Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00298 005158 13075448 na godz. na dobę w sumie
Jak pisać na blog ekspercki, by inni chcieli to czytać? - ebook/pdf
Jak pisać na blog ekspercki, by inni chcieli to czytać? - ebook/pdf
Autor: Liczba stron:
Wydawca: E-bookowo Język publikacji: polski
ISBN: 978-83-7859-936-4 Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> poradniki
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Czy chciałabyś usłyszeć od swojego klienta, że chce z Tobą pracować, bo Twoja strona internetowa zrobiła na nim lepsze wrażenie niż strony internetowe Twojej konkurencji? Albo że czyta artykuły na Twoim blogu i dają mu one do myślenia? Albo że treści, które zamieszczasz, sprawiły, że Ci zaufał i zdecydował się na kontakt osobisty?

Tak, doskonale wiesz, że prowadząc blog:

– zbudujesz w sieci wyróżniającą się markę i wystąpisz w charakterze ekspertki (eksperta);

– zdobędziesz zaufanie klientów;

– dasz poznać siebie i swoje wartości potencjalnym klientom;

– dotrzesz do osób, które będą chciały rozwijać się razem z Tobą.

'Jak pisać na blog ekspercki, by inni chcieli to czytać' to kurs online w formie e-booka.

Dzięki niemu:

– stworzysz podstawy marketingowe, które pozwolą Ci prowadzić blog, na którym będziesz zarabiać,

– określisz, kim mają być Twoi czytelnicy,

– sprecyzujesz tematykę, o której z przyjemnością będziesz pisać;

– dowiesz się, skąd czerpać inspirację i pomysły na wpisy, aby zawsze mieć o czym pisać;

– przełamiesz blokady, które powstrzymują Cię przed pisaniem:

– strach przed krytyką i hejtem,

– brak czasu na pisanie,

– zwiększysz swoją motywację do pisania;

– poznasz najważniejsze zasady prowadzenia bloga i tworzenia artykułów internetowych:

– jak pisać przyciągające uwagę tytuły (na blog i do newslettera),

– jak utrzymać uwagę czytelnika przy długim tekście,

– jak pisać w ciekawy przyciągający sposób o trudnych tematach (elementy storytellingu),

– otrzymasz wskazówki na temat promowania swojej strony, dobierania słów kluczowych i poruszania się w social media;

Przekonasz się, że możesz prowadzić ciekawy blog, dzięki któremu pozyskasz nowych klientów.

A przede wszystkim dowiesz się, jak pisać, by inni chcieli to czytać. Jak pisać, by prowadzenie bloga, newslettera, fanpage’a przełożyło się na Twój plan marketingowy.

Kurs w formie e-booka to:

- wiedza merytoryczna,

- szereg praktycznych ćwiczeń,

- nagrania audio,

- dostęp do nagrania webinaru 'Jak z sukcesem pisać na blog'.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

2 © Copyright by Krystyna Bezubik e-bookowo Korekta: Patrycja Bukowska Zdjęcie: Wojciech Wojtkielewicz Autorzy grafik: Krystyna Bezubik, Ewa Dudziec Autorzy zdjęć wykorzystanych do grafik: Kasia Znana, Wojciech Wojtkielewicz, Krystyna Bezubik Projekt okładki: e-bookowo ISBN e-book 978-83-7859-936-4 Wydawca: Wydawnictwo internetowe e-bookowo www.e-bookowo.pl Kontakt: wydawnictwo@e-bookowo.pl Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie, rozpowszechnianie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione Wydanie I 2018 3 Wstęp Czy w ogóle warto prowadzić blog? Po co kolejny blog, skoro tyle już ich jest? Przecież nie napiszę niczego nowego. Dlaczego ludzie mieliby czytać akurat moje artykuły. Poza tym – jak pisać? A jeśli się ośmieszę? Zamiast wzmocnić swoją markę tylko zrażę do siebie potencjalnych klientów. Czy takie rozdawanie swojej wiedzy za darmo ma sens? Czy ktokolwiek ode mnie coś kupi/ umówi się na sesję coachingową / zamówi usługę, jeśli część swojej wiedzy przekażę ot tak – za nic? Pewnie też to prowadzenie bloga jest bardzo angażujące czasowo. Czy ja w ogóle mam czas? Jak często pisać, aby miało to sens. A tak w ogóle – czy ja potrafię pisać? Przecież pisanie wymaga szczególnych umiejętności i nie wiem, czy można się tego nauczyć. Czy utożsamiasz się z którąkolwiek z tych wątpliwości? Kilka lat temu też miałam podobne pytania, a szczególnie jedno. Wydawało mi się, że nie mam czasu na pisanie bloga. Chociaż za tą wątpliwością tkwiła raczej niewiedza, jak prowadzić taki blog i niepewność, czy to ma sens. Nigdy nie otworzyłam bloga livestylowego, hobbystycznego – nie czułam potrzeby, aby go prowadzić. Gdy założyłam swoją działalność i rozpoczęłam przygodę z prowadzeniem kursów pisarskich, tworzyłam artykuły do swojego newslettera i na portale zewnętrzne. Blog wydawał się tylko zbędnym pochłaniaczem czasu. Zmieniło się to po dwóch latach. Jedna z moich mentorek zrobiła audyt mojej strony i zwróciła mi uwagę, że brakuje tam elementu: piszę, bo chcę. Po prostu brakuje bloga. W ciągu dwóch miesięcy od tej rozmowy miałam już stronę z blogiem. Okazało się, że sama, bez trudu – korzystając z darmowego szablonu Wordpressa i nagrania webinaru, który odnalazłam na YouTubie – opanowałam techniczną umiejętność tworzenia własnej strony internetowej z blogiem. Pozostało mi tylko zacząć pisać. 4 Do tej pory uważam, że to była jedna z ważniejszych decyzji w moim życiu. Dzięki blogowi, newsletterowi i obecności w social mediach zbudowałam społeczność, dzięki której zarabiam. Po prostu. Ci ludzie stopniowo mnie poznawali, czytając moje artykuły; chętnie zapisywali się na webinary, warsztaty, wyzwania. Na moje pierwsze płatne wyzwanie „Piszę codziennie” zapisało się 100 osób, z czego około 90 to osoby, które już mnie znały. Czytały artykuły na moim blogu, otrzymywały mój newsletter. I tak właśnie to działa. Ludzie decydują się coś od Ciebie kupić, gdy: • coś już od Ciebie kupili i są zadowoleni. Wtedy powracają, by kupić jeszcze więcej. • ktoś im Ciebie polecił. • zbudowałaś relacje. A właśnie dzięki blogowi te relacje budujesz 1. 1 Rys. Hierarchia zakupów pochodzi z książki: S. Stratten, Bezmarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać, tł. B. Sałbut, Gliwice 2012, s. 11. 5 Tak, warto prowadzić blog. A jak to robić? Jak pisać, by inni chcieli to czytać? O tym dowiesz się z tego kursu. Pokażę Ci: • jak wzmocnić swoją wiarę w sukces; przepracujesz blokujące Cię przed blogowaniem przekonania; jak określić swojego czytelnika idealnego; jak tworzyć przyciągające uwagę tytuły artykułów; jak zaplanować publikacje; • • • • skąd czerpać pomysły na artykuły; • • • • jak pisać, by brzmiało to ciekawie; jak opowiadać historie; jak napisać recenzję; jak promować swój blog w sieci – jak połączyć go z newsletterem, z fanpage’em i pozycjonować (elementy SEO). Otrzymujesz zestaw ćwiczeń, artykułów i nagrań audio. Jest to program, który wypracowałam ze swoimi kursantkami, odpowiadając na ich potrzeby, zapytania. Równocześnie zbieram w tym kursie swoje własne już wieloletnie doświadczenie z prowadzeniem bloga www.piszebochce.pl Jeżeli się zaangażujesz, na pewno pisanie już nie będzie dla Ciebie tajemnicą. To co? Zaczynamy? 6 O AUTORCE Krystyna Bezubik – oficjalnie: pisarka, doktor literaturoznawstwa (studia doktoranckie i obrona w Instytucie Badań Literackich PAN w Warszawie). Publikowała w „Polonistyce”, „Pamiętniku Literackim”, „Fa-arcie”, „Epei”; wydała: tomik opowiadań pt. „Podróż”, „Tatry huczą gnozą!”, „Piszę, bo chcę. Poradnik kreatywnego pisania”. Jurorka w konkursach literackich. Autorka programu kursów i warsztatów kreatywnego pisania „Piszę, bo chcę…” (www.PiszeBoChce.pl). Prywatnie: miłośniczka dobrej książki i kociego towarzystwa. Od wielu lat pracuje przez internet z osobami z całego świata. Nie jest panią od polskiego, która wytknie Ci błędy. Pomoże Ci rozwinąć skrzydła twórczych, pisarskich możliwości. Nie jest redaktorką, która wie lepiej, o czym powinnaś pisać. Wierzy w Twój pomysł. Nie zapyta Cię: „Po co ci to?”, „A co z normalną pracą?”, lecz: „Czujesz potrzebę pisania? Pisz! Masz prawo popełniać błędy, a grafomaństwo jest naturalnym etapem rozwoju”. Głęboko wierzy w to, że każdy, kto czuje potrzebę wyrażania siebie poprzez słowo, może to robić. Jeżeli jest potrzeba – jest talent. Jeżeli każda komórka ciała mówi Ci: „Pisz”, to… po prostu pisz. Masz ochotę na więcej treści inspiracji pisarskich? Zapisz się na newsletter „Piszę, bo chcę”: http://piszebochce.pl/list-z-inspiracja/ 86 Poradnik „Piszę, bo chcę” to: 220 stron porad pisarskich, dialogów o pisaniu i kilkadziesiąt ćwiczeń. Poradnik kreatywnego pisania „Piszę, bo chcę” pod pewnym względem jest szczególny – posiada strukturę dialogów między czterema osobami: prowadzącą kurs kreatywnego pisania i trzema kursantkami – kobietami, które chciałyby pisać, ale stale coś je powstrzymuje. Czytając książkę, poczujesz się, jakbyś sama uczestniczyła w kursie kreatywnego pisania. Dzięki lekturze poradnika „Piszę, bo chcę” dowiesz się: – jak pokonać blokady twórcze, – gdzie szukać inspiracji, – jak budować motywację do pisania, – jak znaleźć czas na pisanie, – jak ćwiczyć warsztat pisarski (od planowania książki po jej wstępną redakcję). Tomik opowiadań „Podróż” jest niecodzienną podróżą po codzienności egzystencji i uczuciach. Przenosi do świata zwykłego, ale pełnego magii, w którym mały diabeł może spać zwinięty jak kot lub pływać w kieliszku wina. W tym świecie zamiana w czarownicę staje się lekarstwem na niewidzialność, a picie porannej kawy nabiera wymiary egzystencjalnego. 87 Pisania można się nauczyć. Trzeba dużo czytać i pisać. Tak przynajmniej twierdzi King. A ciekawe ćwiczenia Ci tylko w tym pomogą. Piszę codziennie. 36-dniowe wyzwanie to 36 ćwiczeń, dzięki którym: - wyrobisz w sobie nawyk systematycznego pisania; - wyćwiczysz swój warsztat pisarski; - wyćwiczysz lekkie pióro . 36 dni. 36 ćwiczeń pisarskich. A wszystko po to, aby zacząć pisać tak, by inni chcieli to czytać i z czasem napisać dobrą książkę lub prowadzić poczytny blog. Jesteś gotowy podjąć wyzwanie? „Raj na kredyt” to opowieść o pragnieniu zmiany i spełnienia. To ironiczny obraz świata naukowego. Młoda dziewczyna marzy o zerwaniu z codzienną rutyną. Decyduje się na studia doktoranckie. Etapy, przez jakie przechodzi, nie tylko pozbawiają ją złudzeń, lecz także stają się czynnikami warunkującymi jej rozwój. „Raj na kredyt” to książka dla tych, którzy są gotowi zanurzyć się w opowieść na granicy jawy i snu, pełnej metafor, symboli i odniesień do literatury. 88 Organizowanie warsztatów, webinarów, szkoleń ma sens wtedy, gdy ludzie się zapisują - to już wiesz. Tylko jak napisać zaproszenie, które ludzie przeczytają? Jakich słów, sformułowań użyć, by zdecydowali się przyjść na warsztaty/webinar? Co zrobić, by zainteresować potencjalnych uczestników? Ile informacji zawrzeć w samym tekście zaproszenia? Chcesz poznać odpowiedzi na te pytania? Kurs online Jak pisać skuteczne zaproszenia na warsztaty to 7 prostych kroków, dzięki którym z lekkością stworzysz tekst zaproszenia. To wiedza, z której będziesz korzystać przez całe swoje marketingowe życie. On ją dotknął, a ona omdlała z rozkoszy. A może to ona go dotknęła i on omdlał…? Ale zanim się dotknęli, ubrali się. I spotkali. A potem… już wiesz, co. A wiesz, jak to opisać? Chcesz się nauczyć pisać jak dojrzała osoba dla osób dorosłych? Czujesz potrzebę przełamania się? Odnalezienia bogactwa języka? Pisania tekstów, które wzbudzą w czytelniku emocje? Sięgnij po e-book „Rozbierz bohatera literackiego. Kurs pisania scen erotycznych” Dzięki ćwiczeniom zawartym w e-booku ubierzesz bohatera literackiego tylko po to, by go rozebrać. Dobierzesz słownictwo, które pozwoli mu przeżyć orgazm. A zrobisz to tak, by czytelnik również miał z tego trochę przyjemności. 89 Czy już piszesz? Publikujesz? Tak? Gratuluję! Nie? Dlaczego jeszcze tego nie robisz? Chcesz napisać książkę? Już zaczęłaś pisać? Zbierasz materiały? Robisz notatki? Tak? Świetnie. Nie? Dlaczego jeszcze tego nie robisz? „Pisanie jest jak seks” to książka, w której autorka chce Cię zachęcić do odwagi tworzenia. Do łamania reguł. Do łapania pomysłów z otaczającego Cię świata i zamieniania ich w teksty, które będą zachwycać. Znajdziesz w niej wybór artykułów z bloga i newslette, podzielonych na kilka grup tematycznych. Pomiędzy poszczególnymi działami znajdziesz ćwiczenia motywacyjno-pisarskie. Może właśnie dzięki tym artykułom i ćwiczeniom odnajdziesz motywację do pisania, odwagę, by tworzyć, a także praktyczne wskazówki warsztatowo-wydawnicze. Polecamy inne książki autorki: Patronat medialny: 90
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Jak pisać na blog ekspercki, by inni chcieli to czytać?
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: