Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00108 006110 13650027 na godz. na dobę w sumie
Marketing polityczny a public relations - ebook/pdf
Marketing polityczny a public relations - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 180
Wydawca: Aspra Język publikacji: polski
ISBN: 978-83-7545-547-2 Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> prawo i podatki
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Tom 25. serii 'Media początku XXI wieku' wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

'Pomysł na przygotowanie publikacji o związkach między marketingiem politycznym a public relations uważam za znakomity. Opracowanie zbiorowe składające się z artykułów przygotowanych przez ośmiu autorów jest przykładem jednej z niewielu prac z ostatnich lat w Polsce, które odniosły się tak ciekawie do teoretycznej i praktycznej analizy wielu przykładów działań polityków, które bywają często kojarzone zarówno z marketingiem, jak i działalnością public relations'.
prof. dr hab. Jerzy Olędzki

'Publikacja realizuje swój sens i spełnia swoje zadanie. Jej lektura powinna politologom i specom od marketingu politycznego dać do myślenia i skłonić ich do refleksji'.
prof. dr hab. Maciej Mrozowski

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:


Gdzie kupić całą publikację:

Marketing polityczny a public relations
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: