Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00072 008239 15929325 na godz. na dobę w sumie
Jack Keane - poradnik do gry - ebook/pdf
Jack Keane - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 80
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> przygodowe
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Opis przejścia gry sympatycznej gry przygodowej, w której wcielasz się w dwie postacie: tytułowego kapitana Jacka Keane'a, agenta Jej Królewskiej Mości i sprytnego zabójcę płci żeńskiej - Amandę.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wstęp
-Rozdział I – W okowach
-Rozdział II - Rejs
-Rozdział III - Katastrofa (cz.1)
-Rozdział III - Katastrofa (cz.2)
-Rozdział IV – Zapłata i rejs powrotny? (cz.1)
-Rozdział IV – Zapłata i rejs powrotny? (cz.2)
-Rozdział IV – Zapłata i rejs powrotny? (cz.3)
-Rozdział V – Poddany próbie
-Rozdział VI – Przeszłość Jacka (cz.1)
-Rozdział VI – Przeszłość Jacka (cz.2)
-Rozdział VII – Polowanie na Jacka
-Rozdział VIII – Decyzja Jacka
-Rozdział IX – Szkolenie Jacka (cz.1)
-Rozdział IX – Szkolenie Jacka (cz.2)
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 26

Informacja o grze

Jack Keane niemieckiego studia Deck 13 to klasyczna przygodówka z interfejsem point&click, doprawiona elementami akcji. Całość zrobiona jest w nieco komiksowym stylu, podobnym do tego znanego z serii Monkey Island.

Gra Jack Keane, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2008 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry Jack Keane autor: Katarzyna „Kayleigh” Michałowska Producent Deck13 Interactive, Wydawca 10tacle Studios, Wydawca PL Cenega Poland Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. (c) 2008 GRY-OnLine S.A. Jack Keane – Poradnik GRY-OnLine S p i s t r e ś c i Wstęp_________________________________________________________ 3 Opis przejścia___________________________________________________ 5 Rozdział I – W okowach ______________________________________________________ 5 Rozdział II - Rejs____________________________________________________________ 8 Rozdział III - Katastrofa ____________________________________________________ 11 Rozdział IV – Zapłata i rejs powrotny? ________________________________________ 17 Rozdział V – Poddany próbie_________________________________________________ 27 Rozdział VI – Przeszłość Jacka _______________________________________________ 30 Rozdział VII – Polowanie na Jacka ___________________________________________ 38 Rozdział VIII – Decyzja Jacka________________________________________________ 40 Rozdział IX – Szkolenie Jacka________________________________________________ 43 Rozdział X – W poszukiwaniu wskazówek _____________________________________ 57 Rozdział XI - W jaskini lwa __________________________________________________ 62 Rozdział XII - Decyzja ______________________________________________________ 68 Rozdział XIII – Ostatnia reduta ______________________________________________ 75 Rozdział XIV – Gabinet Figur Woskowych _____________________________________ 78 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2008 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. Wydawnictwo GRY-OnLine S.A. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 www.gry-online.pl Strona: 2 Jack Keane – Poradnik GRY-OnLine Wstęp Gdzieś na wyspie na Oceanie Indyjskim żyje baaardzo groźny Doktor T. Na tyle groźny, że zaniepokojona jego poczynaniami królowa brytyjska postanowiła podesłać mu szpiega. Nie w ciemię bity (i zawczasu uprzedzony) Doktor T. w celu przeciwdziałania owej inwigilacji zdecydował się zatrudnić zawodowego zabójcę (płci żeńskiej). Jednak los agenta Jej Królewskiej Mości nie byłby jeszcze przesądzony, gdyby dostarczenia się go na Wyspę Zębów podjął się ktoś inny niż... Keane. Jack Keane... W tej sympatycznej przygodówce wcielisz się w dwie postacie: tytułowego kapitana Jacka Keane a i sprytnego siepacza Amandę. Sterowanie w grze jest proste i intuicyjne, a tym, co odróżnia je od znanego z innych pozycji tego typu, jest fakt, że funkcje klawiszy, do których zazwyczaj jesteśmy przyzwyczajeni, zostały zamienione. I tak: jeśli chcesz coś obejrzeć lub przeczytać, klikasz LPM, natomiast, by wykonać jakąś akcję – PPM. A zatem tym drugim klawiszem zbierasz znajdźki i wyciągasz je z ekwipunku (w górze ekranu) oraz potwierdzasz chęć użycia ich na innych obiektach lub połączenia ze sobą, nim także inicjujesz rozmowy. Jedynie poruszanie się za kursorem w kształcie strzałki może odbywać się przy pomocy obojętnie którego z przycisków. Dwukrotne kliknięcie - tradycyjnie przyspiesza bohatera. W grze znajdzie się okazja do skakania i wspinania. O tej możliwości poinformuje Cię rozbłyskująca tu i ówdzie (na krawędziach przepaści, dachów, parapetów) gwiazdka. Kiedy ją wypatrzysz, lokalizuj w jej okolicy kursor w kształcie drabiny lub dającej susa sylwetki. Pozostałe formy kursora równie jasno obrazują czynność, jaką możemy przy ich pomocy wykonać (dymek, lupa, ręka, trybik, drzwi). W przypadku kursora w kształcie trybiku, oznaczającego „użyj”, czasem wystarczy go tylko kliknąć PPM, a dopiero gdy to nie przyniesie pożądanego efektu, kombinować, jakim w danym miejscu należy zadziałać przedmiotem. Niestety, dość często którąś z posiadanych rzeczy należy zadziałać również na obiektach, na których pojawia się kursor w postaci lupki. Komplikuje to sytuację o tyle, że w grze jest cała masa przedmiotów, które można tylko obejrzeć i nic więcej. Odgadnięcie, z którymi spośród nich należy również coś zrobić przy pomocy znajdziek, nie zawsze jest takie oczywiste. Pewne jest jedno: każdy przedmiot, na którym pojawi się kursor ręki, trzeba zabrać, a każdego, na którym wystąpi kursor trybików, użyć lub zastosować w kombinacji z innymi. W grze znajdziesz także przedmioty premiowe (w poradniku zostały zaznaczone kolorem czerwonym). Zlokalizowanie ich wszystkich i wykonanie przy pomocy niektórych z nich Strona: 3 Jack Keane – Poradnik GRY-OnLine konkretnych czynności odblokowuje kolejne premie. Dokładniej opisuję je w ostatnim rozdziale, a także w stosownym momentach w poradniku. Wszystko, co powinno trafić do ekwipunku, wyróżnione jest na zielono. Obiekty, z którymi trzeba coś zdziałać, ale nie da się ich zabrać - na pomarańczowo. Istotne kwestie dialogowe (które należy poruszyć) - na niebiesko. Dialogi przewiniesz PPM, wstawki filmowe – spacją. Pod klawiszem Tab ukryty jest notatnik, informujący o kolejnych celach do realizacji. Nie udziela on jednak żadnych wskazówek, jedynie przedstawia czekające Cię zadania. A zatem, kto jest gotów na spotkanie z mięsożernymi roślinkami, małpiszonami, szalonym doktorkiem i hinduską wioską pełną oryginałów i zabawnych typków? No, jak to kto? Jack Keane! Strona: 4 Jack Keane – Poradnik GRY-OnLine Opis przejścia R o z d z i a ł I – W o k o w a c h L o n d y n To ewidentnie nie jest Twój najlepszy dzień. Właśnie dopadło Cię dwu oprychów niejakiego pana Lee, od którego trzy lata temu pożyczyłeś kasę na zakup statku i wciąż jakoś nie możesz mu jej oddać. Kolesie są mocno zdenerwowani, a jeden z nich wyraźnie rwie się, żeby Ci przylać. Pozwól mu na to, inaczej nie wykaraskasz się z tej nieprzyjemnej sytuacji. A zatem – zaczep go i postaw mu się (to znaczy wybierz którąś z dwu ostatnich linijek dialogowych). Facio przyłoży Ci tak, że aż podskoczysz wraz z krzesłem, do którego zostałeś przywiązany. Na skutek owego wstrząsu na stojącą za Tobą skrzynię wypadnie Twój niezawodny nóż. Spróbuj do niego dosięgnąć, a przekonasz się, że musisz raz jeszcze dzielnie narazić się na cios. Sprowokuj więc draba ponownie (nabijając się z jego tuszy lub inteligencji), a przesuniesz się wraz z krzesłem na tyle blisko, że wreszcie dasz radę złapać nóż i... Uff... Szczęśliwie udało Ci się zbiec, choć cokolwiek niedaleko, na dodatek znajdujesz się na samiutkim szczycie Big Bena. Nie bacząc na lęk wysokości, zrób parę kroków w prawo. Dotarłszy na róg, we wronim gnieździe zlokalizujesz swój (wykopany na zewnątrz podczas potyczki) nóż. Niestety, jak widzisz, nie dość, że trzeba się doń dostać po wąskich schodkach, to na dodatek na koniec staną Ci na drodze ptasie odchody, których w obawie przed poślizgiem należałoby się pozbyć. Strona: 5 Jack Keane – Poradnik GRY-OnLine A zatem zawróć i ostatecznie skieruj się w lewo. Wejdź na platformę i zabierz stojącą na niej szczotkę. Spróbuj też wyciągnąć spod beczki szmatę, niestety beczka mocno ją przyciska, a jest za ciężka, żeby ją popchnąć. Nie udaje się to również przy pomocy szczotki, choć gdyby beczka stała trochę bliżej brzegu platformy... W tej sytuacji odwiąż węzeł liny przymocowującej platformę do przeciwwagi (po prawej). Zacznie się ona opuszczać, jednakowoż niezbyt długo, bowiem w Twój radosny zjazd ku wolności wplączą się zaraz znane Ci już opryszki. Ale i na to jest sposób. Zauważ, że w trakcje jazdy w dół beczka przesunęła się i teraz spokojnie możesz strącić ją szczotką. Platforma gwałtownie podjedzie w górę, a rzezimieszki wylądują na tarczy Big Bena. Podnieś uwolnioną szmatę i maszeruj brzegiem dachu w prawo. Na rogu skręć w prawą część wieży i dotrzyj do wiadra z wodą. Zamocz w nim szmatę i wróć na róg, po czym ostrożnie zejdź niżej, w stronę wroniego gniazda. Mokrą szmatą uprzątnij ptasie odchody i spróbuj zabrać nóż. Niestety, ptaszysko skutecznie Cię odstraszy. Strona: 6 Jack Keane – Poradnik GRY-OnLine Skieruj się zatem w lewo (na tym poziomie, na którym się znajdujesz). Po chwili na barierce zlokalizujesz worek z piaskiem, który spuść na jednego z tkwiących poniżej drabów. Ten wpadnie do wnętrza Big Bena, rozlegnie się gong i wrona odleci. Wracaj więc w prawo i bez przeszkód zabierz nóż z gniazda. Teraz wdrap się na górę i wędruj do platformy. Nożem przetnij nawiniętą na kołowrót linę bezpieczeństwa i wreszcie w szybkim tempie dostań się na ziemię... Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Jack Keane - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: