Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00300 006959 13420714 na godz. na dobę w sumie
Harry Potter i Czara Ognia - poradnik do gry - ebook/pdf
Harry Potter i Czara Ognia - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 90
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> akcja i strzelanki
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Witajcie w czwartym roku nauki w Hogwarcie. W poradniku znajdziecie dokładny opis przejścia wszystkich poziomów potrzebnych do ukończenia rozgrywki oraz szczegółowy opis miejsc, gdzie znajdują się przedmioty odblokowujące specjalne kary misji.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wstęp
-Idź do Świstokliku
-Obrona przed Czarną Magią - Lekcja pierwsza
-Obrona przed Czarną Magią - Lekcja druga
-Zadania Moody’ego
-Dachy zamku Hogwart cz.1
-Dachy zamku Hogwart cz.2
-Dachy zamku Hogwart cz.3
-Dachy zamku Hogwart cz.4
-Dachy zamku Hogwart cz.5
-Dachy zamku Hogwart cz.6
-Dachy zamku Hogwart cz.7
-Zakazany Las cz.1
-Zakazany Las cz.2
-Zakazany Las cz.3
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 37

Informacja o grze

Harry Potter and the Goblet of Fire to kolejna, wirtualna adaptacja książkowej serii autorstwa J.K. Rowling, która opowiada o losach tytułowego Harry’ego Pottera oraz dwójki jego przyjaciół: Hermiony Granger i Rona Weasley’a.

Gra Harry Potter and the Goblet of Fire, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2005 roku i dostępny jest na platformach: PC, GCN, PS2, XBX, GBA. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry Harry Potter i Czara Ognia autor: Karolina „Krooliq” Talaga (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Harry Potter i Czara Ognia – Poradnik GRY-OnLine S P I S T R E Ś C I Wstęp________________________________________________________________ 3 Opis przejścia _________________________________________________________ 4 Idź do Świstokliku ____________________________________________________ 4 Obrona przed Czarną Magią _____________________________________________ 7 Zadania Moody’ego __________________________________________________ 12 Dachy zamku Hogwart ________________________________________________ 15 Zakazany Las _______________________________________________________ 30 Zadanie 1 Turnieju Trójmagicznego – Smok _______________________________ 46 Łazienka Prefektów __________________________________________________ 48 Zielarstwo _________________________________________________________ 67 Zadanie 2 Turnieju Trójmagicznego – Jezioro ______________________________ 80 Zadanie 3 Turnieju Trójmagicznego – Labirynt _____________________________ 83 Voldemort _________________________________________________________ 87 Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o. (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 Harry Potter i Czara Ognia – Poradnik GRY-OnLine Wstęp Witajcie w czwartym roku nauki w Szkole Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. W poniższym poradniku znajdziecie dokładny opis przejścia wszystkich poziomów potrzebnych do ukończenia rozgrywki oraz szczegółowy opis miejsc, gdzie znajdują się przedmioty odblokowujące specjalne kary misji. Na początek tylko jedna uwaga. W tej grze możecie sterować Harrym, Hermioną oraz Ronem. Oprócz zadań Turnieju Trójmagicznego, do których może przystąpić tylko Harry, przed rozpoczęciem każdego poziomu dokonujecie wyboru, kim w danym momencie chcecie pokierować. Najlepiej jest sterować postaciami naprzemiennie. Dlaczego? Już mówię. Podczas rozgrywki zbieracie i zdobywacie masę fasolek Bertiego Botta, za które później możecie zakupić karty podnoszące umiejętności postaci. Jednak każdy z bohaterów posiada osobny licznik fasolek i osobny zestaw kart do kupienia, a oczywistą sprawą jest to, że najwięcej fasolek w danej części gry zdobywa ta postać, którą aktualnie sterujecie. Zatem jeśli jesteście zainteresowani rozwijaniem umiejętności wszystkich trzech bohaterów, kierujcie nimi naprzemiennie. Nie postaje mi nic innego, jak życzyć Wam udanej zabawy. Powodzenia! Karolina „Krooliq” Talaga Strona: 3 Harry Potter i Czara Ognia – Poradnik GRY-OnLine Opis przejścia I dź d o Ś w i s t o k l i k u Harry z rodziną Weasleyów oraz Hermioną wybrali się na finał mistrzostw świata w quidditchu. Impreza zostaje przerwana przez atak śmierciożerców, czyli krwiożerczych zwolenników i sług Lorda Voldemorta. W tym momencie rozpoczyna się gra, a Harry wraz z przyjaciółmi, Hermioną i Ronem muszą ratować się ucieczką. Głównym celem tego etapu jest doprowadzenie bohaterów do świstokliku, dzięki któremu przeniosą się w bezpieczne miejsce. Zaczynasz w tym miejscu, biegnij przed siebie. Po chwili zaatakują Was błotoryje. Unicestwiaj je za pomocą uroków (X). Zbieraj fasolki oraz wszelkie przedmioty, najlepiej za pomocą zaklęcia Accio (Z). Czerwone fasolki poprawiają Twoją energię życiową, a niebieskie podnoszą wskaźnik zaklęcia Magicus Extremos (S), które czasowo dopala wszelkie rzucane przez Was czary. Od tego momentu, gdy tylko wskaźnik magii zapełni się, możesz zwiększać siłę Waszych zaklęć w dowolnym momencie. Tylko czekoladowe żaby nie dają się ściągnąć przy pomocy Accio. Zbieraj wszystkie, jakie zauważysz, ponieważ są źródłem dodatkowych żyć Twoich bohaterów. Strona: 4 Harry Potter i Czara Ognia – Poradnik GRY-OnLine Biegnij dalej, znajdziesz się w miejscu, gdzie głaz blokuje drogę. Artur Weasley poleci Wam, abyście wspólnie rzucili czar Wingardium Leviosa (C) na głaz. Rzuć czar i trzymaj go cały czas, po chwili dołączą do Ciebie Hermiona i Ron, wówczas przesuń głaz (strzałki w górę, dół, lewo, prawo), aby odblokować drogę. Biegnij dalej, znowu zaatakują Was błotoryje, ponownie pozbądź się ich, używając uroków (X). Możesz też zrzucać na nie leżące dookoła głazy za pomocą czaru Wingardium Leviosa (C). Dobiegniecie do kolejnego głazu i tak jak w przypadku pierwszego przesuńcie go wspólnie, używając Wingardium Leviosa (C). Uciekajcie dalej. Nagle, tuż przed Wami, zwali się drzewo. Teraz skieruj czar Carpe Retractum (C) na kłodę i za pomocą strzałek przesuń ją, aby odblokować drogę. Biegnąc dalej trzeba będzie, w ten sam sposób, poradzić sobie z kolejnymi, dwiema kłodami. Strona: 5 Harry Potter i Czara Ognia – Poradnik GRY-OnLine Znajdziesz się w miejscu, gdzie zaatakuje Was stado błotoryjów. Pozbądź się ich i skieruj się do mostu. Tutaj również musisz unicestwić kilka błotoryjów. Wejście na most blokuje głaz. Przesuńcie go wspólnie za pomocą Wingardium Leviosa (C). Dobiegniecie do miejsca, gdzie stoi śmierciożerca. Użyjcie Carpe Retractum (C) na kłodzie, a głazy, na których stoi sługa Voldemorta zawalą się. W końcu dobiegniecie do mostu, przy którym czeka na Was Artur Weasley. Wejdź na most i skieruj się do świstokliku. Strona: 6 Harry Potter i Czara Ognia – Poradnik GRY-OnLine O b r o n a p r z e d C z a r n ą M a g i ą Harry, Hermiona i Ron umówili się z profesorem Moodym na dodatkowe lekcje obrony przed czarną magią. L e k c j a p i e r w s z a Moody każe Ci rzucik urok (X) na wiaderko. Zrób to, a wypadną z niego fasolki. Od teraz rzucaj uroki na wszelkie przedmioty, tj. wiadra, kufry, skrzynie, stoły itp. Używaj uroków wielokrotnie na danym przedmiocie, ponieważ wszystkie fasolki nie wypadają za pierwszym razem. Dopiero po kilkakrotnym potraktowaniu przedmiotu urokiem, uda Ci się zdobyć cały zapas kryjących się w nim fasolek. Gdy splądrujesz to pomieszczenie, przejdź do następnego. Moody wypuści na Was błotoryje. Najpierw pozbywaj się ich, używając uroków (X). Po chwili profesor każe Ci podnosić wspominane stworzenia przy pomocy czaru Wingardium Leviosa (C). Podnoś błotoryje i czekaj aż siła czaru je unicestwi. Pamiętaj o zebraniu fasolek z wszelkich przedmiotów. Następnie skieruj się do kolejnego pomieszczenia. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Harry Potter i Czara Ognia - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: