Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00481 006696 13590149 na godz. na dobę w sumie
Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów, zniechęcić pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesu - ebook/pdf
Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów, zniechęcić pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesu - ebook/pdf
Autor: , Liczba stron: 200
Wydawca: Onepress Język publikacji: polski
ISBN: 978-83-246-9106-7 Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> poradniki >> controlling
Porównaj ceny (książka, ebook (-20%), audiobook).

Czy można zautomatyzować autentyczność?

Fotokody na produktach, w gazetach, na samochodach. Szybkie wpisy na Twitterze. Teksty naszpikowane hashtagami. Newslettery wysyłane coraz częściej do coraz większej grupy odbiorców. Mobilne narzędzia marketingowe kuszą wszystkich właścicieli firm. Są stosunkowo tanie, proste w użyciu i pozornie pozwalają na dotarcie do mnóstwa ludzi. Szkoda tylko, że zamiast działać – wkurzają. A czasem nawet zabijają małe kotki!

Mobilny marketing ma ogromny potencjał. Problem w tym, że zepsuliśmy go, zanim zdążyliśmy się o tym przekonać. Jest wykorzystywany nachalnie, błędnie i bez opamiętania. Nie zajdziesz daleko, jeśli będziesz robić właściwie kilka rzeczy, a niewłaściwie całą resztę. Nie skanuj kodu QR, tylko sięgnij po tę książkę. To pozycja obrazkowa dla tych, którzy tekstu mają już powyżej uszu. Dowiedz się, czego nie należy robić, i przeczytaj kilka bystrych uwag na temat błędów, których możesz uniknąć.

Nie pozwól, by Twoje decyzje zabijały małe kotki. Unikaj takich wpadek, jak:

Pozwól kotkom żyć!


Scott Stratten jest prezesem UnMarketing. Napisał wiele znakomitych poradników biznesowych. Spójrz na tę książkę. To dziwny podręcznik obrazkowy — zupełnie inny od czegokolwiek, co czytałeś do tej pory. A na dodatek: działa! Forbes.com uznał Scotta Strattena za jedną z pięciu najbardziej wpływowych postaci mediów społecznościowych na świecie. Wejdź na UnMarketing.com.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

• Kup książkę • Poleć książkę • Oceń książkę • Księgarnia internetowa • Lubię to! » Nasza społeczność R o z d z i a ł2 Nikt ich nie lubi Nawet Twoje zagubione zwierzątko 53 Kup książkęPoleć książkę 54 Nikt nie lubi kodów QR. O ile nie sprzedajesz kodów QR, o ile nie zapłaciłeś właśnie za to, by kod QR pojawił się w Twojej reklamie, o ile nie ściągnąłeś przed chwilą aplikacji do odczytywania kodów QR i nie przekonałeś się jeszcze, jak frustrująca może być próba jej wykorzystania, nie jesteś osobą, która mogłaby polubić kody QR. Nikt nie lubi z nich korzystać. Nawet piesek, który właśnie Ci się zgubił. Kody QR zabijają małe kotki!Kup książkęPoleć książkę Nikt ich nie lubi 55 Powyższy obrazek przedstawia reklamę zawieszki na obrożę dla psa opatrzonej kodem QR, która pomoże Ci odna- leźć Twoje zaginione zwierzę. Po zeskanowaniu kodu z zawieszki przeniesiesz się na stro- nę z informacjami o zaginionych zwierzętach. Na pierwszy rzut oka pomysł wydaje się niezły, prawda? Wszyscy chcemy mieć pewność, że nasz cenny mopsik albo bezwłosy sfinks się odnajdą. (A tak na poważnie: jak można spośród 80 znanych ras kotów wybrać sobie właśnie taką? Bezwłosego kota god- nego służby u szatana?). Pozwól, że coś wyjaśnię. • 85 ludzi posiada telefony komórkowe. • 50 telefonów komórkowych ma możliwość skanowania kodów QR. • 17 ludzi skanowało już kody QR. • 50 ludzi zdołało zeskanować kod QR i zrobi to ponownie. Oznacza to, że 3,6 ludzi skanuje kody QR. 99 ludzi jest w stanie zadzwonić ze swojego telefonu (wariancja na poziomie 1 ). Może więc lepiej byłoby zamieścić na zawieszce coś inne- go? Na przykład numer telefonu? Kup książkęPoleć książkę 56 Nie zdarzyło się, żeby ktoś kiedyś spojrzał na 9-cyfrowy numer telefonu i nie wiedział, co z nim zrobić. Rozumiem, że z punktu widzenia tej firmy koszt i skalo- walność centrum obsługi telefonicznej w zestawieniu z kosz- tami obsługi strony internetowej jest dużym problemem. Ale jeśli prawie nikt nie skanuje kodów QR, to naprawdę znikome są szanse, że Twoje zwierzę zostanie odnalezione dzięki temu, iż ktoś zeskanował kod QR z zawieszki przymocowanej do jego obroży. Cały ten rozdział dotyczy serdecznie znienawidzonych przez nas wszystkich posunięć różnego rodzaju firm. Kody QR zabijają małe kotki!Kup książkęPoleć książkę Nikt ich nie lubi 57 Mały kotek umiera… …za każdym razem, gdy ktoś wysyła Ci e-mail zaj- mujący dwie linijki. Z podpisem, który nie mieści się w piętnastu. Scott Stratten Tel.: 1-888-580-9969 E-mail: Scott@unmarketing.com Twitter: www.twitter.com/unmarketing Facebook: https://www.facebook.com/UnMarketing LinkedIn: http://www.linkedin.com/in/unmarketing Pinterest: http://pinterest.com/unmarketing YouTube: http://www.youtube.com/user/stratola Instagram: http://instagram.com/unmarketing Google+: https://plus.google.com/u/0/ 102469951620293509326/posts MySpace: http://myspace.com/stratola „inspirujący cytat” kod QR do innej strony kontaktowej... Kup książkęPoleć książkę 58 Zaklinanie deszczu Mam dwie rady dla firm, które mimo wszystko chcą umieszczać ulotki za wycieraczkami. 1. Nie róbcie tego w deszczu. 2. W ogóle tego nie róbcie. Kody QR zabijają małe kotki!Kup książkęPoleć książkę Nikt ich nie lubi 59 Tak też można odpowiedzieć Kup książkęPoleć książkę 60 Uprzeć się na czcionkę Kody QR zabijają małe kotki!Kup książkęPoleć książkę Nikt ich nie lubi 61 Och, wiem Nie sposób przecenić liczby bezużytecznych inspirują- cych cytatów zamieszczanych w mediach społecznościowych. Ten jednak przebija wszystkie. Nie tylko jest kompletnie bez- użyteczny, ale zamieszczający go człowiek cytuje samego sie- bie jako autora i umieszcza dopisek „Udostępnij”. Najwyraź- niej zobaczył gdzieś, że prosząc ludzi, by coś udostępniali, zwiększasz prawdopodobieństwo, że rzeczywiście to zrobią. To boli… Kup książkęPoleć książkę 62 BCC to nowe abecadło Nie rób tego. Problemem jest nie tylko to, że wysyłasz ludziom spam, ale też to, że umieszczasz adresy ich wszystkich w polu Do:. Ten e-mail miał ponad 500 adresatów. I zgadnij, co oni wszyscy zrobili, by powstrzymać dalsze spamowanie? Owszem, skorzystali z opcji Odpowiedz wszystkim. Kody QR zabijają małe kotki!Kup książkęPoleć książkę Nikt ich nie lubi 63 SEO w wymiarze społecznościowym Uznawanie Google+ za niesamowity serwis społeczno- ściowy ze względu na to, że jego zawartość jest dobrze in- deksowana przez wyszukiwarkę, przypomina chodzenie na spotkania i konferencje, których uczestnicy ograniczają swoje wypowiedzi do słów kluczowych. Kup książkęPoleć książkę 64 Sekret oszałamiającej popularności Twojej ksiąrzki lub bloga Zrób tylko jakiś błąd8. 8 Rysunek wykorzystany za zgodą www.shoeboxblog.com/. Kody QR zabijają małe kotki!Kup książkęPoleć książkę Nikt ich nie lubi 65 Droga donikąd Najnowsze doroczne badanie reakcji firm na zgłoszenia po- tencjalnych klientów przeprowadzone przez InsideSales.com na próbie 696 przedsiębiorstw zamieszczających online for- mularze zgłoszeniowe dla klientów dowiodło, że pierwszy te- lefon do osoby, która wyraziła zainteresowanie produktami firmy, sprzedawcy wykonywali przeciętnie po upływie 39 go- dzin od zgłoszenia. Kolejna niepokojąca informacja: prawie 36 sprzedaw- ców poddanych badaniu w ogóle nie odpowiedziało w okresie dwóch tygodni, w ciągu których trwało badanie9. 9 Jan Johnson, The Great Marketing/Sales Disconnect: Industry Study Reveals 36 of Leads Never Called, Forbes.com, 27 lipca 2012, http://bit.ly/UnLeads. Kup książkęPoleć książkę 66 Nigdy, przenigdy Koledzy, posłuchajcie uważnie. Nigdy, przenigdy nie zakładajcie, że ona jest w ciąży. O ile nie powie Wam tego otwarcie albo nie zobaczycie główki… Kody QR zabijają małe kotki!Kup książkęPoleć książkę Nikt ich nie lubi 67 Przyczepcie ogon tym osłom Pinterest zyskał popularność nie ze względu na agentów nieruchomości przyczepiających tam swoje pozowane zdjęcia budujące wizerunek marki. Ci faceci posunęli się jeszcze dalej w swoim prostactwie, zlecając innym polubienie i dalsze udostępnianie swoich wi- zerunków, by zyskać fałszywą popularność. Niektórzy pośrednicy handlu nieruchomościami ranią mnie do głębi. Kup książkęPoleć książkę 68 Proszę, udowodnij, że w Twojej firmie nie myślą Nawet David Copperfield i Anatolij Kaszpirowski razem wzięci nie zdołaliby potęgą swych umysłów odszyfrować tego captcha. Kody QR zabijają małe kotki!Kup książkęPoleć książkę Nikt ich nie lubi 69 Niespecjalna okazja Nie wydaje mi się, by rabat 0 pozwolił mi cokolwiek za- oszczędzić… Kup książkęPoleć książkę 70 Najczęściej na próżno Ludzie ciągle pytają: „Z jaką częstotliwością najlepiej wysy- łać newslettery?”. Najlepiej wysyłać newslettery wówczas, gdy ma się coś wartościowego do przekazania. Jeśli nie oferujesz odbiorcom żadnej wartości, przestaną czytać. Istnieją trzy możliwe reakcje na e-mail: można przeczytać od razu, przeczytać później lub skasować. „Przeczytam póź- niej” jest eufemistycznym odpowiednikiem „nie przeczytam później, ale wpadnę na to przypadkiem za trzy miesiące, po- czuję wyrzuty sumienia, szybko skasuję i będę udawać, że ni- gdy nie dostałem”. Postaraj się wylądować w pierwszej kategorii. Kody QR zabijają małe kotki!Kup książkęPoleć książkę Nikt ich nie lubi 71 Bratobójczy ogień Kiedyś jakiś mężczyzna zadzwonił do mojego biura z py- taniem, dlaczego wyrzuciłem go z grona znajomych na Face- booku. Sam fakt, że do mnie zadzwonił w tej sprawie, powinien być wystarczającą odpowiedzią na to pytanie. Kup książkęPoleć książkę 72 Możemy się zmienić Urocze. Kanadyjska poczta sprokurowała ten elaborat, by namówić mnie na to, żebym mimo wcześniejszego wyraźnego zastrzeżenia zechciał wyrazić zgodę na otrzymywanie takich „ważnych przesyłek” jak ulotki, gazetki reklamowe, kupony rabatowe, katalogi sklepów, apele organizacji dobroczynnych i próbki produktów. Wygląda na to, że właśnie zrezygnowałem z usług Cana- da Post. Kody QR zabijają małe kotki!Kup książkęPoleć książkę Nikt ich nie lubi 73 Wyrażone opinie „Wyrażane opinie są moimi własnymi” to najgroźniejsza deklaracja w mediach społecznościowych. Twoi pracownicy tworzą Twoją markę. Wszystko, co mó- wią i udostępniają, może mieć i ma wpływ na Twoją firmę. Jak na Ambasadora Szczęścia ten facet nie sprawia wraże- nia szczególnie sympatycznego. Kup książkęPoleć książkę 74 e-mamy Są dwa gatunki ludzi, których naprawdę nie należy wkurzać: maniacy technologii i matki. A jeśli matka jest jednocześnie maniakiem technologii… Uciekaj! Kody QR zabijają małe kotki!Kup książkęPoleć książkę Nikt ich nie lubi 75 Modne zamieszki Kenneth musi się nauczyć, że nie wszystkie informacje z najnowszych wiadomości powinny służyć do osiągania zysku. Kup książkęPoleć książkę 76 Złoto w kategorii Product Placement — Mam świetny pomysł na reklamę! — Przerabialiśmy już autobusy, billboardy, pokrowce na dzbanki z herbatą i gazety! Nie mam pojęcia, co jeszcze moż- na wymyślić. — Pisuary! — To… STRZAŁ w dziesiątkę! Nie sposób nie zwrócić uwagi!10 10 Zdjęcie nadesłane przez Juliena Smitha i wykorzystane za zgodą autora. Kody QR zabijają małe kotki!Kup książkęPoleć książkę Nikt ich nie lubi 77 Fatalna obsługa klienta Bogu dzięki, że nie jest konieczne wpisanie numeru tele- fonu! Najwyraźniej wszystkie pozostałe informacje — imię, na- zwisko, adres poczty elektronicznej, rodzaj wykorzystywane- go produktu i adres zamieszkania — są niezbędne, by móc po- rozmawiać online z pracownikiem obsługi klienta. Kup książkęPoleć książkę 78 Mały kotek umiera… …za każdym razem, gdy ktoś zamieszcza na Twit- terze informację o wartości swoich indeksów Klout lub Kred wyrażających liczbowo oddziaływanie danej oso- by na innych w sieciach społecznościowych. Wpływ na innych jest pojęciem subiektywnym i nie da się go wyrazić liczbowo. Kody QR zabijają małe kotki!Kup książkęPoleć książkę Nikt ich nie lubi 79 Wysiądź na następnym przystanku Zeskanuj kod i sprawdź, jaki jest obecnie czas oczekiwania na miejsce na oddziale urazowym dla nagłych przypadków w Centrum Medycznym w Atlancie. Informacja będzie jak znalazł, bo właśnie wjechałeś w tył autobusu! Kup książkęPoleć książkę 80 Nie udawaj dobrych manier Zamówienie kawy czy zapłacenie rachunku zajmuje tylko 30 sekund. Będziemy wdzięczni, jeśli na ten krótki moment odłożysz telefon. Kody QR zabijają małe kotki!Kup książkęPoleć książkę Nikt ich nie lubi 81 Nie sposób zerwać kontaktów Łatwiej jest zwrócić do sklepu używaną bieliznę niż usunąć kogoś z kontaktów na LinkedInie. Kup książkęPoleć książkę 82 Ręce opadają Pomińmy już fakt, że to zaproszenie na wieczór dla singli zostało opatrzone zdjęciem dłoni, co jakoś nie daje nadziei na spotkanie tego wieczoru swojej drugiej połówki, bo skojarze- nia singla z dłonią są raczej jednoznaczne… Jeśli porównasz liczbę osób, które potwierdziły udział w tym spotkaniu (3), z liczbą osób, które nie odpowiedziały na zaproszenie (4552), zrozumiesz, jak udało nam się znisz- czyć wydarzenie na Facebooku. Jeśli nie kierujesz swojego wydarzenia do grupy osób do- brze określonej geograficznie i demograficznie, nie zapraszaj na nie przez Facebooka. Kody QR zabijają małe kotki!Kup książkęPoleć książkę Nikt ich nie lubi 83 Idź do domu, telefonie — jesteś pijany Jeśli już nawet Twój telefon twierdzi, że jesteś pod wpły- wem środków odurzających i powinieneś się poważnie zasta- nowić, czy chcesz wysłać wiadomość będącą niepokojącym połączeniem miłości, nienawiści, wyzwisk i jęku złamanego serca, to znaczy, że powinieneś przyjąć do wiadomości, iż po godzinie 20.00 z Twojego telefonu nie wyjdzie na pewno nic dobrego. Kup książkęPoleć książkę 84 Nienawiść do samego siebie Amerykańskie Stowarzyszenie Telemarketerów we wła- snej siedzibie kategorycznie zakazuje prowadzenia jakiejkol- wiek działalności handlowej. Wygląda na to, że nawet telemarketerzy nie lubią telemar- keterów. Kody QR zabijają małe kotki!Kup książkęPoleć książkę Nikt ich nie lubi 85 Mały kotek umiera… …za każdym razem, gdy jakiś koleś pisze w komen- tarzu pod materiałem wideo promującym mój wykład, że powinienem ubierać się staranniej, jeśli chcę być traktowany poważnie w biznesie. Sprawdziłem jego profil. Publicznie zalajkował sie- dem serwisów pornograficznych. I to ja zachowuję się niestosownie. Kup książkęPoleć książkę 86 Nawijka społecznościowa Nic nie ujawnia zaangażowania równie mocno jak poczu- cie winy. Kody QR zabijają małe kotki!Kup książkęPoleć książkę Nikt ich nie lubi 87 Budzi zaufanie (PRAWDOPODOBNIE SPAM) MSN Update mystery.shopperinc@live.com Wysłane: Pon 27/08/2012 16:49 Do: e-mail Scotta Szanowny Panie, Pana skrzynka poczty elektronicznej zostanie skasowana, jeśli nie udzieli Pan następujących informacji: Imię i nazwisko: Numer ubezpieczenia społecznego: Data urodzenia: Nazwisko panieńskie matki: E-mail: Nazwa banku: Prosimy o bezzwłoczną odpowiedź. Zespół ds. aktualizacji kont poczty elektronicznej Wygląda to raczej jak test na inteligencję. * * * Kup książkęPoleć książkę 88 Koniec Twittera Gdyby istnieli trzej jeźdźcy mediów społecznościowych, wyglądaliby właśnie tak. A ten produkt oferuje Ci wszystkich trzech jednocześnie! Nie musisz tam być. Nie musisz wybierać, kogo chcesz ob- serwować. Gratis dostajesz opcję zaprzestania obserwowania wszyst- kich, którzy nie korzystają aktywnie z Twittera (czyli takich gości jak Ty). To będzie koniec Twittera. Kody QR zabijają małe kotki!Kup książkęPoleć książkę Nikt ich nie lubi 89 Twoja prywatność należy do nas W grudniu 2012 roku Randi Zuckerberg zamieściła na Twitterze post, w którym narzekała, że ktoś zamieścił w in- ternecie prywatne zdjęcia jej rodziny. Randi Zuckerberg… Siostra faceta, który jest właścicie- lem i sprzedawcą wszystkich informacji zamieszczanych przez nas na Facebooku — serwisie znanym z nieustannie zmieniających się i mało przejrzystych ustawień prywatności. Ujmijmy to w ten sposób: jej tweet nie spotkał się ze zro- zumieniem. Kup książkęPoleć książkę 90 Zbyt duża przejrzystość Wciąż jest mi trudno spojrzeć Jayowi w oczy11. 11 Happy Pets to jedna z wielu gier społecznościowych, w które gra się na Facebooku. Jeśli nie grasz w takie gry, chciałbym zostać Twoim znajomym. Kody QR zabijają małe kotki!Kup książkęPoleć książkę Nikt ich nie lubi 91 Warstwa społecznościowa Liczbę użytkowników Google+ określa się na podstawie licz- by użytkowników konta Google. Google utrzymuje, że serwis społecznościowy jest kolejną warstwą czy w każdym razie częścią ich strony. A zatem za każdym razem, gdy korzystasz z YouTube’a, wyszukiwarki Google, Gmaila, kalendarza lub dowolnej in- nej strony czy usługi, które są częścią imperium Google, przy czym jesteś zalogowany na swoje konto Google, liczy się to jako przypadek korzystania z serwisu Google+. A jeśli założyłeś nowe konto Gmail po uruchomieniu Goo- gle+? To również liczy się jako logowanie do Google+, nawet jeśli nigdy nie utworzyłeś swojego profilu na Google+. Kup książkęPoleć książkę 92 Długi slajd na prezentacji Kody QR zabijają małe kotki!Kup książkęPoleć książkę Nikt ich nie lubi 93 Mały kotek umiera… …za każdym razem, gdy wymawiasz trzy najgorsze słowa, które może usłyszeć klient proszący Cię o pomoc w rozwiązaniu problemu: „Takie mamy zasady”. Kup książkęPoleć książkę 94 Mordowanie marki Po tym, jak zaproponowali mi swój produkt za dwie trze- cie ceny, a następnie zeszli o kolejne 20 , czekałem już tylko na trzecią reklamę, w której zadeklarują, że dopłacą mi dolara, bylebym tylko to wziął. Kody QR zabijają małe kotki!Kup książkęPoleć książkę Nikt ich nie lubi 95 Mały kotek umiera… …za każdym razem, gdy cytujesz w mediach spo- łecznościowych samego siebie lub dołączasz swój cytat w podpisie maila — łącznie z imieniem i nazwiskiem autora. — Scott Stratten Kup książkęPoleć książkę 96 Walka z miłośnikami jedzenia Kody QR zabijają małe kotki!Kup książkęPoleć książkę Nikt ich nie lubi 97 Wyczyścili przynajmniej najbardziej istotną część Rozpowszechnienie kodów QR na ciężarówkach sięgnęło rozmiarów epidemii. Popatrzcie tylko: oto piękny, świeży okaz upolowany na wolności. Czy kierowcy ciężarówek naprawdę spędzają tyle czasu na wzajemnym skanowaniu kodów QR ze swoich pojazdów? Kup książkęPoleć książkę 98 Głosujcie na najbardziej irytującą osobę Większość głosowań organizowanych w mediach społeczno- ściowych ma na celu wykorzystanie naszych baz znajomych w celu zwiększenia ruchu na danej stronie. Wygrywa wyłącznie ta strona. My wszyscy przegrywamy, nieustannie nagabywani o od- danie głosu. Kody QR zabijają małe kotki!Kup książkęPoleć książkę Nikt ich nie lubi 99 Wygląda na to, że czasopisma nadal przynoszą zyski Susan, w numerze z 4 lutego opublikowaliśmy wywiad z Tobą. Twój tekst uważam za bardzo ciekawy i merytoryczny. Zajrzałam później na Twoją stronę i byłam oszołomiona liczbą realizowanych przez Ciebie projektów. Gratulacje! Chciałabym przekazać Ci informacje na temat naszych usług przedruku. To doskonały sposób, by dodatkowo wy- korzystać medialny rozgłos. Za niewielką opłatą Twój artykuł zostanie profesjonal- nie przedrukowany i opatrzony logo. Reprinty artykułów można wykorzystać w celach marketingowych, na targach, w materiałach promocyjnych i sprzedażowych oraz w ma- teriałach kierowanych do dziennikarzy. Za zaledwie 295 dolarów przygotujemy reprint w forma- cie PDF, który można następnie reprodukować w nieogra- niczonej liczbie kopii i wykorzystywać we wszelkiego ro- dzaju działaniach promocyjnych. Cykl realizacji zlecenia zamyka się zazwyczaj w okresie dwóch tygodni. Faktura zostanie wystawiona po wykona- niu zlecenia. W załączniku znajdziesz przykład reprintów wykona- nych przez nas ostatnio dla firmy, która została opisana w Daily Herald Business Ledger. Kup książkęPoleć książkę 100 Daj mi znać, proszę, czy chciałabyś skorzystać z tej moż- liwości. Pozdrawiam *** Nie wiem, co gorsze: pobieranie od kogoś opłaty za przy- gotowanie wycinka prasowego z jego własnym tekstem czy fakt, że przygotowanie PDF-a zajmuje tej firmie dwa tygo- dnie? Kody QR zabijają małe kotki!Kup książkęPoleć książkę Nikt ich nie lubi 101 Kukułcze jaja Jedyną zaletą LinkedIna jest funkcjonalność grup. Możliwość prowadzenia dyskusji z kolegami po fachu i osobami podzie- lającymi podobne poglądy jest niesamowita. Niestety, prowa- dzenie jednej z tych grup oznacza nieustanną walkę ze spa- mem kryjącym się pod postacią pozornie rzetelnych artyku- łów. Na pewno się z nimi spotykasz. Ktoś zamieszcza post zaczynający się od słów: „Pomyślałem, że to może was za- interesować!” albo „Mam nadzieję, że to wywoła dyskusję!”, a następnie publikuje na dziesięciu różnych grupach artykuł będący stekiem wywołujących mdłości bzdur, którego celem jest skłonienie Cię do odwiedzenia bloga lub profilu autora. Chcesz wywołać dyskusję? Sformułuj pytanie i poproś o wy- powiedzi innych. Ciebie akurat nikt nie pytał o zdanie. Kup książkęPoleć książkę Kup książkęPoleć książkę
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów, zniechęcić pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesu
Autor:
,

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: