Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00437 013993 15966628 na godz. na dobę w sumie
Heroes of Might  Magic V: Kuźnia Przeznaczenia - poradnik do gry - ebook/pdf
Heroes of Might Magic V: Kuźnia Przeznaczenia - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 50
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> strategiczne
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do oficjalnego dodatku do gry strategicznej „Heroes of Might & Magic V: Kuźnia Przeznaczenia”, w sposób szczegółowy opisuje trzy nowe kampanie, na które składa się w sumie piętnaście scenariuszy.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wstęp
-[Kampania 1] Misja 1 – Rebelianci
-[Kampania 1] Misja 2 – Podejrzenie
-[Kampania 1] Misja 3 – Duncan
-[Kampania 1] Misja 4 – Negocjacje
-[Kampania 1] Misja 5 – Wybór - Powierzchnia
-[Kampania 1] Misja 5 – Wybór - Podziemia
-[Kampania 2] Misja 1 – Strefa Przygraniczna
-[Kampania 2] Misja 2 – Zasadzka
-[Kampania 2] Misja 3 – Partyzanci
-[Kampania 2] Misja 4 – Bracia
-[Kampania 2] Misja 5 – Laszlo
-[Kampania 3] Misja 1 – Szpieg
-[Kampania 3] Misja 2 – Moczary
-[Kampania 3] Misja 3 – Spotkanie
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 17

Informacja o grze

Hammers of Fate to pierwszy, oficjalny dodatek do gry Heroes of Might & Magic V, za którego powstaniem – podobnie, jak miało to miejsce w przypadku pierwowzoru – stoi studio Nival Interactive.

Gra Heroes of Might & Magic V: Hammers of Fate, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2006 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry Heroes of Might Magic V Kuźnia Przeznaczenia autor: Paweł „HopkinZ” Fronczak (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Heroes of Might Magic V: Kuźnia Przeznaczenia – Poradnik GRY-OnLine S P I S T R E Ś C I Wstęp............................................................................................................................... 3 Kampania 1 –Dylemat Freydy........................................................................................... 4 Misja 1 – Rebelianci...................................................................................................... 4 Misja 2 – Podejrzenie ................................................................................................... 7 Misja 3 – Duncan .......................................................................................................... 9 Misja 4 – Negocjacje................................................................................................... 12 Misja 5 – Wybór.......................................................................................................... 15 Kampania 2 – Bunt Wulfstana ........................................................................................ 20 Misja 1 – Strefa Przygraniczna ................................................................................... 20 Misja 2 – Zasadzka ..................................................................................................... 25 Misja 3 – Partyzanci.................................................................................................... 27 Misja 4 – Bracia .......................................................................................................... 30 Misja 5 – Laszlo .......................................................................................................... 32 Kampania 3 – Zadanie Ylaya’i......................................................................................... 36 Misja 1 – Szpieg.......................................................................................................... 36 Misja 2 – Moczary ....................................................................................................... 39 Misja 3 – Spotkanie .................................................................................................... 41 Misja 4 – Smoki .......................................................................................................... 43 Misja 5 – Koniec ......................................................................................................... 45 Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2006 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 Heroes of Might Magic V: Kuźnia Przeznaczenia – Poradnik GRY-OnLine Wstęp Wydarzenia opowiadane w „Kuźni Przeznaczenia” są kontynuacją tych, które przeżywaliśmy w podstawowej wersji gry. W oficjalnym rozszerzeniu przebieg rozgrywki nie zmienia się. Gracz otrzymuje po prostu kolejne trzy kampanie. Ponownie składają się one z pięciu misji. Zapraszam do nieoficjalnego poradnika, który w sposób szczegółowy opisuje każdy z piętnastu scenariuszy. Strona: 3 Heroes of Might Magic V: Kuźnia Przeznaczenia – Poradnik GRY-OnLine Kampania 1 –Dylemat Freydy M i s j a 1 – R e b e l i a n c i W pierwszej misji kierujesz dwójką bohaterów. Po mapie nie krążą żadni przeciwnicy, zatem jedyne czego musimy się obawiać to oddziały, stacjonujące przy drogach. Zadania główne: • Zniszcz obóz rebeliantów Lorda Caldwella; • Zniszcz obóz rebeliantów arcybiskupa Randalla; Pomóż jednostkom Przystani wydostać się z zasadzki; Freyda i Laszlo muszą przeżyć. • • Zadania poboczne: • Zabij druidów (misja z Chatki Jasnowidza); • Zajmij wszystkie Chatki Wieśniaków; • Wyeliminuj wszystkie jednostki buntownicze. Strona: 4 Heroes of Might Magic V: Kuźnia Przeznaczenia – Poradnik GRY-OnLine Heros: Pamiętaj, że kontrolujesz postacie o niskich poziomach doświadczenia. Posiadają po 10 punktów many, a ta szybko się kończy. Różnią się czarami: Freyda ma ofensywną Starożytną Strzałę, zadająca niewielkie obrażenia. Laszlo potrafi używać Odbicia Pocisków. Bohaterowie mogą osiągnąć 10 poziom doświadczenia. Jednemu i drugiemu jako pierwszy talent wybierz Łaskę. Potem rozwijaj atak/obronę/szczęście do poziomu eksperckiego. Bardziej skup się na Freydzie, ponieważ później to jej losami będziesz kierował. Bonus: Pierwsza misja w tej kampanii nie daje nam możliwości wyboru żadnych bonusów. Wojska posiadane przez obu bohaterów będą na razie całkiem nieźle radziły sobie w walce. Zaczynasz na skraju mapy (1). Rozdziel herosów: niech jeden ruszy ścieżką na północ, drugi na północny zachód. Wszystko co musisz robić to pokonywać napotkane wojska (nie jest to trudne). Przy jak najmniejszych stratach we własnych oddziałach. Nie spiesz się (im dłużej grasz tym przeciwnik bardziej rośnie w siłę, jednak nie w takim stopniu, aby stało się to niebezpieczne). Zbieraj wszelkie możliwe surowce. Każdą skrzynię skarbów wymieniaj na złoto (doświadczenia i tak zdobędziesz wystarczająco, by osiągnąć maksymalny poziom możliwy w tej misji). Twoim celem są dwa wrogie obozy (2). Dysponują one niewielkimi oddziałami jednostek Przystani. Zawsze uważaj, by jakiś korzeń nie zablokował Twojej jednostki (tak jak na powyższym rysunku). Tuż po rozpoczęciu gry uaktywni się zadanie odbicia jednostek wsparcia (3). Udaj się tam najlepiej Laszlo, gdyż jego czar Odbicie Pocisków rzucany na Twoich łuczników zredukuje straty. Gdy już pokonasz jednostki Sylvan spróbuj zaatakować wyzwolone przez Ciebie posiłki. Oddziały zechcą się do Ciebie przyłączyć. Na mapie znajduje się również sklep z machinami wojennymi (4). Balista to najlepszy przyjaciel podczas długich bitew. Oprócz tego na środku mapy (obok skrzyżowania dróg) jest oddział Aniołów. Walka nie ma sensu, gdyż jest ich około 60 i po prostu nie da się wygrać. Strona: 5 Heroes of Might Magic V: Kuźnia Przeznaczenia – Poradnik GRY-OnLine W miarę upływu czasu będziesz tracił swoje jednostki. Niektóre w walce, inne zdezerterują, jeszcze inne zostaną złapane w elficką zasadzkę. Nie martw się jednak. Zbieraj jak najwięcej złota. Zdobyte surowce wymieniaj na targu również na złoto (targ znajduje się po środku mapy, na skrzyżowaniu głównych dróg). Dzięki zasobom będziesz mógł kupować jednostki na farmach i w garnizonach. Punktem strategicznym jest budynek, gdzie możesz rekrutować Kawalerzystów (5). To oni są główną siłą uderzeniową Twojej armii podczas tej misji, nie zapominaj o tym. Dotrzyj tam jak najszybciej, ponieważ cotygodniowo przybywają w kontrolowanym przez Ciebie garnizonie dwie jednostki tego typu. A posiadając w armii dwudziestu Kawalerzystów będziesz bardzo potężny. W innych garnizonach możesz rekrutować Zbrojnych, Gryfy oraz Strzelców. Nie martw się, te oddziały są ze sobą połączone. Nie będziesz musiał walczyć z każdym osobno :). Kolejnym ważnym punktem jest północno wschodnia część mapy (6). Znajdują się tu dwa silne oddziały: Żywiołaki Wody oraz Feniksy. Nawet nie staraj się ich atakować swoimi podstawowymi jednostkami. Co prawda da się je pokonać, jednak obie walki bardzo uszczuplą Twoją armię. Feniksy są po prostu mocne i odradzają się gdy zabijesz je po raz pierwszy. Żywiołaki natomiast są słabe w zwarciu. Dysponują jednak silną Lodową Strzałą oraz Kręgiem Zimy (pamiętaj, by nigdy nie ustawiać jednostek blisko siebie podczas tej walki). Tym miejscem zainteresuj się dopiero po opanowaniu całej mapy i wykupieniu potężnych armii. Ponadto skorzystaj z Flagi tuż obok, która da Ci szczęście i większe morale podczas potyczki. W południowo zachodnim krańcu mapy znajduje się Chata Jasnowidza (7). Oferuje Ci on zadanie: pozbądź się druidów na południu. Nagrodą jest duża ilość doświadczenia. Gdy cała mapa zostanie przez Ciebie splądrowana przerzuć swoje oddziały do jednego bohatera. Nie powinieneś mieć żadnych problemów, by pokonać oba wrogie obozy (2). Zadania poboczne zostaną zaliczone, gdy zajmiesz wszystkie garnizony przeciwnika. I tym sposobem „znowu dobrzy ludzie giną, bo nam się przeciwstawili”, jak miała w zwyczaju mawiać Isabel. Strona: 6 Heroes of Might Magic V: Kuźnia Przeznaczenia – Poradnik GRY-OnLine M i s j a 2 – P o d e j r z e n i e Kolejna misja jest bardzo schematyczna. Mam na myśli bardziej, niż zwykle. Twoim zadaniem jest śmignąć przez całą mapę i zabić oraz zniszczyć wszystko co się da. To drugi raz, gdy nie dysponujemy żadnym zamkiem. Zadania główne: • Wyeliminuj miasta rebeliantów (0/4); • Zniszcz wszystkie chłopskie chaty (0/14); • Freyda i Laszlo muszą przeżyć. Zadania poboczne: • Ocal niewinnych chłopów (0/5). Heros: We wszystkich skrzyniach skarbów wybieraj złoto zamiast doświadczenia. Freyda może awansować jedynie do 16 poziomu i spokojnie zrobi to jedynie walcząc. W tym scenariuszu radzę rozwijać Logistykę i skille związane z wiedzą/inteligencją dla szybszego zdobywania doświadczenia. Bonus: Przed rozpoczęciem misji jako bonus wybierz 10.000 złota. Przyda się przy rekrutowaniu nowych jednostek. Artefakt jest słaby, a czar Ślepota nie będzie potrzebny. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Heroes of Might Magic V: Kuźnia Przeznaczenia - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: