
Autor: | Adam Figiel, Magda Ziembińska | Liczba stron: | 132 |
Wydawca: | edu-Libri | Język publikacji: | polski |
ISBN: | 978-83-65648-98-3 | Data wydania: | 2019-08-27 |
Kategoria: | ebooki >> naukowe i akademickie >> politologia |
W opracowaniu zanalizowano zmiany opinii publicznej oraz jej wpływ na decyzje wyborcze elektoratu. Analiza obejmowała wybory parlamentarne i prezydenckie po roku 1989. Celem przyświecającym autorom było wykazanie, dzięki identyfikacji technik i narzędzi promocyjnych stosowanych w kampaniach wyborczych, że odpowiednio dobrana strategia budowania wizerunku, właściwa z punktu widzenia konkretnego kandydata i okoliczności, stanowi istotny czynnik sukcesu wyborczego.
Zasadniczą część opracowania stanowi analiza procesu budowania wizerunku kandydatów podczas wyborów prezydenckich w 2015 roku ze względu na dużą różnorodność ubiegających się o to stanowisko i prezentowanych przez nich postaw.
Gdzie kupić całą publikację:
Sklep
Format
Cena