Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00260 005242 15187101 na godz. na dobę w sumie
Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry - ebook/pdf
Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 271
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> logiczne
Porównaj ceny (książka, ebook (-9%), audiobook).

Poradnik do gry Magrunner: Dark Pulse pomoże w bezstresowym ukończeniu gry. Opracowanie zawiera bogato ilustrowany, szczegółowy opis przejścia każdego poziomu, a także objaśnia mechanikę gry i występujące w niej moduły. Poradnik zamyka lista osiągnięć.

Skrócona wersja spisu treści:
-Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
-Sterowanie - PC
-Mechanika
-Wstęp
-Moduły
-Akt I
-Introductory Cube
-Introductory Jumper
-Introductory Platform
-Intermediate Cube
-Introductory Integration
-Intermediate Platform
-Advanced Platform
-Platform Test
-Introductory Fusion
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 48

Informacja o grze

Magrunner: Dark Pulse to opracowana przez studio 3AM Games gra logiczna, w której akcję obserwujemy z perspektywy pierwszej osoby.

Gra Magrunner: Dark Pulse, to przedstawiciel gatunku gier logicznych. Tytuł premierę światową miał w 2013 roku i dostępny jest na platformach: PC, Xbox 360, PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: polska i angielska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry Magrunner Dark Pulse autor: Patryk „Irtan” Grochala Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. Producent 3 AM Games, Wydawca Focus Home Interactive (c) 2013 GRY-Online S.A. należą do ich prawowitych właścicieli. Magrunner: Dark Pulse – Poradnik GRY-Online.pl S p i s t r e ś c i Wprowadzenie ___________________________________________________3 Sterowanie – PC _________________________________________________4 Mechanika ______________________________________________________5 Wstęp _____________________________________________________________________ 5 Moduły ____________________________________________________________________ 6 Akt I ___________________________________________________________8 Introductory Cube __________________________________________________________ 8 Introductory Jumper _______________________________________________________ 10 Introductory Platform ______________________________________________________ 12 Intermediate Cube _________________________________________________________ 15 Introductory Integration ___________________________________________________ 18 Intermediate Platform _____________________________________________________ 25 Advanced Platform ________________________________________________________ 32 Platform Test _____________________________________________________________ 38 Introductory Fusion ________________________________________________________ 45 Intermediate Integration ___________________________________________________ 51 Akt II _________________________________________________________57 Intermediate Jumper ______________________________________________________ 57 Signal Interrupt ___________________________________________________________ 61 Disconnect _______________________________________________________________ 67 Hidden Lab _______________________________________________________________ 71 Captive ___________________________________________________________________ 77 The Deep _________________________________________________________________ 85 Pattern Recognition ________________________________________________________ 96 Reflection _______________________________________________________________ 103 Burning Rust _____________________________________________________________ 110 Backstage _______________________________________________________________ 116 Upgrade _________________________________________________________________ 124 Long Shot _______________________________________________________________ 134 Friendly Fire _____________________________________________________________ 140 Overdrive________________________________________________________________ 147 Ruptured ________________________________________________________________ 154 Intersection _____________________________________________________________ 162 Proving Grounds _________________________________________________________ 167 Crossroads ______________________________________________________________ 176 Darkness ________________________________________________________________ 181 Reboot __________________________________________________________________ 186 Akt III ______________________________________________________ 193 The Outsider _____________________________________________________________ 193 Gruckezberg Continuum ___________________________________________________ 202 From Beyond _____________________________________________________________ 211 Near Orbit _______________________________________________________________ 221 Mi–Go Gateway __________________________________________________________ 227 The Damned _____________________________________________________________ 231 Dark Young ______________________________________________________________ 244 Starspawn _______________________________________________________________ 251 Cthulhu Rising ___________________________________________________________ 260 Osiągnięcia __________________________________________________ 269 Wydawnictwo GRY-Online S.A. ul. Gabrieli Zapolskiej 16A, 30-126 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2012 GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-Online. www.gry-online.pl Strona: 2 Magrunner: Dark Pulse – Poradnik GRY-Online.pl Wprowadzenie Poradnik do gry Magrunner: Dark Pulse zawiera w sobie wszystko potrzebne do pełnego ukończenia gry, włączając szczegółowy opis przejścia każdego poziomu, mechanikę gry i pojawiające się w niej moduły oraz pełną listę dostępnych w grze osiągnięć. Wszystkie zagadki logiczne zostały dokładnie wytłumaczone i zilustrowane, co powinno ułatwić ich ukończenie. Poradnik do Magrunner: Dark Pulse to:  dokładny i bogato zilustrowany opis przejścia wszystkich poziomów  szczegółowy opis ukończenia wszystkich zagadek logicznych  przedstawienie mechaniki gry i znajdujących się w niej modułów  lista wszystkich pojawiających się w grze osiągnięć W poradniku zastosowane zostały dwa oznaczenia kolorystyczne. Oznaczenia te są w pełni opcjonalne i umowne, jako że mechanika gry nie wymaga używania konkretnego ładunku w danych sytuacjach, a sama kolorystyka może być zmieniona wedle gustu gracza. Oznaczenia kolorystyczne w tekście, zostały zastosowane by być w zgodzie z kolorystyką przedstawioną na obrazkach. I tak kolor zielony, odpowiada zielonemu ładunkowi w grze, a kolor brązowy – czerwonemu. Patryk „Irtan” Grochala (www.gry–online.pl) Strona: 3 Magrunner: Dark Pulse – Poradnik GRY-Online.pl Sterowanie – PC Poruszanie się Wystrzelenie czerwonego ładunku Wystrzelenie zielonego ładunku Podnoszenie obiektów/Interakcja Skok Pola Magnetyczne Przybliżenie Strona: 4 Magrunner: Dark Pulse – Poradnik GRY-Online.pl Mechanika W s t ę p Czerwone ładunki Mechanika gry jest w teorii bardzo prosta. Wszystko oparte jest na dwóch rodzajach ładunków magnetycznych: czerwonym i zielonym (lub czerwonym i niebieskim, w zależności od ustawień). W przeciwieństwie jednak do znanych nam ładunków dodatnich i ujemnych, gdzie dwa odmienne przyciągają się nawzajem, a te same – odpychają, tutaj działa to na odwrót. Ładunki o tych samych kolorach przyciągają się, gdy kolory różne odpychają się nawzajem. Każdy z modułów naładowany konkretnym ładunkiem, wytwarza również mniejsze lub większe pole magnetyczne. Dwa naładowane przedmioty mogą oddziaływać na siebie tylko wtedy, gdy znajdują się w zasięgu swoich pól magnetycznych. Pole magnetyczne wszystkich przedmiotów znajdujących się na danym poziomie, można zobaczyć wciskając domyślnie przycisk F. Jest to bardzo istotne, szczególnie w dalszych etapach gry. Strona: 5 Magrunner: Dark Pulse – Poradnik GRY-Online.pl M o d u ł y Ruchoma platforma W całej grze pojawiają się tzw. Moduły. To z nich składa się większość zagadek logicznych. Są to również jedyne obiekty, których ładunki można dowolnie zmieniać, a niektóre pomagają również w walce z przeciwnikami. Poniżej znajduje się lista wszystkich modułów znajdujących się w grze, wraz z opisem ich działania. Żółta kostka/Cube – Standardowy moduł w postaci kostki, pojawiający się na niemal każdym poziomie. Jest wielofunkcyjny. Może być przyciągany przez większe obiekty, wystrzeliwany z wyrzutni, czy służyć jako transport. Można go dowolnie przenosić i przerabiać na małe kostki. Mała kostka/Mini Cube – Moduł o podobnym działaniu co jego większy kuzyn, jednak z mniejszym polem magnetycznym i znacznie mniejszej masie. Może być pozyskany z żółtej kostki. Można skakać podczas przenoszenia. Wybuchowa kostka/Explosive Cube – Jedyny moduł, stanowiący realne zagrożenie dla otoczenia. Przy niewielkim wstrząsie może dojść do eksplozji. Moduł przydatny przy niszczeniu różnych obiektów i wrogich form życia. Szczególnie skuteczny w połączeniu z wyrzutnią. Moduł pola magnetycznego/Magnetic Field Module – Moduł ten, zazwyczaj przyczepiony do jakiejś powierzchni, stanowi nieruchomy „zbiornik” pola magnetycznego. Przydatny w połączeniu z mobilnymi modułami. Platforma/Platform – Kolejny bardzo rozpowszechniony moduł. Idealnie nadający się do transportu osób i mniejszych modułów. Wytwarza własne pole magnetyczne i zazwyczaj jest napędzany modułem silnika magnetycznego. Przemieszcza się po promieniach poziomych, pionowych, okręgach i łukowych. Silnik magnetyczny/Magnetic Engine – Moduł wytwarzający cylindryczne pole magnetyczne o dalekim zasięgu. Zazwyczaj używany do napędzania platform, ale również jako pionowa wyrzutnia. Pusty silnik magnetyczny/Cube Holder – Moduł z wyjętym rdzeniem. Można go aktywować, poprzez umieszczenie w nim zwykłej lub małej kostki. Działa na podobnej zasadzie co silnik magnetyczny. Strona: 6 Magrunner: Dark Pulse – Poradnik GRY-Online.pl Hipersześcian/Mod Cube – Największy z dostępnych modułów. Składa się z sześciu oddzielnych części, podtrzymywanych polem magnetycznym. Można naładować dwie przeciwstawne ściany odmiennymi ładunkami, co spowoduje ich odpychanie i tym samym – otwarcie modułu. Naładowane ściany wytwarzają cylindryczne pole magnetyczne. Moduł respawnujący/Cube Respawner – Moduł służący do odzyskiwania żółtych lub eksplodujących kostek. Wystarczy wcisnąć odpowiedni guzik na panelu sterowania, a pojawi się nowa kostka. Newton – Grupa nanobotów, które przybrały formę mechanicznego psa. Jest to jedyny moduł, który można wystrzelić za pomocą rękawicy MagGlove. Można go rozstawić na niemal każdej powierzchni. Wytwarza średnich rozmiarów pole magnetyczne. Wyrzutnia/Jumper/Catapult – Moduł, który po naładowaniu wystrzeliwuje inny obiekt o przeciwnym biegunie. Tor lotu ma zazwyczaj formę łuku. Bardzo przydatny do ekstremalnego transportu w połączeniu z żółtą kostką lub jako prowizoryczna broń wraz z eksplodującą kostką. Generator/Generator – Jeden z modułów, którego nie da się naładować konkretnym ładunkiem. Aktywny generator, wytwarza pole przypominające kulę energii. Pole to można dezaktywować, doprowadzając do zetknięcia z mniejszym obiektem, jak np. żółta kostka. Generatory zazwyczaj odpowiadają za blokadę niektórych przejść lub innych obiektów. Moduł przekształcający – Moduł pojawiający się raptem kilak razy. Jest wbudowany w ściany i nie da się zmienić jego ładunku. Służy do przeróbki małych kostek na dużą, jak i w odwrotnym procesie. Magnetyczne wrota/Magnetic Gate – Działają na podobnej zasadzie jak drzwi, chodź można je naładować. Można je otworzyć, ładując połówki odmiennymi ładunkami, jak i zamknąć, ładując tymi samymi. Stanowią całkiem wytrzymałą blokadę. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: