Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00391 007412 15923363 na godz. na dobę w sumie
Magic  Mayhem: The Art of Magic - poradnik do gry - ebook/pdf
Magic Mayhem: The Art of Magic - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 26
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> strategiczne
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do Magic & Myhem 2: The Art of Magic zawiera rady dotyczące trybu wojennego, jednak osoby grające w kampanię powinny również zyskać na jego przeczytaniu. Znajdziecie tu opis bohaterów, listę zaklęć i czarów, oraz charakterystyki potworów.

Spis treści:
-Wprowadzenie
-Maga nam potrzeba!
-'Zabawki' dla Maga
-Zaklęcia Chaosu
-Zaklęcia Neutralne
-Zaklęcia Dobra
-Dawać mi tu potwora!
-Potwory Chaosu
-Potwory Neutralne
-Potwory Dobra
-Czy nareszcie kogoś zabiję? ;)

Informacja o grze

Czy zdołasz przeżyć choć sekundę w pełnym magii fantastycznym świecie? Jeżeli chcesz odpowiedzieć sobie na to pytanie lub po prostu lubisz gry, w których wcielasz się w bohaterów przeżywających niesamowite przygody to zagraj w tą grę.

Gra Magic & Mayhem: The Art of Magic, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2002 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry Magic Mayhem The Art of Magic autor: Artur „MAO” Okoń (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Magic Mayhem: The Art of Magic – Poradni k GRY-OnLine S P I S T R E Ś C I Najtrudniejsze są początki... ______________________________________________ 3 Maga nam potrzeba! ____________________________________________________ 4 „Zabawki” dla Maga _____________________________________________________ 6 Zaklęcia Chaosu ________________________________________________________ 9 Zaklęcia Neutralne _____________________________________________________ 11 Zaklęcia Dobra ________________________________________________________ 13 Dawać mi tu potwora! __________________________________________________ 15 Potwory Chaosu _______________________________________________________ 17 Potwory Neutralne_____________________________________________________ 20 Potwory Dobra________________________________________________________ 23 Czy nareszcie kogoś zabije? ;) ____________________________________________ 25 Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o. (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 www.gry-online.pl Magic Mayhem: The Art of Magic – Poradnik GRY-OnLine Najtrudniejsze są początki... Długo zastanawiałem się jak powinien wyglądać dobry poradnik do Magic Myhem 2: The Art Of Magic. Czy udzielać rad rod dotyczących kampanii czy może skupić się na trybie battle mode pozwalającym toczyć boje z żywym przeciwnikiem? Wybrałem rozwiązanie optymalne - rozebrać grę na czynniki pierwsze, efekt mojej pracy widzicie poniżej. Rady odnoszą się głównie do trybu wojennego (nie ma to jak czysta walka, strategowi nie trzeba fabuły ;), jednak osoby grające w kampanię powinny znacznie zyskać na jego przeczytaniu (wszak w kampanii natrafiamy na te same problemy, choć w mniejszym natężeniu i stopniowo). Tyle wstępu, kończę przynudzać i zapraszam do lektury. Strona: 3 www.gry-online.pl Magic Mayhem: The Art of Magic – Poradnik GRY-OnLine Maga nam potrzeba! Teoretycznie wybór maga którym będziemy dowodzić jest bez znaczenia i polega na wytypowaniu tego którego buźka się nam najbardziej podoba. Nic bardziej mylnego! Czarownicy dość znacznie różnią się pod względem „cech wrodzonych”. Istnieje ich 5: szybkość, odporność, zasięg wzroku, walka wręcz i posługiwanie się bronią. Szybkość jest moim zdaniem najważniejszą cechą. Oczywiście oznacza jak sprawnie nasz pupil będzie poruszał się po planszy, zbierał przedmioty, a w razie potrzeby umykał przed przeciwnikiem;). Odporność jest równie istotna - ciosy wrogów będą wyrządzać nam mniejszą krzywdę (ewentualnie zostaną zablokowane). Kolejna cecha - zasięg wzroku, pozwala szybciej dostrzegać ewentualne zagrożenie, co w konsekwencji daje nam więcej czasu na reakcję. Walka wręcz to nic innego jak siła naszych ciosów, to samo dotyczy posługiwania się bronią (np. łukiem). Teraz czas na mały test. Dokładniej przyjrzyjmy się cechom poszczególnych Magów. Zastosowałem skalę 1-6, wyniki są dość zadziwiające: Czołówka wygląda tak: Portret Imię atak szybkość zasięg wzroku odporność broń suma Orgon 6 2 Chaos Priest 4 2 Danu 4 2 4 6 6 6 6 24/30 6 6 24/30 6 6 24/30 A tak ostanie trzy miejsca: Imię Portret atak szybkość zasięg wzroku odporność broń suma Vex 2 6 Chancellor 2 6 Ddrunk Wizard 4 2 2 2 2 2 4 16/30 2 4 16/30 2 6 16/30 www.gry-online.pl Strona: 4 Magic Mayhem: The Art of Magic – Poradnik GRY-OnLine Jak widać różnica jest olbrzymia! To jednak nie koniec. Trójka najsilniejszych ma dość istotną wspólną cechę - szybkość równą 1, a jak wspomniałem wcześniej imho jest to najważniejsza z cech. Z kolei takie zdolności jak atak i posługiwanie się bronią w czasie rozgrywki nie mają większego znaczenia (nikt rozsądny nie będzie rzucał naszego Maga w centrum placu boju i kazał walić wrogów laską ;). Zastosujmy się zmienną skalę ocen- Szybkość, Odporność: 1-6, Zasięg wzroku, Atak, Broń: 1-3. Oto wyniki: Portret Imię atak szybkość Zasięg wzroku odporność broń suma Gaion (Wamp) 1 6 2 6 1 16/21 Melisius 2 4 3 6 1 16/21 Chaos Priest 2 2 3 6 3 16/21 Danu 2 2 3 6 3 16/21 Jak widać, przebojem na pierwsze miejsce dostała się Gaion (Wampir), która wprawdzie zdobyła tyle samo punktów co rywale, jednak jako jedyna ma maksymalnie rozwinięte cechy które nasz szczególnie interesują. I to właśnie ją proponuje wybrać! Dla tych którym pomysł gry kobietą wydaje się herezją ;), jako uzupełnienie dodam, że Aurax (stickman) i Chaos wizard 02 mają również szybkość równą 6, odporność troszkę mniejszą - 4, a ich ogólna nota jest zbliżona do czołówki 15/21. Strona: 5 www.gry-online.pl Magic Mayhem: The Art of Magic – Poradnik GRY-OnLine „Zabawki” dla Maga Nie od dziś wiadomo, że Czarodziej bez setek kilogramów magicznych mikstur i pergaminów jest amatorem;). W The Art Of Magic wyposażenie naszego Maga składać się będzie z dwóch rzeczy - talizmanów i składników. System tworzenia zaklęć jest stosunkowo prosty i dobrze pomyślany. Podstawę stanowią talizmany, to dzięki nim będziemy mogli zapamiętywać kolejne zaklęcia. Dzielą się one na trzy rodzaje - chaosu, neutralne i dobra. Maksymalnie możemy zgromadzić ich 18 (czyli po 6 każdego rodzaju). Drugą rzeczą potrzebną do stworzenia zaklęcia są składniki. Również występuje ich 18, jednak to jakie zaklęcie uzyskamy zależy od rodzaju talizmanu w jakim dany składnik umieścimy. Jak nie trudno policzyć, w grze mamy dostęp do 54 zaklęć. Oto pełna lista składników wraz z zaklęciami : NAZWA SKŁADNIKA CHAOS NEUTRALNY DOBRA bloodstone vampire bloodlust subversion brimstone meteor shower troll lightning diamond dragon mountain giant storm giant fly agarric harpy morph centaur iron pyrite pestilence goblin iron skin lapis lazuli fear minotaur totem of pacifism Strona: 6 www.gry-online.pl Magic Mayhem: The Art of Magic – Poradnik GRY-OnLine mercury lure haste elf moonstone dragons breath dryad excalibur nightshade skeleton fireball bury obsidian gorgon stare disenchant knight phosphorous demon wind elemental totem of life psillosibin zombie eagle faerie saphire fire elemental totem of remote casting judgement Strona: 7 www.gry-online.pl
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Magic Mayhem: The Art of Magic - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: