Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00465 007272 13440874 na godz. na dobę w sumie
Machinarium - poradnik do gry - ebook/pdf
Machinarium - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 44
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> przygodowe
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do gry Machinarium zawiera bardzo szczegółowy opis przejścia. Podzielony został na 20, czysto umownych „scen”, na których rozgrywa się akcja.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wprowadzenie
-[Opis przejścia] Scena 01
-[Opis przejścia] Scena 02
-[Opis przejścia] Scena 03
-[Opis przejścia] Scena 04
-[Opis przejścia] Scena 05
-[Opis przejścia] Scena 06
-[Opis przejścia] Scena 07
-[Opis przejścia] Scena 08
-[Opis przejścia] Scena 09
-[Opis przejścia] Scena 10
-[Opis przejścia] Scena 11
-[Opis przejścia] Scena 12
-[Opis przejścia] Scena 13
-[Opis przejścia] Scena 14
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 24

Informacja o grze

Klasyczna, dwuwymiarowa, przygodówka point-n-click charakteryzująca się nietypową oprawą graficzną. Akcja toczy się w świecie zbudowanym głównie z metalu, a my wcielamy się w robota, który musi uratować swoją dziewczynę i przeszkodzić w zamachu na burmist

Gra Machinarium, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2010 roku i dostępny jest na platformach: PC, Wii, PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry Machinarium autor: Łukasz „Terrag” Znojek (c) 2010 GRY-OnLine S.A. Producent Amanita Design, Wydawca Daedalic Entertainment, Wydawca PL IQ Publishing Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Machinarium – Poradnik GRY-OnLine S p i s t r e ś c i Wprowadzenie __________________________________________________ 3  Opis przejścia ___________________________________________________ 4  Scena 01 ___________________________________________________________________ 4  Scena 02 ___________________________________________________________________ 5  Scena 03 ___________________________________________________________________ 6  Scena 04 ___________________________________________________________________ 7  Scena 05 ___________________________________________________________________ 8  Scena 06 ___________________________________________________________________ 9  Scena 07 __________________________________________________________________ 10  Scena 08 __________________________________________________________________ 10  Scena 09 __________________________________________________________________ 11  Scena 10 __________________________________________________________________ 13  Scena 11 __________________________________________________________________ 14  Scena 12 __________________________________________________________________ 15  Scena 13 __________________________________________________________________ 16  Scena 14 __________________________________________________________________ 17  Scena 15 __________________________________________________________________ 18  Scena 16 __________________________________________________________________ 20  Scena 17 __________________________________________________________________ 22  Scena 18 __________________________________________________________________ 24  Scena 19 __________________________________________________________________ 26  Scena 20 __________________________________________________________________ 27  Księga Rozwiązań ______________________________________________ 28  Wydawnictwo GRY-OnLine S.A. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2010 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 Machinarium – Poradnik GRY-OnLine Wprowadzenie Poradnik do gry Machinarium zawiera bardzo szczegółowy opis przejścia. Podzielony został na 20, czysto umownych „scen”, na których rozgrywa się akcja. Na każdym z załączonych obrazków zaznaczono rzeczy istotne, na które z jakiegoś powodu należy zwrócić uwagę. Na końcu umieszczona została tzw. Księga Rozwiązań,. czyli zebrane w jednym miejscu porady, wyciągnięte prosto z gry. Otrzymujemy więc niejako dwa opracowania, ale zaznaczyć należy, że rzeczona księga zbyt dokładna nie jest, a panujący w niej chaos skutecznie rozmywa jakąkolwiek chronologię przedstawionych zdarzeń. Każdy z przedmiotów, które zabierzemy do swojego inwentarza, oznaczono kolorem zielonym. Odpowiednio – użycie przedmiotu pozostającego w naszym posiadaniu to kolor niebieski. Kiedy natomiast musimy przycisnąć, lub po prostu poruszyć jakiś element otoczenia, zobaczymy kolor pomarańczowy. Ostatnią barwą z którą się spotkamy jest czerwony, symbolizujący użycie jednego przedmiotu z ekwipunku na drugim (połączenie). Jeśli natomiast zobaczymy zwykłe pogrubienie, to jest to jakaś istotna informacja. Łukasz „Terrag” Znojek Strona: 3 Machinarium – Poradnik GRY-OnLine Opis przejścia S c e n a 0 1 Klikamy dwa razy lewym przyciskiem myszy (w dalszej części poradnika czynność tą symbolizuje strzałka rozbita na dwie) na wannie #1. Odsłoniliśmy sobie tym samym tułów na który również musimy wskazać #2. Kiedy już ustawi się on w odpowiednim miejscu, pora na ostatni z widocznych elementów – głowę (pojedyncze kliknięcie będę oznaczał jednolitą strzałką). Klikamy (i przytrzymujemy przycisk) na postaci naszego robota, a następnie przesuwamy myszkę w górę, rozsuwając tym samym jego korpus (od tej pory rozsuwanie / zwężanie robota oznaczane będzie strzałką przerywaną). Klikając na zabawce #1 – polecamy mu jej zabranie. Przedmiot trafiła do naszego „schowka”. Aby go zobaczyć, najeżdżamy kursorem myszy na górną krawędź ekranu. Przekazujemy zabawkę biegającej w pobliżu myszy (musi się przy nas zatrzymać) #2. Następnie zabieramy magnes, oraz nitkę ze szpuli. Podchodzimy również do metalowego masztu i kliknięciem – nieco ją obniżamy. Łączymy ze sobą magnes i nitkę #1. Następnie używamy magnesu zawieszonego na nitce na metalowym maszcie #2 i przechodzimy do kolejnego obszaru. Strona: 4 Machinarium – Poradnik GRY-OnLine S c e n a 0 2 Wdrapujemy się na słup #1, najwyżej jak tylko możemy. Następnie wysuwamy z niego jedną z rurek po których się wpinaliśmy (z dołu) i wkładamy ją do dziury nad głową. Utworzyliśmy w ten sposób nowy „schodek” po którym wchodzimy. Czynność powtarzamy, do chwili dotarcia na szczyt. Na samej górze rozsuwamy się i chwytamy żarówkę #2. Zbliżamy się do pachołków drogowych i klikamy na nich do chwili, gdy robot pozbędzie się wszystkich. Zabieramy odsłoniętą puszkę niebieskiej farby i chwilę później – używamy jej na dużym pojemniku z farbą białą #1. Używamy na sobie żarówki, umieszczając ją tym samym na głowie. Maczamy w jasnoniebieskiej farbie nasz pachołek, a następnie jego również umieszczamy na naszej głowie. Stajemy w odpowiednim miejscu #2, rozsuwamy się i ciągniemy za wieszak. Strona: 5 Machinarium – Poradnik GRY-OnLine S c e n a 0 3 Zsuwamy nasz korpus, a następnie sięgamy do tablicy kontrolnej po prawej #1. Na pokrętłach ustawiamy wartości 2, oraz A, a następnie zatwierdzamy, naciskając czerwony przycisk pośrodku. Wchodzimy po schodach i podnosimy końcówkę barierki, którą umieszczamy na swoim miejscu #2. Rozsuwamy się i wskazując rurkę u góry – podskakujemy. Na końcu rurki znajdujemy potrzebny nam klocek. Klocek umieszczamy na drugiej z kolei szynie, licząc od robota #1. Następnie pociągamy za barierkę. Jeśli wagonik się nie przewrócił – ustawiliśmy klocek na złej szynie. Odkręcamy kółka z wagonika i siadamy na nich #2. Pociągamy za barierkę i jedzieeemy. Strona: 6 Machinarium – Poradnik GRY-OnLine S c e n a 0 4 Po scence przerywnikowej zabieramy klucz leżący obok drzwi. Następnie naciskamy czerwony przycisk przy podstawie pieca, stajemy pod otwartą tablicą kontrolną i rozsuwamy się. Majstrujemy w niej, ustawiając suwaki w sposób pokazany na #1 i zatwierdzamy czerwonym pokrętłem po jej prawej stronie. Szybko kurczymy się do normalnego, średniego poziomu (poruszamy się wtedy najszybciej) i czym prędzej wskakujemy do wagonika #2. Pochwyci nas łapa. Musimy szybko kliknąć na platformę u góry po lewej. Używamy klucza na skrzynce #1. Mamy 4 pary kabli, grzebiemy tylko przy parze położonej po lewej u góry. Wskazując wagonik, zeskakujemy na dół. Po raz kolejny rzucamy okiem na tablicę kontrolną, używając czerwonego pokrętła, uruchamiamy łapę. Kurczymy się i wsiadamy do wagonika #2. Kiedy będziemy przemieszczać się w stronę rury – klikamy na nią. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Machinarium - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: