Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00717 010727 7484016 na godz. na dobę w sumie
Medialne lwy dla rekinów biznesu - ebook/epub
Medialne lwy dla rekinów biznesu - ebook/epub
Autor: Liczba stron: 200
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN Język publikacji: polski
ISBN: 978-8-3011-8584-8 Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> poradniki >> komunikacja i negocjacje
Porównaj ceny (książka, ebook (-18%), audiobook).
W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają:
Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI,  Marek Tejchman, dziennikarz TVN BIZNES,   Dariusz Bugalski, dziennikarz radiowej Trójki,  Bogusław Chrabota, redaktor naczelny dziennika Rzeczpospolita,  Anna Sekudewicz, reportażystka i zastępca redaktora naczelnego Radia Katowice,  Jacek Szmidt, redaktor naczelny Twojego Stylu,  Jolanta Fajkowska, dziennikarka TVP INFO,  Kamil Durczok, redaktor naczelny FAKTÓW TVN,   Dorota Niećko, dziennikarka Dziennika Zachodniego,  Wiktor Legowicz, dziennikarz ekonomiczny radiowej Trójki,  Arkadiusz Ekiert, dziennikarz ekonomiczny radiowej Trójki.  Jest to pierwsza publikacja na rynku, która pokazuje warsztat z punktu widzenia dziennikarzy. Każdy rozdział oprócz wywiadu zawiera podsumowanie z konkretnymi oraz praktycznymi poradami i wskazówkami trenera medialnego, które pozwolą Czytelnikowi zaistnieć w mediach, zbudować pozytywny wizerunek wśród klientów i kontrahentów, rozwinąć biznes i osiągnąć sukces.
Znajdź podobne książki

Darmowy fragment publikacji:






Pobierz darmowy fragment (epub)

Gdzie kupić całą publikację:

Medialne lwy dla rekinów biznesu
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: