Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00429 006520 18446085 na godz. na dobę w sumie
Harry Potter i Więzień Azkabanu - poradnik do gry - ebook/pdf
Harry Potter i Więzień Azkabanu - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 52
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> akcja i strzelanki
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do gry Harry Porter i więzień Azkabanu, dzięki któremu bez kłopotów uda Wam się przebrnąć przez trzeci rok nauki w Hogwarcie a także odkryć co nieco z sekretów tej szkoły magii.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wstęp
-Podstawy
-Menu
-Czary
-Przeciwnicy
-Przedmioty warte odnotowania
-Solucja
-Znajdź Parszywka
-Wyzwanie Carpe Retractum (1)
-Wyzwanie Carpe Retractum (2)
-Opieka nad magicznymi stworzeniami
-Wyzwanie Lapifors-Draconifors (1)
-Wyzwanie Lapifors-Draconifors (2)
-Lekcja nauki Expecto Patronum
-Znajdź książkę pomocną w obronie Hardodzioba
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 34

Informacja o grze

Harry Potter i Więzień Azkabanu to czwarta gra dedykowana komputerom klasy PC, oparta na książkach J.K. Rowling opowiadających o przygodach tytułowego Harry’ego Pottera oraz dwójki jego przyjaciół Rona Weasley’a i Hermiony Granger.

Gra Harry Potter and the Prisoner of Azkaban, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2004 roku i dostępny jest na platformach: PC, PS2, XBX, GCN, GBA. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry Harry Potter i Więzień Azkabanu autor: Maciej „Elrond” Myrcha (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Harry Potter i Więzień Azkabanu – Pora dnik GRY-OnLine S P I S T R E Ś C I Wprowadzenie _________________________________________________________ 3 Podstawy _____________________________________________________________ 4 Menu ______________________________________________________________ 4 Czary ______________________________________________________________ 5 Przeciwnicy _________________________________________________________ 7 Przedmioty warte odnotowania __________________________________________ 9 Opis przejścia ________________________________________________________ 12 Znajdź Parszywka ___________________________________________________ 12 Wyzwanie Carpe Retractum ____________________________________________ 14 Opieka nad magicznymi stworzeniami ____________________________________ 19 Wyzwanie Lapifors-Draconifors _________________________________________ 20 Lekcja nauki Expecto Patronum _________________________________________ 25 Znajdź książkę pomocną w obronie Hardodzioba____________________________ 26 W drodze na naukę zaklęć _____________________________________________ 27 Wyzwanie Glacius ___________________________________________________ 27 Na ratunek Ronowi___________________________________________________ 30 Uratuj Hardodzioba __________________________________________________ 32 Egzamin końcowy Carpe Retractum ______________________________________ 33 Egzamin końcowy Draconicofors-Lapifors _________________________________ 37 Końcowy egzamin Glacius _____________________________________________ 38 Hogwart _____________________________________________________________ 39 VII piętro __________________________________________________________ 39 VI piętro___________________________________________________________ 40 V piętro ___________________________________________________________ 41 IV piętro___________________________________________________________ 42 III piętro __________________________________________________________ 43 II piętro ___________________________________________________________ 44 I piętro____________________________________________________________ 45 Parter_____________________________________________________________ 46 Podziemia _________________________________________________________ 47 Tereny wokół Hogwartu _______________________________________________ 48 Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o. (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 www.gry-online.pl Harry Potter i Więzień Azkabanu – Poradnik GRY-OnLine Wprowadzenie Witam w poradniku do gry Harry Potter i Więzień Azkabanu. Dzięki niemu uda Wam się przebrnąć przez trzeci rok nauki w Hogwarcie a także odkryć co nieco z sekretów tej szkoły magii. Mimo iż gra oparta jest o fabułę filmu o tym samym tytule, nie jest to „żywe” przeniesienie obrazu filmowego na komputer, tak więc nie martwcie się jeśli coś nie będzie się zgadzać pomiędzy tymi wersjami. Na początku poradnika znajdziecie opis menu gry oraz czarów dostępnych naszym bohaterom, przeciwników, z którymi będą toczyć walki oraz przedmiotów wartych odnotowania. Strona: 3 www.gry-online.pl Harry Potter i Więzień Azkabanu – Poradnik GRY-OnLine Podstawy M e n u 1 – ekran główny menu 2 – Mapa Huncwotów 3 – hasła do tajnych przejść 4 – wyniki mini-gier (chochliki, lot na hipogryfie, potworna księga potworów) 5 – Twoje dobra – fasolki, kociołki, dynie 6 – wyniki prób zaklęć – ilość zebranych tarcz 7 – karty kolekcjonerskie 8 – opcje gry 9 – wyniki rozgrywki 10 – „zdrowie” głównych bohaterów 11 – Sekrety w danej lokacji – znalezione/wszystkie 12 – powrót do gry 13 – wyjście z gry Strona: 4 www.gry-online.pl Harry Potter i Więzień Azkabanu – Poradnik GRY-OnLine C z a r y Poniżej znajdziecie dostępne w grze zaklęcia. Ponieważ twórcy gry uprościli nam znacznie sprawę nie musimy ich wybierać podczas rzucania – wystarczy, że wycelujemy różdżkę i czar „rzuci się” automatycznie. Czasami niektóre przedmioty/przeciwnicy wymagają rzucenia na nich zaklęcia z pomocą przyjaciół – należy wtedy odpowiednio długo poczekać aż czary naszych towarzyszy dołączą do naszego i wtedy rzucić zaklęcie. Czar Expecto Patronum przywołujący Patronusa i odpędzający Dementorów należy uwolnić w momencie, gdy krąg światła znajduje się powyżej połowy naszej różdżki. Alohomora – czar służący do otwierania kłódek, skrzyń rzeczy (wykorzystywany przez całą trójkę bohaterów) i podobnych zamkniętych różne Carpe Retractum – przyciąga do rzucającego czar również może przyciągnąć go do nieruchomych obiektów (wykorzystywany przez Rona) rzeczy, ale Depulso – służy do przesuwania przedmiotów oraz do ich „naciskania” (wykorzystywany przez całą trójkę bohaterów) Draconifors – przemienia statuę w małego smoka kontrolowanego przez rzucającego czar (sterowanie za pomocą strzałek i myszy, wykorzystywany przez Hermionę) Strona: 5 www.gry-online.pl Harry Potter i Więzień Azkabanu – Poradnik GRY-OnLine Expecto Patronum – i odpędza Dementorów (wykorzystywany przez Harry’ego) tworzy Patronusa Glacius – zamraża wodę, likwiduje ogniska salamander i zamraża same salamandry (wykorzystywany przez Harry’ego) Lapifors (wykorzystywany przez Hermionę) ożywia – posążek królika Lumos – tworzy magiczne światło, w blasku którego uwidaczniają się ukryte komnaty (wykorzystywany przez całą trójkę bohaterów) Rictusempra – czar używany głównie w walce z przeciwnikami (wykorzystywany przez całą trójkę bohaterów) Strona: 6 www.gry-online.pl Harry Potter i Więzień Azkabanu – Poradnik GRY-OnLine Spongify – czar tworzący w odpowiednim miejscu (zielony kwadrat ze spiralą w kształcie zaklęcia) trampolinę przenoszącą nas automatycznie po skoczeniu na nią w docelowe miejsce (wykorzystywany przez całą trójkę bohaterów) rodzaju swego Poniżej znajdziecie najczęściej napotykanych w grze przeciwników z krótką ich charakterystyką i poradami jak ich najprościej pokonać. P r z e c i w n i c y Książka – występują przeważnie po kilka sztuk na raz, rzucają w nas kulami odbierającymi energię, należy często stosować uniki i czarem Depulso eliminować je po kolei Bundimun – wygrzebuje się z ziemi na powierzchnię plując dookoła czymś w rodzaju szlamu/kwasu, aby go pokonać stań w bezpiecznej odległości i rzuć czar Rictusempra a następnie skocz na niego Ognisty krab – strzela ognistymi kulami z tylnej części swojego ciała, występuje w parze z pułapką, do której należy go wepchnąć, aby tego dokonać rzuć Rictusempra – przewróci się do góry nogami – następnie za pomocą tego samego zaklęcia staraj się wepchnąć go do pułapki Strona: 7 www.gry-online.pl
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Harry Potter i Więzień Azkabanu - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: