Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00780 010538 10752154 na godz. na dobę w sumie
Mała poligrafia - ebook/pdf
Mała poligrafia - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 16
Wydawca: Colorful Media Język publikacji: polski
ISBN: 978-8-3637-9954-0 Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> poradniki >> twoja kariera
Porównaj ceny (książka, ebook (-20%), audiobook).
„Czas na biznes“ to seria mini-poradników dla rozważających założenie własnej działalności w konkretnej branży. Poznaj charakterystykę rynku i konkurencję w sektorze, który  najbardziej Cię interesuje. Dowiedz się jakiej kadry potrzebujesz, w co musisz wyposażyć lokal, a co najważniejsze – ile to wszystko kosztuje. W poradniku znajdziesz również rady dotyczące planu marketingowego czy technicznego, a także analizę SWOT.
Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

czas na biznes mała poligrafia W dobie wszechobecnego internetu, gdzie można dotrzeć z dowolną treścią do licznej grupy odbiorców, drukowana forma wszelkiego rodzaju publikacji straciła nieco na znaczeniu. Nie potwierdziły się jednak obawy wszystkich tych, którzy wróżyli słowu drukowanemu rychły koniec. Jak się okazuje, prasa czy reklama drukowana mają się wciąż dobrze i nic nie wskazuje na to, aby w niedalekiej przyszłości sytuacja ta miała się jakoś znacząco zmienić. Co więcej, popyt na usługi firm poligraficznych cały czas rośnie. Coraz nowocześniejsze maszyny, charakteryzujące się prostotą obsługi, i ciągłe zapotrzebowanie na tego rodzaju usługi sprawiają, że jest to biznes, którego otwarcie nie wymaga już tak specjalistycznej wiedzy, jak dawniej. Sprawdzimy zatem, czy usługi drukowania dla różnych podmiotów są opła- calne i jakie działania należy podjąć, aby takie się stały. Zapoznamy się z kosztem zakupu niezbędnych maszyn, dowiemy się, jaką wiedzę powinni posiadać pracownicy oraz dokonamy ostatecznej analizy kosztów i przy- chodów. Charakterystyka rynku Poligrafia jest pojęciem tak obszernym, a firmy działające na rynku tak róż- ne, że należałoby przede wszystkim zdefiniować, co rozumiemy pod tym pojęciem. 2 czas na biznes mała poligrafia Rynek usług poligraficznych w naszym kraju należy do największych na świecie. Wzrósł znacznie po przystąpieniu Polski do Unii Europejskiej. Dzię- ki obrotom, jakie generują działające na rynku firmy, jesteśmy w czołówce zarówno jako odbiorca, jak i producent usług poligraficznych. Usługi na- szych firm należą do najtańszych, a zarazem najnowocześniejszych w Eu- ropie. Krajowy rynek usług poligraficznych wart jest ok. 11 mld zł, do roku 2013 jego wartość może wzrosnąć do 11,8 mld zł. Firma działająca na rynku usług poligraficznych musi dostosować swoją ofertę do aktualnych trendów, a te zmieniają się jak w każdej innej bran- ży. Obecnie zauważalny jest wzrost wolumenu zleceń na druk w pełnym kolorze. Rośnie ok. 15 rocznie. Coraz istotniejszy udział w przychodach zaczynają mieć zlecenia na druki o niskich nakładach, do 500 sztuk, i szyb- kich terminach realizacji – do 24 godzin. Zmniejsza się natomiast popyt na wydruki czarno-białe. Z doświadczeń istniejących na rynku firm wynika, że w pierwszych trzech kwartałach każdego roku popyt na usługi utrzymuje się na podobnym po- ziomie. Wzrasta natomiast zauważalnie (ok. 25 ) w ostatnim kwartale. Na rynku istnieją segmenty, które mają lepsze i gorsze perspektywy roz- woju. Przedstawiciele branży zgodnie twierdzą, że najlepsze stoją przed segmentem opakowań. Jest to bezpośrednio związane ze wzrostem rynku dóbr konsumpcyjnych. Nieźle rysuje się przyszłość zleceń drobnych – segmentu, który najbardziej nas interesuje. Można tu być pewnym stabilnej sytuacji, a nawet liczyć na delikatny wzrost. 3
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Mała poligrafia
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: