Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00066 008234 15929319 na godz. na dobę w sumie
Keepsake - poradnik do gry - ebook/pdf
Keepsake - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 37
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> przygodowe
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do gry przygodowej Keepsake to kompletny opis jej przejścia, który zdecydowanie zmniejszy stres podczas zwiedzania kolejnych pomieszczeń Akademii Dragovale, pełnych magii, smoków i trudnych zagadek.

Spis treści:
-WPROWADZENIE
-AKADEMIA cz.1
-AKADEMIA cz.2
-TEST
-MIKSTURA cz.1
-MIKSTURA cz.2
-MIKSTURA cz.3
-MIKSTURA cz.4
-MIKSTURA cz.5
-POSZUKIWANIA
-UMOWA cz.1
-UMOWA cz.2
-UMOWA cz.3
-UMOWA cz.4

Informacja o grze

Keepsake to gra przygodowa w najczystszej czystej postaci (skojarzenia z legendarną serią King’s Quest są jak najbardziej na miejscu), stworzona przez firmę Wicked Studios.

Gra Keepsake, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2006 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry Keepsake autor: Adam „eJay” Kaczmarek (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Keepsake – Poradnik GRY-OnLine S P I S T R E Ś C I Wprowadzenie _________________________________________________________ 3 Opis przejścia _________________________________________________________ 4 AKADEMIA __________________________________________________________ 4 TEST _______________________________________________________________ 8 MIKSTURA _________________________________________________________ 10 POSZUKIWANIA _____________________________________________________ 23 UMOWA ___________________________________________________________ 26 Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2006 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 Keepsake – Poradnik GRY-OnLine Wprowadzenie Witaj drogi Graczu w poradniku do gry przygodowej Keepsake. Jeżeli świat magii, smoków i trudnych zagadek to twój chleb powszedni, będziesz się czuł jak w niebie. Nie zapomnij jednak wgrać poprawki w wersji 1.6, która zdecydowanie zmniejszy twój stres podczas zwiedzania kolejnych pomieszczeń Akademii Dragovale. Jeżeli czujesz się na siłach, aby rozwiązać najtrudniejsze zagadki proszę bardzo – nie omieszkaj się zaopatrzyć w pióro bądź długopis oraz kilka kartek papieru. Jeżeli łatwo gubisz się w pierwszych momentach rozgrywki, zawsze możesz użyć mapy za pomocą dużego czerwonego przycisku. Adam „eJay” Kaczmarek Strona: 3 Keepsake – Poradnik GRY-OnLine Opis przejścia A K A D E M I A Zaczynasz w lesie obok kupca. Wyjaśni Ci, jak działa interface. Tutorial kończy się serią pytań, które mamy mu zadać. Gdy odejdzie, przeszukaj jego wóz – znajdziesz butelkę. Możesz odłożyć ją na miejsce, gdyż nie będzie do niczego potrzebna. Pora wybrać się do szkoły. Jak się okazuje, drzwi do niej są zamknięte. Zejdź po schodach i skieruj się do małej fontanny naprzeciwko. Wejdź do nadbudówki. Przyjrzyj się ściance i użyj małej przekładni. Ścianka obróci się, a oczom twoim ukaże się zamek do drzwi szkoły. Aby je otworzyć należy ustalić prawidłową kombinację uderzania w dzwonki przez figury: prawa górna, lewa dolna, lewa górna, prawa dolna. Wejdź do środka. Okazuje się, że budowla jest pusta. Skieruj się na prawo i wejdź do korytarza po prawej stronie schodów. Usłyszysz jakiś hałas. Idź ponownie w prawo, wyjdź na taras ogrodowy i po schodach skieruj się do małego pokoiku na końcu. Strona: 4 Keepsake – Poradnik GRY-OnLine Ktoś zacznie prosić Cię o pomoc. To Zak – zamknięty w szafce smok. Porozmawiaj z nim na wszelkie możliwe tematy. Okazuje się, że siedzi tam od dawna i wcale nie musi być duży:) Przyjrzyj się drzwiom szafki i dotknij niebieskiego symbolu na górze. Zak wyleci z szafki, przy okazji dowie się, że smokiem to on jednak nie jest. Weź również pęk kluczy (otwórz drugie drzwi szafki) i wróć do głównego holu. Wejdź po schodach znajdujących się po prawej stronie. Na samej górze skręć w prawo, następnie w lewo. Zejdź na dół. Zauważysz w oddali kolejne schody prowadzące do góry. Na podłodze leży zniszczona książka – weź ją. Zak opowie Ci nieco o niej. Wyjdź korytarzem na zewnątrz. Znajdziesz grę „Labirynt Minotaura”, nie masz jednak figur, aby sobie w nią pograć. Zejdź do ogrodu i idź w prawo. Strona: 5 Keepsake – Poradnik GRY-OnLine Zak wyczuje zapach perfum, doprowadzi Cię do lalki Celeste. Obejrzyj film ukazujący przyjaźń Lydii z Celeste. Obudzisz się obok metalowej bramy. Wróć się do ogrodu (cofnij się parę kroków w prawo, aż ujrzysz znane Ci schody), do miejsca gdzie znaleziono lalkę. Obok są drzwi do piwnicy. Wejdź do niej i przejdź się na dół. Zauważysz, że każde piętro ma po kilka pomieszczeń, które można zwiedzić. Odszukaj skrzynki Mustavio – są 1 poziomie w pomieszczeniu po lewej stronie, łatwo je znaleźć bo mają wydrukowane imię kupca na jednej stronie. Strona: 6 Keepsake – Poradnik GRY-OnLine Zejdź na sam dół i wejdź do najbliższego korytarza. Idź do samego końca, aż natkniesz się na wyrwę w ścianie. Spróbuj przez nią przejść – pamiątka po Celeste ulegnie zniszczeniu. Zrozpaczona Lydia weźmie części. Idź w prawo, zejdź po schodach. Po lewej stronie czeka na Ciebie kolejna łamigłówka. Polega ona na tym, aby oba ciężarki ustawione były na samej górze, na tej samej wysokości. Jeden ciężarek jest 2x cięższy od drugiego, jednak dzięki specjalnym zapadkom można „zblokować” ciężarek, aby nie poruszał, gdy poruszamy drugim (wyrównujemy wtedy poziom jednego bloku względem drugiego). Ciężarki podnosimy poprzez drewniane koła. Zapadek mamy 2 rodzaje. Prawidłowa kombinacja: prawe koło, lewa zapadka prawego koła, lewa zapadka lewego koła, lewa zapadka prawego koła, prawe koło, lewa zapadka prawego koła. Teraz używamy niebieskiego symbolu na środku. Oba ciężarki powinny opaść w miarę równocześnie. Wróćmy się do młyna i wejdźmy do maszynowni. Czeka nas kolejna zagadka. Musimy dostarczyć energię. W maszynowni znajdziemy 8 małych urządzeń z wajchami, które odpowiadają za dopływ energii do machin. Opisana przeze mnie kombinacja dotyczy urządzeń kolejno napotkanych (dolne piętro zostawiamy sobie na koniec, piętro na którym znajdziemy się przy wejściu traktujemy jako średnie). A więc: • 1 stanowisko - przekręć wajchę na numer III • 2 stanowisko – III • 3 stanowisko (półpiętro) – III • 4 stanowisko (patio) – II • 5 stanowisko (wnęka) – I • 6 stanowisko (przy ścianie) – I • 7 stanowisko (wbudowane w machinę) – III • 8 stanowisko (na samym dole) – II Jeżeli wszystko wykonałeś prawidłowo, to powinieneś ujrzeć scenkę, gdzie maszyny zaczynają pracować (wszystkie 4), dodatkowo Zak powiadomi Cię, że misja została wykonana. :) Wróć do głównego holu Akademii (na piętrze jest przejście). Skieruj się do bramy, gdzie wcześniej miałeś wizję i użyj przekładni. Wejdź do nowo otwartej części szkoły. Lydię zaczną nawiedzać kolejne wizje, tym razem z Nathanielem w roli głównej – ojcem Celeste. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Keepsake - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: