Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00074 006496 15380674 na godz. na dobę w sumie
Heroes VI - Danse Macabre - poradnik do gry - ebook/pdf
Heroes VI - Danse Macabre - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 76
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> strategiczne
Porównaj ceny (książka, ebook (-9%), audiobook).

W poradniku do gry Might & Magic: Heroes VI - Danse Macabre Adventure Pack zamieszczono dokładny opis przejścia wszystkich zadań kampanii, szereg porad ułatwiających kluczowe potyczki, a także szczegółowe mapy i wiele innych.

Skrócona wersja spisu treści:
-Might & Magic: Heroes VI - Danse Macabre - poradnik do gry
-Mapy
-Misja 1
-Misja 2
-1 - Upadek Domu Byka (zadania główne)
-Kostur zaświatów (1,4)
-Hrabina; Kostur Zaświatów (2,4)
-Brama; Kostur Zaświatów (3,4)
-Kostur Zaświatów (4,4)
-1 - Upadek Domu Byka (zadania poboczne)
-2 - Maska Czarnej Śmierci (zadania główne)
-Pierścień Nieskruszonego
-Maska Fałszywego Oblicza
-Wyjeżdżać, to jak umierać po trochu
-2 - Maska Czarnej Śmierci (zadania poboczne)
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 19

Informacja o grze

Might & Magic: Heroes VI - Danse Macabre Adventure Pack to drugi fabularyzowany dodatek typu DLC do strategii turowej Might & Magic Heroes VI. Wprowadza on nową kampanię, której głównym motywem jest powrót wielkiego licza – Sandro. Deweloperzy ze studia L

Gra Might & Magic: Heroes VI - Danse Macabre Adventure Pack, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2012 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry Might Magic: Heroes VI Danse Macabre autor: Konrad „Ferrou” Kruk Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. Producent Limbic Entertainment, Wydawca Ubisoft, Wydawca PL Ubisoft należą do ich prawowitych właścicieli. (c) 2012 GRY-Online S.A. Might Magic: Heroes VI - Danse Macabre Adventure Pack – Poradnik GRY-Online.pl S p i s t r e ś c i Wprowadzenie ___________________________________________________3 Mapy __________________________________________________________4 Misja 1 – Mapa 1 (M1) _______________________________________________________ 4 Misja 1 – Mapa 2 (M2) _______________________________________________________ 5 Misja 1 – Mapa 3 (M3) _______________________________________________________ 6 Misja 2 – Mapa 1 (M1) _______________________________________________________ 9 Misja 2 – Mapa 2 (M2) ______________________________________________________ 10 Misja 2 – Mapa 3 (M3) ______________________________________________________ 11 Misja 1 – Upadek Domu Byka (zadania główne) ________________________14 Kostur zaświatów (1,4) ____________________________________________________ 14 Hrabina; Kostur Zaświatów (2,4) ____________________________________________ 16 Brama; Kostur Zaświatów (3,4) _____________________________________________ 20 Kostur Zaświatów (4,4) ____________________________________________________ 30 Misja 1 – Upadek Domu Byka (zadania poboczne) ______________________34 Magiczna Menażeria _______________________________________________________ 34 Jestem bez serca, a jednak muszę płakać _____________________________________ 35 Klepsydra Ładu ____________________________________________________________ 37 Misja 2 – Maska Czarnej Śmierci (zadania główne) ______________________39 Pierścień Nieskruszonego ___________________________________________________ 40 Maska Fałszywego Oblicza __________________________________________________ 56 Wyjeżdżać, to jak umierać po trochu _________________________________________ 60 Misja 2 – Maska Czarnej Śmierci (zadania poboczne) ____________________63 Nawet śmierć może umrzeć _________________________________________________ 63 Pojętna Uczennica _________________________________________________________ 65 Nowe Artefakty _________________________________________________69 Zestaw Wielkiego Lisza _____________________________________________________ 69 Kostur Zaświatów _________________________________________________________ 71 Nowy budynek i jednostki _________________________________________72 Nowe zwierzę rodowe ____________________________________________74 www.gry-online.pl Strona: 2 Wydawnictwo GRY-Online S.A. ul. Gabrieli Zapolskiej 16A, 30-126 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2012 GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-Online. Might Magic: Heroes VI - Danse Macabre Adventure Pack – Poradnik GRY-Online.pl Wprowadzenie Poradnik do gry Might Magic: Heroes VI – Danse Macabre Adventure Pack zawiera: • Kompletny, szczegółowy i bogaty w detale opis przejścia zarówno zadań głównych jaki i pobocznych w obu misjach kampanii; • Porady mające pomóc graczowi w pokonaniu finalnych przeciwników obu misji; • Opracowane mapy powierzchni oraz podziemi obu misji dodatku z rozróżnieniem na mapy fabularne oraz te ilustrujące zasoby; • Dziesiątki zdjęć mających w jeszcze większym stopniu pogłębić oraz wzbogacić przedstawianą treść; • Opis nowego zestawu artefaktów (Zestaw Wielkiego Lisza) wraz z ich atrybutami; • Opis nowej broni rodowej (Kostur Zaświatów) wraz z jej cechami; • Opis i przedstawienie nowego budynku oraz rekrutowanych w nim istot; • Przedstawienie nowego Zwierzęcia Rodowego. Dla lepszej nawigacji po tekście zastosowano następujące oznaczenia kolorystyczne: • Brązowy – tyczy się imion bohaterów oraz nazw budynków aktualnie niezwiązanych w zadaniami misji • Niebieski – tyczy się nazw artefaktów • Pomarańczowy – tyczy się nazw miejsc aktualnie związanych w wypełnianymi zadaniami • Zielony – tyczy się nazw jednostek Dodatkowo każda z map została opracowana w następujący sposób: • Misja 1 – Mapa 1 (M1) – mapa fabularna: powierzchnia • Misja 1 – Mapa 2 (M2) – mapa fabularna: podziemia • Misja 1 – Mapa 3 (M3) – mapa zasobów: powierzchnia Analogiczne oznaczenia zastosowano w wobec map drugiej misji. Lokacje na każdej z map oznaczono za pomocą liczb. Zatem widoczne w tekście poradnika np. M1/6 będzie oznaczało, że danej lokacji czy obiektowi nadano cyfrę 6 na mapie powierzchni związanej z misjami. Oznaczenie M3/24 powie nam, że opisywanej rzeczy czy zdarzeniu nadano cyfrę 24 i można ją znaleźć na mapie powierzchni związanej z zasobami (kopalnie etc.). Konrad „Ferrou” Kruk (www.gry–online.pl) Strona: 3 Might Magic: Heroes VI - Danse Macabre Adventure Pack – Poradnik GRY-Online.pl Mapy M i s j a 1 – M a p a 1 ( M 1 ) M a p a f a b u l a r n a – p o w i e r z c h n i a 1 – FORT (miejsce startu) 2 – LUKRECJA (bohater) 3 – ZAMEK LA SEGADORA (do pokonania bohater Giovanni) 4 – MAGICZNA MENAŻERIA (zadanie poboczne) 5 – GROBOWIEC ALMY (zadanie poboczne) 6 – RUINY Z NASZYJNIKIEM ZE SMOCZYCH OCZU 7 – HANDLARZ ARTEFAKTÓW (zadanie poboczne) 8 – RUINY Z NASZYJNIKIEM ZE SMOCZYCH OCZU 9 – BRAMA DUCHÓW (wejście) 10 – WYJŚCIE Z BRAMY DUCHÓW 11 – WEJŚCIE DO PODZIEMII Strona: 4 Might Magic: Heroes VI - Danse Macabre Adventure Pack – Poradnik GRY-Online.pl M i s j a 1 – M a p a 2 ( M 2 ) M a p a f a b u l a r n a – p o d z i e m i a 1 – KOSTURA ZAŚWIATÓW (broń rodowa) 2 – WYJŚCIE Z PODZIEMII Strona: 5 Might Magic: Heroes VI - Danse Macabre Adventure Pack – Poradnik GRY-Online.pl M i s j a 1 – M a p a 3 ( M 3 ) M a p a O b i e k t ó w – p o w i e r z c h n i a 1 – FORT 2 – GROBOWIEC (zapewnia rekrutację Szkieletów, Ghuli oraz Duchów) 3 – ZBROJMISTRZ (+1 do obrony; można odwiedzić tylko raz) 4 – KOWAL (+ 1 do ataku; można odwiedzić tylko raz) 5 – POSĄG CENTAURA (+5 punktów ruchu oraz 10 więcej dla obrażeń jednostek strzelających w armii bohatera; można odwiedzić raz na tydzień) 6 – KAPLICZKA MATKI ZIEMII (+10 do punktów życia dla wojsk gracza; można odwiedzić tylko raz przed bitwą) 7 – KRYSZTAŁ OBJAWIENIA (+1 punkt obrony przed magią; można odwiedzić tylko raz) 8 – STAJNIA (+5 do punktów ruchu; można odwiedzić raz na tydzień) 9 – KAMIEŃ OŚWIECENIA (+2500 XP dla bohatera; można odwiedzić tylko raz) 10 – STAJNIA (+5 do punktów ruchu; można odwiedzić raz na tydzień) 11 – KRYSZTAŁ OBJAWIENIA (+1 punkt obrony przed magią; można odwiedzić tylko raz) 12 – KAPLICZKA ANIOŁÓW (premia +5 do mocy magicznej i morale do końca tygodnia; można odwiedzić raz na tydzień) Strona: 6 Might Magic: Heroes VI - Danse Macabre Adventure Pack – Poradnik GRY-Online.pl 13 – KAMIEŃ OŚWIECENIA (+2500 XP dla bohatera; można odwiedzić tylko raz) 14 – KOPALNIA ZŁOTA (500 złota dziennie) 15 – KOWAL (+ 1 do ataku; można odwiedzić tylko raz) 16 – KAPLICZKA MATKI ZIEMII (+10 do punktów życia dla wojsk gracza; można odwiedzić tylko raz przed bitwą) 17 – KRYSZTAŁ MOCY (+1 do punktów mocy; można odwiedzić tylko raz) 18 – TAJEMNA BIBLIOTEKA (odwiedzający bohater otrzymuje do wyboru: +1–3 punkty mocy magicznej / +1–3 punkty obrony przed magią; można odwiedzić tylko raz) 19 – KRYSZTAŁ MOCY (+1 do punktów mocy; można odwiedzić tylko raz) 20 – MAGICZNA MENAŻERIA (zapewnia rekrutację Szarych Wilków, Olbrzymich Wilków, Syren) 21 – FORT 22 – DONŻON 23 – KOPALNIA KRYSZTAŁÓW (wydobycie kryształów; 1 dziennie) 24 – WYJŚCIE Z PORTALU (Wrota Duchów) 25 – POSĄG GRYFA (zapewnia stworzeniom latającym w armii bohatera premię +20 do punktów życia; można odwiedzić raz w tygodniu) 26 – TARTAK (dostarcza 2 jednostki drewna dziennie) 27 – KAPLICZKA ANIOŁÓW (premia +5 do mocy magicznej i morale do końca tygodnia; można odwiedzić raz na tydzień) 28 – KOPALNIA RUDY (dostarcza 2 jednostki rudy dziennie) 29 – ZAMEK LA SEGADORA 30 – ZAMEK CORVINIO 31 – TARTAK (dostarcza 2 jednostki drewna dziennie) 32 – KOPALNIA RUDY (dostarcza 2 jednostki rudy dziennie) 33 – HANDLARZ ARTEFAKTÓW 34 – ŚLEPA KAPŁANKA (zapewnia premię +5 do przeznaczenia; można odwiedzić jeden raz przed bitwą) 35 – KAPLICZKA RYCERSTWA (zapewnia premię +1 do punktów ruchu jednostek i +5 do morale do końca tygodnia; można odwiedzić raz na tydzień) 36 – SMOCZA ŻYŁA (bohater może odnowić wszystkie punkty many) 37 – KAPLICZKA RODOWEJ PERŁY (zapewnia premię +10 do inicjatywy do końca tygodnia; można odwiedzić raz na tydzień) 38 – KAMIEŃ OŚWIECENIA (+2500 XP dla bohatera; można odwiedzić tylko raz) 39 – KRYSZTAŁ OBJAWIENIA (+1 punkt obrony przed magią; można odwiedzić tylko raz) Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Heroes VI - Danse Macabre - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: