Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00363 007091 13416278 na godz. na dobę w sumie
Madagaskar - poradnik do gry - ebook/pdf
Madagaskar - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 37
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> zręcznościowe
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

W poradniku do gry Madagascar, znajdziecie szczegółowe rozwiązanie wszystkich poziomów występujących w programie z uwzględnieniem interesujących bonusów, jak np. automatów do gier zręcznościowych, które stanowią dodatkową rozrywkę.

Spis treści:
-Wprowadzenie
-Informacje podstawowe
-Solucja
-Kings of New York
-Marty’s Escape!
-N.Y. Street Chase
-Penguin Mutiny
-Mysterious Jungle
-Save the Lemurs
-Jungle Banquet
-Coming of Age
-Back to the Beach
-Marty to the Rescue
-Final Battle

Informacja o grze

Madagascar to niezbyt skomplikowana zręcznościówka stworzona z myślą o najmłodszych użytkownikach komputerów. Gra ta bazuje na kolejnym filmie animowanym wytwórni DreamWorks Studios.

Gra Madagascar, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier zręcznościowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2005 roku i dostępny jest na platformach: PC, PS2, XBX, GCN, GBA, NDS. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry Madagaskar autor: Krystian „U.V. Impaler” Smoszna (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Madagaskar – Poradni k GRY-OnLine S P I S T R E Ś C I Wprowadzenie _________________________________________________________ 3 Informacje podstawowe _________________________________________________ 4 Solucja _______________________________________________________________ 5 Kings of New York ____________________________________________________ 5 Marty’s Escape! ______________________________________________________ 8 N.Y. Street Chase ____________________________________________________ 11 Penguin Mutiny _____________________________________________________ 15 Mysterious Jungle ___________________________________________________ 19 Save the Lemurs ____________________________________________________ 22 Jungle Banquet _____________________________________________________ 24 Coming of Age ______________________________________________________ 28 Back to the Beach ___________________________________________________ 30 Marty to the Rescue __________________________________________________ 33 Final Battle_________________________________________________________ 35 Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o. (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 www.gry-online.pl Madagaskar – Poradnik GRY-OnLine Wprowadzenie Witam w nieoficjalnym poradniku do gry Madagascar, produkcji o zręcznościowym charakterze, opartej o popularny film animowany pod tym samym tytułem. W poniższym tekście znajdziecie szczegółowe rozwiązanie wszystkich poziomów występujących w programie z uwzględnieniem interesujących bonusów, jak np. automatów do gier zręcznościowych, które stanowią dodatkową rozrywkę. Solucja podzielona jest na segmenty, identycznie jak zostało to zrobione w programie. Strona: 3 www.gry-online.pl Madagaskar – Poradnik GRY-OnLine Informacje podstawowe Zanim przejdziemy do szczegółowej solucji, garść ogólnych wskazówek dotyczących rozgrywki w Madagascar: (cid:131) Zabawa nie jest specjalnie trudna, a nieliczne zagadki z reguły nie powinny zatrzymać gracza dłużej niż na kilka minut. Mimo to, w grze można napotkać kilka problematycznych sytuacji, w której nie za bardzo wiadomo, co robić dalej. Madagascar wszystkie cele misji objaśnia w przerywnikach filmowych, dlatego lepiej oglądnąć je do końca i wysłuchać co mają do powiedzenia ich bohaterowie. (cid:131) Aby zwiększyć liczbę dodatkowych żyć, należy zbierać przedmioty ze znaczkiem czerwonego krzyża. Gracz otrzymuje kolejną szansę na przetrwanie po zdobyciu dziesięciu bonusów. Liczby te nie kumulują się w kolejnych etapach. (cid:131) W każdym etapie można zdobyć sto monet, spotykanych w dwóch wariantach: srebrnym (+1) oraz złotym (+5). Pieniądze najczęściej ukryte są pod przedmiotami, które można z łatwością zniszczyć (snopki siana, małe skały, ostrygi). Rozgrywka ma charakter całkowicie liniowy, więc jeśli widzisz rozgałęzienie dróg, możesz być pewien, że niedaleko są ukryte monety. (cid:131) Monety wykorzystujemy w sklepie kupując dodatkowe życia, energię oraz zablokowane misje. W tym ostatnim przypadku są to proste gry zręcznościowe, w których może wziąć udział kilku graczy (ich liczba uzależniona jest od tego, ile monet przeznaczyłeś na daną zabawę). W sklepie można także nabyć różne elementy garderoby, w których pokazują się prowadzeni przez nas podopieczni. (cid:131) Każdy etap można rozgrywać wielokrotnie, dlatego jeśli nie zdobyłeś wszystkich monet, nie załamuj się. (cid:131) W grze spotykamy automaty coin-op, za pomocą których można pobawić się w proste gry arcade. Szczegółową lokalizację wszystkich urządzeń tego typu znajdziesz w poniższej solucji, do której lektury teraz Cię jednocześnie zapraszam. Strona: 4 www.gry-online.pl Madagaskar – Poradnik GRY-OnLine Solucja K i n g s o f N e w Y o r k Zmagania rozpoczynasz w klatce Marty’ego. Pierwszą rzeczą jaką powinieneś zrobić jest pozbieranie trzech kart z wizerunkiem zebry (#1), walających się w najbliższej okolicy. Dzięki temu Twój podopieczny uzyska nową moc, pozwalającą uderzać wybrany cel tylnimi nogami. Kopnięcie możesz wykorzystać zarówno do rozwalenia snopków siana, kryjących niszę z monetami, jak i otworzenia bramy (#2). Ta ostatnia czynność pozwoli Ci się przedostać w pobliże siedziby Alexa, co też uczyń. Wcielisz się w rolę lwa Alexa. Rozglądnij się po najbliższej okolicy i zbierz trzy karty (#3). Gdy to zrobisz, będziesz mógł skakać dwa razy wyżej, co też zaraz Ci się przyda. Pierwsze konkretne zadanie, jakie stawia przed Tobą program to przeskoczenie przez siedem obręczy zawieszonych w powietrzu (#4). Niektóre z nich będą się poruszać, co zdecydowanie utrudnia zabawę. W trakcie wykonywania skoków pojawią się gołębie, które zaatakują Alexa. Jeśli nie możesz dać sobie z nimi rady, użyj ryku, aby je przepędzić. Strona: 5 www.gry-online.pl Madagaskar – Poradnik GRY-OnLine Gdy zaliczysz wszystkie obręcze, Marty każe Ci dostać się na sam szczyt konstrukcji (jest tam żółta moneta). Zadanie jest banalnie łatwe, ale zanim je wykonasz, możesz zechcieć otworzyć klatki, w których spoczywa dodatkowy bilon. Aby je otworzyć, wciśnij wszystkie płyty (#5) osadzone w ziemi. Znowu wcielisz się w rolę Marty’ego. Otwórz bramę kopnięciem, przejdź do kolejnej planszy i rozwal snopki siana. Tuż za rogiem znajduje się małe pomieszczenie (#6), w którym ukryto pierwszy z automatów z grą arcade Armor Madness (zabawa polega na ochronie fortu przy pomocy małego czołgu). Kiedy już się wystarczająco rozerwiesz, podejdź do hipopotamicy otoczonej przez strusie. Hipopotamica ma na imię Gloria i weźmie udział w wyścigu ze strusiami. Niech Cię nie zwiedzie jej niepozorny wygląd. Kiedy tylko zje jej ulubioną, czerwoną paprykę, zamienia się w taran, który zmiata wszystko na swojej drodze. Wyścig składa się z dwóch okrążeń, musisz oczywiście przybiec jako pierwszy. Nie przejmuj się specjalnie strusiami, tylko sukcesywnie zbieraj paprykę i pędź do przodu. Zbieraj walające się po drodze monety i podczas drugiego okrążenia skorzystaj ze skrótu (trzeba rozwalić zagradzające przejście snopki). Dzięki temu na pewno przybiegniesz na pozycji lidera. Po wykonaniu zadania znów będziesz mógł poruszać się Martym. Otwórz bramę, rozwal snopki i podejdź do stojących obok muru pingwinów. Pingwiny wyposażone są w wędkę, za pomocą której muszę łapać ryby (#8). Haczyk zarzucamy przytrzymując klawisz odpowiedzialny za „Akcję”. Kiedy ofiara zbliży się do przynęty, natychmiast puszczamy klawisz, aby wciągnąć ją do góry. Na dobry początek musisz złowić cztery niebieskie ryby. Aby pomyślnie ukończyć zadanie, konieczne będzie schwytanie także trzech zielonych oraz dwóch czerwonych mieszkańców basenu. Pamiętaj, że zabawa nie jest taka prosta. Jeśli przez przypadek złowisz rybę innego koloru niż wymagana, będziesz musiał powtórzyć całą operację. Strona: 6 www.gry-online.pl Madagaskar – Poradnik GRY-OnLine Zabawa z wędką będzie kontynuowana, ale tym razem skupisz się na ludziach odwiedzających zoo (#9). Rozglądaj się uważnie po okolicy i łap przedmioty, których wizerunki pojawiają się w prawym, górnym rogu ekranu. Początkowo będą to dwie maskotki lwa, później dwa kapelusze, a także wielkie okulary i wiadro. Zwiedzanie zoo Marty zakończy przy siedzibie żyrafy o imieniu Melman. Tutaj czeka Cię także ostatnie zadanie – uprzątnięcie zagrody (#10) z wszystkich śmieci. Aby pozbyć się nawet najmniejszego papierka, ustaw postać żyrafy w wybranym kierunku i wciśnij klawisz odpowiedzialny za „Atak”. Melman zakręci się wokół własnej osi i wyrzuci przedmiot poza zagrodę. W sumie musisz uprzątnąć pięćdziesiąt śmieci, na które składają się zarówno opakowania po słodyczach, jak i ptasie odchody. Pamiętaj, że czas na wykonanie zadania jest ograniczony (reprezentuje go pasek w prawym, górnym rogu ekranu). Strona: 7 www.gry-online.pl
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Madagaskar - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: