Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
01059 013684 16010396 na godz. na dobę w sumie
Hidden and Dangerous Deluxe - poradnik do gry - ebook/pdf
Hidden and Dangerous Deluxe - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 177
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> akcja i strzelanki
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do Hidden & Dangerous Deluxe zawiera opisy przejścia wszystkich 32 misji, zarówno podstawowych jak i tych z dodatku Devil's Bridgei, a do każdej wykonano ilustracje z gry oraz szczegółowe mapy.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wprowadzenie
-[Iron Swarm] Misja 1 „Amber Arrow”
-[Iron Swarm] Misja 2 „Heart of Bell”
-[Iron Swarm] Misja 3 „Whirlwind”
-[Iron Swarm] Misja 4 „Phoenix Fall”
-[Silver Gate] Misja 1 „Broken Knife”
-[Silver Gate] Misja 2 „Into the Darkness”
-[Silver Gate] Misja 3 „Tree at the end of garden”
-[Silver Gate] Misja 4 „Grave on mountains”
-[Silver Gate] Misja 5 „Last Courtesy”
-[Fiend’s Call] Misja 1 „Fire Portal”
-[Fiend’s Call] Misja 2 „Trap Key”
-[Fiend’s Call] Misja 3 „Viper Nest”
-[Fiend’s Call] Misja 4 „Escape from Hell”
-[Fiend’s Call] Misja 5 „Close Fire”
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 35

Informacja o grze

Specjalna wersja „Deluxe” słynnej taktycznej gry akcji zespołu Illusion Softworks. Zawiera pełną wersję gry Hidden & Dangerous, dodatek do niej Fight For Freedom oraz szereg usprawnień i udoskonaleń.

Gra Hidden and Dangerous Deluxe, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2002 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry Hidden Dangerous Deluxe autor: Paweł „PaZur” Surowiec (c) 2002-2006 GRY-OnLine sp. z o.o. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Hidden Dangerous Deluxe – Poradnik GRY-OnLine S P I S T R E Ś C I Wprowadzenie _________________________________________________________ 4 Porady _______________________________________________________________ 5 Operacja „Iron Swarm”, Włochy, 5 lipiec 1942 r. ______________________________ 7 Misja 1 „Amber Arrow”, Włochy, 5 lipiec 1942 r., g. 5:38 ______________________ 8 Misja 2 „Heart of Bell”, Włochy, 5 lipiec 1942 r., g. 20:14 _____________________ 10 Misja 3 „Whirlwind”, Włochy, 6 lipiec 1942 r., g. 01:52 _______________________ 13 Misja 4 „Phoenix Fall”, Włochy, 7 lipiec 1942 r., g. 10:42 _____________________ 18 Operacja „Silver Gate”, Jugosławia, 5 wrzesień 1941 __________________________ 22 Misja 1 „Broken Knife”, Jugosławia, 5 wrzesień 1941 r., g. 9:24 ________________ 23 Misja 2 „Into the Darkness”, Jugosławia, 6 wrzesień 1941 r., g. 0:17 ____________ 26 Misja 3 „Tree at the end of garden”, Jugosławia, 6 wrzesień 1941 r., g. 8:32 ______ 30 Misja 4 „Grave on mountains”, Jugosławia, 7 wrzesień 1941 r., g. 10:02 _________ 35 Misja 5 „Last Courtesy”, Jugosławia, 7 wrzesień 1941 r., g. 10:42 ______________ 39 Operacja „Fiend’s Call”, Niemcy, 24 kwiecień 1943 r. __________________________ 42 Misja 1 „Fire Portal”, Niemcy, 24 kwietnia 1943 r., g. 21:49 ___________________ 43 Misja 2 „Trap Key”, Niemcy, 25 kwietnia 1943 r., g. 4:36 _____________________ 49 Misja 3 „Viper Nest”, Niemcy, 25 kwietnia 1943 r., g. 8:02 ____________________ 54 Misja 4 „Escape from Hell”, Niemcy, 25 kwietnia 1943 r., g. 8:48 _______________ 57 Misja 5 „Close Fire”, Niemcy, 25 kwietnia 1943 r., g. 10:24 ___________________ 62 Misja 6 „Crystal Falcon”, Niemcy, 25 kwietnia 1943 r., g. 12:38 ________________ 68 Operacja „Sign of Cross”, Norwegia, 23 luty 1944 r. ___________________________ 71 Misja 1 „Thor’s Hammer”, Norwegia, 23 lutego 1944 r., g. 0:15 ________________ 72 Misja 2 „Snow Demon”, Norwegia, 23 lutego 1944 r., g. 1:25 __________________ 78 Misja 3 „Thirteenth Chamber”, Norwegia, 23 lutego 1944 r., g. 2:37 ____________ 85 Misja 4 „Wolven Hunters”, Norwegia, 23 lutego 1944 r., g. 7:18________________ 90 Misja 5 „Hunt for golden fish”, Norwegia, 23 lutego 1944 r., g. 7:49 ____________ 95 Operacja „Babylon”, Morze Północne, 31 maj 1944 r. __________________________ 99 Misja „Babylon”, Morze Północne, 31 maja 1944 r., g. 7:29___________________ 100 Operacja „Wrath of Gods”, Czechosłowacja, 9 maja 1945 r. ____________________ 103 Misja 1 „King’s Road”, Czechosłowacja, 9 maja 1945r., g. 10:25_______________ 104 Misja 2 „Last man takes it all”, Czechosłowacja, 9 maja 1945 r., g. 11:54 _______ 110 Operacja „Mystical Wings”, Polska, 5 listopad 1944 r. ________________________ 115 Misja 1 „Phoenix Flight”, Polska, 5 listopada 1944 r., g. 12:00 ________________ 116 Misja 2 „Phoenixs Dust”, Polska, 5 listopada 1944 r., g. 14:00 ________________ 123 Operacja „Green Hell”, Ardeny, 25 grudzień 1944 r. __________________________ 126 Misja 1 „Devils Bridge”, Ardeny, 25 grudnia 1944 r., g. 12:50 _________________ 127 Misja 2 „Forest of Nightmares”, Ardeny, 25 grudnia 1944 r., g. 13:42 __________ 132 Misja 3 „The Last Fortress”, Ardeny, 25 grudnia 1944 r., g. 14:30 _____________ 138 Operacja „Red Alert”, Grecja, 24 maj 1946 r. _______________________________ 145 Misja 1 „Hand in the Darkness”, Grecja, 24 maja 1946 r., g. 3:17 ______________ 146 Misja 2 „Lost Valley”, Grecja, 24 maja 1946 r., g. 7:32 ______________________ 152 Misja 3 „Fallen Gods”, Grecja, 24 maja 1946 r., g. 10:00_____________________ 157 Misja 4 „Osprey Nest”, Grecja, 24 maja 1946 r., g. 12:42 ____________________ 161 Broń, ekwipunek, pojazdy ______________________________________________ 166 Broń _____________________________________________________________ 166 Ekwipunek ________________________________________________________ 169 Pojazdy __________________________________________________________ 171 Przeciwnicy _________________________________________________________ 173 Piechota __________________________________________________________ 173 Pojazdy __________________________________________________________ 174 Strona: 2 Hidden Dangerous Deluxe – Poradnik GRY-OnLine Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2006 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 3 Hidden Dangerous Deluxe – Poradnik GRY-OnLine Wprowadzenie Witam w poradniku do Hidden Dangerous Deluxe, czyli do gry, na którą składają się misje podstawowe i te z dodatku Devil s Bridge. Tak, tak - znajdziesz tutaj opisy przejścia wszystkich tych 32 misji i do każdej są szczegółowe i bogato zdobione ;-P ryciny map (wszystko ręczna, benedyktyńska robota ;-). Przygotowałem swoje dzieło w oparciu o wersję 1.51 programu. Kilka uwag do poradnika: Pamiętaj, że w moim poradniku obrazki z misji nocnych są mocno rozjaśnione – w rzeczywistości w grze w tych misjach jest znacznie ciemniej. Nie sugeruj się do końca czerwonymi krzyżykami, którymi oznaczyłem na swoich mapkach pozycje nieprzyjaciół czy nawet tym, gdzie widzisz tych ostatnich na niektórych obrazkach (czerwono-czarne okręgi) – w Twojej grze mogą występować drobne różnice w jakkolwiek generalnie będą oni tam gdzie to zaznaczyłem. Małe krzyżyki to pojedynczy żołnierze, jeśli zaś w jednym miejscu na małej przestrzeni było dużo „szwejków” wroga, jeden duży czerwony krzyż. usytuowaniu wrogów, to oznaczeni są oni jako Do miejsc oznaczonych na moich mapach odnoszę się w tekście kolorowym drukiem. Oznaczenia na kompasach widniejących na mapach są od angielskich: S – południe, N – północ, W – zachód i E – wschód. Reszta powinna być czytelna. Jeśli jednak ni w ząb nie rozumiesz, o co w tym poradniku chodzi, to niech Bóg i Królowa ma w opiece Ciebie i Twoich komandosów ;-P ... Może kogoś ciekawi mój stosunek do serii H D? (Ktoś zauważył, że to już drugi poradniczek do gry z tej serii mojego autorstwa?) Cóż, swego czasu, gdy przez pewien okres byłem bez komputera, w zasadzie tylko dla tej jednej gry (którą znałem jeszcze z PieCów) kupiłem „Dreamcasta” (konsolę do gier) – to chyba wszystko wyjaśnia ;-) ... Żadne tam Shenmue czy Crazy Taxi :-P. Nie jestem jakimś weteranem serii H D, ale bardzo ją lubię. Na zakończenie nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć Wam miłej lektury tegoż poradnika i znakomitej zabawy przy grze, której się on tyczy. Naprawdę warto w nią zagrać. Paweł „PaZur” Surowiec Strona: 4 Hidden Dangerous Deluxe – Poradnik GRY-OnLine Porady Garść luźnych wskazówek do gry: • Musisz przyzwyczaić się do dosyć topornego i momentami frustrującego sterowania – bądź cierpliwy i wyrozumiały dla gry. Nie chodzi o to, że np. klawisze są źle przyporządkowane (bo to można sobie dostosować do własnych upodobań), ale o sytuacje kiedy sterowanie nad Twoją postacią przejmuje jakaś niewidzialna ręka, która np. permanentnie odsuwa Twojego żołnierza od ściany, bo chyba za blisko niej stoi albo ordynarnie nie pozwala Ci się zwyczajnie obrócić w którąś stronę. Jeśli zaciśniesz zęby i przywykniesz do podobnych baboli (hoho, mógłbym ich wymienić ...), grać Ci się będzie znakomicie. • Zapoznaj się z manualem (plik PDF) do gry, który powinieneś przy niej znaleźć – znajdziesz tam opisy podstawowych taktyk używanych w walce (np. w jaki sposób atakować wzgórze, jak poruszać się w mieście, przekraczać skrzyżowanie dróg, etc.) – naprawdę sporo z tych wskazówek może okazać się cennych i przydatnych w grze. • Pamiętaj – wciskając klawisz F1 podczas misji sprawdzisz, jakie zadania masz wykonać, a F2 – odtworzysz jeszcze raz całą odprawę. • Na całą operację możesz wziąć 8 komandosów jednak w pojedynczej misji może uczestniczyć tylko czterech. Dlatego proponuję zrobić sobie dwa zespoły – pierwszy będzie „koniem roboczym” (nim będziesz rozgrywał większość misji) a drugi (alternatywny, zapasowy) będzie służył jako „magazyn części zamiennych” (zabitych ludzi z pierwszego zespołu będziesz zastępował odpowiednimi komandosami z drugiego). Do pierwszej ekipy proponuję dobrać (jako zwiadowców-„szturmanów”) naszego rodaka, Jana Wołchowskiego, Jima Birda i Jana Skocira (dobre wskaźniki stealth, czyli cichego poruszania się i reaction, czyli szybkiej reakcji a także endurance, czyli odporności na trafienia). Uzbrój ich głównie w pistolety maszynowe, ewentualnie trzeciemu daj karabin. Alternatywą dla nich w drugim zespole mogliby być żołnierze z podobnymi cechami. Na strzelca rkmu i jednocześnie strzelca wyborowego (trochę nierealistycznie, ale świetnie się sprawdza) w obu ekipach (po jednym w każdej) weź ludzi z dobrymi wskaźnikami siły (strength) (bo karabin maszynowy sporo waży) i z ponadprzeciętnymi umiejętnościami strzeleckimi (shooting) – do pierwszej całkiem nieźle nadaje się William „Mad” Calvert. Taki zespół jest uniwersalny, poradzi sobie z większością zadań. • • • • Twoi komandosi (kiedy klęczą) mają możliwość przeturlania się w lewo bądź w prawo. Przy braku możliwości wychylania się zza narożników budynków (jak we „współczesnych” shooterach FPP) jest to świetny sposób na zaskakiwanie Niemców. Jeżeli jednak wcześniej chcesz zobaczyć, co kryje się za takim narożnikiem nie wystawiając się na ostrzał wroga przełącz kamerę na widok zza pleców swojego komandosa (TPP – perspektywa trzeciej osoby). Odpowiednio manewrując myszką możesz wówczas tak ustawić kamerę, że będziesz widział, co czai się za rogiem. Jeśli w trakcie gry a przede wszystkim podczas strzelania używasz widoku FPP (perspektywa pierwszej osoby, widok z oczu) i strzelasz celując przez przyrządy celownicze, radzę przynajmniej pierwszych kilka misji rozegrać także z włączonym zwykłym celownikiem (krzyżykiem). Myślę, że bardzo się zdziwisz widząc, gdzie celujesz (przez przyrządy), a gdzie naprawdę padają kule (krzyżyk), dodatkowo dochodzi jeszcze rozrzut pocisków. Po śmierci nie przełączaj się od razu na następnego (żywego) komandosa, jeśli nie masz pojęcia kto Cię zabił – po chwili kamera zrobi najazd na tego „ktosia” ujawniając Ci, gdzie się kryje i skąd strzelał. • Dobry komandos powinien być przygotowany na wszystko – zabieraj więc na misję całe tony sprzętu, nigdy nie wiadomo co i kiedy się przyda. Strona: 5 Hidden Dangerous Deluxe – Poradnik GRY-OnLine • Bardzo skuteczną taktyką jest w tej grze wciąganie nieprzyjaciela w zasadzkę – ustawiasz ludzi w dogodnych pozycjach, a jednym strzelasz zwracając uwagę wroga (albo pokazujesz się na chwilę temu ostatniemu i chowasz w miejscu, gdzie urządziłeś zasadzkę). Gdy wróg przybiegnie, nie ma wielkich szans. • Jeśli nie chcesz, aby nieprzyjaciel wykrył Ciebie i Twój zespół z dużej odległości poruszaj się w pozycji pochylonej, często się czołgaj. Strona: 6 Hidden Dangerous Deluxe – Poradnik GRY-OnLine Operacja „Iron Swarm”, Włochy, 5 lipiec 1942 r. Celem tej operacji jest odnalezienie i uwolnienie schwytanych przez Niemców pilotów zestrzelonych alianckich bombowców. A do celu, jak to zwykle bywa, prowadzi długa i kręta droga ... Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Hidden and Dangerous Deluxe - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: