Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
01047 011842 15974487 na godz. na dobę w sumie
Medieval II: Total War - Królestwa - poradnik do gry - ebook/pdf
Medieval II: Total War - Królestwa - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 297
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> strategiczne
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik zawiera zbiór informacji, wskazań na najprostsze rozwiązania/metodę przejścia wszystkich czterech kampanii dodatku „Mediewal II Total War – Królestwa”, dla każdej frakcji danej kampanii z osobna.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wstęp
-Zasady polityki
-Zasady bitwy (single player)
-Zachowanie AI podczas bitwy
-Zwiększanie i zmniejszanie Morale Armii
-Zwycięstwo w kampanii
-Warto wiedzieć
-Budownictwo i ekonomia uniwersalna
-Zasady bitwy (multi player)
-[TEUTONIC] Zakon Krzyżacki - Armia cz.1
-[TEUTONIC] Zakon Krzyżacki - Armia cz.2
-[TEUTONIC] Zakon Krzyżacki - Armia cz.3
-[TEUTONIC] Zakon Krzyżacki - Armia cz.4
-[TEUTONIC] Zakon Krzyżacki - Armia cz.5
-[TEUTONIC] Zakon Krzyżacki - Armia cz.6
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 100

Informacja o grze

Medieval II: Total War – Kingdoms jest pierwszym oficjalnym rozszerzeniem popularnej strategii, wydanej w 2006 roku i stanowiącej kolejną odsłonę bestsellerowego cyklu ze stajni Creative Assembly. Gracze mają więc okazję ponownie przenieść się w przeszłoś

Gra Medieval II: Total War - Kingdoms, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2007 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry Medieval II Total War - Kingdoms autor: Grzegorz „O.R.E.L.” Oreł Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. Producent Creative Assembly, Wydawca SEGA, Wydawca PL CD Projekt (c) 2008 GRY-OnLine S.A. należą do ich prawowitych właścicieli. Medieval II: Total War - Kingdoms – Poradnik GRY-OnLine S p i s t r e ś c i Wprowadzenie __________________________________________________ 3 Wstęp _____________________________________________________________________ 4 Użyteczne informacje przed rozpoczęciem którejkolwiek z kampanii _______________ 5 TEUTONIC CAMPAIGN ___________________________________________ 15 FRAKCJA I – Zakon Krzyżacki ________________________________________________ 15 FRAKCJA II – Wlk. Księstwo Litewskie ________________________________________ 50 FRAKCJA III – Królestwo Dani _______________________________________________ 74 FRAKCJA IV – Nowogród ____________________________________________________ 97 FRAKCJA V – Królestwo Polskie _____________________________________________ 117 FRAKCJA VI – Cesarstwo Niemieckie_________________________________________ 136 BRITANNIA CAMPAIGN____________________________________________ 155 FRAKCJA I – Anglia ________________________________________________________ 155 FRAKCJA II – Walia________________________________________________________ 167 FRAKCJA III – Szkocja _____________________________________________________ 174 FRAKCJA IV – IRLANDIA ___________________________________________________ 186 FRAKCJA V – Norwegia_____________________________________________________ 194 AMERICAS CAMPAIGN __________________________________________ 208 FRAKCJA I – Hiszpania _____________________________________________________ 209 FRAKCJA II – Aztekowie ___________________________________________________ 217 FRAKCJA III – Majowie ____________________________________________________ 221 FRAKCJA III – Apacze _____________________________________________________ 227 CRUSADES CAMPAIGN __________________________________________ 233 FRAKCJA I – Królestwo Jerozolimy __________________________________________ 234 FRAKCJA II – Królestwo Antiochii ___________________________________________ 244 FRAKCJA III – Królestwo Bizancjum _________________________________________ 256 FRAKCJA IV – Egipt________________________________________________________ 270 FRAKCJA V – Turcja _______________________________________________________ 283 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2008 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Wydawnictwo GRY-OnLine S.A. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Strona: 2 Medieval II: Total War - Kingdoms – Poradnik GRY-OnLine Wprowadzenie Strona: 3 Medieval II: Total War - Kingdoms – Poradnik GRY-OnLine W s t ę p Ciemne Chmury ponownie zawisły nad Europą (i nie tylko), tym razem przynosząc nam możliwość zagrania w czterech nowych kampaniach, w których znacznie poprawiono elementy realizmu w rozkładzie map świata gry, dynamiki prowadzonej kampanii oraz poziomu trudności. Poniższy poradnik zawiera zbiór informacji, wskazań na najprostsze rozwiązania/metodę przejścia wszystkich czterech kampanii dodatku Mediewal II Total War – Królestwa, dla każdej frakcji danej kampanii z osobna. Poradnik jest pisany z myślą o graczach, którzy już mieli do czynienia z podstawową wersją gry Mediewal II Total War. Grzegorz „O.R.E.L.” Oreł Strona: 4 Medieval II: Total War - Kingdoms – Poradnik GRY-OnLine U ż y t e c z n e i n f o r m a c j e p r z e d r o z p o c z ę c i e m k t ó r e j k o l w i e k z k a m p a n i i Z a s a d y P o l i t y k i Gdy pragniesz utrzymać stosunki pokojowe z przygraniczną frakcją oraz je polepszyć: - Nie koncentruj zbyt licznych sił wojskowych w garnizonach przygranicznych miast/zamków, powoduje to niezadowolenie frakcji, która graniczy z tak umocnioną prowincją. - Składaj daninę ( podarunki ), w postaci skromnych sum złota ( florenów), bądź w postaci „legendy mapy” ( działa nawet jeżeli jesteś w stanie wojny z tym, którego pragniesz „uspokoić” - Przyjmuj lecz nie proponuj z twej inicjatywy, propozycje umowy handlowej. Gdy tylko odwiedza cię dyplomata bądź księżniczka z tą propozycją, powinieneś wysuwać kontrofertę, typu „Przyjmiemy umowę handlową, jeżeli zapłacicie XXX” kwoty florenów. Pamiętaj jednak iż to ile zażądasz odbije się w efekcie na zadowoleniu/niezadowoleniu posłańca. Kwota akceptowana przez komputer oraz pozostawiająca go z nastrojem radości to suma do 500set florenów. Możesz żądać więcej z identycznym efektem, jeżeli posłaniec obcej frakcji przybywa bezpośrednio do jednego z twych uzdolnionych dyplomatów, bądź postaci kluczowych np. Generał - Jeżeli masz możliwość, zakładaj sojusze poprzez wydanie księżniczki, bądź wykorzystaj „wspaniałe” stosunki z uspokojonym już sąsiadem ( minimalny poziom stosunków między- frakcyjnych na sojusz to „dobre” ) - Przed planowanym atakiem na sojusznika, zerwij sojusz, prawa handlowe, dostęp wojskowy za pomocą dyplomaty ( twoja reputacja nie ucierpi ). Strona: 5 Medieval II: Total War - Kingdoms – Poradnik GRY-OnLine - Znakomitą metodą na polepszanie sytuacji między frakcyjnych, jest oddanie sąsiadowi w darze jednej z mało wartych, wysuniętych i podatnych na ataki prowincji, za przeciwległą granicą. Przy odrobinie szczęścia, frakcja zza przeciwległej granicy zaatakuje słabą prowincje twojego obdarowanego sąsiada. W ten sposób zyskasz wspólnego wroga z frakcją, z którą zamierzałeś polepszyć sytuacje polityczne. Koniecznie po zyskaniu wspólnego wroga z sojusznikiem, zaproponuj prawo dostępu wojskowego. Np. Przyjmijmy że grasz Turcją ( ciemnozielony kolor), i obawiasz się że królestwo Antiochii ( C ) – zaatakuje i odbierze Twą prowincje (A). Twoja frakcja to śmiertelny wróg Antiochii oraz Królestwa Jerozolimy, więc wysyłasz dyplomatę do Egiptu ( B ), którego sojusz i militarna pomoc znacznie ułatwiła by twój rozwój wewnętrzny kraju ( nie musiał byś obciążać się kosztami nadmiernej niepotrzebnej armii ). Oddajesz prowincje „A”, Egiptowi jako dar, w następnej propozycji ofiarujesz dostęp wojskowy. Odczekaj turę, po czym ponów rozmowy dyplomatyczne oraz zaproponuj umowę handlową oraz zażądaj dostępu wojskowego od Egiptu. Istotne jest to by stosunki w momencie żądania o dostęp wojskowy były na poziomie „wspaniałe”, bądź przynajmniej „ dobre” Co tracisz: – prowincje Co zyskujesz: – sojusznika z obustronnym dostępem wojskowym, który w najlepszym przypadku będzie bronił twoich zachodnich granic od oddanej prowincji (A), prowadząc aktywną wojnę z Królestwem Jerozolimy oraz Antiochii jednocześnie - Czas na ulepszanie ekonomi/handlu bez zbędnych wydatków na nadmierne wojsko Strona: 6 Medieval II: Total War - Kingdoms – Poradnik GRY-OnLine Z a s a d y b i t w y ( s i n g l e p l a y e r ) - prowadząc bitwy, pamiętaj że najważniejszym w potyczce, nie jest wykrwawienie armii wroga i swojej nawzajem tylko wywołanie efektu „paniki”, kiedy to armia wroga ucieka na całej linii. Zawsze kontynuuj pogoń póki to możliwe, tym samym przy odrobinie szczęścia i w miarę uczciwej propozycji jak na realia gry – oddaj wyłapanych za okup, chyba że preferujesz wygrywać na „szlachetnych” zasadach i wypuszczać jeńców ( znacznie utrudni ci to prowadzenie wojny, w przeciwieństwie do wypuszczenia za okup ) . - jeżeli komputer posiada sporą ilość formacji dystansowych, a sam preferujesz atak – wykorzystuj mięso armatnie np. chłopów lub inną podobnie tania jednostkę np. milicje. Komputer ma AI taki że otwiera ogień do tego co najbliżej ( wyjątek artyleria gdzie preferuje od razu strzelać w twojego generała ), i kontynuuje ten obstrzał niezależnie od znaczenia/wartości danej jednostki. Wykorzystuj to na swoją korzyść, skup ostrzał przeciwnika na bezwartościowych jednostkach łatwych do uzupełnienia, a elitarnymi w tym samym czasie atakuj swobodnie, zgodnie z twą wolą ( nie powinni ponieść znacznych strat od ostrzału). - Najlepsze składy twojej armii jeżeli chodzi o uniwersalność oraz skalę i przy tym w miarę realną bitwę: a. 4x Ciężka kawaleria, 2x Lekka Kawaleria , 4x Włócznicy, 2-4x ciężka piechota, 2x łucznicy lub kusznicy b. 2x Ciężka kawaleria, 2x Lekka kawaleria, 2x Włócznicy, 2x ciężka piechota, 2x łucznicy ( lub brak dystansowych ). Armie w składzie tego typu, odpowiednio dowodzone, są w stanie poradzić sobie niemal z każdą standardową armią komputera na poziomie trudności „średni/średni” , oraz nie wymagają kosmicznych kosztów utrzymania. ( W powyższej regule występuje zależność od tego jaką armią grasz, oraz z jakimi armiami walczysz, armie Europy Zachodniej specjalizują się w twardej obronie oraz twardym uderzeniu, jednak nie są tak mobilne/szybkie jak armie zachodu, gdzie do walki z takimi niezbędna jest spora ilość formacji do walki na dystans.) - Statystyki jednostek/formacji mogą być omylne. Dla przykładu porównajmy Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Medieval II: Total War - Królestwa - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: