Musu oraz Prowincja Kinyi
-[Wyspa Shing Jea] Zatoka Seitung, Szlak Saoshang oraz Urwisko Jaya
-[Wyspa Shing Jea] Zatoka Haiju
-[Wyspa Shing Jea] Zen Daijun (miasto), Zen Daijun (misja)
-[Miasto Kaineng] Rynek, Doki Kaineng
-[Miasto Kaineng] Plac Vizunah – misja, kwartał kintajski, kwartał zagraniczny, Podmiasto
-[Miasto Kaineng] Korytarz Cienia, Smocza Gardziel – miasto i misja specjalna
-[Miasto Kaineng] Centrum Kaineng, Przystań Bejuknan, Pawilon Raisu, Trasa Bukdek
-[Miasto Kaineng] Kwartał Naphui – miasto i misja
-[Miasto Kaineng] Zakątek Senjiego, Pomost Xaquang
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 46

Informacja o grze

Factions to podtytuł pierwszego, pełnoprawnego rozszerzenia do popularnej na całym świecie gry MMO z elementami role-playing, pt. Guild Wars. W przeciwieństwie do innych wydawnictw tego typu, opisywany dodatek jest samodzielnym produktem.

Gra Guild Wars: Factions, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku MMO. Tytuł wydany został w Polsce w 2006 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: polska i angielska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry Guild Wars: Factions autor: Korneliusz „Khornel” Tabaka Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Guild Wars: Factions – Poradnik GRY-OnLine S P I S T R E Ś C I Wstęp________________________________________________________________ 3 Wyspa Shing Jea _______________________________________________________ 4 Klasztor Shing Jea, Klasztorna panorama, Dziedziniec Linnok ___________________________ 4 Dolina Sunqua________________________________________________________________ 7 Wioska Tsumei, Półwysep Panijang _______________________________________________ 9 Posiadłość Ministra Cho –miasto oraz misja ________________________________________ 11 Ogrody Ran Musu oraz Prowincja Kinyi ___________________________________________ 12 Zatoka Seitung, Szlak Saoshang oraz Urwisko Jaya __________________________________ 15 Zatoka Haiju ________________________________________________________________ 18 Zen Daijun (miasto), Zen Daijun(misja) ___________________________________________ 20 Miasto Kaineng _______________________________________________________ 22 Rynek, Doki Kaineng__________________________________________________________ 22 Plac Vizunah – misja, kwartał kintajski, kwartał zagraniczny, Podmiasto _________________ 25 Korytarz Cienia, Smocza Gardziel – miasto i misja specjalna ___________________________ 28 Centrum Kaineng, Przystań Bejuknan, Pawilon Raisu, Trasa Bukdek _____________________ 30 Kwartał Naphui – miasto i misja _________________________________________________ 36 Zakątek Senjiego, Pomost Xaquang ______________________________________________ 38 Tunele Shenzun _____________________________________________________________ 40 Świątynia Tahnnakai– miasto i misja. ____________________________________________ 41 Korytarz Zin Ku, Dzielnica Sunjiang (teren) ________________________________________ 43 Twierdza Maatu, Dolina Pongmei ________________________________________________ 45 Dzielnica Sunjiang – miasto i misja ______________________________________________ 47 Las Echovald _________________________________________________________ 49 Drzewoskała (teren), Splątany Zagajnik __________________________________________ 49 Drzewoskała – miasto i misja ___________________________________________________ 51 Ruiny Altrumm – miasto i misja specjalna _________________________________________ 53 Dwór zu Heltzer _____________________________________________________________ 55 Dolina Paproci, Kaplica świętej Anjeki ____________________________________________ 58 Nadzieja Melandru, Oranżeria Lutgardis___________________________________________ 60 Gęstwina Drazach, Akademia Brauer _____________________________________________ 62 Wieczny gaj – miasto i misja ___________________________________________________ 64 Zbrojownia Vasburgów, Wieczny Gaj (teren), Szlak Morostava _________________________ 66 Niezmącone Wody (Kurzikowie) – miasto i misja____________________________________ 69 Archiwa Durheim, Wodospady welonu żałobnego _________________________________________71 Niecka Amatz – miasto i misja specjalna ________________________________________________72 Jadeitowe Morze ______________________________________________________ 73 Szelf Boreas – miasto, misja i teren ______________________________________________ 73 Kanał Zos Shivros – miasto i misja _______________________________________________ 75 Świątynia Urodzaju, Niezmącone Wody (teren) _____________________________________ 77 Cavalon, Archipelag __________________________________________________________ 79 Góra Quinkai, Nora Włamywaczy ________________________________________________ 82 Wzgórza Maishang, Osada Bai Pasu, Taras Eredon ___________________________________ 84 Wylęgarnia Gyala – miasto i misja _______________________________________________ 87 Wylęgarnia Gyala (teren), Szyb Lewiatana_________________________________________ 90 Samotna Fala, Niezmącone Wody – miasto i misja ___________________________________ 93 Schronienie Morskich Podróżników, Krater Rhea ____________________________________ 95 Kopalnia Auriosa – miasto i misja specjalna________________________________________ 97 Miasto Kaineng _______________________________________________________ 99 Pałac Raisu – miasto i misja ____________________________________________________ 99 Pałac Raisu (teren), Cesarskie sanktuarium (miasto) _______________________________ 102 Cesarskie sanktuarium (misja), Boska Ścieżka ____________________________________ 103 Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2006 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 Guild Wars: Factions – Poradnik GRY-OnLine Wstęp Witam wszystkich w poradniku do pierwszego dodatku do jednej z najpopularniejszych gier MMO. Skoncentruję się w nim wyłącznie na trybie PvE (człowiek vs. otoczenie) i postaram się opisać, lub choćby zaznaczyć, wszystkie zadania oraz misje, jakie możecie w Factions znaleźć, a także pokazać najważniejsze miejsca we wszystkich krainach oraz miastach, które możecie odwiedzić. Ponieważ gra zawsze wskazuje miejsce, do którego należy się udać w celu wykonania zadania, nie będę ich zaznaczał na mapkach, chyba że można się do takowego miejsca dostać na kilka sposobów, lub jest to szczególnie trudne. Również opis zadań będzie raczej pobieżny, gdyż większość informacji można znaleźć w swoim dzienniku (domyślnie klawisz „L”). Nie dotyczy to oczywiście zadań skomplikowanych, do których trzeba się specjalnie przygotować. Z kolei misje będą opisane szczegółowo, wraz z mapkami, na których zaznaczę najważniejsze miejsca, przydatne do ich szczęśliwego ukończenia. Zapraszam do lektury. Teraz parę słów wyjaśnienia. Po pierwsze, w przypadku zbrojmistrzów zaznaczyłem jedynie poziom zbroi, którą możecie u nich nabyć. I tak: • • • • • Poziom 1 – z takim zaczynacie grę. Poziom 2 – wojownik: 35; łowca i zabójca: 25; pozostali: 15; Poziom 3 – wojownik: 50; łowca i zabójca: 40; pozostali: 30; Poziom 4 – wojownik: 65; łowca i zabójca: 55; pozostali: 45; Poziom 5 – wojownik: 80; łowca i zabójca: 70; pozostali: 60; Po drugie: zarówno po stronie Kurzikowej, jak i Luksońskiej znajdziecie po dwie misje, w których możecie walczyć z innymi graczami z przeciwnej frakcji. Nagrodą za nie jest doświadczenie, a także punkty uznania Baltazara oraz frakcji, po której stronie walczycie. Przed każdą z nich znajdziecie miasto, z którego można normalnie korzystać, jednak nie znajduje się w nim nic ciekawego, poza standardowym zestawem (kupiec, schowek, najemnicy). Dlatego też oraz ze względu na to, że owe misje należą do trybu PvP (gracz vs. gracz), nie opisywałem ich w niniejszym poradniku. Po trzecie: wszystkie lokacje (miasta i krainy) pisałem kursywą, natomiast imiona postaci, które możecie spotkać w grze, pogrubiłem. Jeśli czasem wydaje się wam, że jakiś fragment treści jest pisany niekonsekwentnie pod względem ortografii, najprawdopodobniej jest to efekt tłumaczenia gry, gdyż starałem się pisać wszystkie nazwy własne tak, jak to widziałem w trakcie rozgrywki. Po czwarte: Każda z frakcji ma zadanie, które polega na zdobyciu 10000 punktów ich uznania. Zauważyłem, że łatwiej je zdobyć po stronie Kurzików, gdyż oferują oni więcej zadań do tego momentu. Ponadto ta strona, zwłaszcza misja w Wiecznym Gaju, wydaje się prostsza. Po piąte, trochę prywaty na koniec: pozdrawiam kolegów z gildii Ancient Guardian of Darkness [GoD], którzy pomogli mi w stworzeniu tego poradnika. Strona: 3 Guild Wars: Factions – Poradnik GRY-OnLine Wyspa Shing Jea K l a s z t o r S h i n g J e a , K l a s z t o r n a p a n o r a m a , D z i e d z i n i e c L i n n o k K l a s z t o r n a P a n o r a m a Gdy rozpoczynamy grę postacią z Factions, na początku znajdziemy się w Klasztornej panoramie. Tam mamy do wyboru albo skorzystać z krótkiego samouczka (trzeba wtedy porozmawiać z Instruktorem Ng), albo przejść od razu do Klasztoru Shing Jea (trzeba podejść do Ludo, który stoi przy bramie). K l a s z t o r S h i n g J e a Kolekcjonerzy: Hao Zhang (1 Pazur Demona Oni) Klasztorny Kwatermistrz (1 Klasztorny Kredyt) Klasztorny Kwatermistrz (3 Klasztorne Kredyty) Rzemieślnicy: Kambei, Moon Ahn , Nu Leng (zbroje, poziom 2) Hiroyuki (uzbrojenie) Gildie: Kumiko (symbole gildii) Akoto (rejestracja gildii) Najemnicy (poziom 3): Lukas (strażnik) Yuun (szybki strzelec) Taya (uzdrowicielka) Strona: 4 Guild Wars: Factions – Poradnik GRY-OnLine Kisai (elementalistka powietrza) Mai (zabójczyni) Aeson (spirytualista) Kupcy i handlarze: Er Ming, Jichow (kupcy) Akina (handlarz barwnikami) Yimou (handlarz materiałami) Kyouko (handlarz rzadkimi materiałami) Okamoto (handlarz runami) Schowki: Dwie Agentki Xunlai (schowek) Przedstawiciel Xunlai (ulepszenie schowka) Nauczyciele: Zhao Di (umiejętności) Arena: Bauyuun (strażnik areny) Pozostali: Kapitan Zinghu Arcymistrzyni Amara (trener mnichów) Arcymistrz Greico (trener łowców) Arcymistrz Kaa (trener mesmerów) Arcymistrzyni Kuju (trener nekromantów) Arcymistrzyni Lee (trener zabójców) Arcymistrzyni Quin (trener rytualistów) Arcymistrz Vhang (trener elementalistów) Arcymistrz Zhan (trener wojowników) Instruktor Ng Ludo Garbarz Neing Suhkaro Yazoying Strona: 5 Guild Wars: Factions – Poradnik GRY-OnLine Zadania: Ludo: • Tworzenie Drużyny - należy dołączyć do drużyny przynajmniej jednego najemnika, po czym wyjść z miasta do Doliny Sunqua i zaraz za bramą porozmawiać z Ludo. Kapitan Zinghu: • Pojawienie się nagów – należy udać się do Wioski Tsumei i tam porozmawiać z Siostrą Choi Ju, po czym, w Dolinie Sunqua, wyeliminować nagów. Jest to dość trudne początkowo zadanie, dlatego też dobrze jest je rozpocząć właśnie z Wioski Tsumei, gdzie najemnicy mają 6 poziom. Kapitan Zinghu: • Źródło nagów – należy udać się do Zatoki Haiju i porozmawiać ze zwiadowcą Shenfaiem, po czym udać się we wskazane miejsce, pokonać napotkanych nagów i znów wrócić do zwiadowcy. Garbarz Neing: • Sakwa na pas – należy udać się na Półwysep Panijang i porozmawiać z Hodowczynią Tsiyingju Yazoying: • Wspólna nauka – należy wyjść z Klasztoru Shing Jea do Doliny Sunqua, po czym spotkać się zaraz za bramą z Yijo Tahnem, a następnie eskortować go do bram Wioski Tsumei. Po wykonaniu zadania należy porozmawiać z Siostrą Choi Ju w tymże miasteczku, a następnie znów z Yazoying. • Każdy z Arcymistrzów/Arcymistrzyń ma po 3 zadania dla swojej klasy postaci. Pierwsze może otrzymać każdy (dla swojej podstawowej profesji, albo podczas wybierania profesji dodatkowej), polega ono na zlokalizowaniu w Dolinie Sunqua kolejnego nauczyciela. Pozostałe dwa otrzymuje się już tylko od nauczyciela swojej głównej klasy, przy czym drugie polega na porozmawianiu z Instruktorem Ng i przejściu jego testów, natomiast trzecie na wykonaniu pewnego zadania, za które to dostaniemy przedmiot związany z naszą profesją. Instruktor Ng: poniższe zadania można otrzymać dopiero po wybraniu drugiej profesji i wzięciu odpowiedniego zadania od swojego trenera. We wszystkich przypadkach należy poprosić Instruktora Ng, aby wpuścił nas do Klasztornej panoramy, po czym musimy pokonać jednego lub dwóch przeciwników, najlepiej wykorzystując umiejętności ofiarowane nam przez Instruktora Ng. Łączenie umiejętności (wszystkie klasy) • Zaawansowane techniki obronne (wszystkie klasy) • • Usuwanie przypadłości (Mn, N, Ry) • Kurs spowalniania (E, Ło, Wo, Z) – przy tym zadaniu naprawdę warto wziąć coś do spowalniania przeciwnika, gdyż nasz cel prawie cały czas ucieka, przez co trzeba się za nim nieźle naganiać. • Kurs zdejmowania zaklęć (Me, N, Z) • Ochrona przed klątwami (Me, Mn) • Przerywanie (E, Ło, Me, Ry, W) D z i e d z i n i e c L i n n o k Jest to mały teren, na którym otrzymamy od mistrza Togo kilka zadań głównych. Siedem pierwszych będzie dotyczyło wyboru drugiej profesji – trzeba po prostu porozmawiać z odpowiednim arcymistrzem. W następnym będziemy już musieli konkretnie podać wybraną klasę dodatkową. Z kolei w zadaniu „Formalne zaproszenie”, należy spotkać się z Mistrzem Togo w Dolinie Sunqua, zaraz za bramą Klasztoru Shing Jea, po czym podążać za nim, aż do Posiadłości Ministra Cho. Ostatnie zadanie, „Mało znana droga”, przeprowadzi nas do kolejnego miasta – Zatoki Seitung, poprzez Szlak Saoshang. Strona: 6 Guild Wars: Factions – Poradnik GRY-OnLine D o l i n a S u n q u a Kolekcjonerzy: Seung Kim (5 pierzastych skalpów) - 1 Marik Kuri (3 szczypce mantydów) - 2 Debiro Kuri (5 skór młodych nag) - 3 Hai Lae (3 skorupy młodych kapp) – 4 Zadania: Wulk Pięść Gór (5): • Zemsta Yeti – Należy podążać za Wulkiem aż do obozu Tengu i pomścić jego towarzyszy – przy tym zadaniu również warto mieć choć 6 poziom, gdyż najpierw trzeba pokonać samego Wulka, a potem sporą grupkę Tengu. Poniższe zadania dotyczą wybranych profesji. Wszystkie zadania zaczynające się od „Znajdź…” polegają na dotarciu do kolejnego nauczyciela: Jinzo (Z): • Otwierające uderzenie - należy pokonać 5 przeciwników. • Znajdź Panaku Mei Ling (Me): • Oczyszczenie świątyni – należy udać się we wskazane miejsce, a następnie zdjąć klątwę z jednego z mnichów. Ważnym jest, aby zabrać ze sobą choć jedną umiejętność do usuwania klątw. Na szczęście Mei Ling oferuje taką. • Znajdź Lo Sha Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Guild Wars: Factions - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: