Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00445 007750 18432554 na godz. na dobę w sumie
Harry Potter i Zakon Feniksa - poradnik do gry - ebook/pdf
Harry Potter i Zakon Feniksa - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 56
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> przygodowe
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do gry „Harry Potter i Zakon Feniksa” jest podzielony na dwie duże części: opis przejścia oraz encyklopedię, w której znajdują się informacje pomocne do osiągnięcia upragnionych 100% w statystykach gry tudzież porady dotyczące rozgrywki.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wstęp
-[Encyklopedia] Punkty Odkrycia
-[Encyklopedia] Przedmioty użytku codziennego i trudniejsze zagadki
-[Encyklopedia] Sprzątanie
-[Encyklopedia] Latające stworzenia
-[Encyklopedia] Plakietki czarodziejów
-[Encyklopedia] Gargulki
-[Encyklopedia] Eksplodujący Dureń
-[Encyklopedia] Portrety
-[Encyklopedia] Figury szachowe
-[Encyklopedia] Paczki Freda i George’a
-[Encyklopedia] Insygnia Hogwartu
-[Encyklopedia] Duchy
-[Encyklopedia] Szachy czarodziejów
-[Encyklopedia] Ślady zwierząt
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 28

Informacja o grze

Harry Potter and the Order of Phoenix jest wydaną przez Electronic Arts grą opartą na piątym z kolei filmie traktującym o przygodach młodego czarodzieja. Podobnie jak poprzednie części, tytuł został opracowany w wersjach na wszystkie liczące się platformy

Gra Harry Potter and the Order of the Phoenix, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku przygodowych gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2007 roku i dostępny jest na platformach: PC, PS2, GBA, Xbox 360, PS3, Wii, NDS, PSP. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry Harry Potter i Zakon Feniksa autor: Kamil „Draxer” Szarek Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. (c) 2007 GRY-OnLine sp. z o.o. Harry Potter i Zakon Feniksa – Poradnik GRY-OnLine S P I S T R E Ś C I Wstęp________________________________________________________________ 3 Encyklopedia __________________________________________________________ 5 Punkty Odkrycia______________________________________________________ 5 Przedmioty użytku codziennego i trudniejsze zagadki_________________________ 6 Sprzątanie _________________________________________________________ 10 Latające stworzenia __________________________________________________ 13 Plakietki czarodziejów ________________________________________________ 14 Gargulki ___________________________________________________________ 15 Eksplodujący Dureń __________________________________________________ 16 Portrety ___________________________________________________________ 17 Figury szachowe ____________________________________________________ 19 Paczki Freda i George’a _______________________________________________ 20 Insygnia Hogwartu __________________________________________________ 22 Duchy _____________________________________________________________ 23 Szachy czarodziejów _________________________________________________ 24 Ślady zwierząt ______________________________________________________ 25 Opis przejścia ________________________________________________________ 26 Początek___________________________________________________________ 26 Grimmauld Place 12 __________________________________________________ 27 Hogwart - początek __________________________________________________ 28 Zadania Gwardii Dumbledore’a, cz. 1_____________________________________ 31 Grimmauld Place 12 __________________________________________________ 41 Hogwart ___________________________________________________________ 42 Zadania Gwardii Dumbledore’a, cz. 2_____________________________________ 43 Departament Tajemnic________________________________________________ 49 Zadanie Luny _______________________________________________________ 50 Zadania nauczycieli __________________________________________________ 51 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2007 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 www.gry-online.pl Strona: 2 Harry Potter i Zakon Feniksa – Poradnik GRY-OnLine Wstęp Witam w poradniku do, śmiem twierdzić, najlepszej jak dotąd gry na podstawie książki o Harrym Potterze, czyli Harry Potter i Zakon Feniksa. Poradnik jest podzielony na dwie duże części: encyklopedię oraz opis przejścia. W encyklopedii znajdziesz informacje pomocne do osiągnięcia upragnionych 100 w statystykach gry tudzież porady przydatne w trakcie samej rozgrywki, natomiast w opisie przejścia...Cóż, opis przejścia. :) Jak zwykle zachęcam do korzystania z poradnika tylko w krytycznych sytuacjach, by nie psuć sobie frajdy – gra nie należy do wymagających, jedyne co faktycznie sprawia kłopoty to odszukanie detali i rozwiązanie kilku trudniejszych zagadek. Jeżeli po lekturze nadal będziecie mieli jakieś wątpliwości, problemy – odpowiem na pytania. Nie przedłużając, zapraszam do lektury! Strona: 3 Harry Potter i Zakon Feniksa – Poradnik GRY-OnLine Aż miło robić takie screeny. :) Strona: 4 Harry Potter i Zakon Feniksa – Poradnik GRY-OnLine Encyklopedia Zacznijmy od podstawowego stwierdzenia: żeby odblokować wszystkie możliwe sekrety, trzeba się nieźle napracować. Twórcy upchali w grze tony detali które czasami można odnaleźć bardzo szybko, lecz czasami nie. Mam tu na myśli zwłaszcza Punkty Odkrycia, które są dosłownie wszędzie. Dlatego też nie wahaj się używać wszystkich przedmiotów, które wykazują jakiś potencjał (czytaj: pulsują, gdy podglądasz ile procent punktów zdobyłeś na danym obszarze). Zwróć też uwagę, że nawet po „przejściu gry” (tu: zakończeniu wątku fabularnego), nadal możesz przemieszczać się po Hogwarcie, zbierać punkty i inne rzeczy które mogłeś pominąć w trakcie głównej rozgrywki. W niniejszej encyklopedii znajdziesz masę porad które pomogą Ci odnaleźć większość przedmiotów/osób/czegokolwiek wymaganych do osiągnięcia pełnego sukcesu. Enjoy! Drobna uwaga: starałem się zaznaczać punkty na mapach z możliwie dużą dokładnością. Gdy już czegoś szukasz, spróbuj poznać otaczające korytarze, zorientować się gdzie dokładnie jesteś – Twoja pozycja na Mapie Huncwotów w grze nie jest tak precyzyjnie oznaczona. P u n k t y O d k r y c i a Bohaterzy „erpegów” mają punkty doświadczenia, Harry Potter ma Punkty Odkrycia. Mamy tu do czynienia z dosyć podobnymi mechanizmami: zdobywając kolejne Punkty Odkrycia, możesz ulepszać swoje zaklęcia (mówiąc językiem cRPG, awansować na wyższe poziomy; prawdę mówiąc, to ulepszanie ma znikomy efekt). Gra pod tym względem jest dosyć nieliniowa; możesz zbierać punkty w dowolnym miejscu o dowolnej porze. Przejdźmy jednak do sedna sprawy: jak je zdobywać? Ogólna zasada jest prosta: musisz wtykać swój nos wszędzie tam gdzie możesz (i tam gdzie nie możesz też). Rozmawiaj z obrazami, używaj zaklęć na podświetlających się przedmiotach (niekiedy trzeba to robić kilkakrotnie!), zapalaj pochodnie, sprzątaj, etc. Dodatkową podpowiedź stanowi wciśnięcie na dłużej klawisza C – ujrzysz wiadomość ile procent punktów odszukałeś w danej lokacji, oraz przedmioty, które są potencjalnymi źródłami punktów (będą w tym widoku pulsowały). Możesz się wówczas rozglądać w poszukiwaniu punktodajnych przedmiotów. A teraz trochę konkretniejszych opisów... Strona: 5 Harry Potter i Zakon Feniksa – Poradnik GRY-OnLine P r z e d m i o t y u ż y t k u c o d z i e n n e g o i t r u d n i e j s z e z a g a d k i (cid:131) Incendio na każdej pochodni/latarni (oczywiście oprócz tych, które się palą ;), Incendio na każdym gargulcu, Incendio na każdym piecyku. (cid:131) W niektórych miejscach znajdziesz drobne przedmioty, których samo obejrzenie daje punkty. Takie przedmioty to: łańcuchy (Hangar na łodzie), dachówki (Wybrukowany dziedziniec, musisz wspiąć się na dach, skorzystaj z rynien), księga (Wejście na wiadukt), posąg (wieża obrony przed czarną magią, na dole), obraz (sala obrony przed czarną magią, przesuń regał by go odsłonić), tablica (sala obrony przed czarną magią, upewnij się że obejrzałeś jej obie strony!), roślina (Zielarstwo), słój ze skrzelozielem (Zielarstwo), skrzynie (Sypialnia Gryfonów, jest ich tam kilka), żaba (Sypialnia Gryfonów), tablica (Salon Gryfonów, obejrzyj z obu stron), jeden z kamieni (Kamienny krąg), skrzynia (Gabinet Umbridge, musisz ją najpierw otworzyć zaklęciem) (cid:131) Hangar na łodzie: w pobliżu budynku znajdziesz w sumie sześć ptaków, trzy z jednej strony i trzy z drugiej. Jedna trójka odleci, gdy do nich się zbliżysz; nieopodal drugiej znajdziesz kosz. Użyj na nim Wingardium Leviosa, by pobudzić do latania rybę, a następnie podaj ją jednemu z ptaków, później drugiemu i trzeciemu. (cid:131) Wejście na dziedziniec: w rogach dziedzińca znajdują się cztery przykryte liśćmi płyty z insygniami Hogwartu. Odszukaj leżącą w pobliżu miotłę, użyj na niej Wingardium Leviosa i machaj nad liśćmi, by je posprzątać. Gdy zrobisz to ze wszystkimi czterema płytami, pojawią się nad nimi kolorowe, świecące runy (symbole poszczególnych domów Hogwartu). Runy w tych samych kolorach pojawią się także pod ławkami znajdującymi się na dziedzińcu. Użyj Wingardium Leviosa na kolejnych ławkach i przestaw je na płyty z runami tak, by kolory do siebie pasowały. (cid:131) Dziedziniec transmutacji: zacznij od użycia Wingardium Leviosa na stojącym w centrum dziedzińca globusie. Pojawią się kolorowe runy. Podobnie jak w poprzednim punkcie, musisz przestawić ławki na runy, by kolory się zgadzały. Po wszystkim będziesz miał o cztery insygnia Hogwartu więcej i dużo punktów. (cid:131) Wybrukowany dziedziniec: zagadka analogiczna do poprzednich. Najpierw wejdź po schodach na górną część dziedzińca (mogą być zniszczone; Reparo) i napraw cztery kolejne kamienne rzeźby, by ukazały się insygnia Hogwartu. Dalej postępujesz tak jak w dwóch poprzednich przypadkach, czyli Wingardium Leviosa na ławeczkach i dopasowanie kolorów. Strona: 6 Harry Potter i Zakon Feniksa – Poradnik GRY-OnLine Wszystkie zagadki z insygniami Hogwartu są do siebie podobne. (cid:131) Wiadukt: po przejściu przez cały wiadukt, nieopodal drzwi do wejścia na wiadukt (brzmi jak masło maślane, ale takie są nazwy lokacji :), pod jedną z pochodni (uff. Jeśli nadal nie wiesz gdzie to jest – screen poniżej) znajdziesz krawędź na którą możesz się wdrapać. Dostaniesz za to punkty. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Harry Potter i Zakon Feniksa - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: