Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00266 006195 13651338 na godz. na dobę w sumie
Marketing - ebook/pdf
Marketing - ebook/pdf
Autor: , , Liczba stron:
Wydawca: Placet Język publikacji: polski
ISBN: 978-837-488-035-0 Rok wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> ekonomia, biznes, finanse >> biznes, firma, inwestycje >> marketing i sprzedaż
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).
Prawdziwa biblia dla studentów marketingu i zarządzania! Książka, która stanie się źródłem inspiracji i pozwoli na trafną ocenę zjawisk i procesów zachodzących w przedsiębiorstwie!

Celem niniejszej publikacji jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Autorzy dołożyli wszelkich starań, aby odnieść kolejne zagadnienia do otaczającej nas rzeczywistości oraz polskich realiów.
W książce analizują mechanizmy rynkowe i zjawisko budowania strategii przedsiębiorstw. Dokonują przeglądu czynników wpływających na decyzje nabywców i charakteryzują przebieg zakupu. Opisują tak ważne pojęcia i procesy z nimi związane jak produkt, cena, dystrybucja i promocja.
Adresatem książki są wszyscy, którzy pragną nauczyć się lub pogłębić znajomość marketingu. Może ona stać się podręcznikiem wprowadzającym w bardzo skomplikowany, ale jakże fascynujący świat technik i narzędzi marketingowych, jak i źródłem wiedzy dla osób, które tworzą strategie marketingowe w swoich organizacjach.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:


Gdzie kupić całą publikację:


Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: