Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
01170 014915 15988380 na godz. na dobę w sumie
Heroes of Might  Magic IV: The Gathering Storm - poradnik do gry - ebook/pdf
Heroes of Might Magic IV: The Gathering Storm - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 38
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> strategiczne
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

W Poradniku znajdziecie zestaw ogólnych porad z myślą o początkujących graczach, opis wszystkich nowych jednostek, budynków i artefaktów, oraz przede wszystkim dokładny opis sposobu przejścia każdej misji w kampaniach, wraz z kompletnymi mapami.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wprowadzenie
-[Porady] Bohaterowie
-[Porady] Miasta
-[Porady] Armie
-Nowi przeciwnicy
-Nowe budynki
-Nowe artefakty
-[Solucja] Informacje wstępne
-[Kampania 1 Mistrzowie magii] Misja 1
-[Kampania 1 Mistrzowie magii] Misja 2
-[Kampania 1 Mistrzowie magii] Misja 3
-[Kampania 1 Mistrzowie magii] Misja 4
-[Kampania 1 Mistrzowie magii] Misja 5
-[Kampania 2 Magnetyzm przeciwieństw] Misja 1
-[Kampania 2 Magnetyzm przeciwieństw] Misja 2
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 30

Informacja o grze

Pierwsze rozszerzenie do gry Heroes of Might & Magic IV. The Gathering Storm wprowadza m.in. nowych bohaterów, artefakty, jednostki, kampanie a także całkowicie odrębną ścieżkę dźwiękową i sieciowy tryb multiplayer.

Gra Heroes of Might & Magic IV: The Gathering Storm, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2002 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry Heroes of Might Magic IV The Gathering Storm autor: Malwina „Mal” Kalinowska (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Heroes of Might Magic IV: The Gathering Storm – Poradnik GRY-OnLine S P I S T R E Ś C I Wprowadzenie _________________________________________________________ 3 Porady taktyczne _______________________________________________________ 4 Bohaterowie_________________________________________________________ 4 Miasta _____________________________________________________________ 5 Armie ______________________________________________________________ 6 Nowe elementy ________________________________________________________ 7 Nowi przeciwnicy _____________________________________________________ 7 Nowe budynki _______________________________________________________ 8 Nowe artefakty ______________________________________________________ 9 Solucja ______________________________________________________________ 12 Kampania 1:Mistrzowie magii __________________________________________ 13 Kampania 2:Magnetyzm przeciwieństw ___________________________________ 18 Kampania 3: Jeszcze jedna opowieść barda________________________________ 22 Kampania 4: Mocniejszy górą___________________________________________ 25 Kampania 5: Sprawa życia i śmierci ______________________________________ 30 Kampania 6: Burzowe chmury __________________________________________ 34 Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o. (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 www.gry-online.pl Heroes of Might Magic IV: The Gathering Storm – Poradnik GRY-OnLine Wprowadzenie Dodatek The Gathering Storm składa się z 27 odrębnych scenariuszy i sześciu kampanii. W pierwszych pięciu prowadzisz po jednym głównym bohaterze, którego zadaniem jest zgromadzenie kompletu magicznych przedmiotów. W szóstej – piątka bohaterów łączy swe siły w celu pokonania wspólnego wroga – Hexisa. Możesz rozgrywać kampanie w dowolnej kolejności, z wyjątkiem ostatniej, która otwiera się dopiero po zakończeniu wszystkich poprzednich. Z niniejszym poradnikiem dobrniesz do szczęśliwego końca każdej z nich. Znajdziesz tu zestaw ogólnych porad, które przydadzą się szczególnie, jeśli jest to twój pierwszy kontakt z grą Heroes. Ostatecznie każdy opracowuje własną taktykę dopasowaną do swojego stylu gry. Jest też opis wszystkich nowych jednostek, budynków i artefaktów powstałych dla potrzeb tego dodatku. W dalszej części znajdziesz dokładny opis sposobu przejścia każdej misji w kampaniach, wraz z kompletnymi mapami. Miłej zabawy! Strona: 3 www.gry-online.pl Heroes of Might Magic IV: The Gathering Storm – Poradnik GRY-OnLine Porady taktyczne B o h a t e r o w i e • Głównych bohaterów rozwijaj w kierunku ich podstawowej szkoły magii tak, by przede wszystkim osiągnęli arcymistrzowski poziom jednej dziedziny. • Każdego bohatera rozwijaj do oporu. Staraj się nie opuszczać mapy, jeśli są na niej jeszcze okazje do zdobycia doświadczenia, które w ostatecznej rozgrywce okaże się zbawienne. • Mikstura nieśmiertelności jest niezwykle pożyteczna. Można ją wypić w dowolnej chwili, by w momencie rozpoczęcia bitwy bohaterowie byli już pod jej wpływem. Zaraz po zmartwychwstaniu należy wypić następną. • Zawsze obejrzyj zdobyte artefakty pod kątem przydatności. Warto dotychczas używane wymieniać na lepsze, a stare przekazywać mniej ważnym bohaterom. • Tam, gdzie wróg jest nieliczny, atakuj samymi bohaterami. W ten sposób oszczędzisz jednostki. Strona: 4 www.gry-online.pl Heroes of Might Magic IV: The Gathering Storm – Poradnik GRY-OnLine M i a s t a • Puste miasto jest prowokacją w kierunku przeciwnika! Dobrą zasadą jest pozostawianie w nim na straży wszystkich jednostek pierwszego poziomu, jakie uda się zgromadzić i po 20 – 30 sztuk jednostek drugiego poziomu. Jeśli w okolicy grasuje potężny wróg, trzymaj w miastach około 70 wojsk. • • Im solidniejsze mury, tym wyższy współczynnik obrony zamkniętych w nich wojsk. Zamek zapewnia dodatkowo wieże strzelnicze. Stawiaj na nich tylko jednostki z bronią dystansową, bo stojące tam wojska są jednocześnie wystawione na atak dystansowy. Jeśli do miasta zbliża się spora armia, a twoje główne siły nie zdążą na czas, wówczas wynajmij bohatera, który umie strzelać, lub rzucać czary bojowe. Możesz albo bronić grodu, albo całkiem go opuścić, by po odejściu wroga cichcem go przejąć. Nie próbuj bronić się garstką żołnierzy, bo stracisz ich bez żadnej korzyści. • W nowym mieście przede wszystkim wznieś ratusz. Rozwijaj miasto stosownie do potrzeb danej misji. Jeśli bohater zna już wszystkie potrzebne zaklęcia, to nie buduj szkół, itd. • Jeśli nie zmusza cię do tego konieczność, to nie wybieraj budynków rekrutujących istoty bez broni dystansowej. Wyjątkami mogą być tylko te jednostki, których zalety przeważają nad jednostkami alternatywnymi: Magiczne Golemy w miastach Ładu, czy Wampiry w miastach Śmierci. Strona: 5 www.gry-online.pl Heroes of Might Magic IV: The Gathering Storm – Poradnik GRY-OnLine A r m i e • Staraj się nie łączyć w jednym oddziale jednostek z przeciwnych szkół magii (Życia ze Śmiercią, czy Ładu z Chaosem), gdyż zdecydowanie obniża to poziom morale w czasie bitwy. Niedobrze jest też, gdy bohater danej szkoły dowodzi jednostkami szkoły przeciwnej. • W czasie walki nie pchaj do przodu jednostek walczących w zwarciu, jak to robi komputerowy przeciwnik. Poczekaj, aż wróg się zbliży, a być może do tego czasu zdążysz go wystrzelać. • Atakując miasto używaj czarów niszczących jednostki za murem jak Trucizna, Święte Słowo, czy Wyssanie Życia. Komputerowy wróg bywa na tyle głupi, że czasem stoi i czeka, aż go wykończysz, zamiast wyjść i atakować. • Używaj czarów ochronnych w walce i usuwaj czary przeciwnika. Magia jest równie ważna, jak miecze. • Oszczędzisz wiele jednostek atakując iluzjami, istotami przywołanymi i ożywieńcami. Prawdziwe oddziały trzymaj w odwodzie. • Unikaj opcji „walka automatyczna”. Poniesiesz znacznie mniejsze straty samodzielnie kierując wojskiem. Strona: 6 www.gry-online.pl Heroes of Might Magic IV: The Gathering Storm – Poradnik GRY-OnLine Nowe elementy N o w i p r z e c i w n i c y GOBLIŃSKI RYCERZ (Chaos) 120 punktów życia, odporność na magię, kamienna skóra, walka wręcz, zdolność zanegowania pierwszego uderzenia. Najlepiej zwalczać bronią dystansową i czarami. MROCZNY CZEMPION (Śmierć) 200 punktów życia, walka wręcz, szarża, regeneracja, zdolność rzucania czaru Groza. Najlepiej zwalczać bronią dystansową i czarami. GARGANTUAN (Natura) 300 punktów życia, walka na dystans, podwójny atak strzelecki, szerokie pole rażenia. Najlepiej zwalczać czarami. ZŁA CZAROWNICA (Ład) 100 punktów życia, teleportacja w obrębie pola bitwy, odbicie zaklęć, zdolność rzucania czarów, w tym Implozji. Najlepiej zwalczać w zwarciu i bronią dystansową. Strona: 7 www.gry-online.pl
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Heroes of Might Magic IV: The Gathering Storm - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: