Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00266 005525 13606229 na godz. na dobę w sumie
Jak krok po kroku wprowadzać dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych w świat zabawy i nauki - ebook/pdf
Jak krok po kroku wprowadzać dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych w świat zabawy i nauki - ebook/pdf
Autor: Liczba stron:
Wydawca: Oficyna Wydawnicza „Impuls” Język publikacji: polski
ISBN: 978-837-308-693-7 Rok wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> naukowe i akademickie >> pedagogika
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).
Nieocenione pomoc dla pedagogów specjalnych, nauczycieli przedszkoli, a także dla reedukatorów i logopedów pracujących z dziećmi mającymi specjalne potrzeby edukacyjne.

Książka Elżbiety Marii Minczakiewicz poświęcona jest planowaniu pracy zarówno z dziećmi przedszkolnymi, jak i starszymi, które mają poważne deficyty w rozwoju intelektualnym i wymagają zupełnie innych niż standardowe metod i warunków pracy. Zamieszczone w niej scenariusze zajęć mogą służyć za przykład rozwiązań metodycznych dla pedagogów specjalnych pracujących z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, nauczycielek przedszkoli lub przedszkolnych grup integracyjnych, a także dla reedukatorów i logopedów. Mogą stanowić również źródło inspiracji dla rodziców dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Publikacja zawiera wiele różnorodnych ćwiczeń przygotowanych specjalnie dla tej grupy dzieci. Ogromną wartość mają też zamieszczone w niej aneksy: karty badania motoryki artykulacyjnej oraz oceny zdolności porozumiewania się dzieci w wieku od lat 2 do 5, opis treningu aktywności poznawczej przez zabawę, bajki do słuchania i/lub czytania oraz kalendarz przyrodniczy.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:


Gdzie kupić całą publikację:

Jak krok po kroku wprowadzać dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych w świat zabawy i nauki
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: