Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00338 008067 15913252 na godz. na dobę w sumie
Jak rozpętałem II wojnę światową ... - poradnik do gry - ebook/pdf
Jak rozpętałem II wojnę światową ... - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 31
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> rpg
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik ten jest dokładnym opisem przejścia gry „Jak rozpętałem II wojnę światową” pozwalający bez problemów przeżyć i ukończyć Nieznane przygody Franka Dolasa.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wprowadzenie
-Informacje wstępne
-Prolog
-Okręt
-[AKT I] Mapa wybrzeża Afryki
-[AKT I] cz.1
-[AKT I] cz.2
-[AKT I] cz.3
-[AKT I] cz.4
-[AKT II] Mapa Afryki
-[AKT II] cz.1
-[AKT II] cz.2
-[AKT II] cz.3
-[AKT III] Mapa krainy
-[AKT III] cz.1
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 16

Informacja o grze

Jak rozpętałem II wojnę światową: Nieznane przygody Franka Dolasa. Gra z gatunku cRPG, przygotowana przez studio Alien Artefact, znane nam do tej pory ze znakomitej Another War. Akcja rozgrywa się w czasach II Wojny Światowej, a bohaterem opowieści jest F

Gra Weird War: The Unknown Episode of World War II, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2003 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry Jak rozpętałem II wojnę światową Nieznane przygody Franka Dolasa autor: Maciej „Brisk” Jastrzębski (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Jak rozpętałem II wojnę światową – Poradni k GRY-OnLine S P I S T R E Ś C I Wprowadzenie _________________________________________________________ 3 Informacje wstępne_____________________________________________________ 4 Prolog _______________________________________________________________ 5 Okręt ________________________________________________________________ 6 AKT I ________________________________________________________________ 7 AKT II ______________________________________________________________ 16 AKT III______________________________________________________________ 24 Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o. (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 www.gry-online.pl Jak rozpętałem II wojnę światową – Poradnik GRY-OnLine Wprowadzenie Poradnik ten jest dokładnym opisem przejścia gry Jak rozpętałem II wojnę światową: Nieznane przygody Franka Dolasa. Postępując krok po kroku zgodnie z opisem oraz stosując się do moich uwag, przejdziesz grę bez problemów a jedyna przeciwność, jaka może Ci stanąć na drodze, to złośliwość tego programu. Ważne: Przed przystąpieniem do gry ściągnij i zainstaluj najnowsze patche, żeby uniknąć niemiłych niespodzianek w czasie gry. Strona: 3 www.gry-online.pl Jak rozpętałem II wojnę światową – Poradnik GRY-OnLine W y b ó r i t w o r z e n i e p o s t a c i Informacje wstępne W wyborze postaci najlepiej kierować się współczynnikami życia, siły, inteligencji oraz charyzmy. Najbliżej takich statystyk punktowych, które nas interesują, jest Kowal i Kucharz. Proponuję wybrać Kucharza, biorąc pod uwagę jego siłę oraz punkty życia. Przy takim wyborze, punkty swobodne (5 pkt), które możemy dowolnie rozdać, najlepiej dodać do inteligencji (+3 pkt) oraz do charyzmy (+2 pkt). I to właśnie te dwie cechy trzeba rozwijać na samym początku gry, każdą z nich przynajmniej o +3 punkty. Potem możemy już spokojnie, według uznania, rozdzielać punkty na pozostałe cechy oraz zdolności. W a l k a i p o r u s z a n i e s ię p o l o k a c j a c h W grze spotkamy się z dość sporym arsenałem broni, poczynając od zwykłej maczety poprzez łuki, pistolety, karabiny, granaty a kończąc na panzerfauście. Inaczej mówiąc, dla każdego coś miłego. Broni brakować nie będzie, będzie można ją kupić, znaleźć w skrzyniach porozrzucanych po lokacjach czy też po prostu zabrać pokonanemu wrogowi. A wrogów jest wyjątkowo dużo, zwłaszcza w lokacjach położonych między jakimiś ważniejszymi miejscami, do których musimy się dostać. Przyjdzie nam walczyć z żołnierzami Afrika Corps oraz Arabami na pustyni, kanibalami w dżungli afrykańskiej jak i także mumiami w podziemiach. Walka sprowadza się do tego co zwykle, czyli: strzelamy, biegamy, przeładowujemy, znów strzelamy itd. Możemy się także natknąć na tak silne oddziały wroga, że będą one dla nas sporą przeszkodą. Najlepiej wtedy albo się szybko wycofać w celu wyleczenia oraz lepszego uzbrojenia się, albo po prostu wystarczy poruszać się biegiem po samych brzegach lokacji unikając walki. U w a g i 1. Punkty doświadczenia przekazuj na samym początku gry, głównie na podniesienie poziomu charyzmy i inteligencji. Bez odpowiednio wysokiego poziomu tych cech, nie będziesz mógł przeprowadzić niektórych rozmów. 2. Skorzystaj z niskiego poziomu wrogów w Afryce oraz tego, że odradzają się oni w każdej z lokacji, żeby zdobyć jak najwięcej punktów doświadczenia. 3. Pamiętaj o zakupie apteczek. 4. Chcąc unikać walki, lokacje pokonuj poruszając się ich skrajami. 5. Zapisuj często stan rozgrywki ze względu na rozwój wydarzeń, jak i na niespodziewane samowyłączenia się gry. 6. Czasami brak jednego z przedmiotów uniemożliwia kontynuowanie rozgrywki, dlatego też zawsze upewniaj się czy kupiłeś/posiadasz dany przedmiot oraz czy przez przypadek go nie wyrzuciłeś/sprzedałeś. O z n a c z e n i a Przedmioty, które trzeba zabrać. Wypowiedzi, które trzeba wybrać w czasie rozmów. Postaci, które spotykamy w grze. Numery w tekście od [01] do [61] są odnośnikami do miejsc na mapach i screenach. Strona: 4 www.gry-online.pl Jak rozpętałem II wojnę światową – Poradnik GRY-OnLine Prolog Grę rozpoczynasz na krze lodowej. Twoim pierwszym zadaniem jest dostanie się na pokład okrętu podwodnego. W prawej części kry lodowej jest miękki śnieg, z którego musisz ulepić kulkę [01]. Teraz rzuć nią w peryskop łodzi podwodnej. W odpowiedzi na Twój atak na u-boota, pojawi się kapitan. Gdy zapyta, co tutaj robisz wybierz: „No łowiliśmy ryby z kolegą i jakoś żeśmy się tu znaleźli...” Na zarzut, że można tu co najwyżej łowić śledzie, zapytaj czy chodzi o śledzie „Norweskie?” W ten sposób zostaniesz wzięty za niemieckich agentów i opuścisz krę. Strona: 5 www.gry-online.pl Jak rozpętałem II wojnę światową – Poradnik GRY-OnLine Okręt Z rozmowy z kapitanem, który przedstawi się jako Gunther von Unter [02] , dowiadujesz się, że na okręcie wybuchł bunt, który musisz stłumić. Przyczyną wszystkiego jest tajna misja zdobycia pewnego artefaktu, o której wiedział tylko kapitan i bosman Wolfgang von Klotz. Wspomniany bosman jest teraz więźniem zbuntowanej części załogi, która w jakiś sposób dowiedziała się o celu tej ekspedycji. Poproś także kapitana o pomoc a do drużyny dołączy Ulryk. Pochodź po pokładzie i zabierz z pomieszczenia sypialnego klamkę [03], a z ubikacji znajdującej się w torpedowni papier toaletowy, płyn do mycia ubikacji oraz klucz francuski. Skieruj się na dziób łodzi i rozpraw się z trzema strażnikami. Pozbieraj rzeczy, jakie upuścili i za pomocą klucza francuskiego dostań się do ładowni [04]. Uratowany bosman nie będzie mimo wszystko na tyle uprzejmy, by wyjawić szczegóły tajnej misji. Wróć do kapitana i poinformuj go, że „Bunt zduszony, Bosman chyba żyje...” Przestraszony Gunther pobiegnie do niego, a Ty zainteresuj się dziennikiem kapitańskim. Z notatek dowiesz się, że misja została zlecona przez samego Heinrich’a Himmler’a, a bosman jest tajnym agentem. Czytając dalej odkryjesz, że wspominanego artefaktu należy szukać w ruinach, znajdujących się na pustyni, niedaleko portowego miasteczka El Buahaha w północnej Afryce, do którego właśnie dopłynął okręt. Strona: 6 www.gry-online.pl Jak rozpętałem II wojnę światową – Poradnik GRY-OnLine AKT I M a p a w y b r z e ż a A f r y k i Dotarłeś właśnie do osady El Buahaha. Pierwsze, co zrób, to porozmawiaj z kapitanem [05], a dowiesz się, że: • bosman Wolfgang von Klotz wyruszył już na poszukiwania artefaktu; • musisz zreperować i pomalować uszkodzoną łódź podwodną. Strona: 7 www.gry-online.pl
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Jak rozpętałem II wojnę światową ... - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: