Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00440 007256 15925365 na godz. na dobę w sumie
Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry - ebook/pdf
Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 60
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> przygodowe
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

W poradniku do gry przygodowej „Kurs: Wyspa Skarbów”, znajdziesz szczegółowy opis przejścia czekającej Cię przygody na Szmaragdowej Wyspie, wzbogacony licznymi obrazkami.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wstęp
-No to w drogę!
-Cape Fear (alternatywna droga)
-Flowery Coast cz.1
-Gallows Gate, Skull Rock i Cape Fear cz.1
-Idol
-Skull Rock cz.2
-Gallows Gate cz.2
-Snare Valley cz.1 (1)
-Snare Valley cz.1 (2)
-Snare Valley cz.1 (3)
-Forge and mine cz.1 (1)
-Forge and mine cz.1 (2)
-Forge and mine cz.1 (3)
-Fort i Forge and mine cz.2 (1)
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 23

Informacja o grze

Destination: Treasure Island francuskiego studia Kheops Studio (twórcy miedzy innymi The Secret of the Lost Cavern i The Secrets of da Vinci), to kolejna przygodówka zrealizowana w stylu point & click.

Gra Destination: Treasure Island, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2007 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry Kurs: Wyspa Skarbów autor: Karolina „Krooliq” Talaga (c) 2007 GRY-OnLine sp. z o.o. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. Producent Kheops Studio, Wydawca Nobilis Group, Wydawca PL Techland należą do ich prawowitych właścicieli. Kurs: Wyspa Skarbów – Poradnik GRY-OnLine S p i s t r e ś c i Wstęp_________________________________________________________ 3 Opis przejścia___________________________________________________ 4 No to w drogę! ______________________________________________________________ 4 Cape Fear (alternatywna droga) ______________________________________________ 6 Flowery Coast cz.1 __________________________________________________________ 8 Gallows Gate, Skull Rock i Cape Fear cz.1 _____________________________________ 11 Idol ______________________________________________________________________ 14 Skull Rock cz.2_____________________________________________________________ 15 Gallows Gate cz.2 __________________________________________________________ 16 Snare Valley cz.1 ___________________________________________________________ 19 Forge and mine cz.1 ________________________________________________________ 28 Fort i Forge and mine cz.2 ___________________________________________________ 36 Wreck ____________________________________________________________________ 45 Flowery Coast cz.2 _________________________________________________________ 47 Waterfall cz.1______________________________________________________________ 48 Snare Valley cz.2 ___________________________________________________________ 52 Waterfall cz.2______________________________________________________________ 53 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2007 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Strona: 2 Kurs: Wyspa Skarbów – Poradnik GRY-OnLine Wstęp Witaj w nieoficjalnym poradniku do gry Kurs: Wyspa Skarbów, nawiązującej do słynnej powieści autorstwa Roberta Louisa Stevensona. Znajdziesz tu szczegółowy opis przejścia czekającej Cię przygody na Szmaragdowej Wyspie, wzbogacony licznymi obrazkami. Niniejsza solucja powstała w oparciu o anglojęzyczną wersję programu, dlatego w tekście postanowiłam użyć także oryginalnych nazw przedmiotów (umieściłam je w nawiasach). Wcielając się w rolę znanego z kart książki Jima Hawkinsa, rozgrywkę rozpoczynasz na statku, w swojej kajucie. A zatem - cała naprzód, ku nowej przygodzie! ;-) Powodzenia! Karolina „Krooliq” Talaga Strona: 3 Kurs: Wyspa Skarbów – Poradnik GRY-OnLine Opis przejścia N o t o w d r o g ę ! [1] [2] Jakieś dziwne dźwięki wzbudzają twój niepokój. Spróbuj otworzyć drzwi, a dowiesz się, że zostałeś uwięziony przez starych „znajomych”: Morgana, Dicka i Żółtego Psa. Oczywiście, musisz znaleźć sposób, żeby wydostać się z kajuty i tym samym uciec przed pałającymi żądzą zemsty piratami. Zabierz czarny przedmiot [black spot] oraz gruby sznur [thick rope] ze słupa znajdującego się tuż obok drzwi [#1]. Na jednej z sufitowych belek znajdziesz czasomierz [marine chronometer] [#2]. Oczywiście, zabierz go. [3] [4] Podnieś zapalniczkę [lighter] oraz linę [rope], leżące obok łóżka [#3]. Z biurka zabierz sekstant [sextant], a następnie otwórz okno. Zobaczysz papugę – to Kapitan Flint, ulubieniec Długiego Johna Silvera. Ptaszysko trzyma w łapce jakąś wiadomość [message] [#4] – weź ją. Strona: 4 Kurs: Wyspa Skarbów – Poradnik GRY-OnLine [5] [6] Tym sposobem wejdziesz w posiadanie kawałka mapy oraz tajemniczych wskazówek, przekazanych przez Długiego Johna Silvera, a mających doprowadzić cię do skarbu ukrytego gdzieś na Szmaragdowej Wyspie [#5]. Spróbuj wyskoczyć przez okno, a przekonasz się, że nie jest to najlepszy sposób – jeśli zanurkujesz, hałas ściągnie piratów, lepiej opuścić się po cichu na linie, którą możesz przywiązać do poręczy ławki [#6]. [7] [8] W ekwipunku połącz gruby sznur [thick rope] z liną [rope]. Aby to zrobić, będziesz musiał skorzystać z jednego z węzłów żeglarskich. Wiązanie węzłów żeglarskich to jedna z czynności, którą będziesz wykonywał wielokrotnie podczas rozgrywki. Nie jest to zbyt skomplikowane – całość sprowadza się do klikania w odpowiednie przyciski, pojawiające się na ekranie – do wyboru masz przycisk górny albo dolny [#7], częstokroć też będzie pojawiać się tylko jeden przycisk (na potrzeby niniejszego poradnika nazwijmy go „środkowym”) [#8]. Generalnie, zabawa z węzłami sprowadza się do wciśnięcia przycisków w odpowiedniej kombinacji – jeśli się pomylisz, nic nie szkodzi, wiązanie automatycznie rozpocznie się od nowa. Zatem aby połączyć w/w dwie liny, musisz nacisnąć przyciski w następującej kolejności: dolny, górny, dolny, środkowy. Tak związane liny wyjmij z ekwipunku i przywiąż je do poręczy, korzystając z kolejnego węzła – przyciski: środkowy, dolny, dolny, środkowy, środkowy. Teraz opuść się na linie, a po chwili rozpoczniesz podróż na Szmaragdową Wyspę. Strona: 5 Kurs: Wyspa Skarbów – Poradnik GRY-OnLine Uwaga: jeśli wykonałeś wszystkie powyższe czynności, to omiń kolejny rozdział poradnika (czyli opis alternatywnego sposobu dostania się na wyspę) i przejdź od razu do rozdziału Flowery Coast. C a p e F e a r ( a l t e r n a t y w n a d r o g a ) [9] [10] Istnieje też drugi sposób dostania się na Szmaragdową Wyspę – jeśli na początku rozgrywki (rozdział No to w drogę!) nie weźmiesz ze sobą albo sekstantu [sextant], albo też czasomierza [marine chronometer], to w efekcie „wylądujesz” na Szmaragdowej Wyspie w niezbyt pożądanym miejscu, zwanym Cape Fear. Podnieś leżący na kamieniu zardzewiały nóż [rusty knife] [#9]. Następnie udaj się w głąb wyspy [#10]. [11] [12] Skieruj się w stronę miejsca oznaczonego na mapie jako Skull Rock [#11] i wejdź do środka. Zabierz stąd ostrze noża [knife blade] oraz sznurek [string] [#12]. Strona: 6 Kurs: Wyspa Skarbów – Poradnik GRY-OnLine [13] [14] Następnie wróć do Cape Fear. W ekwipunku rozdziel zardzewiały nóż, następnie połącz rękojeść [knife hilt] z ostrzem i sznurkiem – aby tego dokonać, musisz zawiązać węzeł (naciśnij następujące przyciski: środkowy, górny, dolny, środkowy, środkowy). Teraz przy użyciu nożna odetnij blok [block], zamocowany do masztu [#13], po czym ponownie skieruj się w głąb wyspy, tym razem jednak trzymaj się prawej strony, a po chwili dojdziesz do przepaści [#14]. Pociągnij za linę rozciągniętą nad przepaścią, w ten sposób podsuniesz w swoją stronę rączkę [trolley handle]. Rączka jest zepsuta i musisz ją naprawić. W tym celu w ekwipunku rozdziel blok [block], a otrzymasz następujące przedmioty: wał [axle], koło [wheel] oraz pozostały element bloku [block cheek plate]. Teraz połącz rączkę [trolley handle] z wałem [axle] oraz kołem [wheel] – naprawioną rączkę [repaired trolley] umieść z powrotem na linach i przy jej użyciu przenieś się na drugą stronę przepaści. [15] [16] Skieruj się w stronę plaży [#15]. Po chwili dojdziesz do swojej łodzi i zauważysz, że jest uszkodzona [#16]. I to już właściwie koniec alternatywnej drogi. Teraz możesz przejść do obrazków [#19] i [#20] i kontynuować dalsze zwiedzanie wyspy. W dalszej części rozgrywki, w zależności od tego, czego nie zabrałeś ze statku (czasomierza czy sekstantu), stosowne przedmioty znajdziesz przy okazji przeszukiwania kolejnych obszarów wyspy. No i oczywiście, gdy trafisz ponownie do Cape Fear czy Skull Rock, nie będziesz musiał montować jeszcze raz noża, ani też naprawiać rączki umieszczonej na linach nad przepaścią. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: