W poradniku do gry Might & Magic: Heroes VI - Danse Macabre Adventure Pack zamieszczono dokładny opis przejścia wszystkich zadań kampanii, szereg porad ułatwiających kluczowe potyczki, a także szczegółowe mapy i wiele innych.
Skrócona wersja spisu treści: -Might & Magic: Heroes VI - Danse Macabre - poradnik do gry -Mapy -Misja 1 -Misja 2 -1 - Upadek Domu Byka (zadania główne) -Kostur zaświatów (1,4) -Hrabina; Kostur Zaświatów (2,4) -Brama; Kostur Zaświatów (3,4) -Kostur Zaświatów (4,4) -1 - Upadek Domu Byka (zadania poboczne) -2 - Maska Czarnej Śmierci (zadania główne) -Pierścień Nieskruszonego -Maska Fałszywego Oblicza -Wyjeżdżać, to jak umierać po trochu -2 - Maska Czarnej Śmierci (zadania poboczne) -[...] liczba wszystkich rozdziałów: 19
Informacja o grze
Might & Magic: Heroes VI - Danse Macabre Adventure Pack to drugi fabularyzowany dodatek typu DLC do strategii turowej Might & Magic Heroes VI. Wprowadza on nową kampanię, której głównym motywem jest powrót wielkiego licza – Sandro. Deweloperzy ze studia L
Gra Might & Magic: Heroes VI - Danse Macabre Adventure Pack, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2012 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.
Znajdź podobne książki
Ostatnio czytane w tej kategorii
Darmowy fragment publikacji:
Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry
Might Magic: Heroes VI
Danse Macabre
autor: Konrad „Ferrou” Kruk
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp.
Producent Limbic Entertainment, Wydawca Ubisoft, Wydawca PL Ubisoft
należą do ich prawowitych właścicieli.
(c) 2012 GRY-Online S.A.
Might Magic: Heroes VI - Danse Macabre Adventure Pack – Poradnik GRY-Online.pl
S p i s t r e ś c i
Wprowadzenie ___________________________________________________3
Mapy __________________________________________________________4
Misja 1 – Mapa 1 (M1) _______________________________________________________ 4
Misja 1 – Mapa 2 (M2) _______________________________________________________ 5
Misja 1 – Mapa 3 (M3) _______________________________________________________ 6
Misja 2 – Mapa 1 (M1) _______________________________________________________ 9
Misja 2 – Mapa 2 (M2) ______________________________________________________ 10
Misja 2 – Mapa 3 (M3) ______________________________________________________ 11
Misja 1 – Upadek Domu Byka (zadania główne) ________________________14
Kostur zaświatów (1,4) ____________________________________________________ 14
Hrabina; Kostur Zaświatów (2,4) ____________________________________________ 16
Brama; Kostur Zaświatów (3,4) _____________________________________________ 20
Kostur Zaświatów (4,4) ____________________________________________________ 30
Misja 1 – Upadek Domu Byka (zadania poboczne) ______________________34
Magiczna Menażeria _______________________________________________________ 34
Jestem bez serca, a jednak muszę płakać _____________________________________ 35
Klepsydra Ładu ____________________________________________________________ 37
Misja 2 – Maska Czarnej Śmierci (zadania główne) ______________________39
Pierścień Nieskruszonego ___________________________________________________ 40
Maska Fałszywego Oblicza __________________________________________________ 56
Wyjeżdżać, to jak umierać po trochu _________________________________________ 60
Misja 2 – Maska Czarnej Śmierci (zadania poboczne) ____________________63
Nawet śmierć może umrzeć _________________________________________________ 63
Pojętna Uczennica _________________________________________________________ 65
Nowe Artefakty _________________________________________________69
Zestaw Wielkiego Lisza _____________________________________________________ 69
Kostur Zaświatów _________________________________________________________ 71
Nowy budynek i jednostki _________________________________________72
Nowe zwierzę rodowe ____________________________________________74
www.gry-online.pl
Strona: 2
Wydawnictwo GRY-Online S.A.
ul. Gabrieli Zapolskiej 16A, 30-126 Kraków
tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest
(c) 2002-2012 GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-Online.
Might Magic: Heroes VI - Danse Macabre Adventure Pack – Poradnik GRY-Online.pl
Wprowadzenie
Poradnik do gry Might Magic: Heroes VI – Danse Macabre Adventure Pack zawiera:
• Kompletny, szczegółowy i bogaty w detale opis przejścia zarówno zadań
głównych jaki i pobocznych w obu misjach kampanii;
• Porady mające pomóc graczowi w pokonaniu finalnych przeciwników obu misji;
• Opracowane mapy powierzchni oraz podziemi obu misji dodatku z rozróżnieniem
na mapy fabularne oraz te ilustrujące zasoby;
• Dziesiątki zdjęć mających w jeszcze większym stopniu pogłębić oraz wzbogacić
przedstawianą treść;
• Opis nowego zestawu artefaktów (Zestaw Wielkiego Lisza) wraz z ich atrybutami;
• Opis nowej broni rodowej (Kostur Zaświatów) wraz z jej cechami;
• Opis i przedstawienie nowego budynku oraz rekrutowanych w nim istot;
• Przedstawienie nowego Zwierzęcia Rodowego.
Dla lepszej nawigacji po tekście zastosowano następujące oznaczenia kolorystyczne:
• Brązowy – tyczy się imion bohaterów oraz nazw budynków aktualnie niezwiązanych w
zadaniami misji
• Niebieski – tyczy się nazw artefaktów
• Pomarańczowy – tyczy się nazw miejsc aktualnie związanych w wypełnianymi zadaniami
• Zielony – tyczy się nazw jednostek
Dodatkowo każda z map została opracowana w następujący sposób:
• Misja 1 – Mapa 1 (M1) – mapa fabularna: powierzchnia
• Misja 1 – Mapa 2 (M2) – mapa fabularna: podziemia
• Misja 1 – Mapa 3 (M3) – mapa zasobów: powierzchnia
Analogiczne oznaczenia zastosowano w wobec map drugiej misji.
Lokacje na każdej z map oznaczono za pomocą liczb. Zatem widoczne w tekście poradnika np.
M1/6 będzie oznaczało, że danej lokacji czy obiektowi nadano cyfrę 6 na mapie powierzchni
związanej z misjami. Oznaczenie M3/24 powie nam, że opisywanej rzeczy czy zdarzeniu nadano
cyfrę 24 i można ją znaleźć na mapie powierzchni związanej z zasobami (kopalnie etc.).
Konrad „Ferrou” Kruk (www.gry–online.pl)
Strona: 3
Might Magic: Heroes VI - Danse Macabre Adventure Pack – Poradnik GRY-Online.pl
Mapy
M i s j a 1 – M a p a 1 ( M 1 )
M a p a f a b u l a r n a – p o w i e r z c h n i a
1 – FORT (miejsce startu)
2 – LUKRECJA (bohater)
3 – ZAMEK LA SEGADORA (do pokonania bohater Giovanni)
4 – MAGICZNA MENAŻERIA (zadanie poboczne)
5 – GROBOWIEC ALMY (zadanie poboczne)
6 – RUINY Z NASZYJNIKIEM ZE SMOCZYCH OCZU
7 – HANDLARZ ARTEFAKTÓW (zadanie poboczne)
8 – RUINY Z NASZYJNIKIEM ZE SMOCZYCH OCZU
9 – BRAMA DUCHÓW (wejście)
10 – WYJŚCIE Z BRAMY DUCHÓW
11 – WEJŚCIE DO PODZIEMII
Strona: 4
Might Magic: Heroes VI - Danse Macabre Adventure Pack – Poradnik GRY-Online.pl
M i s j a 1 – M a p a 2 ( M 2 )
M a p a f a b u l a r n a – p o d z i e m i a
1 – KOSTURA ZAŚWIATÓW (broń rodowa)
2 – WYJŚCIE Z PODZIEMII
Strona: 5
Might Magic: Heroes VI - Danse Macabre Adventure Pack – Poradnik GRY-Online.pl
M i s j a 1 – M a p a 3 ( M 3 )
M a p a O b i e k t ó w – p o w i e r z c h n i a
1 – FORT
2 – GROBOWIEC (zapewnia rekrutację Szkieletów, Ghuli oraz Duchów)
3 – ZBROJMISTRZ (+1 do obrony; można odwiedzić tylko raz)
4 – KOWAL (+ 1 do ataku; można odwiedzić tylko raz)
5 – POSĄG CENTAURA (+5 punktów ruchu oraz 10 więcej dla obrażeń jednostek strzelających
w armii bohatera; można odwiedzić raz na tydzień)
6 – KAPLICZKA MATKI ZIEMII (+10 do punktów życia dla wojsk gracza; można odwiedzić
tylko raz przed bitwą)
7 – KRYSZTAŁ OBJAWIENIA (+1 punkt obrony przed magią; można odwiedzić tylko raz)
8 – STAJNIA (+5 do punktów ruchu; można odwiedzić raz na tydzień)
9 – KAMIEŃ OŚWIECENIA (+2500 XP dla bohatera; można odwiedzić tylko raz)
10 – STAJNIA (+5 do punktów ruchu; można odwiedzić raz na tydzień)
11 – KRYSZTAŁ OBJAWIENIA (+1 punkt obrony przed magią; można odwiedzić tylko raz)
12 – KAPLICZKA ANIOŁÓW (premia +5 do mocy magicznej i morale do końca tygodnia; można
odwiedzić raz na tydzień)
Strona: 6
Might Magic: Heroes VI - Danse Macabre Adventure Pack – Poradnik GRY-Online.pl
13 – KAMIEŃ OŚWIECENIA (+2500 XP dla bohatera; można odwiedzić tylko raz)
14 – KOPALNIA ZŁOTA (500 złota dziennie)
15 – KOWAL (+ 1 do ataku; można odwiedzić tylko raz)
16 – KAPLICZKA MATKI ZIEMII (+10 do punktów życia dla wojsk gracza; można odwiedzić
tylko raz przed bitwą)
17 – KRYSZTAŁ MOCY (+1 do punktów mocy; można odwiedzić tylko raz)
18 – TAJEMNA BIBLIOTEKA (odwiedzający bohater otrzymuje do wyboru: +1–3 punkty mocy
magicznej / +1–3 punkty obrony przed magią; można odwiedzić tylko raz)
19 – KRYSZTAŁ MOCY (+1 do punktów mocy; można odwiedzić tylko raz)
20 – MAGICZNA MENAŻERIA (zapewnia rekrutację Szarych Wilków, Olbrzymich Wilków, Syren)
21 – FORT
22 – DONŻON
23 – KOPALNIA KRYSZTAŁÓW (wydobycie kryształów; 1 dziennie)
24 – WYJŚCIE Z PORTALU (Wrota Duchów)
25 – POSĄG GRYFA (zapewnia stworzeniom latającym w armii bohatera premię +20 do
punktów życia; można odwiedzić raz w tygodniu)
26 – TARTAK (dostarcza 2 jednostki drewna dziennie)
27 – KAPLICZKA ANIOŁÓW (premia +5 do mocy magicznej i morale do końca tygodnia; można
odwiedzić raz na tydzień)
28 – KOPALNIA RUDY (dostarcza 2 jednostki rudy dziennie)
29 – ZAMEK LA SEGADORA
30 – ZAMEK CORVINIO
31 – TARTAK (dostarcza 2 jednostki drewna dziennie)
32 – KOPALNIA RUDY (dostarcza 2 jednostki rudy dziennie)
33 – HANDLARZ ARTEFAKTÓW
34 – ŚLEPA KAPŁANKA (zapewnia premię +5 do przeznaczenia; można odwiedzić jeden raz przed
bitwą)
35 – KAPLICZKA RYCERSTWA (zapewnia premię +1 do punktów ruchu jednostek i +5 do morale
do końca tygodnia; można odwiedzić raz na tydzień)
36 – SMOCZA ŻYŁA (bohater może odnowić wszystkie punkty many)
37 – KAPLICZKA RODOWEJ PERŁY (zapewnia premię +10 do inicjatywy do końca tygodnia;
można odwiedzić raz na tydzień)
38 – KAMIEŃ OŚWIECENIA (+2500 XP dla bohatera; można odwiedzić tylko raz)
39 – KRYSZTAŁ OBJAWIENIA (+1 punkt obrony przed magią; można odwiedzić tylko raz)
Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)
Gdzie kupić całą publikację:
Aktualnie brak ofert nabycia tej publikacji drogą kupna...
Opinie na temat publikacji:
Inne popularne pozycje z tej kategorii:
Czytaj również:
Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką :