Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00442 007436 15923434 na godz. na dobę w sumie
Martin Mystere: Operation Dorian Gray - poradnik do gry - ebook/pdf
Martin Mystere: Operation Dorian Gray - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 53
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> przygodowe
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do gry przygodowej Martin Mystere: Operation Dorian Gray to kompletny opis przejścia, który pomoże w rozwikłaniu niecodziennej zagadki kryminalnej.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wstęp
-[Akt 1] 1. Dom Martina
-[Akt 2] 1. Willa profesora
-[Akt 2] 2. Dom Martina
-[Akt 2] 3. Willa profesora
-[Akt 2] 4. Dom Martina
-[Akt 3] 1. Plaza Da Nat
-[Akt 3] 2. Świątynia Azteków
-[Akt 4] 1. Dom Martina
-[Akt 4] 2. Willa profesora
-[Akt 4] 3. Księgarnia Barney’a
-[Akt 4] 4. Dom Martina
-[Akt 4] 5. Księgarna Barney’a
-[Akt 4] 6. Błękitna Róża
-[Akt 4] 7. Muzeum Donovan S.C.
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 30

Informacja o grze

Martin Mystere to klasyczna gra przygodowa, bazująca na znanej włoskiej serii komiksowej autorstwa Alfredo Castelli. Głównym bohaterem jest tu teoretycznie zwykły detektyw, który jednak w istocie zajmuje się sprawami co najmniej niezwykłymi.

Gra Crime Stories: From the Files of Martin Mystere, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2006 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry Martin Mystere Operation Dorian Gray autor: Katarzyna „kassiopestka” Pestka (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Martin Mystere: Operation Dorian Gray – Poradnik GRY-OnLine S P I S T R E Ś C I Wstęp________________________________________________________________ 3 Opis przejścia _________________________________________________________ 4 AKT 1 ______________________________________________________________ 4 AKT 2 _____________________________________________________________ 10 AKT 3 _____________________________________________________________ 17 AKT 4 _____________________________________________________________ 22 AKT 5 _____________________________________________________________ 30 AKT 6 _____________________________________________________________ 34 AKT 7 _____________________________________________________________ 39 AKT 8 _____________________________________________________________ 42 Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2006 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 Martin Mystere: Operation Dorian Gray – Poradnik GRY-OnLine Wstęp Profesor Martin Mystere – detektyw współpracujący z nowojorską policją, szczególnie przy sprawach dotyczących niecodziennych, by nie rzec paranormalnych zjawisk - zaprasza Cię do udziału w sympatycznej, aczkolwiek jak najbardziej kryminalnej przygodzie. Spostrzegawcze oko, analityczny umysł, nos prawdziwego tropiciela i odrobina wiary w siły nadprzyrodzone są mile widziane. Po dostępnych lokacjach poruszasz się, klikając LPM w miejsce, w którym pragniesz się znaleźć, pomiędzy lokacjami zaś - wybierając żółtą strzałkę (jeśli naciśniesz ją dwukrotnie, bohater przemieści się szybciej). Menu znajduje się pod klawiszem F1, zaś inwentarz - na pasku w dole ekranu. Dostajesz się tam poprzez widoczny nad nim znaczek „i”. Przedmioty możesz: oglądać, dowiadując się czegoś o nich lub czytać przeróżne zapiski, kiedy kursor przybiera kształt błękitnej lupy; zabierać czy otwierać, gdy ma postać zielonej ręki lub łączyć ze sobą bądź używać na innych poza ekwipunkiem (w tym również na osobach), jeśli jest formie czerwonych trybików. Pomiędzy symbolem lupy a ręki poruszasz się przy pomocy PPM, a LPM zatwierdza wybór jednego z nich. Kursor trybików przywołujesz tylko w inwentarzu. Pojawia się, gdy klikniesz na okienko z przedmiotem PPM, a następnie będąc w opcji „ręka” – LPM. Kiedy ramki zmienią kolor na czerwony, możesz daną rzecz połączyć z inną w schowku lub potraktować nią obiekt czy osobę z zewnątrz. Oprócz wymienionych wariantów do dyspozycji masz fioletowy kursor–dymek z wykrzyknikiem oznaczający możliwość rozmowy. jeszcze Bohater dysponuje mapą, która bardzo ułatwia mu pokonywanie przestrzeni, wystarczy wskazać żądany adres. Tylko za pierwszym razem musisz poradzić sobie z odpaleniem samochodu, potem będziesz już „podróżować” w sposób opisany powyżej. W razie wątpliwości, co Martin w danym momencie powinien zrobić, warto zaglądać do jego notatek (błękitne kartki i ołówek) i czytać spostrzeżenia czy przemyślenia naszego detektywa oraz stawiane sobie cele. Gotów powęszyć tu i owdzie, przepytać tego i owego, podsłuchać to i tamto? Postraszyć w charakterze ducha, wcielić się w seksowną żonę Martina a także w zapijaczonego trampa? Gotów? To powodzenia. Strona: 3 Martin Mystere: Operation Dorian Gray – Poradnik GRY-OnLine 1 . D o m M a r t i n a Opis przejścia A K T 1 Martin gwałtownie przebudzony z koszmaru zrywa się na równe nogi. Po chwili orientuje się, że tym, co go wybiło ze snu, jest natarczywy dźwięk telefonu. Bezprzewodowy aparat (Cordless phone) leży ma szafce nocnej (po prawej stronie łóżka). Mężczyzna odbiera go i od dzwoniącego doń Travisa dowiaduje się, że profesor Eulemberg został zastrzelony w swojej willi. Nasz bohater, otrzymawszy adres denata, obiecuje pojawić się tam wkrótce, choć zdaje sobie sprawę, że nastręczy mu to pewne trudności. Po pierwsze bowiem – jego samochód jest w naprawie, po drugie – jego żona, wychodząc z domu, schowała klucz do garderoby, chcąc zmusić zapracowanego małżonka do należnego mu odpoczynku – o czym informuje Martina bilecik (Ticket) przyklejony na szafie naprzeciwko. Strona: 4 Martin Mystere: Operation Dorian Gray – Poradnik GRY-OnLine Mężczyzna wychodzi z sypialni z mocnym postanowieniem odnalezienia kartki, na której zapisał numer do mechanika. Schodzi na dół i w salonie zadaje szereg pytań swemu gorylowatemu asystentowi Javie – pracowicie odkurzającemu książki miotełką. Na wszystkie otrzymuje w zasadzie tę samą wiele mówiącą odpowiedź. Próbuje też dostać się do piwnicy (na lewo od biblioteczki), niestety – jest zalana. Na prawo od telewizora znajduje się regał pomiędzy drzwiami do kuchni (po lewej), a toalety (po prawej). Przejrzawszy leżące na nim przeróżne papierzyska (Various papers), Martin zabiera mapę Nowego Jorku (New York map), na której od razu zaznacza willę profesora (Prof. Eulember’s villa). Strona: 5 Martin Mystere: Operation Dorian Gray – Poradnik GRY-OnLine Teraz udaje się do kuchni i rzuciwszy okiem na drzwi lodówki (Fridge) konfiskuje jedną z notatek (Notes) - przedartą i przyczepioną magnesem w kształcie zielonego małpiszona. W ten sposób zdobywa część kartki z numerem do mechanika, na której Diana beztrosko zrobiła listę zakupów. Na prawo od arkady prowadzącej do holu mieszczą się drzwi do gabinetu. W środku Martin podchodzi do biurka i znajduje na nim (po lewej) drugi kawałek poszukiwanej kartki (Piece of paper), zaś w stojaku pod biurkiem, wśród magazynów – plastikowy długopis (Pen). Strona: 6 Martin Mystere: Operation Dorian Gray – Poradnik GRY-OnLine Na regale na lewo od drzwi, na trzeciej półce od góry stoi przycisk do papieru (Paperweight) w kształcie zielonej głowy. I on trafia do ekwipunku bohatera. Martin wraca do salonu i wręcza go Jawie (PPM na przycisk w inwentarzu, LPM – gdy pojawi się symbol ręki, LPM na Jawę – gdy pojawi się symbol trybików), odzyskując w ten sposób klucz do garderoby (Wardrobe key). W sypialni wkłada kluczyk do dziurki w swojej części szafy (po prawej) i otwiera drzwi. Po chwili – ubrany – schodzi ponownie na dół. Zauważ, że w ekwipunku pojawiła się kartka z notatnika Martina. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Martin Mystere: Operation Dorian Gray - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: