Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00174 004032 15209319 na godz. na dobę w sumie
Gunpoint - poradnik do gry - ebook/pdf
Gunpoint - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 73
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> zręcznościowe
Porównaj ceny (książka, ebook (-9%), audiobook).

Poradnik do gry Gunpoint zawiera szczegółowy i bogato ilustrowany opis przejścia wszystkich misji, wraz ze specjalnymi oznaczeniami ułatwiającymi rozwiązanie trudniejszych zagadek. Znajdziesz w nim również opis najważniejszych elementów rozgrywki.

Skrócona wersja spisu treści:
-Gunpoint - poradnik do gry
-Sterowanie
-Gadżety i umiejętności
-Przeciwnicy i elementy rozgrywki
-Opis przejścia
-Wprowadzenie
-#1 - Rooke - Caught on Camera
-#2 - Rooke - Guarded
-#3 - Rooke - Crossed Wires
-#4 - Rooke - Mains
-#5 - Rooke - Three for All
-#6 - Collins - innocent
-#7 - Gessler - Industrial Esponage
-#8 - Collins - intex
-#9 - Rooke - The Prototype
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 25

Informacja o grze

Ciekawa platformówka logiczna o przygodach pewnego szpiega, który podejmuje niebezpieczne misje. Zadaniem gracza jest omijanie zabezpieczeń w pilnie strzeżonych budynkach.

Gra Gunpoint, to przedstawiciel gatunku gier zręcznościowych. Tytuł premierę światową miał w 2013 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry Gunpoint autor: Bartek „Snek” Duk Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. Producent Suspicious Developments, Wydawca Suspicious Developments należą do ich prawowitych właścicieli. (c) 2013 GRY-Online S.A. Gunpoint – Poradnik GRY-Online.pl S p i s t r e ś c i Wprowadzenie ___________________________________________________3 Sterowanie _____________________________________________________4 Gadżety i umiejętności ____________________________________________5 Przeciwnicy i elementy rozgrywki ____________________________________9 Opis przejścia __________________________________________________11 Wprowadzenie ____________________________________________________________ 11 #1 – Rooke: Caught on Camera ______________________________________________ 13 #2 – Rooke: Guarded ______________________________________________________ 15 #3 – Rooke: Crossed Wires _________________________________________________ 17 #4 – Rooke: Mains _________________________________________________________ 18 #5 – Rooke: Three for All ___________________________________________________ 20 #6 – Collins: innocent ______________________________________________________ 22 #7 – Gessler: Industrial Esponage ___________________________________________ 25 #8 – Collins: intex _________________________________________________________ 29 #9 – Rooke: The Prototype _________________________________________________ 32 #10 – Collins: the recording _________________________________________________ 35 #11 – Gessler: Acquisitons __________________________________________________ 38 #12 – Anonymous: The Collins Case __________________________________________ 42 #13 – Rooke: The Trace ____________________________________________________ 44 #14 – Mayfield: The DataSec Recording_______________________________________ 48 #15 – Mayfield: The Suspect ________________________________________________ 51 #16 – Mayfield: The Room __________________________________________________ 53 #17 – Rooke: The Plant ____________________________________________________ 55 #18 – Wybór (Jackson: The Truth lub Rooke: The Killer) ________________________ 59 #19 – Gessler: Come and fucking get me (Koniec) _____________________________ 65 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2012 GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-Online. www.gry-online.pl Wydawnictwo GRY-Online S.A. ul. Gabrieli Zapolskiej 16A, 30-126 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Strona: 2 Gunpoint – Poradnik GRY-Online.pl Wprowadzenie W poradniku do gry Gunpoint znajdziesz szczegółowy opis ważnych elementów gry oraz opis przejścia wszystkich poziomów. Opis przejścia zawiera szczegółowe informacje jak i masę ilustracji wraz z oznaczeniami, które pomogą ci w ukończeniu tej gry. W Gunpoint wcielisz się w rolę Conwaya, niezależnego szpiega. Na pozór prosta, dwuwymiarowa gra platformowa po czasie okazuje się być skomplikowaną i wymagającą łamigłówką. Za pomocą różnego rodzaju szpiegowskich gadżetów, twoim zadaniem będzie wykradnięcie danych z wielu mocno strzeżonych budynków. Uwaga! Jest wiele sposobów na ukończenie każdej z misji w Gunpoint. W opisie przejścia znajdującym się w tym poradniku zastosowane zostały najprostrze i najbardziej efektywne metody na ukończenie gry. Poradnik zawiera:  Opis dostępnych gadżetów i umiejętności  Rodzaje przeciwników  Opis ważnych elementów rozgrywki  Opis przejścia O z n a c z e n i a k o l o r y s t y c z n e W niniejszym poradniku zastosowane zostały następujące oznaczenia kolorystyczne: Kolor brązowy – kolor ten używany został do oznaczenia napotykanych przeciwników Kolor pomarańczowy – kolor ten używany został do oznaczenia gadżetów i wszystkiego z nimi związanego (np. Crosslink Mode) Kolor niebieski – kolor ten używany został do oznaczenia ważnych elementów w grze Bartek „Snek” Duk (www.gry–online.pl) Strona: 3 Gunpoint – Poradnik GRY-Online.pl Sterowanie Używany do wspinania się jeżeli jesteś na ścianie, wchodzenia do windy lub klatki schodowej aby przemieścić się do góry oraz hackowania. Używany do schodzenia na dół jeżeli jesteś na ściania oraz wchodzenia do windy lub klatki schodowej aby przemieścić się w dół. Poruszanie się w lewo. Poruszanie się w prawo. Używany do wyciągnięcia Resolvera. Najczęściej używany przycisk, przytrzymując go będziesz łączył ze sobą różne rzeczy w Crosslink Mode. Przejście w Crosslink Mode. Strona: 4 Gunpoint – Poradnik GRY-Online.pl Gadżety i umiejętności G a d ż e t y W Gunpoint wcielasz się w rolę szpiega, a jak wiadomo szpiedzy nie mogą obejść się bez szerokiego zasobu gadżetów. W grze jest kilka owych gadżetów którymi będziesz mógł, a często nawet musiał się posługiwać. Oto ich lista i właściwości: Crosslink – używany do przekablowywania elektrycznych urządzeń. Przykładowo: możemy przekablować przełącznik światła tak, żeby otwierał wybrane drzwi. Crosslink Wirejack – używany do przekablowywania zabezpieczonych obwodów. Wirejack Dropshot Dropshot – dzięki temu każde lądowanie po każdym skoku nie będzie wydawać żadnego dźwięku i tym samym nie zaalarmuje żadnych strażników. Strona: 5 Gunpoint – Poradnik GRY-Online.pl Deathfluke – pozwala na uniknięcie niektórych strzałów wydanych przez przeciwników. Deathfluke Hushcracker – bezdźwięczne rozbijanie szyb. Prankspasm – elektroniczne pułapki które unieruchomiają przeciwników. Hushcracker Prankspam Longshot Longshot – umożliwa przekablowanie broni wrogów. Przykładowo: możemy połączyć pistolet wroga z panelem otwierającym drzwi dzięki czemu z pistoletu nie wystrzeli się żadna kula, a dane drzwi się otworzą. Strona: 6 Gunpoint – Poradnik GRY-Online.pl Resolver – czyli po prostu pistolet. Uwaga! Po wystrzeleniu chociaż jednego pocisku będziesz miał trzydzieści sekund na przejście poziomu inaczej przy drzwiach wyjściowych pojawi się strażnik z karabinem, którego nie da się uniknąć. Resolver Battery Battery – bateria której ładunek potrzebny jest do używania niektórych gadżetów, np. Longshotu Gatecrashers – za pomocą tego możemy przechodzić przez drzwi poprzez kopnięcie. Gatecrashers Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Gunpoint - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: