Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00066 005941 15941233 na godz. na dobę w sumie
Icewind Dale: Serce Zimy - poradnik do gry - ebook/pdf
Icewind Dale: Serce Zimy - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 17
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> rpg
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

W poradniku tym znajdziecie kompletny opis wszystkich występujących w grze lokacji, miejsca w których znajdują się ciekawe przedmioty, główne postacie, itp.

Spis treści:
-Wstęp
-Lonelywood
-Barbarian Camp
-Burial Isle
-Katakumby Burial Isle
-Gloomfrost
-Lodowe jaskinie Gloomfrost poziom 1
-Lodowe jaskinie Gloomfrost poziom 2
-Great Wyrm's Isle
-Podziemia Great Wyrm's Isle poziom 1
-Podziemia Great Wyrm's Isle poziom 2
-Temple of Great Wyrm
-Komnata Icasaracht

Informacja o grze

Krainy Dalekiej Północy znów potrzebują twojej pomocy, tym razem w odparciu ataku okrutnych i nie znających litości Barbarzyńców.

Gra Icewind Dale: Heart of Winter, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku klasycznych RPG. Tytuł wydany został w Polsce w 2001 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry Icewind Dale: Heart of Winter autor: Tomasz „Switcher” Pyzioł (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Icewind Dale: Heart of Winter – Porad nik GRY-OnLine S P I S T R E Ś C I Wstęp________________________________________________________________ 3 Lonelywood ___________________________________________________________ 4 Barbarian Camp ________________________________________________________ 6 Burial Isle ____________________________________________________________ 7 Katakumby Burial Isle ___________________________________________________ 8 Gloomfrost ____________________________________________________________ 9 Lodowe jaskinie Gloomfrost poziom 2 ______________________________________ 11 Great Wyrm s Isle _____________________________________________________ 12 Podziemia Great Wyrm s Isle poziom 1 _____________________________________ 13 Podziemia Great Wyrm s Isle poziom 2 _____________________________________ 14 Temple of Great Wyrm __________________________________________________ 15 Komnata Icasaracht____________________________________________________ 16 Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o. (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 www.gry-online.pl Icewind Dale: Heart of Winter – Poradnik GRY-OnLine Wstęp Heart of Winter rozpoczynamy w miejscu gdzie zakończyła się nasza przygoda w podstawowej wersji gry. Naszym głównym zadaniem jest przejrzenie tajemnicy barbarzyńskiego przywódcy, który zjednoczył wszystkie klany chcąc poprowadzić je do wojny z mieszkańcami Dziesięciu Miast. Mimo iż dodatek zostawia pewien niedosyt w ilości lokacji i zadań, które mamy do wykonania, z pewnością jest ciekawą pozycją dla wszystkich którym spodobał się świat z Icewind Dale. W poradniku zawarto wszystkie 11 lokacji z dokładnym opisem questów, postaci, oraz większości magicznych przedmiotów, które można znaleźć w skrzyniach lub przy zabitych przeciwnikach. Strona: 3 www.gry-online.pl Icewind Dale: Heart of Winter – Poradnik GRY-OnLine Lonelywood Grę rozpoczynamy w wiosce Lonelywood, gdzie zaczepia nas szaman barbarzyńców Hjollder wpędzając tym samym w nową przygodę. 01. Hjollder – szaman barbarzyńskiego plemienia Tribe of the Bear prosi nas o pomoc w zapobiegnięciu wojnie plemion barbarzyńców z Ten-Towns. Mamy udać się do Great Mead Hall w obozie barbarzyńców i przekonać ich przywódcę do pokojowego rozwiązania konfliktu. Lokalizację obozu barbarzyńców podaje Rawleigh Gallaway (02), Roald Tunnelfist w Whistling Gallows Inn (05) lub Emmerich Hawk (07). 02. Rawleigh Gallaway – podaje nam lokalizację obozu barbarzyńców. 03. Hailee Duun – dziewczynka prosi aby uratować brata, który wpadł do studni. Wysyła nas po linę do ojca, Tybalda Duuna mieszkającego w domu na północnym wschodzie (04). Podczas rozmowy z jej ojcem okazuje się, że Hailee nas oszukała, gdyż nie ma brata. Tą samą informację możemy zdobyć od jej matki w Whistling Gallows Inn (05). W czasie ponownej rozmowy Hailee wyjawia sekret o tajnych drzwiach w Whistling Gallows Inn (05), ukrytych w sypialni Kieriana za lustrem. Hailee wyjawia nam swoją trudną sytuację rodzinną Aby jej pomóc musimy przekonać jej matkę Ambree, przebywającą w Whistling Gallows Inn (05), do powrotu na łono rodziny. Gdy nam się to uda z łatwością namówimy Hailee do powrotu do domu. 04. Dom Tymbalda Dunna – Wysyła nas tutaj Hailee stojąca koło studni (03) po linę. Od Tymbalda dowiadujemy się, że Hailee nas oszukała, gdyż nie ma brata. Tymbald - przedstawia swoją trudną sytuację materialną. W rozmowie z Quinnem Silverfingerem (06), dowiadujemy się, że pracę można znaleźć na południu w mieście Targos, co przekazujemy Tymbaldowi. Strona: 4 www.gry-online.pl Icewind Dale: Heart of Winter – Poradnik GRY-OnLine Przedmioty w skrzyniach: Boots of the North 05. Whistling Gallows Inn - SKLEP Ambree Duun – od Ambree dowiadujemy się, że Hailee (03) nas oszukała, gdyż nie ma brata. Aby pomóc Hailee w kłopotach rodzinnych musimy namówić Ambree do powrotu na łono rodziny. Gdy nam się to uda trzeba powiedzieć Hailee (03), że jej matka czeka na nią w domu. Jeżeli prześpimy się z Ambree tracimy jeden punkt reputacji. Murdaugh – pijany bard za 10 sztuk złota opowiada nam historię, o lodowej róży, za którą można zdobyć rękę księżniczki. Lodową Różę może nam wykuć krasnoludzki kowal Tiernan w Lodowych Jaskiniach w Gloomfrost. Kierian Nye – po zapytaniu właściciela karczmy o tajne drzwi za lustrem, o których dowiedzieliśmy się od Hailee Duun (03), wyjawia nam, że uciekł od tajnej organizacji magów Hosttower of Arcane. Za milczenie oferuje nam dostęp do sklepu z magicznymi przedmiotami i czarami. Roald Tunnelfist – podaje lokację obozu barbarzyńców na wschodzie. Po pewnym czasie przed gospodą zaczepia nas Waarglan, rozpytując o starego znajomego, Alacandera. Jest to zabójca wysłany przez tajną organizację magów, szukający Kiriana Nye. Gdy nie chcemy mu ujawnić informacji, z ukrycia wyłaniają się pozostali najemnicy i atakują drużynę. Po ich unieszkodliwieniu dostaniemy podziękowania do Kiriana. Po walce możemy zabrać Golden Girldle, Ring of Free Action, Wand of Paralyzation, Mage Robe of Fire Resistance, Bracers of Defence A.C.6, Boots of Stealth, Short Sword of Backstabbing, Fast Flail +2, Battle Axe +3: Fatigue, Barrier Amulet, Amulet of Metaspell Influence, Ring of Protection +2, Gauntlets of Ogre Power, Gauntlets of Weapon Expertise, Robe of Neutral Archimagi, Studded Leather +4: Shadowed, Long Sword of Action +4, Full Plate Mail +1 Przedmioty w skrzyniach: Robe of Neutral Archimagi, Traveller’s Robe 06. The Golden Lodge - SKLEP Quinn Silverfinger – radzi aby Tymbald Duun szukał lepszej pracy na południu w mieście Targos. Musimy przekazać tą informacje Tymbaldowi (04) odmienimy tym samym jego los. Przedmioty: Quinn’s Fancy Sling 07. Emmerich’s Archery - SKLEP Emmerich Hawk – opowiada o białym wilku, który go pogryzł w lesie. Sądzi, że była to zemsta Ojca Lasu za niepowstrzymanie trzech braci kłusowników. W czasie kolejnych wizyt w mieście dowiadujemy się o następujących morderstwach braci kłusowników, których zabija dziwny wilk. Gdy zginą już wszyscy bracia powinniśmy porozmawiać z grabarzem Purvisem na cmentarzu (10), a następnie z najbardziej podejrzanym Emmerichem. Po krótkiej rozmowie okazuje się, że po ugryzieniu przez białego wilka stał się wilkołakiem. Nie ma na to lekarstwa, lecz od Kieriana Nye w Whistling Gallows Inn (05) dostaniemy amulet Selune’s Caress, który chroni posiadacza od przemiany w wilkołaka. 08. Dom Baldemara Thurlowa Thurlow – po wizycie w Obozie Barbarzyńców i rozmowie z Wyldenem trzeba przekonać go aby powiedział prawdę o wysłanym zabójcy z Ten-Towns i oczyścił się z zarzutów przed Konsulem. W szafce znajduje się Council Letter. 09. Dom Kłusowników Trzej bracia polują w lasach na zwierzęta co nie podoba się miejscowemu rangerowi Emmerichowi. Wszyscy bracia giną zabici przez tajemniczego wilka, czego dowiadujemy się podczas naszych kolejnych wizyt w mieście. Gdy zginie już ostatni z nich powinniśmy porozmawiać najpierw z grabarzem Purvisem (10), a następnie udać się do podejrzanego Emmericha Hawka (07). 10. Cmentarz – od grabarza Purvisa dowiadujemy się o kolejnych morderstwach braci kłusowników. 11. Wyście z Lonelywood do Barbarian Camo i Gloomfrost 12. Young Ned – buduje mały statek, który po naszym powrocie z Obozu Barbarzyńców może zabrać drużynę na Burial Isle. Strona: 5 www.gry-online.pl Icewind Dale: Heart of Winter – Poradnik GRY-OnLine Barbarian Camp Po raz pierwszy przybywamy tu na prośbę Hjolldera aby przekonać przywódcę barbarzyńców Wylfdene’a do pokojowego rozwiązania konfliktu z Ten-Towns. 01. Angaar – strażnik bramy do obozu barbarzyńców prowadzi nas przed oblicze Wylfdene’a. Po rozmowie z przywódcą barbarzyńców ma nas zabić, lecz można go przekonać aby nas puścił wolno. Dowiadujemy się od niego szczegółów o poprzednim wysłanniku Ten-Towns oraz o samym Wylfdene. Po powrocie z Gloomfrost ponownie prosimy go o audiencję u Wylfdane’a. 02. Wylfdene – opowiada, że to duch bohaterskiego Jerroda wstąpił w jego ciało, oraz dowiadujemy się, że poprzednia delegacja z Ten-Towns to wysłani skrytobójcy. Hjollder zostaje skazany na wygnanie na Burial Isle, a my na śmierć. Po powrocie z Gloomfrost ponownie rozmawiamy z Wylfdanem. Trzeba go namówić do przeglądnięcia się w lodowym lustrze, które zrobił dla nas krasnoludzki kowal Tiernan w Lodowych Jaskiniach w Gloomfrost. Lustro ukazuje prawdziwą postać Wylfdene’a jako smoczą królową Icasaracht. Jej duch opuszcza ciało Wylfdane’a i ucieka, a zjednoczone plemiona barbarzyńców dzielą się na dobre Elk i Bear i złe Wyrm. Po zabitej w walce ze smokiem Seer z Gloomfrost pozostaje przeklęty płaszcz Waling of Virgins. 03. Hjollder – czeka tu na nas po ucieczce smoczego ducha z ciała Wylfdene’a. Chce abyśmy popłynęli na Great Wyrm Island i ostatecznie rozprawili się z Icasaracht. Może nas tam teleportować. 04. Beornen Walson – dowiemy się od niego kim dokładnie jest Icasaracht. Może nas zabrać statkiem na Great Wyrm Island. 05. Skrzynia z losowymi przedmiotami (ja znalazłem w niej Ogien’s Scale) Przedmioty w skrzyniach: Ring of Protection +2, War Hammer +2, Studded Leather Armour +2, Reinforced Large Shield +1, Haberd of Sparks +1 Strona: 6 www.gry-online.pl Icewind Dale: Heart of Winter – Poradnik GRY-OnLine Burial Isle Na Burial Isle przybyliśmy aby uratować szamana barbarzyńców Hjolldera. Znajduje się on na północno-zachodniej wyspie, do której jedyna droga prowadzi przez katakumby. 01. Tutaj przywozi nas łodzią Young Ned i może nas zabrać z powrotem do Lonelywood. 02. Zejście do podziemi 03. Zejście do podziemi 04. Edion Caradoc Tower – SHOP 05. Spirit of Skaldar – opowiada o znaku, którym zostaliśmy naznaczeni i wyjaśnia, że aby się go pozbyć musimy zabić tego co nas naznaczył. Prosi aby odejść z miejsca jego spoczynku. Jeżeli odmówimy to atakuje drużynę. Aby go zabić najpierw trzeba rozprawić się z otaczającymi go Ghost Shamanami. 06. Zejście do podziemi 07. Polar Bear Spirit – mówi, że nasza dusza naznaczona jest przez zło i musimy opuścić wyspę. Gdy odmawiamy atakuje wraz z duchami wilków. 08. Zejście do podziemi 09. Hjollder – Spotykamy go tutaj po wyjściu z katakumb. Pomoże nam jeżeli przyniesiemy dowód świadczący że zły demon zawładnął ciałem Wylfdene’a. Dowodem są Wylfdene’s Tribal Insignia, które znajdziemy w jego grobowcu w katakumbach. Hjollder zaznacza nam na mapie nową lokację i kieruje nas do Gloomfrost Seer mieszkającej daleko na północnym-wschodzie, która może nam pomóc. Po powrocie z Gloomfrost mamy spotkać się z Hjollderem w Obozie Barbarzyńców. Teraz wracamy z powrotem do Lonelywood łodzią Young Neda i udajemy się do Gloomfrost. Strona: 7 www.gry-online.pl
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Icewind Dale: Serce Zimy - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: