
Autor: | Tomasz Płudowski | Liczba stron: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe PWN | Język publikacji: | polski |
ISBN: | 9788301156374 | Data wydania: | |
Kategoria: | ebooki >> historia, militaria, wojskowość >> polska |
Pierwsze w polskiej literaturze wszechstronne ujęcie zagadnienia
komunikacji politycznej w amerykańskich kampaniach wyborczych!
Książka:
- przedstawia amerykański system medialny;
- ukazuje praktykę oraz ocenę kampanii z perspektywy jej głównych
uczestników: konsultantów politycznych, dziennikarzy oraz obywateli;
- szczegółowo analizuje zawartość, regulacje oraz wpływ wszystkich czterech
najważniejszych rodzajów przekazów wyborczych: spotów telewizyjnych, debat,
programów informacyjnych, stron internetowych;
- odpowiada na pytanie, w jakim stopniu przekazy medialne zawierają treści
merytoryczne oraz czy dobrze służą obywatelom;
- omawia zjawisko kryzysu komunikacji wyborczej;
- zawiera propozycje reform systemu komunikacji politycznej.
Publikacja interesująca dla studentów dziennikarstwa i
nauk politycznych, stosunków międzynarodowych, uzupełniających studiów i
kursów z zakresu marketingu politycznego, reklamy politycznej. Zainteresować
może socjologów i badaczy kampanii wyborczych (sondażystów).
(Z recenzji wydawniczej prof. zw. dr hab. Tomasza Gobana-Klasa)
Znajdź podobne książki
Ostatnio czytane w tej kategorii
Gdzie kupić całą publikację:
Komunikacja polityczna w amerykańskich kampaniach wyborczych
Autor: Tomasz Płudowski
Autor: Tomasz Płudowski
Sklep
Format
Cena