
Autor: | Wojciech Jabłoński | Liczba stron: | 180 |
Wydawca: | Aspra | Język publikacji: | polski |
ISBN: | 978-83-7545-547-2 | Data wydania: | |
Kategoria: | ebooki >> prawo i podatki |
Tom 25. serii 'Media początku XXI wieku' wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
'Pomysł na przygotowanie publikacji o związkach między marketingiem politycznym a public relations uważam za znakomity. Opracowanie zbiorowe składające się z artykułów przygotowanych przez ośmiu autorów jest przykładem jednej z niewielu prac z ostatnich lat w Polsce, które odniosły się tak ciekawie do teoretycznej i praktycznej analizy wielu przykładów działań polityków, które bywają często kojarzone zarówno z marketingiem, jak i działalnością public relations'.
prof. dr hab. Jerzy Olędzki
'Publikacja realizuje swój sens i spełnia swoje zadanie. Jej lektura powinna politologom i specom od marketingu politycznego dać do myślenia i skłonić ich do refleksji'.
prof. dr hab. Maciej Mrozowski
Darmowy fragment publikacji:
Gdzie kupić całą publikację:
Autor: Wojciech Jabłoński