Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00471 012817 15980167 na godz. na dobę w sumie
Mafia II: Joe’s Adventures - poradnik do gry - ebook/pdf
Mafia II: Joe’s Adventures - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 71
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> akcja i strzelanki
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

W niniejszym poradniku znajdziecie dokładny i bogato ilustrowany opis przejścia gry Mafia II: Joe’s Adventures. W tekście znajdziecie również dokładne wskazówki dotyczące poszukiwania magazynów Playboy, pełniących w tej produkcji rolę tzw. „znajdźek”.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wprowadzenie
-Opis przejścia
-Świadek (1)
-Świadek (2)
-Samouczek (Tony)
-Koniec interesów (Tony)
-Śmierdzący problem (Marty)
-Parkingowy (Tony)
-Dowody zbrodni (Bruski)
-Na ratunek (Marty)
-Fart przemytnika (Tony)
-Koneksje (Tony)
-Przygody staruszka (Giuseppe)
-Lekcja manier (Eddie)
-Samochód Charliego (Giuseppe)
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 32

Informacja o grze

Druga część Mafii, legendarnej już gangsterskiej gry akcji opracowanej w 2002 roku przez zespół Illusion Softworks. Wcielamy się bowiem w postać Vito Scalettiego i powoli wspinamy się po szczeblach kryminalnej kariery. Misje obejmują zarówno sekcje polega

Gra Mafia II, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2010 roku i dostępny jest na platformach: PC, Xbox 360, PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry Mafia II: Joe’s Adventures autor: Krystian „U.V. Impaler” Smoszna Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. Producent Illusion Softworks / 2K Czech, Wydawca 2K Games (c) 2010 GRY-OnLine S.A. należą do ich prawowitych właścicieli. Mafia II: Joe’s Adventures – Poradnik GRY-OnLine S p i s t r e ś c i Wprowadzenie _____________________________________________________ 3 Uwagi ogólne ____________________________________________________________ 4 Opis przejścia _____________________________________________________ 5 Świadek _________________________________________________________________ 5 Samouczek (Tony) _______________________________________________________ 13 Koniec interesów (Tony) __________________________________________________ 15 Śmierdzący problem (Marty) _______________________________________________ 17 Parkingowy (Tony)_______________________________________________________ 19 Dowody zbrodni (Bruski) __________________________________________________ 21 Na ratunek (Marty) ______________________________________________________ 23 Fart przemytnika (Tony) __________________________________________________ 25 Koneksje (Tony) _________________________________________________________ 27 Przygody staruszka (Giuseppe) ____________________________________________ 29 Lekcja manier (Eddie) ____________________________________________________ 31 Samochód Charliego (Giuseppe) ____________________________________________ 32 Wyślij wiadomość (Eddie) _________________________________________________ 34 Bombowa przejażdżka (Giuseppe) __________________________________________ 35 Nikt mnie nie powstrzyma (Charlie) _________________________________________ 37 Handel bronią (Eddie) ____________________________________________________ 38 Arena Żeli (Charlie) ______________________________________________________ 40 Skradziony towar (Eddie) _________________________________________________ 42 Wyścigi na autostradzie (Charlie)___________________________________________ 43 Supermarket (Eddie) _____________________________________________________ 45 Założymy się? (Rocco) ____________________________________________________ 48 Zlecenie (Rocco) _________________________________________________________ 50 W cieniu (Rocco) ________________________________________________________ 51 Bułka z masłem (Rocco) __________________________________________________ 53 Burdel (Eddie)___________________________________________________________ 55 Kolekcje - czasopisma ______________________________________________ 59 Mapa __________________________________________________________________ 59 Położenie magazynów ____________________________________________________ 60 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2010 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Wydawnictwo GRY-OnLine S.A. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Strona: 2 Mafia II: Joe’s Adventures – Poradnik GRY-OnLine Wprowadzenie W niniejszym poradniku znajdziecie dokładny i bogato ilustrowany opis przejścia gry Mafia II: Joe’s Adventures. W tekście znajdziecie również dokładne wskazówki dotyczące poszukiwania magazynów Playboy, pełniących w tej produkcji rolę tzw. „znajdźek”. Krystian „U.V. Impaler” Smoszna (www.gry-online.pl) Strona: 3 Mafia II: Joe’s Adventures – Poradnik GRY-OnLine U w a g i o g ó l n e Dodatek Joe’s Adventures jest zbudowany zupełnie inaczej niż Mafia II. Tylko misja Świadek przypomina to, co mogliśmy oglądać w pierwowzorze – pozostałe zadania to bardzo proste pod względem budowy scenariusze, w których musimy nie tylko wykonać określone zadanie, ale również zdobyć jak najwięcej punktów. Punkty w rozszerzeniu Joe’s Adventures zdobywa się za:  Demolkę – wysadzanie w powietrze samochodów;  Dobicie – pokonanie przeciwnika w walce wręcz poprzez efektowne kombo;  Drifting – jazdę samochodem w kontrolowanym poślizgu;  Dużą prędkość – jazda autem z prędkością powyżej 75 mil na godzinę;  Ofiary ognia – spalenie przeciwników;  Ofiary pojazdu – rozjeżdżanie przeciwników autem;  Ofiary wybuchów – wysadzenie w powietrze przeciwników;  Pobicie – pokonanie przeciwnika w walce wręcz;  Skok – wykonywanie skoków przy pomocy samochodu;  Strzał w głowę – zabijanie przeciwników strzałami w głowę;  Szaleństwo – jazda samochodem z prędkością przekraczającą 120 mil na godzinę;  Zabij po cichu – likwidowanie od tyłu niczego nie podejrzewających wrogów;  Zabójstwo – zabijanie przeciwników. Poszczególne misje udostępniane są stopniowo i co bardzo istotne, gracz nie ma obowiązku wykonywać ich w określonej kolejności. Sami decydujemy o tym, co chcemy robić. Wszystkie sklepy w rozszerzeniu Joe’s Adventures funkcjonują na pełnych obrotach od początku gry, a więc od razu oferują cały asortyment. Czasowo niedostępne są natomiast kryjówki. Na początku można korzystać wyłącznie z mieszkania Joe, później (po wykonaniu określonych misji) z dwóch kolejnych obiektów. W kryjówkach można teraz zapisywać stan gry. Aby ukończyć grę na 100 , należy zaliczyć wszystkie misje bez wyjątku, a także odnaleźć 19 numerów Playboya. W Joe’s Adventures nie ma dodatkowej nagrody za „setkę”, poza własną satysfakcją z dobrze wykonanej roboty. Strona: 4 Mafia II: Joe’s Adventures – Poradnik GRY-OnLine Opis przejścia Ś w i a d e k Akcja dodatku Joe’s Adventure rozpoczyna się w chwili, gdy Vito Scaletta zostaje aresztowany przez policję. Widząc jak jego najlepszy kumpel wpada w tarapaty, Joe Barbaro natychmiast przystępuje do działania. Żeby móc wyjść z domu, musisz się najpierw ubrać. Podejdź do szafy stojącej w przedpokoju [#1] i nałóż na siebie marynarkę oraz płaszcz. Następnie wyjdź na klatkę schodową i opuść budynek drzwiami prowadzącymi na podwórko. #1 #2 W przeprowadzonej wcześniej rozmowie telefonicznej Luca zasugerował Ci, że za wydanie Scaletty musi odpowiadać któryś z pracowników stacji benzynowej, dlatego to od niej musisz zacząć poszukiwania zdrajcy. Skieruj się do garażu [#2], wyprowadź samochód, a następnie udaj się w drogę na stację, kierując się wskazaniami kompasu. Strona: 5 Mafia II: Joe’s Adventures – Poradnik GRY-OnLine #3 #4 Kiedy dotrzesz na miejsce, wysiądź z samochodu [#3] i wejdź do budynku. Zobaczysz krótki przerywnik filmowy – pracownik stacji nieco Cię poturbuje i rzuci się do ucieczki. Szybko pozbieraj się po mocnym ciosie i wskocz za kierownicę swojego wozu. Mężczyzna zacznie się oddalać, dlatego nie spuszczaj go z oka [#4]. Po krótkiej jeździe kierowca uderzy w wyjeżdżającą zza rogu ciężarówkę, a Twoim oczom ukaże się kolejny filmik. Zastraszony bronią pracownik wskaże Ci prawdziwego zdrajcę – Stana. Dowiesz się również, że wspomniany kapuś próbuje opuścić Empire Bay i pojawić się dopiero po rozprawie Scaletty. Pośpiech jest wskazany, dlatego czym prędzej wsiądź do auta i zacznij jechać na dworzec kolejowy w Dipton. Musisz dotrzeć na stację [#5] zanim upłynie wyznaczony na to czas (wskaźnik znajduje się w prawym, górnym rogu ekranu). #5 #6 ‘ Gdy zbliżysz się do drzwi dworca, program odtworzy kolejny przerywnik – Barbaro wejdzie do środka, a Stan weźmie nogi za pas. Nie czekaj na oklaski, tylko natychmiast rzuć się w pogoń za zdrajcą [#6]. Musisz dotrzymać kroku uciekinierowi, podążając za nim krok w krok. Nie przejmuj się, że nie będziesz mógł dopaść swojej ofiary. Cała sekwencja jest oskryptowana, dlatego schwytasz kapusia dopiero wtedy, gdy gra Ci na to pozwoli. W końcu Stan wywróci się kilka razy i wpadnie w Twoje ręce. Strona: 6 Mafia II: Joe’s Adventures – Poradnik GRY-OnLine Przesłuchawszy mężczyznę, wsiądź do auta i podjedź do najbliższej budki telefonicznej [#7]. Zadzwoń do Luki i zdaj mu raport z dotychczasowego śledztwa. Mafia wie już, że policja posiada świadka, który będzie zeznawać przeciwko niej, ale nie ma zielonego pojęcia, gdzie go ukrywa. Tego właśnie musisz się dowiedzieć. #7 #8 ‘ Wsiądź do auta i pojedź do Uptown, gdzie mieści się jeden z policyjnych komisariatów. Zaparkuj samochód obok chodnika i stań w pewnej odległości od detektywów [#8]. Gdy Ci ostatni ruszą naprzód, pójdź za nimi, zachowując bezpieczną odległość. Po chwili obaj panowie wsiądą do auta i odjadą. Pobiegnij szybko do swojego wozu i zacznij ich śledzić. W trakcie jazdy przez miasto zachowuj dystans do śledzonego samochodu [#9], jednocześnie uważając, by nie popaść w przypadkowy konflikt z prawem. Siedzący na ogonie radiowóz przysporzy Ci wyłącznie dodatkowych kłopotów, dlatego jedź szybko, ale ostrożnie. #9 #10 ‘ Po kilku minutach jazdy obserwowane auto opuści miasto i tuż za tamą skręci na zasypaną śniegiem drogę prowadzącą do jachtklubu. To już ostatni etap podróży. Pokonuj kolejne zakręty, aż dotrzesz do zamkniętej bramy [#10], zagradzającej wstęp do placówki, gdzie przebywa świadek. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Mafia II: Joe’s Adventures - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: