Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
01034 011751 15974396 na godz. na dobę w sumie
Jolly Rover - poradnik do gry - ebook/pdf
Jolly Rover - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 97
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> przygodowe
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do gry Jolly Rover zawiera opis wszystkich wyzwań, przed jakimi staje główny bohater – Gajusz James Rover, zwany Jollym. Opis przejścia wzbogacony został rozdziałem poświeconym bonusom takim jak krakersy, srebrniki, flagi i łupy.

Skrócona wersja spisu treści:
-[Wprowadzenie]
-[Opis przejścia] Piracki okręt Howella
-[Opis przejścia] Groggy Island - cz. 1
-[Opis przejścia] Groggy Island - cz. 2
-[Opis przejścia] Cannibal Island - cz. 1
-[Opis przejścia] Cannibal Island - cz. 2
-[Opis przejścia] Cannibal Island - cz. 3
-[Opis przejścia] Cannibal Island - cz. 4
-[Opis przejścia] Shipwreck Island - cz. 1
-[Opis przejścia] Shipwreck Island - cz. 2
-[Opis przejścia] Shipwreck Island - cz. 3
-[Opis przejścia] Spit Island
-[Opis przejścia] Groggy Island ponownie
-[Bonusy] Krakersy - cz. 1
-[Bonusy] Krakersy - cz. 2
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 19

Informacja o grze

Humorystyczna gra przygodowa w pirackich klimatach.

Gra Jolly Rover, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry Jolly Rover autor: Katarzyna „Kayleigh” Michałowska Producent Brawsome, Wydawca Lace Mamba Global, Wydawca PL IQ Publishing Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. (c) 2011 GRY-OnLine S.A. Jolly Rover – Poradnik GRY-OnLine S p i s t r e ś c i Wprowadzenie ___________________________________________________3 Opis przejścia ___________________________________________________5 Piracki okręt Howella _______________________________________________________ 5 Groggy Island _____________________________________________________________ 11 Cannibal Island ___________________________________________________________ 25 Shipwreck Island __________________________________________________________ 44 Spit Island ________________________________________________________________ 60 Groggy Island ponownie ____________________________________________________ 62 Bonusy ________________________________________________________66 Krakersy _________________________________________________________________ 67 Srebrniki _________________________________________________________________ 77 Flagi _____________________________________________________________________ 86 Łupy _____________________________________________________________________ 90 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2011 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. Wydawnictwo GRY-OnLine S.A. ul. Gabrieli Zapolskiej 16A, 30-126 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 www.gry-online.pl Strona: 2 Jolly Rover – Poradnik GRY-OnLine Wprowadzenie Ahoj tam, Graczu! Masz przed sobą poradnik do sympatycznej korsarskiej gry Jolly Rover. Tekst zawiera opis wszystkich wyzwań, przed jakimi staje główny bohater – Gajusz James Rover, zwany Jollym. W trakcie rozgrywki otrzymujesz punkty, które przekładają się na kolejne rangi postaci w pirackim światku. Oba te elementy (punkty i rangi) widoczne są na belce w górze ekranu, tak że możesz na bieżąco śledzić swoje postępy w grze. Punktowane są wszystkie przedmioty, które lądują w ekwipunku (w dole ekranu) oraz czynności niezbędne do rozwoju fabuły. Podczas zabawy warto dokładnie penetrować lokacje, bowiem punkty pozyskuje się także za zbieranie znajdziek bonusowych (krakersów, srebrników i pirackich flag) – wszystkie zostały dokładnie omówione w ostatnim rozdziale, a w treści poradnika oznaczone są w taki sposób jak powyżej. Sympatycznym osiągnięciem są też tzw. łupy, większość z nich zdobywasz automatycznie, ale kilka jest opcjonalnych (szczegóły również w ostatnim rozdziale). W grze funkcjonują tylko dwa kursory: kierunkowy – w kształcie kotwicy oraz ten pojawiający się na aktywnych obiektach – w postaci zaciśniętej pięści. Nie ma w ogóle opcji klikania PPM, jeśli chcesz wysłuchać komentarza bohatera na temat przedmiotu z ekwipunku, musisz go wyjąć i użyć na Roverze. To samo dotyczy dokumentów, które chciałbyś przeczytać. Strona: 3 Jolly Rover – Poradnik GRY-OnLine Jeśli zajdzie taka potrzeba, możesz skorzystać z systemu podpowiedzi. Pierwszą wskazówką jest już wyświetlający się na pasku u góry tytuł zadania. Drugą można otrzymać, klikając na bohaterze, który zawsze wtedy przypomina, na czym w danej chwili należy się skupić. O to samo warto zapytać też siedzącą w ekwipunku papugę (trzeba użyć jej na Roverze), która wypowiada się zarówno bardziej ogólnie na temat sytuacji Jolly`ego, jak i odpowiada na pytania dotyczące konkretnego problemu. Pierwsza taka informacja jest darmowa, kolejne są już płatne, a walutą akceptowaną przez papugę są krakersy. Kosztuje Cię to jednak za każdym razem 2 punkty, na dodatek pozbawiasz się szansy zdobycia jednego z łupów. Niektóre zadania da się wykonać na dwa sposoby, np. stosując handel wymienny albo płacąc za daną rzecz (srebrnikami), używając podstępu lub przekupując rozmówcę. Wydane w taki sposób srebrniki również pomniejszają Twój dorobek punktowy (1 wykorzystany srebrnik to strata 8 punktów). Menu mieści się w górnej części ekranu, a wśród jego opcji jest plansza z łupami oraz dziennik, w którym znajdziesz bonusy za zebrane krakersy, flagi i srebrniki, aktualną rangę bohatera i jego postęp w grze (punktowy i procentowy). W ustawieniach jest także możliwość znacznego przyspieszenia chodu Jolly`ego. Jeśli masz problem z rozeznaniem się w interfejsie, skorzystaj z zakładki Pomoc. Miłego pięcia się po szczeblach pirackiej kariery! Katarzyna „Kayleigh” Michałowska (www.gry-online.pl) Strona: 4 Jolly Rover – Poradnik GRY-OnLine Opis przejścia P i r a c k i o k r ę t H o w e l l a P r z e s z u k a ć o k r ę t Po rozmowie z kapitanem Howellem (każda opcja dialogowa i tak doprowadzi do tego, że Rover nie zechce dołączyć do piratów) rozejrzyj się po pomieszczeniu, w którym Jolly został zamknięty. Sprawdź drzwi (1), oczywiście są solidnie zaryglowane. Zbadaj wszystkie rupiecie w celi, czyli: skrzynie z narzędziami (2), kufer z pirackim skarbem (3 – znajdziesz srebrnika), lampę (4), beczki z rumem (5), ciężkie działo (6 – znajdziesz fragment pirackiej flagi), keg z prochem strzelniczym (7), skrzynię z łomami (8), skrzynię pełną kluczy z kości (9) i zestaw uciekiniera (10). Zrobienie kompletnego rozpoznania w pomieszczeniu poskutkuje przytuleniem się przez Jolly`ego do obrazu Bei. W ten sposób Rover przeleci przez zbutwiałą ścianę i wpadnie do ładowni. Strona: 5 Jolly Rover – Poradnik GRY-OnLine U w o l n i ć d z i w n ą p a p u g ę i w y k i w a ć p i r a t a Wykorzystaj to, że Melvin wziął Rovera za Daveya. Pirat zechce, byś przypomniał mu dawne czasy, o których, rzecz jasna, nie masz zielonego pojęcia. I tak właśnie mu odpowiedz. Musisz bowiem najpierw zebrać potrzebne informacje. Na początek zauważ krakersy na beczce na prawo od klatki z papugą. Weź jedną porcję (3 sztuki). Teraz pogadaj z papugą, która też nie marzy o niczym innym, tylko o pryśnięciu z łajby. Żeby jednak pomogła Jolly`emu, musisz ją uwolnić. Zapytaj ją zatem, jak masz to zrobić. Następnie podejdź do wiszących na ścianie (przy schodach) kluczy i weź je. Sprobuj otworzyć nimi zardzewiały zamek kłódki zabezpieczającej klatkę – nic z tego, trzeba go najpierw naoliwić. W tym celu ponieś leżący przy przewróconych beczkach po lewej czerwony materiał, czyli piracką chustę. Podejdź do drzwi po lewej, które otwórz posiadanymi kluczami, i wejdź do celi. Strona: 6 Jolly Rover – Poradnik GRY-OnLine Weź stojącą na beczce lampę oliwną. W ekwipunku połącz ją z chustą. Wróć do ładowni i natłuszczoną chustą potraktuj zardzewiały zamek kłódki od klatki. Teraz możesz użyć kluczy na naoliwionym zamku. Uwolniona papuga automatycznie trafi do inwentarza. Porozmawiaj z nią (wyjmij ją z ekwipunku i kliknij nią na Roverze). Dowiesz się, że nazywa się Juan Leon – odtąd zawsze posłuży Ci pomocą w grze, kiedy utkniesz i zechcesz zadać jej jakieś pytanie. Pierwsza wersja podpowiedzi jest przeważnie dość enigmatyczna, jeśli będziesz potrzebować dalszych wskazówek, musisz dać Juanowi krakersa, co kosztuje utratę 2 punktów. Kiedy uznasz, że wiesz już wszystko, zakończ przepytywanie ptaszka i zaczep Melvina. Udziel mu następujących odpowiedzi: • w porcie... Sickle; • 10... dni; • szorować pokład... w głupawych przebraniach. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Jolly Rover - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: