Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00466 007114 15376070 na godz. na dobę w sumie
Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry - ebook/pdf
Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 236
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> przygodowe
Porównaj ceny (książka, ebook (-9%), audiobook).

Poradnik do gry Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia zawiera wskazówki przydatne podczas zabawy. To dokładna i bogato ilustrowana solucja, która przeprowadzi Cię przez wszystkie kolejne wydarzenia opowiadanej przez ten tytuł historii.

Skrócona wersja spisu treści:
-Poradnik do gry - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia
-1 - Wieści z daleka
-Domowe obowiązki
-Czas zabawy!
-Spotkaj się z tatką
-2 - W roli kapitana
-Zamelduj się u tatki
-Nowi członkowie załogi - Carlo
-Nowi członkowie załogi - Razzo
-Nowi członkowie załogi - Nacho (1)
-Znajdź jakieś zlecenie
-3 - Śladami Złotego Żółwia
-Wuj Eduardo (1)
-Mapa Wyspy Krabów
-Cmentarzysko
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 87

Informacja o grze

Przygodówka, która nawiązuje do gry So Blonde. Wcielamy się w niej w kapitan Morgane wybierającą się w swoją pierwszą samodzielną i niebezpieczną podróż. Tym razem odwiedzamy pięć odmiennych wysp i wracamy do kilku lokacji znanych z poprzednich przygód.

Gra Captain Morgane and the Golden Turtle, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2012 roku i dostępny jest na platformach: PC, PS3, Wii, NDS. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia autor: Katarzyna „Kayleigh” Michałowska Producent Wizarbox, Wydawca Reef Entertainment, Wydawca PL Cenega Poland Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. (c) 2012 GRY-Online S.A. Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia – Poradnik GRY-Online.pl S p i s t r e ś c i Wprowadzenie ___________________________________________________4 Rozdział 1 – Wieści z daleka ________________________________________6 Domowe obowiązki _________________________________________________________ 6 Czas zabawy! _____________________________________________________________ 16 Spotkaj się z tatką _________________________________________________________ 19 Rozdział 2 – W roli kapitana _______________________________________25 Zamelduj się u tatki ________________________________________________________ 25 Nowi członkowie załogi – Carlo ______________________________________________ 27 Nowi członkowie załogi – Razzo _____________________________________________ 31 Nowi członkowie załogi – Nacho cz.1 _________________________________________ 38 Znajdź jakieś zlecenie ______________________________________________________ 39 Rozdział 3 – Śladami Złotego Żółwia _________________________________45 Wuj Eduardo cz.1 __________________________________________________________ 45 Mapa Wyspy Krabów _______________________________________________________ 49 Cmentarzysko _____________________________________________________________ 56 Mapa skarbów ____________________________________________________________ 58 Rozdział 4 – Mroczne niebezpieczeństwo _____________________________64 Dobra córeczka ____________________________________________________________ 64 Wyprawa na Wyspę Pustki __________________________________________________ 65 Zaginiony klucz ___________________________________________________________ 68 Brakująca połowa dysku cz.1 ________________________________________________ 71 Pęknięty dzwonek _________________________________________________________ 73 Brakująca połowa dysku cz.2 ________________________________________________ 76 Gdzie jest Briscoe cz.1 _____________________________________________________ 79 Brakująca połowa dysku cz. 3 _______________________________________________ 84 Złoty kolczyk ______________________________________________________________ 87 Wieści od Bobby`ego cz. 1 __________________________________________________ 88 Gdzie jest Briscoe cz.2 _____________________________________________________ 89 Rozdział 5 – Ocalić Elizabeth _______________________________________93 Wieści od Bobby`ego cz. 2 __________________________________________________ 93 Nowi członkowie załogi – Nacho cz. 2 ________________________________________ 94 Ocalić Elizabeth cz. 1 _______________________________________________________ 95 Nowa koszula _____________________________________________________________ 96 Prezent ślubny cz. 1 _______________________________________________________ 98 Niespokojny duch ________________________________________________________ 100 Prezent ślubny cz. 2 ______________________________________________________ 104 Unikaj strażników ________________________________________________________ 105 Ocalić Elizabeth cz. 2 ______________________________________________________ 109 Rozdział 6 – Wyspa Tannera _____________________________________ 114 Wyspa Tannera cz. 1 ______________________________________________________ 114 Przykre wspomnienia cz. 1 _________________________________________________ 116 Wyspa Tannera cz. 2 ______________________________________________________ 119 Napraw most ____________________________________________________________ 124 Rozpal ognisko ___________________________________________________________ 128 Prawdziwy posiłek ________________________________________________________ 132 Napraw most zwodzony ___________________________________________________ 134 Obudź Diego _____________________________________________________________ 136 Senna mucha ____________________________________________________________ 137 Zapadnia ________________________________________________________________ 139 Złoty Żółw cz. 1 __________________________________________________________ 143 Przykre wspomnienia cz. 2 _________________________________________________ 147 Strona: 2 Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia – Poradnik GRY-Online.pl Rozdział 7 – Odnaleźć przyjaciela _________________________________ 149 Przyjaciel Tannera cz. 1 ___________________________________________________ 149 Dwóch wodzów __________________________________________________________ 152 Chemi n w transie cz. 1 ____________________________________________________ 155 Kwiaty Caba _____________________________________________________________ 156 Kurczak _________________________________________________________________ 160 Pozostałe składniki _______________________________________________________ 162 Chemi n w transie cz. 2 ____________________________________________________ 164 Klątwa Bajariego _________________________________________________________ 167 Przyjaciel Tannera cz. 2 ___________________________________________________ 169 Rozdział 8 – Francuska dzielnica __________________________________ 171 Notatki Tannera cz. 1 _____________________________________________________ 171 Nocny patrol _____________________________________________________________ 173 Sprawiedliwość cz. 1 ______________________________________________________ 177 Kapłan __________________________________________________________________ 179 Sprawiedliwość cz. 2 ______________________________________________________ 182 Notatki Tannera cz. 2 _____________________________________________________ 185 Wuj Eduardo cz. 2 ________________________________________________________ 186 Przesyłka z tkaninami _____________________________________________________ 188 Uciekinier _______________________________________________________________ 192 Wuj Eduardo cz. 3 ________________________________________________________ 195 Rozdział 9 – Wyspa Żółwi _______________________________________ 197 Ścieżka przez dżunglę _____________________________________________________ 197 Dziwny most _____________________________________________________________ 200 Kajdany _________________________________________________________________ 202 Skradzione klejnoty _______________________________________________________ 204 Wielka ucieczka __________________________________________________________ 206 Złodzieje ________________________________________________________________ 209 Wieści od Bobby`ego cz. 3 _________________________________________________ 212 Złoty Żółw cz. 2 __________________________________________________________ 213 Udowodnij swoją niewinność _______________________________________________ 215 Rozdział 10 – Jajo Wielkiego Ducha _______________________________ 216 Złoty Żółw cz. 3 __________________________________________________________ 216 Jajo Wielkiego Ducha _____________________________________________________ 223 Nagły wypadek ___________________________________________________________ 230 Nowy miot _______________________________________________________________ 232 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2012 GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-Online. Wydawnictwo GRY-Online S.A. ul. Gabrieli Zapolskiej 16A, 30-126 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 www.gry-online.pl Strona: 3 Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia – Poradnik GRY-Online.pl Wprowadzenie Poradnik do gry Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia zawiera wskazówki przydatne podczas zabawy w tę sympatyczną piracką przygodówkę. To dokładna i bogato ilustrowana solucja, która przeprowadzi Cię przez wszystkie kolejne wydarzenia opowiadanej przez ten tytuł historii. Podporządkowana jest ona wyzwaniom, przed jakimi w trakcie zabawy staje główna bohaterka, 17–letnia Morgane, która bardzo pragnie udowodnić swojemu ojcu, że nadaje się już do pełnienia funkcji kapitana korsarskiego statku. Każdy podrozdział opisuje jedno zadanie i podpowiada działania, które są niezbędne do zrealizowania tylko tego konkretnego celu, oraz lokalizację wszystkich potrzebnych do jego urzeczywistnienia przedmiotów, również tych, które mogłeś znaleźć już jakiś czas temu i być może dawno masz je w swoim ekwipunku. W związku z tym to, co dałoby się w danym momencie zrobić lub zabrać, a co przyda się przy rozwikływaniu innego problemu, opisane jest w innym podrozdziale, tym, który ową kwestię wyjaśnia. W ten sposób, poszukując rozwiązania takiej, a nie innej zagadki, znajdziesz w jej omówieniu komplet dotyczących tylko i wyłącznie jej czynności i przedmiotów zilustrowanych fotkami z rozgrywki. Ekwipunek przywołujesz i odsyłasz PPM (jest on pierwszą zakładką w menu). Znajdźki wyjmujesz z niego, przeciągając je poza jego obręb. W samym inwentarzu także łączysz jej ze sobą, przeciągając jedną do przegródki z drugą, a jeśli znajdują się one na różnych planszach (w przypadku dużej liczby rzeczy ekwipunek zajmuje 2 albo i 3 strony), najpierw przeciągasz jedną z nich na niebieską strzałkę prowadzącą do dalszej części inwentarza. Na aktywnych obiektach kursor w kształcie strzałki miga jaśniejszym odcieniem, a wszystkie hotspoty w danej lokacji ujawnisz, wciskając spację. Po kliknięciu któregoś z nich LPM pokazują się dostępne opcje: dymek – rozmawiaj, lupa – obejrzyj, dłoń – weź, użyj, otwórz. Oprócz typowych łamigłówek, związanych z manipulacją przedmiotami, w grze występują także minigierki, w większości zręcznościowe. Ich stopień trudności jest niski, na dodatek można je pominąć, wybierając opcję „Oszustwo”. Planszę z tytułem kolejnego rozdziału trzeba kliknąć LPM, by móc kontynuować zabawę. Ponieważ dialogi samoczynnie odbywają się naprawdę baaardzo wolno, polecam też klikanie kolejnych kwestii LPM, żeby nadać im normalne tempo. LPM przewiniesz także scenki przerywnikowe. Bohaterkę natomiast przyspieszysz dwuklikiem, ale tylko wówczas, gdy znajduje się ona na zewnątrz. W budynkach, jaskiniach itp. Morgane nie może biegać. Strona: 4 Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia – Poradnik GRY-Online.pl W grze funkcjonuje mapa (druga zakładka w menu), która bardzo usprawnia poruszanie się po wszystkich pięciu wyspach, jakie zwiedzasz w trakcie zabawy. Dostępna jest jednak także tylko poza pomieszczeniami. Kolejne zadania, jakim musi sprostać Morgane, odnajdziesz w trzeciej zakładce menu (notes). Pojawiają się one przeważnie w trakcie dialogów lub odkryć związanych z otoczeniem. Informuje o tym wyskakujący u góry ekranu symbol notatnika, podobnie jak rysunek węzełka sugeruje wpadnięcie nowego przedmiotu do inwentarza. Niekiedy w trakcie rozmowy trzeba dokonać wyboru spośród wzajemnie wykluczających się opcji. W większości przypadków nie ma to znaczenia dla dalszego rozwoju wydarzeń, jednak raz czy dwa wpłyniesz w ten sposób na przebieg danego zadania (o czym uprzedzam w poradniku), bowiem niektóre z nich są opcjonalne i ich zaliczenie nie jest konieczne do ukończenia gry. Ostatnia zakładka menu to ustawienia, wyjście do menu głównego i możliwość zapisu (torba). Niestety, w grze nie ma opcji robienia wielu save`ów, kolejny stan rozgrywki jest zawsze nadpisywany, toteż nie sposób powrócić do wcześniejszych fragmentów przygody. Na jednym komputerze mogą bawić się maksymalnie trzy osoby. Przedmioty, jakie powinny wylądować w ekwipunku bohatera, zostały wyróżnione w tekście kolorem czerwonym, a rozwiązania zagadek pogrubieniem. Katarzyna „Kayleigh” Michałowska (www.gry–online.pl) Strona: 5 Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia – Poradnik GRY-Online.pl Rozdział 1 – Wieści z daleka D o m o w e o b o w i ą z k i Mała Morgane nie może pójść pobawić się z przyjaciółmi, dopóki nie wypełni swoich domowych obowiązków. Porozmawiaj z siedzącą w bujanym fotelu matką – dowiesz się, że Morgane ma zmieść z podłogi kłębki kurzu, przetrzeć okno i napełnić dzbanek wodą. Strona: 6 Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia – Poradnik GRY-Online.pl Weź pozostawioną na lewo od kominka szufelkę. Potrzebujesz jeszcze zmiotki, leżącej przy ławie po lewej (w rogu ekranu). Połącz oba przedmioty w ekwipunku (przeciągając jeden do drugiego; inwentarz przywołujesz i zamykasz PPM), otrzymasz zestaw, którym możesz przystąpić do sprzątania. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: