Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
01139 013566 16010793 na godz. na dobę w sumie
Heroes of Might  Magic IV - poradnik do gry - ebook/pdf
Heroes of Might Magic IV - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 84
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> strategiczne
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Czwarta część przebojowej strategii turowej Heroes of Might & Magic IV doczekała się znacznie poprawionego enginu graficznego, zmienionych zasad walki oraz rozwoju infrastruktury miast i rozbudowanego drzewa wynalazków.

Skrócona wersja spisu treści:
-Początek
-Kampania I: Misja 1 - Ostrze Gryphonhearta
-Kampania I: Misja 2 - Próby
-Kampania I: Misja 3 - Pierwszy z wielu kroków
-Kampania I: Misja 4 - W poszukiwaniu stali
-Kampania I: Misja 5 - Prawowity Dziedzic
-Kampania II: Misja 1 - Nowy Porządek
-Kampania II: Misja 2 - Wojna w słusznej sprawie
-Kampania II: Misja 3 - Królewski dylemat
-Kampania II: Misja 4 - Jedno plemię
-Kampania III: Misja 1 - Rozstajne drogi
-Kampania III: Misja 2 - Zaufanie wroga
-Kampania III: Misja 3 - Sługa
-Kampania III: Misja 4 - Tęczowy Kryształ
-Kampania III: Misja 5 - Niezwykła zdrada
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 33

Informacja o grze

Czwarta część bestsellerowej serii strategicznej Heroes of Might & Magic przenosi nas do nowej krainy Jadame, w której rywalizują ze sobą nowe siły dysponujące potężną magią oraz olbrzymią ilością wojsk i potworów.

Gra Heroes of Might & Magic IV, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2002 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry Heroes of Might Magic IV autorzy: Piotr „Zodiac” Szczerbowski Grzegorz „Kirkor” Bernaś (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Heroes of Might Magic IV – Poradni k GRY-OnLine S P I S T R E Ś C I Wprowadzenie _________________________________________________________ 3 Legenda ______________________________________________________________ 4 Kampania 1 Misja 1: Ostrze Gryphonhearta___________________________________ 9 Kampania 1 Misja 2: Próby ______________________________________________ 11 Kampania 1 Misja 3: Pierwszy z wielu kroków________________________________ 13 Kampania 1 Misja 4: W poszukiwaniu stali __________________________________ 15 Kampania 1 Misja 5: Prawowity Dziedzic____________________________________ 17 Kampania 2 Misja 1: Nowy Porządek _______________________________________ 19 Kampania 2 Misja 2: Wojna w słusznej sprawie ______________________________ 22 Kampania 2 Misja 3: Królewski dylemat ____________________________________ 25 Kampania 2 Misja 4: Jedno plemię_________________________________________ 27 Kampania 3 Misja 1: Rozstajne drogi_______________________________________ 30 Kampania 3 Misja 2: Zaufanie wroga _______________________________________ 32 Kampania 3 Misja 3: Sługa_______________________________________________ 35 Kampania 3 Misja 4: Tęczowy Kryształ _____________________________________ 38 Kampania 3 Misja 5: Niezwykła zdrada _____________________________________ 40 Kampania 3 Misja 6: W niewoli strachu _____________________________________ 42 Kampania 3 Misja 7: Zabić Nieśmiertelnego _________________________________ 44 Kampania 3 Misja 8: Cena Pokoju _________________________________________ 47 Kampania 4 Misja 1: Kochankowie_________________________________________ 49 Kampania 4 Misja 2: Znak Tygrysa ________________________________________ 51 Kampania 4 Misja 3: Prawdziwa Miłość _____________________________________ 54 Kampania 4 Misja 4: Odbicia _____________________________________________ 56 Kampania 4 Misja 5: Razem ______________________________________________ 58 Kampania 5 Misja 1: Zjadacz dzieci ________________________________________ 60 Kampania 5 Misja 2: Piekielne Pustkowia ___________________________________ 62 Kampania 5 Misja 3: Punkty Mocy _________________________________________ 64 Kampania 5 Misja 4: Śmierć i Życie ________________________________________ 66 Kampania 5 Misja 5: Tchnienie śmierci _____________________________________ 69 Kampania 6 Misja 1: Córka Pirata _________________________________________ 71 Kampania 6 Misja 2: Krwawa Zatoka _______________________________________ 73 Kampania 6 Misja 3: Cieśnina Zaginionych __________________________________ 75 Kampania 6 Misja 4: Zatoka Syren_________________________________________ 78 Kampania 6 Misja 5: Nie oglądaj się za siebie ________________________________ 81 Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o. (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 www.gry-online.pl Heroes of Might Magic IV – Poradnik GRY-OnLine Wprowadzenie Gdy zabieraliśmy się za ten poradnik, gra dopiero ukazywała się na sklepowych półkach, a najnowsza część „herosów” coraz bardziej nas zaskakiwała. Nadszedł jednak moment, gdy znudzeni niedopracowanymi kampaniami, a potem również błędami w rodzimej wersji językowej uniemożliwiającymi ukończenie kilku misji, zwolniliśmy nieco tempo. Mam jednak nadzieje, że mimo późnego ukazania się tego poradnika, przyda się on wielu strudzonym wędrowcom podczas zabawy z tytułowymi herosami. Ten poradnik to opis przejścia wszystkich misji w kampaniach dostępnych w HoM MIV. Znajdziecie tu propozycje, jak należy postąpić, by misja została zakończona powodzeniem,. Ponadto zamieszczone zostały mapy, na których rozgrywa się cała akcja oraz spis budynków, dodających na stałe dodatkowe punkty do cech naszego bohatera. To powinno pomóc Wam spokojnie ukończyć praktycznie każą misję na najwyższym (lub eksperckim) poziomie trudności. Strona: 3 www.gry-online.pl Heroes of Might Magic IV – Poradnik GRY-OnLine M a p a i w s p ó ł r z ę d n e Legenda By połapać się w opisie map, które znajdziecie w poradniku trzeba zrozumieć cały system oznaczeń, jakie nadaje gra każdemu kawałkowi terenu właśnie na danej mapie. Napiszę w kolejnych punktach, na czym się ów system opiera, poniżej natomiast możecie zobaczyć odpowiedni diagram – mam nadzieję, że w miarę przystępnie udało mi się to wytłumaczyć. 1. Każda mapa to kwadrat, czyli posiada boki o tej samej długości. (mimo tego, że wygląda w poradniku jak prostokąt – tak po prostu pokazuje to gra). Zależnie od rodzaju map, mają one stałą ilość pól: Rodzaj mapy Ilość pół [S] Mała 76x76 [M] Średnia 152x52 [L] Duża 228x228 [XL] Wielka 304x304 2. Mapy są pokazywane pod kątem, standardowa oś XY to przekątne owego kwadratu. (patrz obrazek). 3. Współrzędne danego punktu podawane są w formie [X.Y] przez grę. Patrząc na poniższy rysunek powinniście bez problemu odczytać gdzie ów punkt się znajduje. Dla przykładu, na mapie średniej ([M], 152.152) każda oś może mieć wartość max 152. Punkt przecięcia się leży pośrodku obu, czyli ma wartość [76.76]. By sprawdzić, gdzie leży punkt powiedzmy [112.76] podstawiamy te wartości pod wzór [X.Y] i patrzymy na poniższy rysunek – powinniśmy szybko zorientować się gdzie mniej więcej leży poszukiwany obiekt. Strona: 4 www.gry-online.pl Heroes of Might Magic IV – Poradnik GRY-OnLine Z a d a n i a Wszystkie zadania, jakie przyjdzie Ci wykonać dzielą się na dwa rodzaje: 1. Główne – wymagane do ukończenia misji. W poradniku podane są w kolejności, w jakiej należy je ukończyć. Wymagają przeważnie zabicia głównego przeciwnika lub wykonania konkretnej misji. 2. Poboczne – jego ukończenie nie jest wymagane do przejścia misji, jednak warto się nim zainteresować z powodów komercyjnych – przeważnie w zamian za pomoc lub surowce otrzymamy jakieś wynagrodzenie. Miejsce przyznania Obiekt Nazwa zadania Sposób wykonania zadania N [81.44] Wielka Farma Ucieczka Adamusa #1 Aby wykonać to zadanie, musisz zdobyć Ankh Życia zlokalizowany gdzieś w okolicy punktu X [55.75]. Lysander posiadający ów artefakt może wrócić na farmę po nagrodę – nowego herosa. Pierwsze pole zawiera literę N lub P – zależnie od lokalizacji miejsca, gdzie dostajemy lub wykonujemy zadanie będzie ono przybierało formy: 1. N – jeśli na powierzchni. 2. P – jeśli w podziemiu. Miejsce przyznania określa punkt, w jakim możemy dostać lub wykonać konkretne zadanie. Oznaczenie #1 informuje nas (poza współrzędnymi), gdzie owe miejsce znajduje się na mapie. Zadania główne oznaczone są kolejnymi numerkami, a zadania poboczne literami (np. #A). Obiekt informuje, czego mamy się spodziewać – budynku, bramy, czy innej struktury. Nazwa zadania określa nazwę, pod jaką dany quest występuje w grze. Ułatwia to poruszanie się po wszystkich zadaniach na ekranie Dziennik zadań w grze. Sposób wykonania zadania wyjaśni, co należy zrobić by zadanie zostało zakończone. Strona: 5 www.gry-online.pl Heroes of Might Magic IV – Poradnik GRY-OnLine Z a m k i i w a ż n e m i e j s c a Dodatkowo przy opisie każdej misji znajdziecie spis zamków i ważnych miejsc oraz współrzędne każdego z nich. Jeśli zamek od początku należy do nas, będzie opisany jako Gracz, jeśli do przeciwnika lub jest bezpański – po prostu b/d. Oto spis ważnych miejsc wraz z grafiką pokazującą ich wygląd oraz opisem przedstawiającym ich właściwości. Każdy przybytek można odwiedzić danym herosem tylko raz, ale punkty do statystyk dodawane są na stałe i przechodzą do następnej misji. Budynek Obrazek Właściwości Pozwala schronić się armii przed przeciwnikiem. Sanktuarium Wyrocznia Więzienie Uniwersytet Magiczny Zależnie od rodzaju misji – pomaga w wykonaniu jakiegoś zadania lub wskazuje miejsce ukrycia potężnego artefaktu. Po odwiedzeniu przez bohatera z więzienia wychodzi uwięziony heros, by stanąć po naszej stronie. Pozwala rozwinąć za odpowiednim wynagrodzeniem cztery dziedziny magii. Strona: 6 www.gry-online.pl Heroes of Might Magic IV – Poradnik GRY-OnLine Biblioteka Szkoła Wojny Uniwersytet Wojenny Gildia Weteranów Drzewo Wiedzy Kamień Nauki Można tutaj za odpowiednie pieniądze zwiększyć swoje umiejętności w jednej z magicznych szkół. Za odpowiednie wynagrodzenie mistrzowie walki nauczą Cię jednej podstawowej umiejętności niemagicznej. Za odpowiednie wynagrodzenie mistrzowie walki nauczą Cię maksymalnie czterech podstawowych umiejętności. Można tutaj za odpowiednie pieniądze zwiększyć swoje umiejętności w jednej z niemagicznych szkół. Podnosi w zamian za sowite wynagrodzenie poziom naszego herosa. Dodaje 1000 punktów do doświadczenia. Strona: 7 www.gry-online.pl
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Heroes of Might Magic IV - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: