Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00244 004222 15206720 na godz. na dobę w sumie
Intensywny trening CrossFit. Ćwiczenia dla każdego. Porady lekarza rodzinnego - ebook/pdf
Intensywny trening CrossFit. Ćwiczenia dla każdego. Porady lekarza rodzinnego - ebook/pdf
Autor: , Liczba stron: 36
Wydawca: Literat Język publikacji: polski
ISBN: 978-83-7898-378-1 Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> poradniki >> gry, zabawy, sport
Porównaj ceny (książka, ebook (-25%), audiobook).

CrossFit jest dla ciebie! Dla każdego, kto lubi ruch! Niezależnie od tego, w jakim jest wieku, jak wygląda jego codzienna aktywność ruchowa, jaką ma kondycję i jaki cel zamierza osiągnąć. W tym praktycznym, bogato ilustrowanym poradniku, opracowanym przez doświadczonych trenerów, znajdziesz informacje, czym jest CrossFit, jak układać trening oraz dokładnie opisane i przedstawione na licznych zdjęciach ćwiczenia dla początkujących, średnio zaawansowanych i zaawansowanych.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

22 ĆwIcZenIe 16 Skok przez kałużę Pozycja wyjściowa: Stanie na jednej nodze, ręce ułożone swobodnie wzdłuż tułowia. 1. średnie dynamiczne koordynacyjne równoważne Ruch: Przeskoki z jednej nogi na drugą, do- tykając przeciwną ręką palców stopy. Oddychanie: Naturalnie, zgodnie z potrzebą organizmu. Mięśnie angażowane to prostowniki grzbietu oraz łydki. proste plecy 2. 3. 4. średnie ĆwIcZenIe 17 Leżenie tyłem – nożyce z piłką Pozycja wyjściowa: Leżenie na plecach, piłkę trzymamy oburącz za głową. statyczne hybrydowe 23 Ruch: Zgięcie tułowia, przyciągając nogi do klatki piersiowej i przekładając piłkę między stopy; następnie po- wrót do wyprostu tułowia, zbliża- jąc piłkę do ziemi. Oddychanie: Przed przystąpieniem do wykonania ćwiczenia nabieramy powietrza i pod- czas zginania tułowia robimy wydech. Przybory: Piłka lekarska lub zwykła piłka. 1. 2. 3. unosimy biodra unosimy tułów Mięśnie angażowane to mm. obręczy barkowej, mm. obręczy biodrowej oraz mm. brzucha. piłka nie dotyka ziemi 24 ĆwIcZenIe 18 „Żuraw” na jednej nodze z wyprostami przedramion Pozycja wyjściowa: Stanie na jednej, lekko ugiętej nodze, druga noga wyprostowana, pochylenie tułowia w przód, dłonie przy tułowiu, trzymamy sztangielki. 1. Uwaga! Ważne, żeby ple- cy były proste. średnie dynamiczne hybrydowe Ruch: Wyprost rąk w łokciu z równocze- snym ugięciem kolana nogi, która jest z przodu. Oddychanie: Wydech podczas prostowania przed- ramion, wdech podczas powrotu do pozycji wyjściowej. Przybory: Hantle, sztangielki lub butelki z wodą. prostujemy przedramiona włokciach 2. noga lekko zgięta w kolanie Mięśnie angażowane to mm. trójgłowe ramienia oraz mięśnie pośladkowe i tylnej części uda. lekko zginamy kolano średnie/ trudne ĆwIcZenIe 19 Unoszenie bioder w leżeniu na plecach (ćw. w parach, z oporem) Pozycja wyjściowa: Leżenie na plecach, nogi lekko ugię- te w kolanach, stopy splecione. z partnerem – wersja trudniejsza 1a. nogi lekko zgięte wkolanach 2a. unosimy biodra statyczne 25 Ruch: Unosimy biodra w kierunku klatki piersiowej, napinając brzuch. Partner spycha nogi osoby ćwiczącej w dół, a ta stara się stawiać opór. Oddychanie: Wydech podczas unoszenia bioder, wdech podczas opuszczania. z drzewem – wersja łatwiejsza 1b. 2b. unosimy biodra Uwaga! Błędem jest ogra- niczenie ruchu tyl- ko do unoszenia nóg. Mięśnie angażowane to mm. brzucha.
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Intensywny trening CrossFit. Ćwiczenia dla każdego. Porady lekarza rodzinnego
Autor:
,

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: