Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00672 009447 7438108 na godz. na dobę w sumie
Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia - ebook/epub
Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia - ebook/epub
Autor: , , , , , Liczba stron:
Wydawca: edu-Libri Język publikacji: polski
ISBN: 9788363804763 Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> inne
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).
Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy wymuszane przez praktykę.Przedstawiony zbiór zagadnień traktuje o ważnych dla praktyki kwestiach marki (branding) i strategiach ich kształtowania, w tym renomie jako kategorii wiodącej. Szczególnie wiele uwagi poświecono strategii city placement jako szczególnie innowacyjnemu instrumentowi promocji miast i regionów. Podkreślono znaczenie mediów społecznościowych w systemie komunikacji marketingowej.
Znajdź podobne książki

Darmowy fragment publikacji:










Pobierz darmowy fragment (epub)

Gdzie kupić całą publikację:

Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia
Autor:
, , , , ,

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: