Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00118 007371 15948149 na godz. na dobę w sumie
Halo 2 - poradnik do gry - ebook/pdf
Halo 2 - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 55
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> akcja i strzelanki
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Na początku poradnika do drugiej części Halo na PC znajdziecie opisy broni, maszyn, jednostek występujących w grze oraz trofeów. Kolejne rozdziały dotyczą metod przejścia poszczególnych poziomów, ilustrowane screenami oraz filmami.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wstęp
-[Uzbrojenie] ludzkość
-[Uzbrojenie] The Covenant
-Pojazdy
-Rodzaje jednostek (1)
-Rodzaje jednostek (2)
-Rodzaje jednostek (3)
-Rodzaje jednostek (4)
-Rodzaje jednostek (5)
-Trofea (Achievements)
-1. Cairo Station
-2. Outskirts
-3. Metropolis
-4. Arbiter
-5. The Oracle
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 23

Informacja o grze

PeCetowa konwersja najlepiej sprzedającej się gry na konsolę Xbox, przygotowana specjalnie z myślą o promocji systemu Windows Vista. Główny bohater gry - Master Chief - przyjmuje tym razem misję ocalenia Ziemi, kolebka ludzkości staje bowiem w obliczu rea

Gra Halo 2, to przedstawiciel gatunku strzelanin. Tytuł wydany został w Polsce w 2007 roku i dostępny jest na platformach: XBX, PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry Halo 2 autor: Maciej „Shinobix” Kurowiak Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. (c) 2007 GRY-OnLine sp. z o.o. Halo 2 – Poradnik GRY-OnLine S P I S T R E Ś C I Wstęp________________________________________________________________ 3 Uzbrojenie ____________________________________________________________ 4 Ludzkość ___________________________________________________________ 4 The Covenant ________________________________________________________ 6 Pojazdy ______________________________________________________________ 8 Rodzaje jednostek _____________________________________________________ 11 Trofea (Achievements) _________________________________________________ 21 Opis przejścia ________________________________________________________ 22 1. Cairo Station _____________________________________________________ 22 2. Outskirts ________________________________________________________ 26 3. Metropolis _______________________________________________________ 28 4. Arbiter __________________________________________________________ 30 5. The Oracle _______________________________________________________ 32 6. Delta Halo _______________________________________________________ 35 7. Regret __________________________________________________________ 37 8. Sacred Icon ______________________________________________________ 40 9. Quarantine Zone __________________________________________________ 42 10. Gravemind ______________________________________________________ 45 11. Uprising ________________________________________________________ 48 12. High Charity _____________________________________________________ 50 13. The Great Journey ________________________________________________ 52 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2007 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 www.gry-online.pl Strona: 2 Halo 2 – Poradnik GRY-OnLine Wstęp Witam wszystkich fanów jednej z najbardziej popularnych strzelanin wszechczasów. Przed Wami poradnik do długo oczekiwanej drugiej części Halo na PC. Tekst jest podzielony na rozdziały i na samym początku znajdziecie opisy broni, maszyn, jednostek występujących w grze oraz trofeów. Następne części poradnika dotyczą metod przejścia poszczególnych poziomów. Trudniejsze momenty są ilustrowane filmami – niestety z powodów technicznych pozbawionymi dźwięku. Dodam tylko, że wszystkie instrukcje odnoszą się do kampanii dla jednego gracza i poziomu trudności Normal (nie polecam stosowania tego poradnika w odniesieniu do poziomu Legendary, wyjątek stanowią jedynie opisy sprzętu i jednostek). Nic to, czas ruszać do walki. Zapraszam. Maciej „Shinobix” Kurowiak Strona: 3 Halo 2 – Poradnik GRY-OnLine Uzbrojenie L u d z k o ś ć M C 6 P i s t o l • Pojemność magazynka: 12. • Właściwości: Może być noszony w drugiej ręce. • Użyteczność: Niewielka, choć trzymany w drugiej ręce może być przydatny, zwykle jednak do wyboru mamy dużo ciekawsze narzędzia eksterminacji. B a t t l e R i f l e • Pojemność magazynka: 36. • Właściwości: Zoom optyczny 2x. • Użyteczność: Średnia. Posiada zbliżenie optyczne, jednak słaba siła rażenia powoduje, ze silniejsi wrogowie zdążą dobiec i zrobić z nami porządek nim my oderwiemy oko od celownika. Polecana w przypadku braku innej alternatywy na polu bitwy. S u b M a c h i n e G u n ( S M G ) • Pojemność magazynka: 60. • Właściwości: Może być noszony w drugiej ręce. • Użyteczność: W przypadku słabszych wrogów zwykle średnia do wysokiej. Szczególnie skuteczna, gdy noszona w parze z drugim tego typu karabinem. Przeznaczona do stawiania ognia zaporowego przeciwko większej ilości nacierających wrogów. Zalecana ostrożność w stosowaniu, gdyż broń ma mały zasięg i nie nadaje się do walki z silniejszym przeciwnikiem. Przydatna, gdy zaatakuje Cię chmara drone’ów. S h o t g u n • Pojemność magazynka: 12. • Właściwości: Brak. • Użyteczność: Bardzo wysoka, ale tylko w niewielkiej odległości od wroga. Znakomita broń do usuwania silnych przeciwników. Używając należy jednak pamiętać o tym, że magazynek szybko się wyczerpuje, a załadowanie shotguna trwa bardzo długo. Amunicja do shotguna to towar deficytowy, więc zalecana jest oszczędność i nie marnotrawienie jej na wybijanie słabeuszy. Broń dostępna w poziomach, gdzie znajdują się siły zakażonych obcych (The Flood). Porzucana także przez niektórych Brutes. Strona: 4 Halo 2 – Poradnik GRY-OnLine S n i p e r R i f l e • Pojemność magazynka: 4 (maks. 16). • Właściwości: Zoom optyczny 5x, 10x. • Użyteczność: Bardzo wysoka, ale jak to snajperkami bywa, tylko do sprzątania na odległość. Znakomita broń przeciwko silnym i dużym przeciwnikom (Brutes w szczególności). Przydaje się też w niszczeniu z odległości większych hord Drone’ów (ale tylko do chwili nim te polecą w Twoim kierunku). R o c k e t L a u n c h e r • Pojemność magazynka: 2. • Właściwości: Zoom optyczny 2x. • Użyteczność: Wysoka, ale tylko w dystansie i raczej przeciwko pojazdom. Strzelanie do Elites jest zupełnie nieskuteczne. Może zrobić krzywdę większej grupie wrogów. G r a n a d e s • Można mieć przy sobie maks. 4. • Właściwości: brak. • Użyteczność: Jak to w przypadku granatów zwykle bywa, bardzo wysoka. Można nimi ciskać tylko wtedy, gdy lewa ręka jest wolna, używając lewego spustu. Znakomite przeciwko wszelkiego typu wrogom, którzy ukrywają się za jakąkolwiek zasłoną lub też przeciwko ich większej grupie. Strona: 5 Halo 2 – Poradnik GRY-OnLine T h e C o v e n a n t P l a s m a P i s t o l • Pojemność: 100 (stopniowo się rozładowuje). • Właściwości: Możliwość oddania specjalnego strzału, można nosić w drugiej ręce. • Użyteczność: Działa dokładnie tak samo jak w części pierwszej Halo, choć tutaj jest dużo mniej użyteczny. Dobry przeciwko tarczom. Zaletą jest też fakt, że broni tego typu jest zwykle dookoła bardzo dużo, więc nie trzeba jej oszczędzać. P l a s m a R i f l e • Pojemność: 100 (stopniowo się rozładowuje). • Właściwości: Może być noszony w drugiej ręce. • Użyteczność: Wysoka, podobnie jak w części pierwszej. Przegrzewa się po oddaniu dłuższej serii. Broń uniwersalna sprawdzająca się w większości sytuacji, choć przeciwko silniejszym wrogom trzeba zwykle użyć czegoś mocniejszego. N e e d l e r • Pojemność magazynka: 30 (maks. 120). • Właściwości: Może być noszony w drugiej ręce. • Użyteczność: Wysoka, choć ta broń nie należy akurat do moich ulubionych. Przydatna szczególnie przeciwko Brutes. Jest to broń uniwersalna i nadaje się też do eksterminacji Elites. Niestety, jest bezużyteczna przeciwko tarczom lub pojazdom. W kombinacji z drugim Needlerem może stanowić zabójcze połączenie wobec większości wrogów. F u e l R o d G u n • Pojemność magazynka: 5 (maks. 30). • Właściwości: Zoom optyczny 2x. • Użyteczność: Bardzo wysoka. Broń jest odpowiednikiem Rocket Launcher’a, ale w ma większą siłę rażenia i właściwie nadaje się do niszczenia wszystkiego i wszystkich z wyjątkiem szybszych pojazdów w rodzaju Ghost’a. B r u t e S h o t • Pojemność magazynka: 4 (maks. 20). • Właściwości: Naciskając B, możemy nim walczyć wręcz. • Użyteczność: Wysoka i w późniejszych etapach zawsze wartą go mieć za pazuchą. W ekstremalnych sytuacjach można użyć go do walki wręcz. Przydatny do zdejmowania Brutes, choć trafienie w cel może sprawiać pewne trudności. Strona: 6 Halo 2 – Poradnik GRY-OnLine C a r b i n e • Pojemność magazynka: 18 (maks. 90). • Właściwości: Zoom optyczny 2x. • Użyteczność: W miarę przydatna, choć to zapewne kwestia gustu. Broń skuteczna w dystansie, może posłużyć do zdejmowania nawet silniejszych wrogów. B e a m R i f l e • Pojemność: 20 (stopniowo się rozładowuje). • Właściwości: Zoom optyczny 10x, 5x. • Użyteczność: Bardzo wysoka. Broń stanowi odpowiednik snajperki marines. Jest jednak częściej spotykana, a przez to bardziej śmiercionośna. Kilka celnych strzałów wykończy nawet najtwardszych delikwentów. E n e r g y S w o r d • Pojemność: Zużywa się wraz z ilością uderzeń. • Właściwości: Jedno uderzenie zwykle zabija. • Użyteczność: Bardzo wysoka. Pomimo, że mieczem można atakować tylko z bliska, to jedno uderzenie wysyła do grobu większość nawet najsilniejszych wrogów. Idealny do zdejmowania sił zainfekowanych (The Flood). Jest za to zupełnie nieprzydatny przeciwko pojazdom. B r u t e ’ s P l a s m a R i f l e • Pojemność: 100 (stopniowo się rozładowuje). • Właściwości: Zoom optyczny 2x. • Użyteczność: Wysoka. Jest to ulepszona wersja Plasma Rifle, dość łatwa do znalezienia na późniejszych etapach. W kombinacji z drugą, taką samą bronią, stanowi potężną siłę. Przegrzewa się jednak szybciej niż jego słabszy odpowiednik. Broń uniwersalna i bardzo przydatna, choć przeciwko zainfekowanym (The Flood) może zawodzić. S e n t i n e l B e a m • Pojemność: Stopniowo się zużywa. • Właściwości: brak. • Użyteczność: Wysoka, ale tylko przeciwko siłom The Flood. Może okazać się wtedy niezawodna. Należy jednak używać z rozsądkiem, gdyż łatwo ulega przegrzaniu. P l a s m a G r a n a d e s • Można mieć przy sobie maks. 4. • Właściwości: brak. • Użyteczność: Granaty obcych mają to do siebie, że przylepiają się zarówno do przeciwników, jak i do pojazdów. Trzeba więc dość celnie rzucić, by efekt był wystarczający. Znakomita broń przeciwko wszelkim pojazdom lub silniejszym wrogom. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Halo 2 - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: