Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00426 013989 15966557 na godz. na dobę w sumie
Mass Effect 2 - atlas świata - poradnik do gry - ebook/pdf
Mass Effect 2 - atlas świata - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 121
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> rpg
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Atlas świata stanowi uzupełnienie do głównego poradnika do gry Mass Effect 2, skupiając się na dokładnym omówieniu jej najważniejszych elementów. Całość podzielona została na cztery zasadnicze części

Skrócona wersja spisu treści:
-[Wprowadzenie]
-[Podstawy] Nowa a importowana postać
-[Podstawy] Proces tworzenia postaci
-[Klasy i moce postaci] Żołnierz
-[Klasy i moce postaci] Szpieg
-[Klasy i moce postaci] Szturmowiec
-[Klasy i moce postaci] Strażnik
-[Klasy i moce postaci] Adept
-[Klasy i moce postaci] Inżynier
-[Klasy i moce postaci] Cechy wspólne poszczególnych klas
-[Klasy i moce postaci] Odblokowywanie mocy specjalnych
-[Rozgrywka] Moralność
-[Rozgrywka] Eksploracja
-[Rozgrywka] Walka
-[Drużyna] Zestawienie członków drużyny
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 35

Informacja o grze

Kontynuacja hitowej gry role-playing, opracowanej przez firmę BioWare. Tym razem komandor Shepard musi zbadać problem znikania ludzkich kolonii z mapy wszechświata.

Gra Mass Effect 2, entuzjastycznie przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2010 roku i dostępny jest na platformach: PC, Xbox 360, PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry Mass Effect 2 (Atlas Świata) autor: Jacek „Stranger” Hałas (c) 2010 GRY-OnLine S.A. Producent BioWare Corporation, Wydawca Electronic Arts Inc., Wydawca PL Electronic Arts Polska Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Mass Effect 2 (Atlas Świata) – Poradnik GRY-OnLine S p i s t r e ś c i Wprowadzenie __________________________________________________ 3  Podstawy ______________________________________________________ 4  Nowa a importowana postać __________________________________________________ 4  Proces tworzenia postaci _____________________________________________________ 8  Klasy i moce postaci _____________________________________________ 10  Żołnierz ___________________________________________________________________ 10  Szpieg ____________________________________________________________________ 13  Szturmowiec ______________________________________________________________ 17  Strażnik ___________________________________________________________________ 21  Adept _____________________________________________________________________ 25  Inżynier ___________________________________________________________________ 29  Cechy wspólne poszczególnych klas __________________________________________ 33  Odblokowywanie mocy specjalnych___________________________________________ 35  Rozgrywka ____________________________________________________ 37  Moralność _________________________________________________________________ 37  Eksploracja ________________________________________________________________ 40  Walka ____________________________________________________________________ 42  Drużyna ______________________________________________________ 47  Zestawienie członków drużyny _______________________________________________ 47  Budowanie pozytywnych relacji, romanse _____________________________________ 52  Technologie ___________________________________________________ 59  Informacje wstępne ________________________________________________________ 59  Samodzielne opracowywanie nowych technologii ______________________________ 60  Kupowanie gotowych technologii _____________________________________________ 63  Najlepsze technologie na początek gry ________________________________________ 65  Plany nowych technologii ___________________________________________________ 66  Opracowywanie nowych technologii __________________________________________ 70  Gotowe upgrade’y __________________________________________________________ 74  Surowce ______________________________________________________ 76  Metody pozyskiwania _______________________________________________________ 76  Pierwiastek zero ___________________________________________________________ 79  Iryd ______________________________________________________________________ 81  Platyna ___________________________________________________________________ 88  Pallad _____________________________________________________________________ 95  Zestawienia __________________________________________________ 102  Akcesoria ________________________________________________________________ 102  Handlarze – sklepy ________________________________________________________ 104  Handlarze – oferta ________________________________________________________ 105  Leksykon _________________________________________________________________ 107  Planety i księżyce _________________________________________________________ 109  Wydawnictwo GRY-OnLine S.A. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2010 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 Mass Effect 2 (Atlas Świata) – Poradnik GRY-OnLine Do niniejszej gry dostępny jest również poradnik, w którym znajduje się opis zadań (questów). Wprowadzenie Niniejszy atlas świata stanowi uzupełnienie do głównego poradnika do gry Mass Effect 2, skupiając się na dokładnym omówieniu jej najważniejszych elementów. Całość podzielona została na cztery zasadnicze części, stanowiące grupy rozdziałów: Pierwsza część atlasu zawiera przede wszystkim liczne wskazówki dotyczące zaimportowania starego bohatera lub utworzenia nowej postaci, podpowiadając jednocześnie, na które z dostępnych klas i mocy bohaterów warto się decydować. W tej grupie rozdziałów znalazły się także porady dotyczące właściwej rozgrywki, ze szczególnym uwzględnieniem staczanych walk. Druga część atlasu poświęcona została w całości kompletowanej w miarę rozwoju rozgrywki drużynie, prezentując pełne zestawienie dostępnych sojuszników wraz z wyszczególnieniem używanych przez nich mocy, jak również omawiając zasady nawiązywania znajomości (w tym romansów). Trzecia część atlasu jest zdecydowanie najobszerniejsza, omawiając w głównej mierze sposoby pozyskiwania i rodzaje dostępnych technologii. Oprócz tego w tej grupie rozdziałów znalazły się szczegółowe informacje na temat odnajdywania konkretnych surowców niezbędnych do opracowywania kolejnych wynalazków. Czwarta część atlasu wypełniona została różnorakimi listami. Zawiera ona między innymi zestawienie wszystkich planet i księżyców (wraz z omówieniem występowania na nich złóż i anomalii) oraz listę handlarzy i oferowanych przez nich przedmiotów (w tym ciekawych akcesoriów). Jacek „Stranger” Hałas Strona: 3 Mass Effect 2 (Atlas Świata) – Poradnik GRY-OnLine Podstawy N o w a a i m p o r t o w a n a p o s t a ć Wyboru czy chcesz grać nową postacią czy bohaterem zaimportowanym z pierwszej części serii musisz dokonać jeszcze przed przystąpieniem do zabawy. Jeśli tylko masz taką możliwość (zachowane postępy z gry) to zdecydowanie proponuję zdecydować się na ten drugi wariant. Granie „starą” postacią pozwoli Ci bowiem przenieść wszystkie podjęte decyzje, między innymi te najważniejsze, dotyczące losów Rady, Wrexa i Ashley/Kaidana. Nie musisz pamiętać swoich wcześniejszych decyzji, bo zostaniesz o nich poinformowany jeszcze przed rozpoczęciem zabawy. Nie musisz się na szczęście obawiać tego, że wybierając nową postać znajdziesz się na straconej pozycji, bo zabawa będzie równie ciekawa i nie ominą Cię żadne ważne questy. Ponadto nie zostaniesz całkowicie pozbawiony możliwości wpływu na wydarzenia z przeszłości, albowiem odpowiedzi udzielone podczas przelotu na stację Łazarz (prolog) wpłyną w pewnym stopniu na ukształtowanie rzeczywistości. Uwaga! Nawet jeśli wybierzesz importowaną postać to i tak będziesz mógł zmienić wygląd bohatera i jego klasę. Jedyne co pozostanie nienaruszone to jego/jej wcześniejsze wybory. Strona: 4 Mass Effect 2 (Atlas Świata) – Poradnik GRY-OnLine R o z p o c z ę c i e g r y n o w ą p o s t a c ią Jeżeli chcesz grać nową postacią to wystarczy wybrać z menu głównego opcję nowej gry i następnie ustalić płeć bohatera. Nie przejmuj się brakiem innych opcji, bo wyboru klasy i szczegółów wyglądu dokonuje się dopiero po ukończeniu krótkiego wstępu na pokładzie starej Normandii. Z menu głównego możesz wybrać opcję zabawy nową postacią lub importowaną (z pierwszej lub drugiej części – już po jej ukończeniu). Jeżeli rozpoczynasz grę po raz kolejny to pojawia się też możliwość importu dotychczasowego bohatera. Nic nie stoi oczywiście na przeszkodzie żeby zignorować tę opcję i rozpocząć od zera. Strona: 5 Mass Effect 2 (Atlas Świata) – Poradnik GRY-OnLine R o z p o c z ę c i e g r y i m p o r t o w a n ą p o s t a c ią Jeżeli po wybraniu nowej gry i opcji importu postaci z ME1 widzisz puste okno to oznacza to, iż musisz podpowiedzieć grze gdzie należy szukać zapisanych stanów gry z pierwszej części serii. Wykonuj w tym celu kolejne kroki: 1) Wyjdź z gry i wyjmij płytkę z napędu. 2) Włóż płytkę z grą do napędu i po pojawieniu się okna autostartu wybierz opcję konfiguracji (Configure). 3) Wybierz pole Zapisy gry, a następnie kliknij na przycisku Kopiuj zapisy gry z Mass Effect 1. 4) Musisz teraz odnaleźć katalog, w którym zapisane zostały stany gry. Domyślnie są one przetrzymywane na partycji systemowej: Windows XP – C:\Documents and Settings\nazwa_użytkownika\Moje dokumenty\BioWare\Mass Effect\Save Windows Vista i 7 – C:\Users\nazwa_użytkownika\Dokumenty\BioWare\Mass Effect\Save 5) Kliknij na przycisku OK (nie musisz zaznaczać pojedynczych plików, a jedynie wybrać właściwy katalog) i zamknij okno konfiguratora, potwierdzając chęć zapisania zmian. 6) Możesz już uruchomić ponownie grę, a tym razem stan gry powinien wyświetlić się na liście po wybraniu opcji importu. Po kliknięciu na przycisku kopiowania zapisów musisz odnaleźć katalog Save. Jest on w miejscu, w którym przetrzymywane są zapisane stany gry. Strona: 6 Mass Effect 2 (Atlas Świata) – Poradnik GRY-OnLine W a ż n e i n f o r m a c j e - Wybierając import postaci z pierwszej części Mass Effect zmuszony jesteś do rozwijania bohatera od zera. Oznacza to konieczność wznowienia przygody bez możliwości korzystania ze zdobytych wcześniej umiejętności i bez zgromadzonego ekwipunku. - W zależności od tego na jakim poziomie znajdowała się importowana postać możesz otrzymać startowy bonus punktów doświadczenia (maksymalnie 4000 punktów w przypadku postaci na 60 poziomie). - Decydując się na opcję importu możesz również liczyć na bonusy w postaci gotówki (150000 kredytów w przypadku postaci na 60 poziomie + dodatkowe kredyty jeśli postać była bardzo bogata) i surowców (10000 jednostek każdego surowca w przypadku postaci na 60 poziomie). Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Mass Effect 2 - atlas świata - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: