Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00310 006967 13420747 na godz. na dobę w sumie
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw - ebook/pdf
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw - ebook/pdf
Autor: , Liczba stron:
Wydawca: BL Info Polska Język publikacji: polski
ISBN: 978-838-953-789-8 Rok wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> ekonomia, biznes, finanse >> biznes, firma, inwestycje >> przedsiębiorstwo, własna firma
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).
Sukces firmy zależy w dużej mierze od skutecznego marketingu. Publikacja Björna Lundéna i Ulfa Svenssona podpowiada, co robić, aby działania marketingowe przynosiły jak najlepsze efekty.

Książka Björna Lundéna i Ulfa Svenssona to praktyczny poradnik przeznaczony przede wszystkim dla małych i średnich firm. Autorzy w sposób profesjonalny i klarowny wyjaśniają, jak w warunkach specyficznych dla tego typu przedsiębiorstw skutecznie realizować strategię marketingową. Przekazują cenne wskazówki na temat tego, jak za pomocą przemyślanych działań zwiększyć sprzedaż i przekonać do siebie klientów. Pomagają określić segment rynku, na którym działa przedsiębiorstwo, i podpowiadają, jak dotrzeć do właściwego klienta. Z niniejszego poradnika dowiemy się także, jak napisać dobry list reklamowy, na co zwracać uwagę przy tworzeniu reklam prasowych oraz jak wykorzystać internet w działaniach marketingowych.
Książka jest napisana przystępnym językiem i zawiera przykłady ułatwiające zrozumienie bardziej skomplikowanych zagadnień. Skorzystają więc z niej zarówno fachowcy, jak i początkujący pracownicy działów marketingu.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:


Gdzie kupić całą publikację:

Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw
Autor:
,

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: