Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00451 007433 15923443 na godz. na dobę w sumie
Mass Effect - PC - poradnik do gry - ebook/pdf
Mass Effect - PC - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 232
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> rpg
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do gry „Mass Effect” zawiera opis przejścia całej gry, zarówno wątku głównego, jak i zadań pobocznych (tzw. przydziałów), a także informacje na temat eksploracji kosmosu z zaznaczeniem minerałów i innych przedmiotów, które można kolekcjonować.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wstęp
-Bohater
-Moralność w Mass Effect
-Perswazja
-Istotne talenty
-Przedmioty
-Producenci sprzętu
-Walka
-Poziom trudności
-Uwagi końcowe
-[1. Prolog] Normandia
-[2. Eden Prime] Powierzchnia
-[2. Eden Prime] Port
-[3. Cytadela] Opis
-[3. Cytadela] Mapy - Prezydium, Wieża, Akademia SOC
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 78

Informacja o grze

Mass Effect to rozbudowana produkcja z gatunku RPG z licznymi elementami gry akcji, za której przygotowanie odpowiadają pracownicy studia BioWare (twórcy popularnych i uznanych serii Baldur's Gate, Neverwinter Nights czy Star Wars: Knights of the Old Repu

Gra Mass Effect, entuzjastycznie przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2008 roku i dostępny jest na platformach: Xbox 360, PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: polska i angielska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry MASS EFFECT autor: Artur “Metatron” Falkowski (c) 2008 GRY-OnLine S.A. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. MASS EFFECT – Poradnik GRY-OnLine Spis Treści Spis Treści ............................................................................................................ 2 Wprowadzenie ..................................................................................................... 6 Bohater .................................................................................................................................. 7 Żołnierz .............................................................................................................................. 7 Inżynier............................................................................................................................... 8 Adept .................................................................................................................................. 8 Szpieg................................................................................................................................. 9 Strażnik............................................................................................................................... 9 Szturmowiec..................................................................................................................... 10 Moralność w Mass Effect................................................................................................... 12 Punkty idealisty................................................................................................................ 12 Punkty renegata................................................................................................................ 12 Perswazja ............................................................................................................................ 14 Istotne talenty ..................................................................................................................... 16 Deszyfracja/Elektronika................................................................................................... 16 Pierwsza pomoc................................................................................................................ 16 Widmo.............................................................................................................................. 16 Specjalizacja..................................................................................................................... 16 Przedmioty .......................................................................................................................... 17 Producenci sprzętu............................................................................................................. 18 Walka................................................................................................................................... 19 Poziom trudności................................................................................................................ 20 Uwagi końcowe ................................................................................................................... 21 Opis Przejścia .................................................................................................... 22 Prolog................................................................................................................................... 22 Cytadela............................................................................................................................... 27 3.1. Zdemaskuj Sarena ..................................................................................................... 35 3.2. Garrus........................................................................................................................ 37 3.3. Wrex.......................................................................................................................... 37 3.4. Skarga Xeltana .......................................................................................................... 38 3.5. Metresa asari ............................................................................................................. 39 3.6. Dziwna transmisja (Major Kyle) [niezbadany świat] ............................................... 39 3.7. Przeskanuj opiekunów............................................................................................... 40 3.8. Fan............................................................................................................................. 40 3.9. Prośba reporterki ....................................................................................................... 40 3.10. Namierzanie sygnału............................................................................................... 41 3.11. Siostra Rity.............................................................................................................. 42 3.12. Nietypowe odczyty [niezbadany świat] .................................................................. 43 3.13. Powrót do domu ...................................................................................................... 43 3.14. Dane dla Shellsa...................................................................................................... 44 3.15. Lęki Jahleeda........................................................................................................... 45 3.16. Zaginieni badacze [niezbadany świat] .................................................................... 45 3.17. Wrogie przejęcie [niezbadany świat] ...................................................................... 45 3.18. Wieszcz z Prezydium .............................................................................................. 45 Strona: 2 MASS EFFECT – Poradnik GRY-OnLine 3.19. Doktor Michel ......................................................................................................... 46 3.20. Zaginieni Marines [niezbadany świat] .................................................................... 47 3.21. Korsarze [niezbadany świat] .................................................................................. 47 3.22. Zakładnik [niezbadany świat] ................................................................................. 47 Normandia .......................................................................................................................... 48 Therum – Liara T’Soni...................................................................................................... 53 6.1.1. Atak gethów ........................................................................................................... 69 6.1.2. Gethy w tunelach.................................................................................................... 70 6.1.3. Przywrócenie dostaw wody.................................................................................... 71 6.1.4. Mięso Warrenów.................................................................................................... 72 6.1.5. Przywrócenie energii.............................................................................................. 73 6.1.6. Zbadaj dostawy ...................................................................................................... 74 6.2.1. Droga do ExoGeni.................................................................................................. 77 6.2.2. Dane Gavina Hossle............................................................................................... 78 6.3.1 Eksploracja budynku ExoGeni................................................................................ 81 6.3.2. Aktywność gethów [niezbadany świat].................................................................. 84 6.3.3. Zbadaj stację [niezbadany świat] ........................................................................... 84 6.3.4. Zbadaj próbki [niezbadany świat].......................................................................... 84 6.4. Powrót do Nadziei Zhu ............................................................................................. 85 6.5.1 Do matecznika Toriana (na ratunek kolonistom).................................................... 86 6.5.2.1. Konfrontacja z Torianem .................................................................................... 90 Port Hanshan ...................................................................................................................... 93 7.1.1. Jak wydostać się z portu?....................................................................................... 97 7.1.2. Przemyt [misja dodatkowa bądź wątek główny].................................................. 103 7.1.3. Szpiegostwo ......................................................................................................... 104 7.1.4. Martwi naukowcy [niezbadany świat] ................................................................. 105 Droga na Szczyt 15 ........................................................................................................... 106 7.2.1 Przeprawa przez dolinę Aleutsk............................................................................ 107 Szczyt 15 – Droga na Stację Szczelinową ....................................................................... 110 7.3.1. Uruchomienie kolejki do Stacji Szczelinowej ..................................................... 114 Stacja Szczelinowa i underlaby....................................................................................... 123 7.4.1. Na spotkanie z Benezją ........................................................................................ 126 7.4.2. Matka Benezja...................................................................................................... 130 7.4.3. Underlaby............................................................................................................. 132 Powrót na Cytadelę .......................................................................................................... 134 8.1. Inspekcja z Przymierza............................................................................................ 138 8.2. Wywiad ................................................................................................................... 138 8.3. Kwestia rodzinna..................................................................................................... 139 8.4. Dyplomacja asari..................................................................................................... 140 8.5. Podłożenie pluskwy................................................................................................. 140 8.6. Fan (Część II).......................................................................................................... 141 Dojazd do obozu salarian ................................................................................................ 142 9.1.2. Wrex i genofagium............................................................................................... 144 Atak na bazę ..................................................................................................................... 145 9.2.1. Pomoc drużynie kapitana Kirrahe........................................................................ 146 Baza - eksploracja ............................................................................................................ 147 9.3.1. Wyłączenie systemów obrony przeciwlotniczej .................................................. 152 9.3.2. Podłożenie bomby................................................................................................ 155 9.3.3. Konfrontacja z Sarenem....................................................................................... 157 Cytadela raz jeszcze ......................................................................................................... 159 Strona: 3 MASS EFFECT – Poradnik GRY-OnLine 10.1. Uziemienie ............................................................................................................ 161 10.2. Nasz najgorszy wróg ............................................................................................. 162 10.3. Prośba negocjatora ................................................................................................ 163 10.4. Fan (część III)........................................................................................................ 164 11.1. W głąb ruin............................................................................................................ 165 11.2. Archiwa ................................................................................................................. 170 Ostateczna bitwa .............................................................................................................. 171 12.1. Droga na Wieżę..................................................................................................... 171 12.2. Ostateczna konfrontacja ........................................................................................ 175 Niezbadany świat.............................................................................................177 13.0. Informacje wstępne ............................................................................................... 177 Argos Rho.......................................................................................................................... 178 13.1.1. System Feniks .................................................................................................... 178 13.1.2. System Hydra ..................................................................................................... 179 13.1.3. System Gorgona ................................................................................................. 180 Mgławica Armstronga ..................................................................................................... 181 13.2.1. System Gagarin .................................................................................................. 181 12.2.2. System Grissom.................................................................................................. 182 13.2.3. System Hong ...................................................................................................... 183 12.2.4. System Tierieszkowa.......................................................................................... 184 13.2.5. System Vamshi................................................................................................... 185 Artemis Tau ...................................................................................................................... 186 13.3.1. System Ateny ..................................................................................................... 186 13.3.2. System Knossos.................................................................................................. 186 13.3.3. System Macedonia ............................................................................................. 187 13.3.4. System Sparta..................................................................................................... 188 Attican Beta ...................................................................................................................... 189 13.4.1. System Herkules................................................................................................. 189 13.4.2. System Tezeusz.................................................................................................. 190 Gromada Exodus.............................................................................................................. 191 13.5.1. System Utopia .................................................................................................... 191 Gemini Sigma.................................................................................................................... 192 13.6.1. System Han ........................................................................................................ 192 13.6.2. System Ming ...................................................................................................... 193 13.6.2.1. MSV Worthington........................................................................................... 193 Hades Gamma .................................................................................................................. 194 13.7.1. System Anteusz.................................................................................................. 194 13.7.2. System Cacus ..................................................................................................... 195 13.7.3. System Dis.......................................................................................................... 196 13.7.4. System Farinata.................................................................................................. 197 13.7.4.1. MSV Ontario................................................................................................... 197 13.7.5. System Plutos ..................................................................................................... 198 Hawking Eta ..................................................................................................................... 199 13.8.1. System Century .................................................................................................. 199 Mgławica Końskiego Łba ................................................................................................ 200 13.9.1. System Fortuna................................................................................................... 200 13.9.2. System Pax ......................................................................................................... 201 13.9.3. System Strenuus ................................................................................................. 201 Pogranicze Keplera .......................................................................................................... 203 Strona: 4 MASS EFFECT – Poradnik GRY-OnLine 13.10.1. System Hershela............................................................................................... 203 13.10.1.1. MSV Fedele - Garrus: Dr Saleon .................................................................. 203 13.10.2. System Newton ................................................................................................ 204 Gromada lokalna.............................................................................................................. 205 13.11.1. Układ Słoneczny .............................................................................................. 205 Rdzawe Morze .................................................................................................................. 207 13.12.1. System Kaspian................................................................................................ 207 13.12.1.1. MSV Cornucopia - Opuszczony frachtowiec................................................ 207 13.12.2. System Matano................................................................................................. 208 13.12.3. System Wostok................................................................................................. 209 Pangea ............................................................................................................................... 210 13.13.1. System Refuge.................................................................................................. 210 Sentry Omega ................................................................................................................... 211 13.13.1. System Hoc ...................................................................................................... 211 Styx Theta ......................................................................................................................... 212 13.14.1. System Acheron ............................................................................................... 212 13.14.2. System Ereb...................................................................................................... 213 Mgławica Węża................................................................................................................. 214 13.15.1. System Wdowy ................................................................................................ 214 Gromada Vogayer (Podróżnik)....................................................................................... 215 13.16.1. System Amazon................................................................................................ 215 13.16.2. System Kolumbia ............................................................................................. 216 13.16.2.1. Nepheron ....................................................................................................... 216 13.16.3. System Jangcy.................................................................................................. 217 Misje związane z pochodzeniem.....................................................................218 14.1. Ziemia.................................................................................................................... 218 14.2. Kolonia.................................................................................................................. 218 14.3. Przestrzeń .............................................................................................................. 219 Misje zbierackie...............................................................................................220 Medaliony Ligi............................................................................................................... 220 Salariańskie ID ............................................................................................................... 220 Insygnia turian................................................................................................................ 221 Ziemie rzadkie................................................................................................................ 222 Metale lekkie.................................................................................................................. 223 Metale ciężkie ................................................................................................................ 224 Złoża gazu ...................................................................................................................... 225 Dyski z danymi protean.................................................................................................. 225 Zapiski matki.................................................................................................................. 226 Osiągnięcia (Achievements)............................................................................227 Wydawnictwo GRY-OnLine S.A. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2008 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 5 MASS EFFECT – Poradnik GRY-OnLine Wprowadzenie Witam w poradniku do gry Mass Effect. Znajdziecie w nim opis przejścia całej gry: zarówno wątku głównego, jak i zadań pobocznych (tzw. przydziałów). W przypadku misji, które można skończyć na parę sposobów, starałem się podać różne rozwiązania, które albo utwierdzą naszego bohatera w idealizmie, albo uczynią z niego renegata. Sporo uwagi poświęciłem również eksploracji kosmosu z zaznaczeniem minerałów i innych przedmiotów, które możemy zbierać do naszej kolekcji. Mass Effect został tak zaplanowany, że nie da się odkryć wszystkich jego sekretów po jednokrotnym ukończeniu gry. Zachęcam więc do eksperymentowania, sprawdzania różnych postaci, prowadzenia różnych wątków miłosnych i przekonania się na własnej skórze, komu jest lepiej w życiu – idealiście czy renegatowi. Strona: 6 MASS EFFECT – Poradnik GRY-OnLine B o h a t e r Nie będę sugerował gry konkretną klasą postaci, ponieważ i tak przez większość czasu podróżuje się w drużynie, więc to, czego nasz bohater nie potrafi, będzie można uzupełnić talentami towarzyszy. Najlepiej wybrać którąś z klas podstawowych, wyspecjalizowanych w konkretnej grupie umiejętności: żołnierza, adepta, bądź technika. Tylko oni mogą osiągnąć prawdziwe mistrzostwo w danej dziedzinie, klasy mieszane są bardziej wszechstronne, ale odbija się to na ograniczeniu rozwoju. W trakcie przypisywania punktów na rozwój poszczególnych umiejętności warto pamiętać o skoncentrowaniu się na wybranych specjalizacjach zamiast rozdzielać punkty po równi. Dzięki temu dość szybko stworzymy silną postać. Ta sama zasada dotyczy pozostałych członków drużyny. Lepiej jest zrobić trzech specjalistów z różnych dziedzin niż trzech ogólnie rozwiniętych. Dla lepszej orientacji w tematyce dostępnych klas postaci, poniżej zamieszczam listę umiejętności, które dostępne są dla każdej z nich. Ż o ł n i e r z Talenty Karabiny szturmowe Szkolenie szturmowe Pancerz bojowy Pierwsza pomoc Zdrowie Pistolety Strzelby Karabiny snajperskie Urok Zastraszanie Szkolenie Widma Żołnierz Żołnierz uderzeniowy (dostępny po ukończeniu misji 13.11.1.1. Zbuntowana WI) Komandos (dostępny po ukończeniu misji 13.11.1.1. Zbuntowana WI) Umiejętności Fala ognia Przypływ adrenaliny Wzmocnienie tarczy Pierwsza pomoc Niewrażliwość Strzelec wyborowy Rzeź Zabójstwo Zniżka w sklepach Zmotywowany nabywca Jedność - - - Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Mass Effect - PC - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: