Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00337 010917 10755341 na godz. na dobę w sumie
Max Payne - poradnik do gry - ebook/pdf
Max Payne - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 52
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> akcja i strzelanki
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Max Payne to rewolucyjna gra akcji TPS powstała przy współpracy zespołów Remedy i 3D Realms. W grze wcielamy się w rolę tajnego agenta, ściganego przez wszystkie służby specjalne świata po tym jak posądzono go o zabicie własnego szefa.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wprowadzenie
-Część I - Rozdział 1
-Część I - Rozdział 2
-Część I - Rozdział 3
-Część I - Rozdział 4
-Część I - Rozdział 5
-Część I - Rozdział 6
-Część I - Rozdział 7
-Część I - Rozdział 8
-Część I - Rozdział 9
-Część II - Rozdział 1
-Część II - Rozdział 2
-Część II - Rozdział 3
-Część II - Rozdział 4
-Część II - Rozdział 5
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 23

Informacja o grze

Utrzymana w mrocznych klimatach noir widowiskowa strzelanka TPP. Wcielamy się w rolę tytułowego Maxa Payne, tajniaka pracującego agencji ds. narkotyków, ściganego przez wszystkie służby specjalne świata po tym jak posądzono go o zabicie własnego szefa.

Gra Max Payne, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku strzelanin. Tytuł wydany został w Polsce w 2001 roku i dostępny jest na platformach: PC, PS2, XBX, GBA. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny opis przejścia GRY-OnLine do gry Max Payne autor: Marcin „Fajek” Hajek (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Max Payne – Opi s przejścia GRY-OnLine S P I S T R E Ś C I Wprowadzenie _________________________________________________________ 3 Część I - Rozdział 1 _____________________________________________________ 4 Część I - Rozdział 2 _____________________________________________________ 7 Część I - Rozdział 3 ____________________________________________________ 10 Część I - Rozdział 5 ____________________________________________________ 14 Część I - Rozdział 6 ____________________________________________________ 16 Część I - Rozdział 7 ____________________________________________________ 18 Część I - Rozdział 8 ____________________________________________________ 20 Część I - Rozdział 9 ____________________________________________________ 22 Część II - Rozdział 1 ___________________________________________________ 23 Część II - Rozdział 2 ___________________________________________________ 24 Część II - Rozdział 3 ___________________________________________________ 26 Część II - Rozdział 4 ___________________________________________________ 29 Część II - Rozdział 5 ___________________________________________________ 30 Część III - Rozdział 1___________________________________________________ 32 Część III - Rozdział 2___________________________________________________ 34 Część III - Rozdział 3___________________________________________________ 36 Część III - Rozdział 4___________________________________________________ 39 Część III - Rozdział 5___________________________________________________ 41 Część III - Rozdział 6___________________________________________________ 43 Część III - Rozdział 7___________________________________________________ 45 Część III - Rozdział 8___________________________________________________ 48 Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o. (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 www.gry-online.pl Max Payne – Opis przejścia GRY-OnLine Wprowadzenie Max Payne to gra z gatunku TPS – Third Person Shooter. W zasadzie poza fabułą nie różnie się niczym od takich gier jak Tomb Raider czy Rune. Jedyną innowacją (pomijając grafikę) jest dodanie tzw. „trybu zwolnienia”. Jest to po prostu zwolnienie czasu na życzenie gracza. Najczęściej wykorzystujemy je podczas atakowania przeciwnika, gdyż łatwiej wtedy jest trafić i wykonać skomplikowane manewry. Poniżej kilka podstawowych rad, które być może pomogą Wam w grze: 1. Zawsze sprawdzaj zawartość wszelkiego rodzaju szafek, skrytek, szuflad, skrzyń. Zazwyczaj kryją się w nich apteczki (tzw. Painkillers), amunicja, granaty. 2. Staraj się rozwalać kartonowe pudła, bo również można w nich znaleźć powyższe przedmioty, najlepiej „gaz-rurką” lub kijem bejsbolowym, aby nie tracić amunicji 3. Wykorzystuj dostępną broń w zależności od sytuacji. Np. Desert Eagle jest bardzo celny i zarazem ma ogromną siłę ognia, idealny na pojedynczych przeciwników nieco oddalonych od Ciebie. Z kolei UZI i shotguna raczej powinno się stosować na krótkie dystanse. Zastosowanie karabinu snajperskiego jest chyba jasne. 4. Jeżeli nad głową Maxa pojawia się wykrzyknik, oznacza to, że jest coś do zrobienia w tym miejscu. Np. należy odebrać telefon, strzelić w coś, wysadzić, itp. To porady bardo ogólne. Podczas kilku pierwszych minut gry każdy już będzie wiedział „co i jak”. Tak więc zapraszam do solucji. Strona: 3 www.gry-online.pl Max Payne – Opis przejścia GRY-OnLine Część I - Rozdział 1 1. Grę zaczynamy na dachu biurowca... Ale dlaczego akurat tutaj? I skąd się wzięła broń w moim ręku i ta cała policja? 4. Moja żona... Dlaczego mi to zrobiłeś, dlaczego??? Umarła w moich ramionach 2. Aby wszystko stało się jasne, musimy cofnąć się o 3 lata, kiedy to pewnego popołudnia wróciłem zmęczony do domu rad, że zobaczę moją żonę i dziecko... 3. Coś jest nie tak... Wbiegam na górę, wtem w drzwiach od dziecięcego pokoju staje dwóch bandziorów, wyciągam moją Berettę i usuwam ich z drogi. Na łóżeczku leży moja zakrwawiona córeczka. Nie żyje. Boże, nieeeee........ Otwieram drzwi od sypialni i rozwalam ostatniego bandziora. 5. Przez prawie 3 lata 6. Wysiadłem i poszedłem do dochodziłem, kto i dlaczego zabił moją rodzinę. Teraz jest szansa abym się tego dowiedział. Muszę się spotkać z Alexem na stacji metra, bo ma dla mnie jakieś informacje. toalety. 7. Co tu się stało? Co robi ta krew na ścianach i podłodze? 8. Ktoś zamordował strażnika. Sprawdziłem szafki i znalazłem trochę amunicji i apteczek. 9. Wychodząc z toalety, spostrzegłem, że na peronie kręci się 2 bandziorów. To pewnie oni załatwili strażnika. Strona: 4 www.gry-online.pl Max Payne – Opis przejścia GRY-OnLine 13. Podążam korytarzem. Po lewej stronie za kratami czai się bandzior. Skręcam w prawo na kolejny peron. 10. Wyciągam moją Berettę... 11. Sprawa załatwiona. Podnoszę broń i idę szukać Alexa... Schodami na górę... 12. Zza rogu słyszę rozmowę i odgłosy strzałów. Wyskakuję opróżniając magazynek. 14. Odjeżdża jakiś pociąg. Na peronie nie widzę nikogo. Kieruję 15. W korytarzu kręci się facet ze strzelbą. Jednak mój Desert Eagle się w lewo. był nieco szybszy i nieco skuteczniejszy. 16. Cholera, aby tam się dostać potrzebny jest jakiś kod. Trudno, 17. Kolejny peron. Wyskoczyłem i z zaskoczenia załatwiłem jednego schodzę na dół schodami. gościa. Nie zauważyłem, że za plecami mam kolejnego i to ze strzelbą. Było gorąco, ale jakoś dałem sobie radę. Skierowałem się do drzwi gdzie zniknęła postać. 18. Było ciemno, więc działałem trochę na wyczucie. Efekt? Dwa trupy. Na koniec sprawdzam szafki, w których jest kilka sztuk amunicji. 19. Z pomieszczenia wiódł korytarz, który jak się okazało był zamknięty. Krat nie dało się ruszyć. Trudno wracam na peron i ruszam w przeciwną stronę. 20. Staję przed drzwiami do pomieszczenia Tylko dla personelu . Lepiej uważać, bo nigdy nic nie wiadomo. 21. Nie myliłem się! Jakiś gość trzymał koniec lufy przy głowie faceta z obsługi stacji. Wyjaśniłem temu pierwszemu, że popełnił błąd. Oczywiście przy pomocy Desert Eagla. Strona: 5 www.gry-online.pl Max Payne – Opis przejścia GRY-OnLine 22. Okazało się, że facet z obsługi zna kod do drzwi gdzie nie mogłem się dostać. Biegniemy tam razem. 23. Ledwie wpisał kod, drzwi się otworzyły i kilka strzałów z pomieszczenia powaliły strażnika. Dobrze, że w porę odskoczyłem. 24. Wpadam szturmem do pomieszczenia. 2 Strzały ze strzelby nie załatwiają sprawy. Chowam się za pulpitem, przeładowuję i kolejne 2 trupy. Nie mam pojęcia skąd ich się tylu bierze. 25. Za drzwiami po prawej stronie znajduje się pomieszczenie kontrolne. Wciskam przycisk po lewej, dzięki czemu prąd znowu jest w trakcji. 26. Wracam na peron i podchodzę do stojącego pociągu. Wsiadam. 27. Przekręcam zawór i pociąg zaczyna się poruszać. Hehe, nigdy nie byłem motorniczym. 28. Kilkaset metrów dalej, rozpędzony skład trafia na barykadę, która zostaje zniszczona. Na szczęście wychodzę z tego bez szwanku. 29. Ledwie wydostałem się ze sterty gruzu, gdy koło uszu przeleciało mi kilka pocisków. Wyciągnąłem dwie Beretty (tą druga zabrałem takiemu gościowi, co już jej nie potrzebował) i zlikwidowałem źródła zagrożenia. Było ich ze 4. Wchodzę do tunelu po lewej stronie. 30. Drzwi. Ale dokąd? Chyba prowadzą do opuszczonej części stacji... Strona: 6 www.gry-online.pl Max Payne – Opis przejścia GRY-OnLine Część I - Rozdział 2 1. Za tymi zardzewiałymi drzwiami są jakieś korytarze. To chyba opuszczona i zamknięta część metra. Chwileczkę... Słyszę jakieś głosy za rogiem... 2. Tak jak myślałem, ta sama banda, która sterroryzowała całą stację. Ale co oni robią w tej części? W każdym razie tych dwóch już nic nie powie. 4. Tak myślałem, że tutaj na mnie zaczeka. Co z tego, że byłem 5. To chyba najniżej położona część stacji. Woda sięga mi do sprytniejszy jak i tak wpadłem do kostek. Jest jakieś światło, ale są tego kanału z wodą. też koledzy z bronią. 3. Za każdym razem, gdy wchodzę do kolejnego pomieszczenia, robię to tak jakby za drzwiami stał ktoś, kto chce mnie zastrzelić. I zazwyczaj się nie mylę. Jednego załatwiłem, jednak drugi zwiał. 6. Jednego na szczęście załatwiłem z zaskoczenia (strzał w plecy zawsze jest zaskakujący), jednak z tymi dwoma musiałem się pobawić nieco dłużej. 7. O rany... Co to za eksplozja? O 8. Wszędzie światła. Przed chwilą 9. Idąc naprzód usłyszałem mało strop się nie zawalił. Co najmniej jakby ktoś zdetonował porządną porcję dynamitu. ktoś tu chyba był... kłótnię. Zakradłem się i schowałem za skrzyniami, czekając na rozwój wypadków... I nagle jeden z bandziorów zastrzelił drugiego! Dla mnie to tylko jeden przeciwnik mniej. Strona: 7 www.gry-online.pl
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Max Payne - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: