Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00340 007243 15916334 na godz. na dobę w sumie
Kingpin: Life of Crime - poradnik do gry - ebook/pdf
Kingpin: Life of Crime - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 17
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> akcja i strzelanki
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Niełatwe jest życie gangstera którego były szef postanowił się pozbyć. Dlatego też w poradniku tym znajdziecie opis broni, interface’u gry a przede wszystkim szczegółową solucję (walkthrough), które to materiały pomogą wam w zemście.

Spis treści:
-Wprowadzenie
-Pawn–o–Matic
-Uzbrojenie
-Rozdział I: Skidrow
-Rozdział II: Poisonville
-Rozdział III: Docks
-Rozdział IV: Steeltown
-Rozdział V: Radio City
-Rozdział VI: Towers

Informacja o grze

Jako renegat własnego gangu odzyskaj swoją pozycję i pokonaj wszystkich przeciwników.

Gra Kingpin: Life of Crime, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł premierę światową miał w 1999 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry Kingpin: Life of Crime autor: Piotr „Zodiac” Szczerbowski (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Kingpin: Life of Crime – Poradni k GRY-OnLine S P I S T R E Ś C I Wprowadzenie ................................................................................................................. 3 Pawn–o–Matic .................................................................................................................. 4 Uzbrojenie........................................................................................................................ 5 Rozdział I: Skidrow .......................................................................................................... 6 Rozdział II: Poisonville..................................................................................................... 9 Rozdział III: Docks......................................................................................................... 11 Rozdział IV: Steeltown ................................................................................................... 12 Rozdział V: Radio City..................................................................................................... 14 Rozdział VI: Towers ....................................................................................................... 16 Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o. (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 www.gry-online.pl Kingpin: Life of Crime – Poradnik GRY-OnLine Wprowadzenie Pamiętacie jeszcze tę stosunkowo starą grę FPP jaką jest Kingpin: Life of Crime? Wydana za czasów świetności Quake II, oparta na jego silniku oferowała całkiem inny aspekt rozgrywki. Nie chodzi mi tutaj szczególnie o przedstawiony świat, widziany z oczu drastycznie potraktowanego na samym początku historii kryminalisty, tylko o sposób w jaki należało się przezeń przedzierać – Kingpin był pierwszą nawalanką w której nie należało pakować ołowiu we wszystko co się rusza. Autorom chodziło o bliższe przedstawienie realiów, w których zmagają się pospolici bandyci i zepchnięci do najniższego poziomu mieszkańcy wielkiego amerykańskiego miasta. Atmosferę da się odczuć na każdym kroku - wokół nas kręci się cała masa przeklinających jak najęci typów spod ciemnej gwiazdy czy skromnie odzianych w charakterystyczne pończochy i obcisłe bluzeczki pań. Tu i ówdzie można za odpowiednią opłatą wynająć jakiegoś pomocnika, który wspomoże nas w walce z całą masą przeciwników, niesamowitą zgrają, z którą to przyjdzie się podczas gry zmierzyć. Jeśli chodzi o arsenał z pomocą którego przyjdzie nam eliminować kolejnych osiłków to nie jest on zbyt bogaty, ale takie zabawki jak kawałek metalowej rurki czy stalowy łom nie są w innych grach za często spotykane. Przydało by się tutaj więcej urozmaicenia, biorąc pod uwagę fakt, iż jest to gra, w której nader często zmuszeni będziemy sięgać po jakąś broń. Podsumowując należy podkreślić, iż Kingpin jest naprawdę przeznaczony tylko dla ludzi powyżej 18 lat – chociaż opcja zmniejszenia przemocy wyciszy przekleństwa oraz wyłączy tryskającą z ciał krew, to i tak nie powinny w nią grać dzieci. W poradniku znajdziecie pełną solucję oraz opis dostępnych broni, jednak należy pamiętać iż korzystanie z pomocy psuje całą radość, jaką daje samodzielne poznawanie wszelkich aspektów gry. Strona: 3 www.gry-online.pl Kingpin: Life of Crime – Poradnik GRY-OnLine Pawn–o–Matic Pod tą na dziwną nazwą kryje się sklepik ze sprzętem dla prawdziwego przestępcy. I tak będziemy mogli tutaj za ciężko „zarobione” pieniądze kupić broń lub też zmodyfikować aktualnie posiadaną. A jest w czym wybierać – możemy ulepszyć praktycznie każdą pukawkę: założyć tłumik do pistoletu czy chłodnicę na tommyguna. Poza tym nie zabraknie także apteczek oraz ochraniaczy – wszelkiego rodzaju kamizelek i kasków. Jeśli natomiast kończy się nam amunicja, możemy ją za odpowiednią opłatą bez problemu nabyć. Poza tym mamy tu okazję znalezione przypadkiem, nieprzydatne dla nas przedmioty, wymienić na coś bardziej potrzebnego, na przykład pistolet. Sklepy Pawn-o-Matic są rozlokowane w każdym mieście, tak że nie powinno być problemu z ich znalezieniem. Wielkie neony czy napisy na ścianach wskażą odpowiednią drogę. Wystarczy tylko wcisnąć przycisk na urządzeniu przypominającym domofon i naszym oczom ukaże się zabezpieczony szybą koleś oferujący swoje zabawki. Warto tutaj czasami zajrzeć – przezorności nigdy za dość, a rozwalanie strzelających ze strzelby kolesiów samym tylko łomem to niezbyt przyjemne zajęcie (no chyba, że używamy godmode). Poza tym w każdym mieście znajdziemy lokalny pub, gdzie można będzie wynająć sobie pomocników czy dostać jakieś zlecenia. Co prawda napotkani tutaj ludzie nie będą skorzy do rozmowy z poobijanym mięśniakiem, jednak czasami ktoś będzie potrzebował pomocy lub chciał zrobić jakiś interes. Będzie można także za odpowiednią opłatą wynająć tu jakiegoś osiłka do pomocy w wykańczaniu napotkanych przeciwników. Najczęściej spotkamy się z relacjami typu: ty zrobisz coś dla mnie, to ja pomyśle co mógłbym zdziałać w twojej sprawie. Jednak nie ulega wątpliwości, iż aby przejść całą grę, częste wizyty w tych miejscach to po prostu konieczność. Warto jeszcze dodać że na teren lokalu nie można wnosić żadnej broni, tak że siłowe rozwiązania zaistniałych problemów nie wchodzą w grę. Strona: 4 www.gry-online.pl Kingpin: Life of Crime – Poradnik GRY-OnLine Uzbrojenie RURKA (PIPE) Ta specyficzna broń dostępna jest od samego początku. Jednak zanim jeszcze zdążymy ją użyć już dostaniemy lepszy łom. Rurka nie zadaje wielu obrażeń, więc nie radzę jej używać nawet do rozwalania skrzyń. ŁOM (CROWBAR) Jest dużo bardziej skuteczniejszy niż rurka. Najlepiej spisuje się przy rozwalaniu wszelkiego rodzaju pudeł i skrzyń. Jednak, podobnie jak rurka, kompletnie nie nadaje się do walki – chyba że skończyła się nam amunicja. PISTOLET (PISTOL) Zwykły pistolet, który z początku nie jest zbyt skuteczną bronią, można jednak w czasie gry go zmodyfikować. Za mały magazynek – proszę bardzo, kupujemy odpowiednią modyfikacje i możemy ładować po 10 naboi. Za wolno strzela – kolejna modyfikacja i to także zostaje ulepszone. Może jest jeszcze za głośny? Hmm... Tłumik będzie w sam raz. I tak z prostego pistoletu możemy zbudować niezłą maszynę do zabijania. STRZELBA (SHOTGUN) etapach, Stara dobra strzelba, bardzo przyda się szczególnie w początkowych kiedy nie będziemy mieli dostępnego Tommyguna. Z bliska odrzut jest tak silny, że wystarczy jeden strzał aby mieć bandziora z głowy. Natomiast przy strzelaniu na większą odległość lepiej jest skorzystać z pistoletu, ponieważ jak to zwykle bywa, siła rażenia będzie malała odpowiednio do odległości odrzutu. TOMMYGUN Ten świetny karabin maszynowy jest moim faworytem. Duża siła rażenia oraz ogromna częstotliwość z jaką są wyrzucane naboje daje w sumie całkiem mocną i przyjemną w użyciu broń. Jedynym mankamentem może być niewielka ilość naboi napotkana podczas naszej wędrówki. Jednak ten minus rekompensuje cały gąszcz zalet, jakie posiada ta broń. www.gry-online.pl Strona: 5 Kingpin: Life of Crime – Poradnik GRY-OnLine CKM (HEAVY MACHINEGUN) Dobrze znana nazwa :) pod którą kryje się ta pukawka sama powinna mówić za siebie. Dodam tylko że siła rażenia jest ogromna, jednak częstotliwość z jaką wyrzucane są serie naboi (po trzy) nawet po dokupieniu odpowiedniej modyfikacji nie zadowala. Ogólnie warto ją stosować z bliska, co przy bezpośrednim trafieniu rozwali większość przeciwników. GRANATNIK (GRENADE LAUNCHER) Może i jest bardzo skuteczny, jednak to nie wystarcza. Można go użyć parę razy, kiedy mamy do czynienia z grupą przeciwników w wąskim korytarzu. I na tym kończy się jego zastosowanie. Granaty wybuchają po paru sekundach, a nie np. po trafieniu w przeciwnika jak powinno być. To wszystko daje jej miejsce w rzędzie najrzadziej używanych broni. RAKIETNICA (BAZOOKA) trafienie iż centralne Mimo skojarzeń z Quake’iem nie jest ona równie sprawna. Mimo rozwali prawie każdego przeciwnika, to już chybienie o parę centymetrów tylko trochę go zrani. Reszta jest bez zarzutu. Poza tym lepiej jest stosować karabin maszynowy, ponieważ rakiet nie ma za wiele, a silniejszych przeciwników łatwiej wtedy pokonać. MIOTACZ OGNIA (FLAMETHROWER) Mimo iż jest bardzo widowiskowy, to jego skuteczność jest znikoma. Podpalony z jego pomocą przeciwnik nie dość że nie umiera od razu, to potrafi jeszcze użyć swojej broni. A żeby go do końca zabić trzeba go kilka sekund „poopalać”. Dlatego odradzam używanie tej broni. Rozdział I: Skidrow Zaczynamy poturbowani przez dwóch umięśnionych kolesiów, którzy zostawiają nasze zmęczone ciało na śmietniku. Co tu dużo gadać – trzeba im pokazać kto tu jest szefem. Najpierw jednak radzę trochę się „podzbroić”. Na początek warto rozwalić drewniany płot za naszymi plecami, prowadzący do podziemnego tunelu, w którym znajdziemy trochę naboi. Wracamy na śmietnik i po schowaniu broni (znaczy się rurki) przechodzimy obok osiłka próbującego wcisnąć nam za niewielką opłatą łom – całkiem sprawne narzędzie mordu. Jako że jesteśmy spłukani, wrócimy tu za chwilę, by dokonać transakcji. Najpierw podchodzimy do kłócącej się pary punków. W tym miejscu wyciągamy naszą rurkę i testujemy ją na pierwszych użytkownikach. Z kieszeni ciał zabieramy banknoty (w sumie 6 dolarów) i kupujemy od osiłka łom. Zastanówmy się jednak: czy nie szkoda kasy wyrzuconej na tą kupę metalu? Hmm... A może by tak poprosić osiłka o zwrot gotówki? Nic z tego, no to wypróbujmy na nim nowy nabytek. I tak z uśmiechem na naszej lekko zmasakrowanej twarzy Strona: 6 www.gry-online.pl Kingpin: Life of Crime – Poradnik GRY-OnLine przechodzimy po schodkach na balkonik i dalej w dół do tunelu. Spotkamy w nim siedzącego na ziemi pijaczynę – za jakiś czas trochę z nim pohandlujemy. Nie mamy w tej chwili za dużo gotówki, więc nie opłaca się odwiedzać jeszcze sklepu. Kierujemy się teraz w prawo, gdzie skąpo odziana pani podsunie nam pewien pomysł: można by przejść koło uzbrojonych osiłków do magazynu kiedy ci słuchają głośno radia! Można także ich po cichu podejść i starać się wykończyć, jednak na 90 może to być samobójcza akcja. Za wielkimi drzwiami znajdziemy magazyn – wśród skrzynek na podwyższeniu w rogu znajdziemy 5 dolarów. Przechodząc kolejne wrota na końcu korytarza znajdziemy się w niewielkim pomieszczeniu. Za cienką ścianką czai się pilnujący sejfu osiłek, któremu po śmierci zabieramy 10 dolców. Warto podreperować trochę zdrowie apteczkami poukładanymi na okolicznej półce. Wracając do sejfu, to nijak nie da się go otworzyć, chyba że... znamy kod. Zbieramy więc czym prędzej ze stołu procenty oraz latarkę stojącą na szafce w rogu i rozwalamy pudło zasłaniające przejście do tunelów wentylacyjnych. Na końcu drogi rozbijamy kratę, przez którą dostaniemy się w okolice kolejnego magazynu. Do naszych uszu dobiegnie odgłos radia, czym jednak nie należy się przejmować – oznacza to iż jesteśmy niedaleko placu z uzbrojonymi osiłkami. Teraz musimy odszukać schody prowadzące w dół, gdzie za zakrętem natkniemy się na niewielki składzik pełen szczurów. Po przesunięciu niewielkiego pudła (pod to większe), będziemy mogli wspiąć się po półkach po naboje oraz przeskoczyć do apteczki. Wracamy do miejsca za schodami, gdzie za wejściem po prawej znajduje się większy magazyn – jednak tym razem spotkamy tutaj nieprzyjaźnie nastawionego osiłka. Po załatwieniu sprawy podsuwamy pod większe skrzynie niewielkie pudło, dzięki czemu dostaniemy się do kanałów wentylacyjnych. Doprowadzą nas one na niewielką półkę w poprzednim składziku, na której znajdziemy cewkę – można ją wymienić w sklepie za całkiem przydatną spluwę. Wracamy więc po schodach i dalej korytarzem na plac, skąd zanosimy znalezioną jakiś czas temu butelkę whisky pijaczynie, odpoczywającemu w tunelu. W zamian za trunek poda nam kod do sejfu! Zaglądamy znowu do niewielkiego pomieszczenia i zabieramy z tej kupy stali okrągłą setkę – całkiem nieźle jak na początek. Przechodzimy teraz na uliczkę, mijając po lewej naszego pijaczynę. Grubas z łomem zaoferuje za niewielką opłatą swoją pomoc – sam zdecyduj czy warto skorzystać. Zaglądamy jeszcze do sklepu (Pawn-O-Matic) i wymieniamy cewkę na pistolet. Teraz bez problemu dokopiemy uzbrojonym kolesiom (tym co słuchają radia). Kiedy załatwimy wszystkie zaległe sprawy mijamy rozmawiające przy drodze kobiety (nie warto ich atakować) i wchodzimy w niewielki zaułek. Należy się przygotować na ostrą wymianę ołowiu – pilnujący przejścia przeciwnicy nie dadzą nam bezproblemowo przedostać się do tunelu. No cóż, po krótkiej ale owocnej walce zabieramy z ciał kasę i kierujemy się podziemnym przejściem do kanałów. Nieciekawa sprawa – z daleka można wyczuć obecność napakowanych kolesiów (w sumie nie tylko ich). Skręcamy w prawo i czym prędzej likwidujemy parę wałęsającą się po korytarzu. Za drzwiami znajdziemy niewielkie przejście prowadzące do lokacji z kilkoma uzbrojonymi przeciwnikami oraz masą apteczek, naboi oraz... szczurów. Możemy także podreperować nasze konto – te zbiry noszą przy sobie całkiem sporą ilość gotówki. Po wyjściu z powrotem do kanałów kierujemy się cały czas w prawo – po drodze na świeże powietrze, natkniemy się na jeszcze jednego osiłka. Usłyszymy rozmowę kilku lokalnych bandziorów – nie wydają się zadowoleni z naszych poczynań. W korytarzu skręcamy w prawo, dzięki czemu znajdziemy się za niewielkim budynkiem. Spacerujący po ulicy kotlet będzie obrzucał nas wyzwiskami – jednak czy warto wszczynać bójkę skoro wzbogacimy się tylko o jednego dolara? Jeśli o to chodzi, to ową kasę ma pies :-) a nie jego pan. Kiedy będziemy chcieli wejść do wspomnianego budynku zaatakuje nas para: koleś i dziewczyna – oboje dobrze uzbrojeni. W środku znajdziemy www.gry-online.pl Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Kingpin: Life of Crime - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: