Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00050 006497 13230039 na godz. na dobę w sumie
Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości? - ebook/epub
Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości? - ebook/epub
Autor: Liczba stron:
Wydawca: ROSTER Język publikacji: polski
ISBN: 978-83-943737-6-4 Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> poradniki >> zdrowie
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

W tej książce znajdziesz odpowiedzi na zasadnicze pytania:

- Jak ma się teoria marketingu terytorialnego do samorządowej praktyki?

- Na jakich podstawach budować prawdziwą, autentyczną, wręcz magiczną markę miejsca?

- Jak skutecznie promować miasto?

- Jakie są realne efekty działań promocyjnych, prowadzonych w ostatnich latach przez polskie miasta?

- Ile poszczególne polskie samorządy wydały na działania promocyjne w 2016 roku, na jakie działania i ile planują wydać w 2017 roku?

'Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości?' to prawdopodobnie jedyna na polskim rynku pozycja łącząca akademicką teorię z samorządową praktyką. Jej autorem jest Robert Stępowski, jeden z najbardziej znanych polskich ekspertów zajmujących się tematyką marketingu miejsc, a także autor corocznego badania samorządowych budżetów promocyjnych. Drugie, poprawione i rozszerzone wydanie książki dostępne tylko jako ebook.

Sprawdź jak promują się polskie samorządy i co mogłyby poprawić w swojej marketingowej działalności!

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:



Czytaj dalej...
Czytaj dalej...
Czytaj dalej...

Gdzie kupić całą publikację:

Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości?
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: