Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00145 007524 15948144 na godz. na dobę w sumie
King s Bounty: Nowe Światy - poradnik do gry - ebook/pdf
King s Bounty: Nowe Światy - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 183
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> strategiczne
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Pierwsza część poradnika King’s Bounty: Nowe Światy poświęcona została poradom ogólnym na temat rozgrywki. W drugiej znajdziesz wszystkie niezbędne informacje o kampanii „Marsz orków”, oraz mini-kampaniach „Czempion Areny” i „Strażniczka Korony”.

Skrócona wersja spisu treści:
-[Wprowadzenie]
-[Porady ogólne] - cz. 1
-[Porady ogólne] - cz. 2
-[Towarzysze] - cz. 1
-[Towarzysze] - cz. 2
-[Początek]
-[Zadania] Debir - cz. 1
-[Zadania] Debir - cz. 2
-[Zadania] Debir - cz. 3
-[Zadania] Debir - cz. 4
-[Zadania] Szkarłatny wiatr
-[Zadania] Bolo
-[Zadania] Zardzewiała Kotwica
-[Zadania] Verona
-[Zadania] Montero
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 48

Informacja o grze

Zestaw, w skład którego wchodzą dwie gry z serii 'King's Bounty'. Obie produkcje łączą w sobie elementy strategii czasu rzeczywistego i cRPG'a, wyraźnie nawiązując do słynnego cyklu 'Heroes of Might & Magic'.

Gra King's Bounty: Crossworlds Game of the Year Edition, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2010 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry King s Bounty: Nowe Światy autor: Daniel „Thorwalian” Kazek Producent Katauri Interactive, Wydawca 1C / Cenega, Wydawca PL Cenega Poland Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. (c) 2010 GRY-OnLine S.A. King s Bounty: Nowe Światy – Poradnik GRY-OnLine S p i s t r e ś c i Wprowadzenie ___________________________________________________4 Porady ogólne ___________________________________________________5 Mapy żeglugi _______________________________________________________________ 5 Rodzaje misji ______________________________________________________________ 6 Medale ____________________________________________________________________ 7 Oswojony smok ____________________________________________________________ 9 Zaklęcia wędrowca ________________________________________________________ 11 Adrenalina orków __________________________________________________________ 12 Towarzysze ____________________________________________________14 Wstęp ____________________________________________________________________ 14 Jimmy Kraud ______________________________________________________________ 15 Cyngiel ___________________________________________________________________ 16 Elenhel ___________________________________________________________________ 17 Moldok ___________________________________________________________________ 18 Mroczny Moro _____________________________________________________________ 19 Agvares __________________________________________________________________ 21 Gaudi ____________________________________________________________________ 22 Początek ______________________________________________________23 Zadania _______________________________________________________25 Debir ____________________________________________________________________ 25 Szkarłatny wiatr ___________________________________________________________ 48 Bolo _____________________________________________________________________ 51 Zardzewiała Kotwica _______________________________________________________ 56 Verona ___________________________________________________________________ 60 Montero __________________________________________________________________ 65 Kopalnie Montero __________________________________________________________ 67 Tekron ___________________________________________________________________ 71 Wielki Kanał ______________________________________________________________ 72 Dersu ____________________________________________________________________ 75 Uzala ____________________________________________________________________ 80 Umkas ___________________________________________________________________ 84 Elon _____________________________________________________________________ 86 Bezimienna _______________________________________________________________ 94 Sheterra _________________________________________________________________ 100 Reha ____________________________________________________________________ 104 Kontrakty ____________________________________________________ 111 Debir ___________________________________________________________________ 111 Szkarłatny wiatr __________________________________________________________ 114 Bolo ____________________________________________________________________ 117 Zardzewiała Kotwica ______________________________________________________ 119 Verona __________________________________________________________________ 120 Świątynia Miłości _________________________________________________________ 121 Montero _________________________________________________________________ 122 Kopalnie Montero _________________________________________________________ 123 Tekron __________________________________________________________________ 126 Uzala ___________________________________________________________________ 129 Umkas __________________________________________________________________ 130 Elon ____________________________________________________________________ 131 Bezimienna ______________________________________________________________ 133 Sheterra _________________________________________________________________ 134 Reha ____________________________________________________________________ 137 Zakończenie __________________________________________________ 138 Strona: 2 King s Bounty: Nowe Światy – Poradnik GRY-OnLine Inne zadania _________________________________________________ 140 Czempion Areny _______________________________________________ 146 Wstęp ___________________________________________________________________ 146 Gildie ___________________________________________________________________ 150 Najemnicy _______________________________________________________________ 154 Arena ___________________________________________________________________ 158 Kontrakty _______________________________________________________________ 166 Strażniczka Korony ____________________________________________ 173 Wstęp ___________________________________________________________________ 173 Wyspa Brist ______________________________________________________________ 176 Kryształowa Dolina _______________________________________________________ 179 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2010 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. Wydawnictwo GRY-OnLine S.A. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 www.gry-online.pl Strona: 3 King s Bounty: Nowe Światy – Poradnik GRY-OnLine Wprowadzenie Pierwsza część poradnika King’s Bounty: Nowe Światy (lub Pakiet Dodatków) poświęcona została poradom ogólnym na temat rozgrywki. W drugiej, najobszerniejszej, znajdziesz wszystkie niezbędne informacje o kampanii „Marsz orków”, czyli przegląd towarzyszy jakich główna bohaterka może zaangażować w przygodę oraz obszerne opisy wszystkich zadań i kontraktów. Na końcu w wyczerpujący sposób opisane zostały mini-kampanie „Czempion Areny” i „Strażniczka Korony”. Daniel „Thorwalian” Kazek (www.gry-online.pl) Strona: 4 King s Bounty: Nowe Światy – Poradnik GRY-OnLine Porady ogólne M a p y ż e g l u g i Na każdym lądzie można odkryć specjalne żółte pergaminy, na których zapisano dane nawigacyjne nowych wysp lub kontynentów Teany. Z reguły tych niezwykle rzadkich map broni jakaś formacja zbrojna, najczęściej dużo silniejsza od spacerujących w pobliżu grupek. Jeśli się zdarzy, że podniesiesz mapę znanego Ci lądu, program zamieni ją na losowo wybrany zwój Magii Wędrowca. Pożółkły pergamin prowadzi do nowych krain. Schowanie do plecaka mapy nie oznacza, że od razu będziesz mógł przenieść się do nowej krainy. Najpierw należy wpakować swoje cztery litery na obojętnie jaki statek, który można nabyć na każdym lądzie. Opcję dalekiej podróży aktywujesz wtedy ikonką w lewym, dolnym rogu ekranu lub naciskając klawisz T. Strona: 5 King s Bounty: Nowe Światy – Poradnik GRY-OnLine R o d z a j e m i s j i W grze istnieją zaledwie dwa zadania główne, polegające na dotarciu do świata Teany, a następnie odnalezienia w nim ośmiu Kamieni Bogów. Cała reszta to zadania przybliżajże nas do tego celu albo typowo poboczne, nie mające większego wpływu na główny wątek. Zlecenie na głowę kłusownika z wyspy Umkas. Oprócz tego spotkasz się z kontraktami, które wymagają od Amelii likwidowania wskazanych bohaterów. Po zabiciu wyznaczonego celu umowa zostaje automatycznie wypełniona, tak więc nie trzeba wracać po nagrodę do zleceniodawcy. Co ważne, o istnieniu niektórych kontraktów możesz nigdy się nie dowiedzieć, jeśli przed ich parafowaniem zabijesz daną postać. Aby tego uniknąć, uważnie przestudiuj odpowiedni dział tego poradnika. Strona: 6 King s Bounty: Nowe Światy – Poradnik GRY-OnLine M e d a l e Medale przyznaje się za konkretne osiągnięcia, o których dowiesz się najeżdżając kursorem na ikonkę odznaczenia w panelu postaci. Zaraz po rozpoczęciu zabawy zalecam przeanalizować bonusy dawane przez ordery, warunki ich wręczania, aby później w pełnej świadomości pracować na ich rzecz. To, że odznaczenia walnie przyczyniają się do wzrostu wartości bojowej Amelii widać gołym okiem. Dodatkowe dowodzenie, więcej doświadczenia po walce, lepsza odporność na obrażenia czy usprawnienie wybranych jednostek to tylko niektóre z generowanych przez nie efektów. Każdy order ma trzy stopnie, a poziom trudności w ich uzyskaniu stopniowo wzrasta. Triumf strategii. Kilka słów na temat medalu Wielka strategia. Wbrew temu co sugeruje programowy opis, nie chodzi o zwykłe wygrane starcia. Muszą to być zwycięstwa bez strat własnych, o co jak być może wiesz, bardzo trudno. Jeśli podczas gry nie wykształcisz u siebie odpowiedniej strategii, bądź bazujesz na mało odpornych jednostkach, zalecam pozostawić przy życiu niektóre nieprzyjacielskie grupki i wywołać burdy później, kiedy już zwiększysz swoją siłę. Na ratunek poległym w walce możesz użyć czaru wskrzeszania albo np. skorzystać z paladynów, którzy mają daj przywracania do życia wszystkich wokół. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

King s Bounty: Nowe Światy - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: