Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00344 006170 13602510 na godz. na dobę w sumie
Mężczyzna od A do Z. Wydanie IV - ebook/pdf
Mężczyzna od A do Z. Wydanie IV - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 312
Wydawca: Sensus Język publikacji: polski
ISBN: 978-83-283-3706-0 Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> psychologia i filozofia >> psychologia >> uwodzenie
Porównaj ceny (książka, ebook (-20%), audiobook).

Bestsellerowy poradnik o mężczyznach, napisany przez faceta z myślą o kobietach!

Facet, jaki jest, każdy widzi

Czy zrozumienie mężczyzny rzeczywiście jest Ci potrzebne do szczęścia? Zresztą czego tu nie rozumieć? Nic nadzwyczajnego — chodząca góra mięśni, głowa w chmurach, przepełniona nieustającymi myślami o seksie, a pod względem emocjonalnym wieczne dziecko...

STOP! Drogie koleżanki, posługiwanie się stereotypami to droga donikąd!

Chcesz wiedzieć, co NAPRAWDĘ działa na mężczyzn? Masz ochotę nauczyć się ich uwodzić, rozkochiwać w sobie, sprawiać, by jedli Ci z ręki? Po przeczytaniu tej książki poczujesz się tak, jakby ktoś wreszcie zdjął Ci klapki z oczu. Zobaczysz męski świat w zupełnie nowym świetle. Dowiesz się też, jak przejąć pełną kontrolę nad swoim związkiem. Już nigdy nie będziesz musiała głowić się, o co chodzi Twojemu partnerowi!

To książka, na którą czekałaś całe życie!

...i nie ma w tym cienia przesady. To poradnik z prawdziwego zdarzenia, zdradzający sekrety męskiej natury, które Cię zaskoczą, a czasem i zaszokują. Pozwoli Ci zrozumieć mężczyznę, jego zachowania, oczekiwania i potrzeby. Kryje w sobie jeszcze jedną słodką tajemnicę:
Da Ci coś, czego nie znajdziesz w innych poradnikach!
Sprawi, że lepiej zrozumiesz samą siebie, rozwiniesz swoją kobiecość, nabierzesz pewności siebie i zaczniesz być postrzegana jako fascynująca, godna pożądania i piękna — bez względu na wiek czy wygląd! Tysiące zachwyconych kobiet, które przeczytały pierwsze wydanie książki, nie mogą się mylić!
Piotr Mart jest autorem poradników o tematyce psychologicznej i metafizycznej. Jego styl i prostota opisywania związków oraz różnic pomiędzy płciami sprawiają, że zyskuje coraz liczniejszą grupę oddanych czytelniczek. W poprzednim wydaniu poradnika Mężczyzna od A do Z autor jako pierwszy przeprowadził podział mężczyzn na wzrokowców i słuchowców — i jest to jedyny poradnik na rynku opisujący te różnice, jakże istotne z punktu widzenia każdej kobiety.
Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Wszelkie prawa zastrzeżone. Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione. Wykonywanie kopii metodą kserograficzną, fotograficzną, a także kopiowanie książki na nośniku filmowym, magnetycznym lub innym powoduje naruszenie praw autorskich niniejszej publikacji. Wszystkie znaki występujące w tekście są zastrzeżonymi znakami firmowymi bądź towarowymi ich właścicieli. Autor oraz Wydawnictwo HELION dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książce informacje były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowiedzialności ani za ich wykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne naruszenie praw patentowych lub autorskich. Autor oraz Wydawnictwo HELION nie ponoszą również żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania informacji zawartych w książce. Redaktor prowadzący: Barbara Lepionka Projekt okładki: Jan Paluch Materiały graficzne na okładce zostały wykorzystane za zgodą Shutterstock. Wydawnictwo HELION ul. Kościuszki 1c, 44-100 GLIWICE tel. 32 231 22 19, 32 230 98 63 e-mail: sensus@sensus.pl WWW: http://sensus.pl (księgarnia internetowa, katalog książek) Wydawnictwo Złote Myśli ul. Kościuszki 1c, 44-100 GLIWICE tel. 032 323 10 90 e-mail: kontakt@zlotemysli.pl WWW: http://zlotemysli.pl Drogi Czytelniku! Jeżeli chcesz ocenić tę książkę, zajrzyj pod adres http://sensus.pl/user/opinie?mezcz4 Możesz tam wpisać swoje uwagi, spostrzeżenia, recenzję. ISBN: 978-83-283-3376-5 Copyright © Helion 2017 Copyright © Złote Myśli 2017 Printed in Poland. • Kup książkę • Poleć książkę • Oceń książkę • Księgarnia internetowa • Lubię to! » Nasza społeczność Spis tre(cid:258)ci Wst(cid:218)p .................................................................................... 9 Wprowadzenie .................................................................... 13 1. Uwodzenie ..................................................................... 17 Czym jest uwodzenie? ......................................................................... 19 Obrazy ................................................................................................ 23 „Spontaniczno(cid:258)(cid:202) planowana” ............................................................... 24 Mimika twarzy a uwodzenie ................................................................ 32 Jak przytula(cid:202), by uwodzi(cid:202)? .................................................................. 36 Rzeczy, które sprawiaj(cid:200), (cid:285)e skuteczniej uwodzisz ................................. 37 Natura uwodzenia ............................................................................... 40 Jaki jest idea(cid:239) kobiety? ......................................................................... 43 Jak si(cid:218) porusza(cid:202), by przyci(cid:200)ga(cid:202) m(cid:218)skie spojrzenia? .............................. 47 Jak sta(cid:202) si(cid:218) bardziej kobiec(cid:200), po(cid:285)(cid:200)dan(cid:200) przez t(cid:239)umy m(cid:218)(cid:285)czyzn? ........... 49 Kobieta, która przyci(cid:200)ga uwag(cid:218) wi(cid:218)kszo(cid:258)ci m(cid:218)(cid:285)czyzn .......................... 52 Sztuka intrygowania m(cid:218)(cid:285)czyzny .......................................................... 58 Czym jest mi(cid:239)o(cid:258)(cid:202)? ................................................................................ 61 Rzeczy, które koniecznie musisz wiedzie(cid:202) o wzrokowcach .................... 64 Zanim przejdziemy do kolejnego rozdzia(cid:239)u .......................................... 67 Kiedy ko(cid:241)czy si(cid:218) etap uwodzenia? ....................................................... 70 2. Zrozumie(cid:202) m(cid:218)(cid:285)czyzn(cid:218) ................................................... 73 Jak dzia(cid:239)a wyobra(cid:283)nia wzrokowca? ...................................................... 75 Symbole w mi(cid:239)o(cid:258)ci ............................................................................... 77 Psychika m(cid:218)(cid:285)czyzny ............................................................................ 81 Potrzeby m(cid:218)skiej psychiki ................................................................... 87 Instynkt opieku(cid:241)czy m(cid:218)(cid:285)czyzny .......................................................... 89 Jak radzi(cid:202) sobie z m(cid:218)sk(cid:200) agresj(cid:200)? ......................................................... 91 Zazdro(cid:258)(cid:202) agresywna jako negatywny obraz .......................................... 97 Zazdro(cid:258)(cid:202) i zaborczo(cid:258)(cid:202) pozytywna ....................................................... 100 Rzeczy, jakie zapewne chcia(cid:239)aby(cid:258) wiedzie(cid:202) o m(cid:218)(cid:285)czyznach ................. 102 Poleć książkęKup książkę M(cid:218)(cid:285)czyzna od A do Z 3. (cid:191)ycie we dwoje ............................................................ 105 M(cid:218)(cid:285)czyzna jako przywódca stada ....................................................... 107 Negatywne obrazy ............................................................................ 111 Kiedy kobieta staje si(cid:218) przyjacielem m(cid:218)(cid:285)czyzny? ................................ 112 Gra w przetrwanie zwi(cid:200)zku ............................................................... 113 Jak m(cid:218)(cid:285)czyzna rozumie mi(cid:239)o(cid:258)(cid:202)? ......................................................... 115 Co jest dla m(cid:218)(cid:285)czyzny wa(cid:285)ne w mi(cid:239)o(cid:258)ci? ............................................ 117 Jak powróci(cid:202) do dobrych relacji z m(cid:218)(cid:285)em po k(cid:239)ótni? .......................... 118 Dlaczego m(cid:218)(cid:285)czyzna...? ..................................................................... 125 Cele m(cid:218)(cid:285)czyzny ................................................................................. 127 O czym m(cid:218)(cid:285)czyzna chcia(cid:239)by Ci powiedzie(cid:202), ale si(cid:218) wstydzi? ............... 128 Jak mówi(cid:202) m(cid:218)(cid:285)czy(cid:283)nie „kocham ci(cid:218)”? ................................................ 130 Jak wychowa(cid:202) sobie m(cid:218)(cid:285)czyzn(cid:218)? ........................................................ 132 Zasada niekonkurowania z m(cid:218)(cid:285)czyzn(cid:200) ............................................... 138 Dlaczego m(cid:218)(cid:285)czyzna Ci nie pomaga? ................................................. 141 Jak osi(cid:200)gn(cid:200)(cid:202) pomy(cid:258)lno(cid:258)(cid:202) finansow(cid:200) z m(cid:218)(cid:285)czyzn(cid:200) wzrokowcem? ........ 145 Pozwól mu poczu(cid:202) si(cid:218) m(cid:218)(cid:285)czyzn(cid:200) ...................................................... 146 4. Sztuka perfekcyjnej komunikacji z m(cid:218)(cid:285)czyzn(cid:200) .......... 149 Tajemnice skutecznej komunikacji w zwi(cid:200)zku ................................... 151 Naucz si(cid:218) zamienia(cid:202) negatywne emocje w pozytywne ........................ 156 Dlaczego m(cid:218)(cid:285)czy(cid:283)ni nie s(cid:239)uchaj(cid:200)? ...................................................... 157 Wzrokowiec zapomina, ale nie wybacza ............................................ 159 5. Zrozumie(cid:202) m(cid:218)skie emocje .......................................... 169 Najwa(cid:285)niejszy rozdzia(cid:239) tej ksi(cid:200)(cid:285)ki ...................................................... 171 Jakie zachowania kobiety przyczyniaj(cid:200) si(cid:218) do zwi(cid:218)kszenia poziomu negatywnych emocji u m(cid:218)(cid:285)czyzny? ........... 172 Nieustanna krytyka ........................................................................... 173 Jakie zachowania kobiety przyczyniaj(cid:200) si(cid:218) do spadku poziomu negatywnych emocji? ...................................... 173 Jakie zadanie stoi przed Tob(cid:200) ............................................................ 175 Studium przypadku ........................................................................... 178 Dlaczego to przede wszystkim kobieta powinna uczy(cid:202) si(cid:218) panowa(cid:202) nad emocjami? .................................... 180 Niezwyk(cid:239)y eksperyment psychologiczny ............................................ 181 Agresja to cz(cid:218)sto przejaw s(cid:239)abo(cid:258)ci i rozpaczy ...................................... 182 Dlaczego dotyk dzia(cid:239)a tak(cid:285)e na m(cid:218)(cid:285)czyzn? ........................................ 184 Gra w uwalnianie od negatywnych emocji ......................................... 184 Czynniki zewn(cid:218)trzne wp(cid:239)ywaj(cid:200)ce na zmian(cid:218) punktacji ...................... 188 Wa(cid:285)na uwaga dotycz(cid:200)ca dotyku ....................................................... 188 Uprzed(cid:283) go, mówi(cid:200)c mu, co go czeka ................................................ 191 6 Poleć książkęKup książkę Spis tre(cid:258)ci 6. Uwodzenie na odleg(cid:239)o(cid:258)(cid:202) ............................................. 193 Jak rozmawia(cid:202) przez telefon? ............................................................. 195 Jakie obrazy s(cid:200) atrakcyjne dla m(cid:218)(cid:285)czyzny? ......................................... 195 Wspominaj ....................................................................................... 196 Wzmocnienie pozytywne .................................................................. 196 Jak uwie(cid:258)(cid:202) m(cid:218)(cid:285)czyzn(cid:218) na odleg(cid:239)o(cid:258)(cid:202)? .................................................. 197 Jak utrzyma(cid:202) mi(cid:239)o(cid:258)(cid:202) m(cid:218)(cid:285)czyzny na odleg(cid:239)o(cid:258)(cid:202)? ................................... 199 7. Seks i erotyzm ............................................................. 201 Geneza skojarze(cid:241) ............................................................................... 203 Ca(cid:239)a prawda na temat m(cid:218)skich potrzeb, czyli jak zosta(cid:202) najlepsz(cid:200) kochank(cid:200) ................................................. 203 Kiedy i(cid:258)(cid:202) z nim do (cid:239)ó(cid:285)ka? .................................................................. 204 Obrazy tworzone automatycznie ....................................................... 204 Wzmocnienie pozytywne a zapach .................................................... 219 Kiedy i dlaczego m(cid:218)(cid:285)czyzna dopuszcza si(cid:218) zdrady? ............................ 220 8. Trudni m(cid:218)(cid:285)czy(cid:283)ni ....................................................... 223 M(cid:218)(cid:285)czyzna „Piotru(cid:258) Pan” ................................................................... 225 M(cid:218)(cid:285)czyzna „Pan Piotr” ...................................................................... 228 Zestawienie cech „Pana Piotra” i „Piotrusia Pana” ............................. 232 M(cid:218)(cid:285)czyzna s(cid:239)uchowiec ....................................................................... 233 Jak sprawdzi(cid:202), która pó(cid:239)kula mózgowa jest u Ciebie i u Twojego partnera dominuj(cid:200)ca? .................................................. 244 A je(cid:258)li ta ksi(cid:200)(cid:285)ka nie przypad(cid:239)a Ci do gustu? ..................................... 245 Mo(cid:285)esz by(cid:202) te(cid:285) kobiet(cid:200) uczuciow(cid:200) ..................................................... 246 Zestawienie cech wzrokowca i s(cid:239)uchowca ........................................... 246 Zestawienie cech s(cid:239)uchowca typu A i typu B ..................................... 247 9. Studia przypadków ..................................................... 249 Przypadek 1. Dlaczego on ci(cid:200)gle pyta mnie: „Za co mnie kochasz?”. To mnie tak irytuje! .................................. 251 Przypadek 2. Kiedy m(cid:218)(cid:285)czyzna jest du(cid:285)o m(cid:239)odszy ............................. 251 Przypadek 3. Dlaczego on zacz(cid:200)(cid:239) rozmow(cid:218) o naszej wspólnej przysz(cid:239)o(cid:258)ci, szybko przesta(cid:239) i ju(cid:285) nie wraca do tego tematu? ........... 252 Przypadek 4. Zapach malin ............................................................... 253 Przypadek 5. Kiedy m(cid:218)(cid:285)czyzn(cid:218) poch(cid:239)ania praca ................................ 253 Przypadek 6. Kiedy m(cid:218)(cid:285)czyzna staje si(cid:218) oboj(cid:218)tny .............................. 254 Przypadek 7. Dlaczego on tak ch(cid:218)tnie pomaga obcym, a w domu nawet nie kiwnie palcem? .............................................. 255 Przypadek 8. Jak rozmawia(cid:202) z m(cid:218)(cid:285)czyzn(cid:200), który jest chorobliwie zazdrosny? ................................................... 257 Przypadek 9. Dlaczego on si(cid:218) przy mnie nudzi? ................................. 258 7 Poleć książkęKup książkę M(cid:218)(cid:285)czyzna od A do Z Przypadek 10. Czyja to wina, (cid:285)e si(cid:218) k(cid:239)ócimy? .................................... 260 Przypadek 11. Jak przekona(cid:202) go do „posiadania dziecka” .................. 262 Przypadek 12. Kiedy kobieta nie rozpoznaje przygn(cid:218)bienia u m(cid:218)(cid:285)czyzny? ................................................................................. 263 Przypadek 13. Gdy kobieta i m(cid:218)(cid:285)czyzna s(cid:200) s(cid:239)uchowcami ................... 264 Przypadek 14. Jak sprawi(cid:202), by on o niej zapomnia(cid:239)? .......................... 266 Przypadek 15. Dlaczego on wypomina mi brak inteligencji? ............. 267 10. Na zako(cid:241)czenie ........................................................... 269 Petycja w imieniu m(cid:218)(cid:285)czyzn .............................................................. 271 11. Zako(cid:241)czenie ................................................................ 273 Bonusy ......................................................................... 277 a Uwodzenie SMS-em ....................................................................... 279 b Kiedy kobieta jest „obra(cid:285)alska” ..................................................... 290 c Jak pocieszy(cid:202) m(cid:218)(cid:285)czyzn(cid:218)? .............................................................. 293 d Jak skutecznie pocieszy(cid:202) nie tylko m(cid:218)(cid:285)czyzn(cid:218)? .............................. 295 e Czym jest ego? ............................................................................... 298 f Czego tak naprawd(cid:218) pragnie m(cid:218)(cid:285)czyzna? ....................................... 306 8 Poleć książkęKup książkę Uwodzenie Poleć książkęKup książkę M(cid:218)(cid:285)czyzna od A do Z 18 Poleć książkęKup książkę Uwodzenie Czym jest uwodzenie? Czy mo(cid:285)na kogo(cid:258) kocha(cid:202) i by(cid:202) w nim zakochanym? A je(cid:258)li mo(cid:285)na, to jak to jest mo(cid:285)liwe? Kiedy kochamy, a kiedy jeste(cid:258)my zakochani? I czy mo(cid:285)na by(cid:202) tylko zako- chanym, ale w gruncie rzeczy nie kocha(cid:202)? Otó(cid:285) mo(cid:285)na by(cid:202) i zakochanym, i kocha(cid:202). Mo(cid:285)na tak(cid:285)e kocha(cid:202) i nie by(cid:202) zakochanym, a nawet nienawidzi(cid:202) dan(cid:200) osob(cid:218), jednocze(cid:258)nie j(cid:200) kochaj(cid:200)c. Dzieje si(cid:218) tak, poniewa(cid:285) za mi(cid:239)o(cid:258)(cid:202) odpowiedzialne s(cid:200) uczucia, a za stan zakochania emocje. Uczucia — to tak naprawd(cid:218) tylko pi(cid:218)(cid:202) zmys(cid:239)ów: dotyk, s(cid:239)uch, powonie- nie, smak i wzrok. Kiedy odczuwasz zimno, to jest to uczucie: czujesz zimno. Kiedy odczuwasz ciep(cid:239)o, to tak(cid:285)e jest to uczucie: czujesz wtedy ciep(cid:239)o. To w(cid:239)a(cid:258)nie dzi(cid:218)ki uczuciom mo(cid:285)emy kocha(cid:202). Jednak sposób, w jaki kochaj(cid:200) kobieta i m(cid:218)(cid:285)czyzna, jest bardzo ró(cid:285)ny. U kobiety najbardziej aktywne zmys(cid:239)y (uczucia) to dotyk, smak, s(cid:239)uch i powonienie. To dzi(cid:218)ki tym czterem zmys(cid:239)om kobieta wie, (cid:285)e kocha b(cid:200)d(cid:283) nie. Natomiast u m(cid:218)(cid:285)- czyzny najbardziej aktywnym zmys(cid:239)em (uczuciem) jest wzrok. M(cid:218)(cid:285)czyzna (wzrokowiec) kocha dzi(cid:218)ki zmys(cid:239)owi wzroku. To mi(cid:218)dzy innymi dzi(cid:218)ki przewadze czterech aktywnych zmys(cid:239)ów kobieta z regu(cid:239)y mocniej kocha. Jest to te(cid:285) zrozumia(cid:239)e z punktu widzenia natury — gdyby nie (cid:239)atwo(cid:258)(cid:202) kobiety do obdarzania mi(cid:239)o(cid:258)ci(cid:200) potomstwa, szybko by si(cid:218) zniech(cid:218)- ca(cid:239)a, bior(cid:200)c pod uwag(cid:218) trudy wychowywania w(cid:239)asnych dzieci. Je(cid:258)li za(cid:258) matka nie mia(cid:239)aby cierpliwo(cid:258)ci przy wychowywaniu swego potomstwa, przetrwanie ca(cid:239)ego gatunku by(cid:239)oby zagro(cid:285)one. Emocje — to dziesi(cid:200)tki z(cid:239)o(cid:285)onych odczu(cid:202), jakie mo(cid:285)emy odbiera(cid:202) za pomoc(cid:200) aktywnych zmys(cid:239)ów. To w(cid:239)a(cid:258)nie emocje uwodz(cid:200) zarówno kobiety, jak i m(cid:218)(cid:285)czyzn. Do emocji mo(cid:285)emy zaliczy(cid:202) takie odczucia, jak szcz(cid:218)(cid:258)cie, poczucie bezpiecze(cid:241)stwa, strach, z(cid:239)o(cid:258)(cid:202), zaskoczenie, zdziwienie, podniecenie i wiele, wiele innych. Emocje s(cid:200) zazwyczaj bardzo nietrwa(cid:239)e. 19 Poleć książkęKup książkę M(cid:218)(cid:285)czyzna od A do Z To dlatego stan zakochania zwykle mija zdecydowanie szybciej ni(cid:285) mi(cid:239)o(cid:258)(cid:202). Je(cid:258)li emocje i mi(cid:239)o(cid:258)(cid:202) mo(cid:285)na do czego(cid:258) porówna(cid:202), to mi(cid:239)o(cid:258)(cid:202) by(cid:239)aby jak jednolicie i d(cid:239)ugo tl(cid:200)cy si(cid:218) p(cid:239)omie(cid:241) (cid:258)wiecy, a zakochanie jak eksplozja, która szybko wygasa. Mo(cid:285)na tak(cid:285)e zakocha(cid:202) si(cid:218) w konkretnej osobie (emocje), ale nigdy jej nie pokocha(cid:202) (uczucia). Ró(cid:285)nice w tym, jak postrzega rzeczywisto(cid:258)(cid:202) kobieta, a jak m(cid:218)(cid:285)czyzna, najlepiej ukaza(cid:202) na przyk(cid:239)adzie. Wybierz si(cid:218) w swej wyobra(cid:283)ni z m(cid:218)(cid:285)czyzn(cid:200) (wzrokowcem) do opuszczonego domu, w którym straszy. Wchodz(cid:200)c do takiego domu, Ty jako kobieta mog(cid:239)aby(cid:258) poczu(cid:202) przeci(cid:200)g — mro(cid:283)ny wiatr na swej skórze, który odczu(cid:239)aby(cid:258) jako zimno — i by(cid:239)oby to uczucie. Jednak za spraw(cid:200) zimna, jakie odczu(cid:239)aby(cid:258), mog(cid:239)aby(cid:258) poczu(cid:202) tak(cid:285)e strach i by(cid:239)aby to ju(cid:285) emocja. Odczuwanie zimna to uczucie, strach to emocja. Natomiast m(cid:218)(cid:285)czyzna, który przebywa(cid:239)by razem z Tob(cid:200) w tym samym pomiesz- czeniu, nie maj(cid:200)c tak wra(cid:285)liwej skóry jak Ty, najprawdopodobniej nie poczu(cid:239)by ani zimna (uczucia), ani — za jego spraw(cid:200) — strachu (emocji). Jednak gdyby w danym momencie ujrza(cid:239) zjaw(cid:218), wtedy najprawdopodobniej za spraw(cid:200) swojego zmys(cid:239)u wzroku poczu(cid:239)by strach, który oczywi(cid:258)cie by(cid:239)by emocj(cid:200). Strach spot(cid:218)gowa(cid:239)by jego doznania dzi(cid:218)ki adrenalinie, jak(cid:200) jego organizm zacz(cid:200)(cid:239)by wydziela(cid:202), co spowodowa(cid:239)oby, (cid:285)e wszystkie jego zmys(cid:239)y sta(cid:239)yby si(cid:218) bardziej wra(cid:285)liwe. Ca(cid:239)kiem mo(cid:285)liwe, (cid:285)e emocj(cid:218), jak(cid:200) jest strach, zacz(cid:200)(cid:239)by wówczas odczuwa(cid:202) wi(cid:218)kszo(cid:258)ci(cid:200) swoich zmys(cid:239)ów, w tym tak(cid:285)e dotykiem. Jak zastosowa(cid:202) t(cid:218) wiedz(cid:218) w praktyce? Jednym z najbardziej obrazowych zastosowa(cid:241), a jednocze(cid:258)nie bardzo praktycznych, jest seks. Kobieta, która w pierwszej kolejno(cid:258)ci wp(cid:239)ywa na m(cid:218)ski zmys(cid:239) wzroku, na przyk(cid:239)ad prezentuj(cid:200)c si(cid:218) m(cid:218)(cid:285)czy(cid:283)nie w uwodzi- cielskiej bieli(cid:283)nie, sprawia, (cid:285)e jego cia(cid:239)o zaczyna wytwarza(cid:202) adrenalin(cid:218), przez co jego pozosta(cid:239)e zmys(cid:239)y staj(cid:200) si(cid:218) bardziej pobudzone (wra(cid:285)liwe). Kobieta, która nie jest (cid:258)wiadoma tej wiedzy, gdy idzie z m(cid:218)(cid:285)czyzn(cid:200) do (cid:239)ó(cid:285)ka, w minimalnym stopniu oddzia(cid:239)uje na jego zmys(cid:239) wzroku, a skupia si(cid:218) bardziej na jego znacznie mniej aktywnych zmys(cid:239)ach, co sprawia, (cid:285)e dla m(cid:218)(cid:285)czyzny seks staje si(cid:218) czysto mechaniczny, poniewa(cid:285) wi(cid:218)kszo(cid:258)(cid:202) z jego zmys(cid:239)ów nie zostaje pobudzona. Kiedy zmys(cid:239) wzroku zostaje u m(cid:218)(cid:285)czyzny pobudzony, ten mo(cid:285)e otworzy(cid:202) si(cid:218) i na reszt(cid:218) zmys(cid:239)ów, przez co jego doznania zostaj(cid:200) zintensyfikowane. 20 Poleć książkęKup książkę Uwodzenie Zacznij od treningu odwagi By uwie(cid:258)(cid:202) jakiegokolwiek m(cid:218)(cid:285)czyzn(cid:218) — wiesz doskonale — trzeba posia- da(cid:202) odwag(cid:218), cho(cid:202)by po to, by móc spojrze(cid:202) w oczy temu, którego chcia- (cid:239)aby(cid:258) uwie(cid:258)(cid:202). W ko(cid:241)cu w jaki(cid:258) sposób musisz da(cid:202) mu zna(cid:202), (cid:285)e jeste(cid:258) nim zainteresowana — wtedy jest o wiele (cid:239)atwiej, a i m(cid:218)(cid:285)czyzna czuje si(cid:218) bardziej (cid:258)mia(cid:239)y. Mo(cid:285)esz by(cid:202) bardzo atrakcyjn(cid:200) kobiet(cid:200), ale je(cid:258)li jeste(cid:258) nie- (cid:258)mia(cid:239)a, to Twoja uroda b(cid:218)dzie dzia(cid:239)a(cid:202) tak, (cid:285)e (cid:285)aden sensowny m(cid:218)(cid:285)czyzna nie zainteresuje si(cid:218) Tob(cid:200). Zwyczajnie b(cid:218)dzie si(cid:218) ba(cid:239) — nie tyle Ciebie, co Twojej urody. Jedyni m(cid:218)(cid:285)czy(cid:283)ni, jacy b(cid:218)d(cid:200) Ci(cid:218) zaczepia(cid:202), to tacy, których akurat radz(cid:218) Ci unika(cid:202). By pozna(cid:202) Prawdziwych M(cid:218)(cid:285)czyzn, musisz, tak czy owak, wykaza(cid:202) si(cid:218) odrobin(cid:200) odwagi. Poni(cid:285)ej przedstawiam niezwykle skuteczne (cid:202)wiczenie, które pomo(cid:285)e Ci rozwin(cid:200)(cid:202) odwag(cid:218) do niespotykanych do tej pory rozmiarów. To (cid:202)wiczenie wypróbowa(cid:239)y ju(cid:285) dziesi(cid:200)tki nie(cid:258)mia(cid:239)ych kobiet, wypróbowa(cid:239)em je tak(cid:285)e i ja. (cid:109)wiczenia buduj(cid:200)ce odwag(cid:218) Etap pierwszy: mówienie ludziom „dzie(cid:241) dobry”. Zacznij mówi(cid:202) „dzie(cid:241) dobry” przypadkowo napotkanym przechodniom. Je(cid:258)li jeste(cid:258) osob(cid:200) wyj(cid:200)tkowo nie(cid:258)mia(cid:239)(cid:200), to zapewne przyjdzie Ci to z wielkim trudem. Pami(cid:218)taj jednak, (cid:285)e ani nikt Ci(cid:218) nie ugryzie, ani nawet (cid:283)le o Tobie nie pomy(cid:258)li. Ludzie b(cid:218)d(cid:200) zastanawia(cid:202) si(cid:218) tylko, sk(cid:200)d Ci(cid:218) znaj(cid:200), i b(cid:218)dzie im g(cid:239)upio, (cid:285)e nie poznali Ci(cid:218) odpowiednio wcze(cid:258)niej i byli zmuszeni odpowie- dzie(cid:202) Ci „dzie(cid:241) dobry” tu(cid:285) za Twoimi plecami, kiedy ju(cid:285) Ci(cid:218) min(cid:218)li. Kiedy mówienie „dzie(cid:241) dobry” (nawet gdy kto(cid:258) nie odpowiada) nie spra- wia Ci ju(cid:285) najmniejszego problemu, przejd(cid:283) do nast(cid:218)pnego etapu. Zacznij mówi(cid:202) „cze(cid:258)(cid:202)” przypadkowo spotykanym m(cid:218)(cid:285)czyznom w Twoim wieku. Na pocz(cid:200)tek proponuj(cid:218) Ci wybra(cid:202) m(cid:218)(cid:285)czyzn, którzy nie s(cid:200) w Twoim typie. Wtedy b(cid:218)dziesz mniej onie(cid:258)mielona ni(cid:285) na widok przystojnego m(cid:218)(cid:285)czyzny. Zapewniam Ci(cid:218), (cid:285)e jest to wyj(cid:200)tkowe (cid:202)wiczenie. Nie obawiaj si(cid:218) niczego. Kiedy ju(cid:285) poradzisz sobie i z tym, przejd(cid:283) do nast(cid:218)pnego etapu: zacznij mówi(cid:202) „cze(cid:258)(cid:202)” m(cid:218)(cid:285)czyznom, którzy Ci si(cid:218) podobaj(cid:200). 21 Poleć książkęKup książkę M(cid:218)(cid:285)czyzna od A do Z Na pocz(cid:200)tek staraj si(cid:218) to robi(cid:202) w taki sposób, jakby(cid:258) go zna(cid:239)a. Kiedy prze- chodzi obok Ciebie, powiedz mu „cze(cid:258)(cid:202)” i id(cid:283) dalej, nie czekaj(cid:200)c na odpo- wied(cid:283). Zrób to w taki sposób, by on my(cid:258)la(cid:239), (cid:285)e si(cid:218) znacie. Wprowad(cid:283) go w zak(cid:239)opotanie, (cid:285)e Ci(cid:218) nie rozpozna(cid:239), by odpowiednio wcze(cid:258)niej odpowie- dzie(cid:202) Ci tym samym. Nie zapomnij tak(cid:285)e o g(cid:239)(cid:218)bokim spojrzeniu i zniewa- laj(cid:200)cym u(cid:258)miechu. Kiedy opanujesz ju(cid:285) mówienie „cze(cid:258)(cid:202)” m(cid:218)(cid:285)czyznom, którzy Ci si(cid:218) podo- baj(cid:200), przejd(cid:283) do nast(cid:218)pnego etapu budowania swojej odwagi. Jest to etap mówienia „cze(cid:258)(cid:202)”, kiedy si(cid:218) nie poruszasz. Gdy jedziesz au- tobusem, stoisz na przystanku b(cid:200)d(cid:283) w kolejce, jeste(cid:258) na basenie i wsz(cid:218)- dzie tam, gdzie — gdy powiesz „cze(cid:258)(cid:202)” — on b(cid:218)dzie wiedzia(cid:239), (cid:285)e si(cid:218) nie znacie. Spójrz m(cid:218)(cid:285)czy(cid:283)nie w oczy, delikatnie si(cid:218) u(cid:258)miechnij i powiedz mu „cze(cid:258)(cid:202)”. Nie przejmuj si(cid:218), je(cid:258)li si(cid:218) zdarzy, (cid:285)e Ci nie odpowie. Ca(cid:239)kiem mo(cid:285)liwe, (cid:285)e jest jeszcze bardziej nie(cid:258)mia(cid:239)y ni(cid:285) Ty. Zreszt(cid:200) na tym etapie nikt ju(cid:285) Ci nie zarzuci, (cid:285)e jeste(cid:258) (b(cid:200)d(cid:283) by(cid:239)a(cid:258)) osob(cid:200) nie(cid:258)mia(cid:239)(cid:200). Teraz, je(cid:258)li chcesz, mo(cid:285)esz zada(cid:202) mu jakie(cid:258) pytanie, tak by rozpocz(cid:200)(cid:202) kon- wersacj(cid:218). Je(cid:258)li nie masz czasu na rozmow(cid:218), bo akurat czekacie na przy- stanku na autobus, to daj mu do zrozumienia, (cid:285)e chcesz si(cid:218) z nim umówi(cid:202). Je(cid:258)li jest ma(cid:239)o domy(cid:258)lny, spytaj go wprost, czy ma telefon, a wtedy Ty daj mu swój numer i powiedz: „Jak chcesz, to zadzwo(cid:241), mo(cid:285)e wybierzemy si(cid:218) na kaw(cid:218)?”. Nast(cid:218)pny etap rozwoju odwagi to pytanie o godzin(cid:218). Kiedy widzisz m(cid:218)(cid:285)- czyzn(cid:218), który Ci si(cid:218) podoba, podejd(cid:283) do niego i spytaj o godzin(cid:218). Gdy Ci odpowie, podzi(cid:218)kuj i (cid:239)adnie si(cid:218) u(cid:258)miechnij. Nie ma nic bardziej zach(cid:218)ca- j(cid:200)cego do rozwoju znajomo(cid:258)ci jak kobiecy u(cid:258)miech. O tym zreszt(cid:200) dowiesz si(cid:218) w dalszej cz(cid:218)(cid:258)ci tej ksi(cid:200)(cid:285)ki. Ostatni etap — mo(cid:285)na powiedzie(cid:202): dla osób zaawansowanych — to py- tanie m(cid:218)(cid:285)czyzny o godzin(cid:218), kiedy masz zegarek na r(cid:218)ku. Nie mo(cid:285)na ja(cid:258)niej da(cid:202) komu(cid:258) do zrozumienia, (cid:285)e jeste(cid:258) nim zainteresowana. Trzeba by(cid:202) kom- pletnym mato(cid:239)em (przepraszam za wyra(cid:285)enie, ale nikt mi nie mówi(cid:239), (cid:285)e w tej ksi(cid:200)(cid:285)ce musz(cid:218) by(cid:202) nadzwyczaj poprawny), by tego nie zrozumie(cid:202). Zatem... Podejd(cid:283) do niego i spytaj o godzin(cid:218). U(cid:258)miechnij si(cid:218) (cid:239)adnie i zach(cid:218)caj(cid:200)co, a odchodz(cid:200)c, mo(cid:285)esz dorzuci(cid:202): „A zegarek? Zepsu(cid:239) si(cid:218) (cid:45)”. 22 Poleć książkęKup książkę Uwodzenie To wszystko w temacie treningu odwagi. Wbrew pozorom jest to bardzo (cid:239)atwe, poniewa(cid:285) zaczynasz od najprostszego (cid:202)wiczenia i gdy zyskujesz odwag(cid:218), posuwasz si(cid:218) dalej. Kiedy dojdziesz do ostatniego etapu i przej- dziesz go pozytywnie — nie tylko staniesz si(cid:218) niezwykle odwa(cid:285)na, ale i (cid:258)wiat m(cid:218)(cid:285)czyzn stanie przed Tob(cid:200) otworem. Miej te(cid:285) na uwadze to, (cid:285)e odwa(cid:285)na kobieta jest wysoko ceniona w(cid:258)ród m(cid:218)(cid:285)czyzn. A wiesz dlaczego? W(cid:239)a(cid:258)nie: emocje! Kobieca odwaga wzbudza siln(cid:200) emocj(cid:218), jak(cid:200) jest zaskoczenie. Dlatego tak wa(cid:285)ne jest, by(cid:258) w kontaktach z m(cid:218)(cid:285)czyznami by(cid:239)a odwa(cid:285)na. Obrazy Zapewne s(cid:239)ysza(cid:239)a(cid:258) powiedzenie: „Jeden obraz jest wart tysi(cid:200)ca s(cid:239)ów”. Oczywi(cid:258)cie, (cid:285)e s(cid:239)ysza(cid:239)a(cid:258). Musisz tak(cid:285)e wiedzie(cid:202), (cid:285)e to zdanie doskonale pasuje do nas, m(cid:218)(cid:285)czyzn. Jeden obraz dla nas, m(cid:218)(cid:285)czyzn, jest wart tysi(cid:200)ce wypowiedzianych s(cid:239)ów. Obraz dla nas, m(cid:218)(cid:285)czyzn, jest tak cenny, bo zde- cydowana cz(cid:218)(cid:258)(cid:202) z nas jest wzrokowcami. Tutaj przypominaj(cid:200) mi si(cid:218) listy od Czytelniczek, które pisa(cid:239)y co(cid:258) w rodzaju: Teraz dopiero zrozumia(cid:239)am, co oznacza pojecie »wzrokowiec«, bo niby wszystkie o tym wiemy, ale nie wiemy, co z tego wynika... No w(cid:239)a(cid:258)nie. Wszystkie kobiety doskonale zdaj(cid:200) sobie spraw(cid:218) z tego, (cid:285)e m(cid:218)(cid:285)czy(cid:283)ni to wzrokowcy, ale wi(cid:218)kszo(cid:258)(cid:202) nie ma zielonego poj(cid:218)cia, co z tego wynika. A co z tego wynika? Wynika z tego tyle, (cid:285)e m(cid:218)(cid:285)czyzna wzrokowiec postrzega (cid:258)wiat przez pry- zmat obrazów. Tak(cid:285)e Ciebie postrzega w kategorii obrazów, jakie (cid:258)wia- domie b(cid:200)d(cid:283) nie(cid:258)wiadomie tworzysz w jego umy(cid:258)le. Ta ksi(cid:200)(cid:285)ka ma na celu nauczy(cid:202) Ci(cid:218) kontrolowa(cid:202) i tworzy(cid:202) pozytywne obrazy w umy(cid:258)le m(cid:218)(cid:285)czy- zny, tak by nie tylko go uwie(cid:258)(cid:202), ale i przyczyni(cid:202) si(cid:218) do poprawy Twoich relacji z m(cid:218)(cid:285)czyzn(cid:200). Co wi(cid:218)cej, czytaj(cid:200)c dalej, dowiesz si(cid:218), jak wiele niewybaczalnych b(cid:239)(cid:218)dów pope(cid:239)nia kobieta, zupe(cid:239)nie nie(cid:258)wiadomie tworz(cid:200)c w umy(cid:258)le m(cid:218)(cid:285)czyzny obrazy o zabarwieniu negatywnym. Kiedy sko(cid:241)czysz czyta(cid:202) t(cid:218) ksi(cid:200)(cid:285)k(cid:218), b(cid:218)dziesz potrafi(cid:239)a tworzy(cid:202) w umy(cid:258)le m(cid:218)(cid:285)czyzny obrazy pozytywne zupe(cid:239)- 23 Poleć książkęKup książkę M(cid:218)(cid:285)czyzna od A do Z nie (cid:258)wiadomie — i (cid:258)wiadomie b(cid:218)dziesz unika(cid:202) obrazów negatywnych. Wszystko po to, by zapanowa(cid:202) nad m(cid:218)(cid:285)czyzn(cid:200) w taki sposób, jaki sobie (cid:285)yczysz. „Spontaniczno(cid:258)(cid:202) planowana” Kiedy zda(cid:239)em sobie spraw(cid:218) z tego, jaki arsena(cid:239) wyci(cid:200)gaj(cid:200) kobiety prze- ciwko nam (niewinnym), m(cid:218)(cid:285)czyznom, nie tylko spodoba(cid:239)o mi si(cid:218) to, ale i zapragn(cid:200)(cid:239)em tych wra(cid:285)e(cid:241) znacznie wi(cid:218)cej! Odkry(cid:239)em, (cid:285)e kobiety stosuj(cid:200) co(cid:258), co nazwa(cid:239)em „spontaniczno(cid:258)ci(cid:200) planowan(cid:200)”, zupe(cid:239)nie (cid:258)wiadomie i z premedytacj(cid:200). Pos(cid:239)u(cid:285) si(cid:218) „spontaniczno(cid:258)ci(cid:200) planowan(cid:200)”, a zobaczysz, (cid:285)e nie b(cid:218)dzie wzro- kowca, którego nie da(cid:239)oby si(cid:218) uwie(cid:258)(cid:202). Czym jest „spontaniczno(cid:258)(cid:202) planowana”? To rodzaj spontaniczno(cid:258)ci, który jest z góry przemy(cid:258)lany. Z punktu widzenia m(cid:218)(cid:285)czyzny wygl(cid:200)da to jak prawdziwa spontaniczno(cid:258)(cid:202) i wywiera na nim pozytywny efekt. „Spontaniczno(cid:258)(cid:202) planowana” przeznaczona jest g(cid:239)ównie dla kobiet s(cid:239)uchow- ców, którym z trudem przychodzi bycie osob(cid:200) spontaniczn(cid:200), a które chcia(cid:239)yby uwodzi(cid:202) i wywiera(cid:202) pozytywny wp(cid:239)yw na m(cid:218)(cid:285)czyzn(cid:218). „Sponta- niczno(cid:258)(cid:202) planowana” tworzy konkretne obrazy w umy(cid:258)le m(cid:218)(cid:285)czyzny, które mog(cid:200) by(cid:202) zapami(cid:218)tane na dziesi(cid:200)tki lat. Ksi(cid:200)(cid:285)ka ta nie by(cid:239)aby kompletna (jako poradnik), gdybym nie przedstawi(cid:239) Ci konkretnych przyk(cid:239)adów spontaniczno(cid:258)ci, które mog(cid:200) by(cid:202) atrakcyjne z punktu widzenia m(cid:218)(cid:285)czyzny. Zapoznaj si(cid:218) z poni(cid:285)szymi przyk(cid:239)adami. Wiedz, (cid:285)e du(cid:285)a cz(cid:218)(cid:258)(cid:202) z nich zo- sta(cid:239)a z ogromnym powodzeniem sprawdzona przez rzesze kobiet. Zanim jednak przejd(cid:218) do konkretnych przyk(cid:239)adów, odpowiem Ci na pyta- nie, które by(cid:202) mo(cid:285)e chcia(cid:239)aby(cid:258) zada(cid:202), a mianowicie... Dlaczego m(cid:218)(cid:285)czyzna nie mo(cid:285)e Ci(cid:218) kocha(cid:202) tak(cid:200), jaka jeste(cid:258)? Spotka(cid:239)em si(cid:218) z tego typu zarzutami i musz(cid:218) Ci powiedzie(cid:202) jedno: jeste- (cid:258)my ró(cid:285)ni. Ka(cid:285)dy z nas ma inne potrzeby: kobiety inne, a m(cid:218)(cid:285)czy(cid:283)ni inne. Podczas gdy kobieta oczekuje od m(cid:218)(cid:285)czyzny kwiatów na urodziny, a nie na przyk(cid:239)ad zestawu do majsterkowania czy mikrofali, to m(cid:218)(cid:285)czyzna mo(cid:285)e 24 Poleć książkęKup książkę Uwodzenie oczekiwa(cid:202), (cid:285)e zadbasz o jego potrzeby, a na pocz(cid:200)tek zadbasz o to, by najpierw dowiedzie(cid:202) si(cid:218), jakie one s(cid:200). Tylko w ten sposób — gdy ka(cid:285)da ze stron zadba o potrzeby swojej drugiej po(cid:239)ówki — zwi(cid:200)zek mo(cid:285)e by(cid:202) trwa(cid:239)y i satysfakcjonuj(cid:200)cy. Przyk(cid:239)adów, jakie za chwil(cid:218) przytocz(cid:218), nie traktuj tak(cid:285)e jako rodzaju manipulacji m(cid:218)(cid:285)czyznami. Nie ma niczego z(cid:239)ego w tym, (cid:285)e dostarczasz m(cid:218)(cid:285)czy(cid:283)nie obrazów i zwi(cid:200)zanych z nimi emocji, jakich on potrzebuje. Wierz mi, nawet gdy powiesz mu, (cid:285)e robisz co(cid:258) z pe(cid:239)n(cid:200) premedytacj(cid:200), to i tak b(cid:218)dzie Ci wdzi(cid:218)czny tylko za to, (cid:285)e to robisz. My po prostu tego potrzebujemy, tak jak kobiety potrzebuj(cid:200) przytulania czy kwiatów jako symbolu mi(cid:239)o(cid:258)ci. Przyk(cid:239)ad pierwszy: „Fontanna” Wyobra(cid:283) sobie, (cid:285)e idziecie na spacer. Spacer planujesz w ten sposób, by na Waszej drodze napotka(cid:202) czynn(cid:200) fontann(cid:218). Kiedy na horyzoncie pojawia si(cid:218) fontanna, prosisz go, by zrobi(cid:239) Ci przy niej zdj(cid:218)cie. Niespodziewanie jednak zdejmujesz buty i wchodzisz do fontanny. Chlapiesz go wod(cid:200), za- chowujesz si(cid:218) niczym ma(cid:239)a dziewczynka nad brzegiem morza. Jeste(cid:258) ra- dosna i u(cid:258)miechni(cid:218)ta. Chcesz utrwali(cid:202) w jego umy(cid:258)le w(cid:239)a(cid:258)nie taki obraz: radosnej kobiety bawi(cid:200)cej si(cid:218) w fontannie. Przyk(cid:239)ad drugi: „W kroplach deszczu” Jest lato, wychodzicie na spacer. Nagle zaczyna pada(cid:202) przyjemny, ciep(cid:239)y deszcz. Jednak za Twoj(cid:200) namow(cid:200) nie kryjecie si(cid:218) przed nim. Pozwalasz, by deszcz zmoczy(cid:239) Was oboje. Unosisz d(cid:239)onie, delektuj(cid:200)c si(cid:218) ka(cid:285)d(cid:200) kropl(cid:200). Na koniec zdejmujesz buty i zaliczasz wszystkie napotkane ka(cid:239)u(cid:285)e. Cie- szysz si(cid:218). Chcesz, by zapami(cid:218)ta(cid:239) w(cid:239)a(cid:258)nie taki obraz: Ciebie radosnej, bawi(cid:200)- cej si(cid:218) w kroplach padaj(cid:200)cego deszczu. Przyk(cid:239)ad trzeci: „Kwiat we w(cid:239)osach” Wyobra(cid:283) sobie siebie z nim na spacerze, podczas którego przechodzicie obok kwiaciarni. Nagle zatrzymujesz si(cid:218) i w(cid:200)chasz kwiaty — dajesz mu jasno do zrozumienia, by kupi(cid:239) Ci jeden z nich. Wpinasz go sobie we w(cid:239)osy. Promieniejesz szcz(cid:218)(cid:258)ciem — w(cid:239)a(cid:258)nie taki obraz chcesz utrwali(cid:202) w jego umy(cid:258)le: u(cid:258)miechni(cid:218)tej kobiety z kwiatem we w(cid:239)osach. 25 Poleć książkęKup książkę M(cid:218)(cid:285)czyzna od A do Z Przyk(cid:239)ad czwarty: „Gra w koszykówk(cid:218)” Zaplanuj z nim wspóln(cid:200) zabaw(cid:218) — mo(cid:285)e to by(cid:202) gra w koszykówk(cid:218), w badmintona, wspólne wyj(cid:258)cie na rolki, rower, basen — ogólnie wszystko o charakterze sportowym. Ubierz si(cid:218) odpowiednio. M(cid:218)(cid:285)czyzna rzadko ma okazj(cid:218) zobaczy(cid:202) kobiet(cid:218) w stroju sportowym. W trakcie zaba- wy zaplanuj wiele „nieprzewidzianych” sytuacji, jak niewinny poca(cid:239)unek, który w gruncie rzeczy b(cid:218)dzie wykonany z pe(cid:239)n(cid:200) premedytacj(cid:200). Mo(cid:285)esz na przyk(cid:239)ad wzi(cid:200)(cid:202) jego d(cid:239)o(cid:241) i przy(cid:239)o(cid:285)y(cid:202) do swojego brzuszka, mówi(cid:200)c: „Zobacz, ile dzisiaj schud(cid:239)am”. Kontakt fizyczny mi(cid:218)dzy Wami wyda mu si(cid:218) zupe(cid:239)nie naturalny. Obrazy, jakie dzi(cid:218)ki temu utrwalisz w jego umy(cid:258)le, b(cid:218)d(cid:200) bezcenne. Przyk(cid:239)ad pi(cid:200)ty: „Kolacja” Poka(cid:285) mu, (cid:285)e lubisz ta(cid:241)czy(cid:202). Zapro(cid:258) go na kolacj(cid:218) do siebie. Gdy dzwoni do drzwi, Ty w(cid:239)a(cid:258)nie ko(cid:241)czysz gotowa(cid:202). Jeste(cid:258) ubrana do(cid:258)(cid:202) swobodnie: masz krótk(cid:200) spódniczk(cid:218) i podkoszulek na rami(cid:200)czkach (za(cid:239)ó(cid:285)my, (cid:285)e jest lato). Gotujesz, s(cid:239)uchaj(cid:200)c muzyki. Gdy w radiu puszczaj(cid:200) Twój ulubiony kawa(cid:239)ek, Ty powoli zaczynasz ta(cid:241)czy(cid:202) w rytm muzyki, zmys(cid:239)owo poru- szaj(cid:200)c biodrami. Spogl(cid:200)dasz na niego i widzisz u(cid:258)miech na jego twarzy. Podchodzisz, by zata(cid:241)czy(cid:202) przy nim, odwracasz si(cid:218) do niego ty(cid:239)em, tak by móg(cid:239) spojrze(cid:202) na ruchy Twych bioder... Nie wstyd(cid:283) si(cid:218) przy nim ta(cid:241)czy(cid:202). Nawet je(cid:258)li nie jeste(cid:258) zawodow(cid:200) tancer- k(cid:200), z pewno(cid:258)ci(cid:200) umiesz porusza(cid:202) biodrami, a ju(cid:285) samo to bardzo mu si(cid:218) spodoba. Niby bardzo spontaniczne, ale wiesz dobrze, (cid:285)e wszystko zaplanowa(cid:239)a(cid:258). Muzyka w radiu by(cid:239)a muzyk(cid:200) z p(cid:239)yty CD, strój, kolacja... Pami(cid:218)taj, to, co si(cid:218) liczy, to obrazy, jakie musisz utrwali(cid:202) w umy(cid:258)le m(cid:218)(cid:285)- czyzny. Wa(cid:285)ne jest, by by(cid:239)y to chwile wyj(cid:200)tkowe, które b(cid:218)d(cid:200) mu si(cid:218) koja- rzy(cid:202) wy(cid:239)(cid:200)cznie z Twoj(cid:200) osob(cid:200). Doskonale nadaje si(cid:218) do tego spontaniczno(cid:258)(cid:202), nawet je(cid:258)li b(cid:218)dzie zapla- nowana. Zreszt(cid:200) to nie b(cid:218)dzie mia(cid:239)o znaczenia, bo efekt, jaki dzi(cid:218)ki temu osi(cid:200)gniesz, b(cid:218)dzie znakomity. Pami(cid:218)taj: m(cid:218)(cid:285)czy(cid:283)ni s(cid:200) wzrokowcami — wobec tego obrazy maj(cid:200) dla nich decyduj(cid:200)ce znaczenie. Oto kolejne przyk(cid:239)ady. 26 Poleć książkęKup książkę Uwodzenie Przyk(cid:239)ad szósty: „Gwie(cid:283)dziste niebo” Wyobra(cid:283) sobie, (cid:285)e wychodzicie na spacer pó(cid:283)nym wieczorem b(cid:200)d(cid:283) noc(cid:200). Nad Wami rozpo(cid:258)ciera si(cid:218) gwie(cid:283)dziste niebo. Prosisz go, by poogl(cid:200)da(cid:239) z Tob(cid:200) gwiazdy. Zwracasz si(cid:218) do niego s(cid:239)owami: — Wiesz, mam ochot(cid:218) poogl(cid:200)da(cid:202) z tob(cid:200) gwiazdy. Chod(cid:283), po(cid:239)o(cid:285)ymy si(cid:218) tutaj na trawie... Kiedy si(cid:218) po(cid:239)o(cid:285)ycie, mo(cid:285)esz zacz(cid:200)(cid:202) komentowa(cid:202) widok, jaki si(cid:218) przed Wami roztacza. Mo(cid:285)esz go zapyta(cid:202), czy wie, jaka gwiazda znajduje si(cid:218) najbli(cid:285)ej naszego S(cid:239)o(cid:241)ca, a je(cid:258)li nie b(cid:218)dzie wiedzia(cid:239), to powiedz mu, (cid:285)e jest ni(cid:200) Alfa Centaura i znajduje si(cid:218) w odleg(cid:239)o(cid:258)ci 4,3 lat (cid:258)wietlnych. (Nie ma to jak zro- bi(cid:202) na m(cid:218)(cid:285)czy(cid:283)nie dobre wra(cid:285)enie). Nagle wsta(cid:241) i usi(cid:200)d(cid:283) mu na biodrach, (cid:239)api(cid:200)c jego d(cid:239)onie w nadgarstkach. Mo(cid:285)esz to skomentowa(cid:202) s(cid:239)owami: „No to w ko(cid:241)cu ci(cid:218) mam”. Mo(cid:285)esz go poca(cid:239)owa(cid:202) w sposób, jaki zapragniesz. Nast(cid:218)pnie mo(cid:285)esz powiedzie(cid:202) co(cid:258) podobnego do tego: „Oj, przepraszam, ca(cid:239)kowicie zapomnia(cid:239)am, (cid:285)e zas(cid:239)aniam ci widok na gwiazdy”. Ponownie po(cid:239)ó(cid:285) si(cid:218) obok niego. Teraz mo(cid:285)esz wzi(cid:200)(cid:202) jego d(cid:239)o(cid:241) i trzyma(cid:202) j(cid:200) w swojej. Po krótkiej przerwie mo(cid:285)esz powiedzie(cid:202) tak: „My(cid:258)la(cid:239)am, (cid:285)e to powiesz”. On najprawdopodobniej odpowie: „Co takiego?”. Wtedy powiedz: . „(cid:191)e jestem jedyn(cid:200) gwiazd(cid:200), na jak(cid:200) chcesz patrze(cid:202) — przez ciebie jestem ci(cid:200)gle zazdrosna”. Dalszy rozwój sytuacji b(cid:218)dzie ju(cid:285) zale(cid:285)a(cid:239) wy(cid:239)(cid:200)cznie od Was. Przyk(cid:239)ad siódmy: „Syrena” Wyobra(cid:283) sobie, (cid:285)e Twój m(cid:218)(cid:285)czyzna siedzi przed komputerem b(cid:200)d(cid:283) ogl(cid:200)- da telewizj(cid:218). Ty postanawiasz go oderwa(cid:202) od tego zaj(cid:218)cia, które nie za bardzo mo(cid:285)na nazwa(cid:202) zaj(cid:218)ciem. W kuchni w(cid:239)(cid:200)czasz p(cid:239)yt(cid:218) z nagranym odg(cid:239)osem syreny po(cid:285)arowej i walisz mocno w drzwi pokoju, krzycz(cid:200)c: „Kochanie, pali si(cid:218)!”. Kiedy on wstaje od komputera lub telewizora i biegnie sprawdzi(cid:202), co i gdzie si(cid:218) pali, Ty rzucasz mu si(cid:218) na szyj(cid:218) i za- czynasz go ca(cid:239)owa(cid:202). On, zaniepokojony, przez u(cid:258)cisk Twoich ust pyta do(cid:258)(cid:202) niewyra(cid:283)nie: „Gdzie si(cid:218) pali?”, a Ty odpowiadasz: „A, tamto, mo(cid:285)e zaczeka(cid:202). Mam tutaj ciekawsze zaj(cid:218)cie”. Pami(cid:218)taj, by si(cid:218) przy tym u(cid:258)mie- cha(cid:202), tak by si(cid:218) zorientowa(cid:239), (cid:285)e nic si(cid:218) nie pali, bo inaczej nie b(cid:218)dzie w sta- nie skupi(cid:202) si(cid:218) na Twoich poca(cid:239)unkach. Pó(cid:283)niej mo(cid:285)esz jeszcze wypróbowa(cid:202) ten chwyt kilka razy, jednak pewnie w ko(cid:241)cu to raczej Ty b(cid:218)dziesz musia(cid:239)a 27 Poleć książkęKup książkę M(cid:218)(cid:285)czyzna od A do Z do niego podbiega(cid:202). Wiedz jednak, (cid:285)e dzi(cid:218)ki temu oderwie si(cid:218) od swych nudnych czynno(cid:258)ci i skupi bardziej na Tobie. Ten przyk(cid:239)ad ma te(cid:285) jesz- cze inny pozytywny wyd(cid:283)wi(cid:218)k, polegaj(cid:200)cy na skojarzeniu. O tym dowiesz si(cid:218) jednak w jednym z nast(cid:218)pnych podrozdzia(cid:239)ów. Oto ostatni przyk(cid:239)ad, który mo(cid:285)e wyda(cid:202) Ci si(cid:218) bardzo kontrowersyjny. Jednak gdy przeczytasz komentarz znajduj(cid:200)cy si(cid:218) tu(cid:285) poni(cid:285)ej, zdasz sobie spraw(cid:218), dlaczego obraz infantylnej kobiety jest tak bardzo atrakcyjny dla m(cid:218)(cid:285)czyzny. Atrakcyjny pod warunkiem (cid:285)e na co dzie(cid:241) jeste(cid:258) po- wa(cid:285)na, bo akurat Twoje stanowisko tego wymaga. Przyk(cid:239)ad ósmy: „Kup mi kotka” Siedzisz sobie ze swoim m(cid:218)(cid:285)czyzn(cid:200) w pokoju i nagle si(cid:218) odzywasz: — Kochanie, kupisz mi ma(cid:239)ego kotka? — A po co ci kot? — zapyta Twój m(cid:218)(cid:285)czyzna. — (cid:191)eby by(cid:239)o weselej. B(cid:218)dzie robi(cid:239) „miau”, pi(cid:239) (cid:258)miesznie mleczko, ocie- ra(cid:239) si(cid:218) o nogi i robi(cid:239) siku i kupk(cid:218), gdzie popadnie, a Ty b(cid:218)dziesz mia(cid:239) ten zaszczyt po nim sprz(cid:200)ta(cid:202) — odpowiadasz mu. Zw(cid:239)aszcza ostatni argument o kupie go przekona. — Kochanie, zgód(cid:283) si(cid:218)! — mówisz — To prawie tak, jakby(cid:258)my mieli dziecko. W tym momencie mo(cid:285)esz przesta(cid:202) go namawia(cid:202) — to by(cid:239) tylko wst(cid:218)p do w(cid:239)a(cid:258)ciwej cz(cid:218)(cid:258)ci. Po kilku godzinach b(cid:200)d(cid:283) na drugi dzie(cid:241) wlewasz sobie troch(cid:218) mleka do p(cid:239)ytkiego talerza. Nast(cid:218)pnie wchodzisz do pokoju i mówisz: — Skarbie, chod(cid:283) szybko, poka(cid:285)(cid:218) Ci, czego si(cid:218) nauczy(cid:239)am! On idzie za Tob(cid:200) do kuchni, a tam czeka talerz z mlekiem. Mówisz: „Zo- bacz, czego si(cid:218) nauczy(cid:239)am” i zaczynasz pi(cid:202) mleko w sposób, w jaki ro- bi(cid:200) to kotki. Nachylasz si(cid:218) nad talerzem i g(cid:239)o(cid:258)no mlaskasz, pij(cid:200)c mleko samym j(cid:218)zykiem. Nast(cid:218)pnie prostujesz si(cid:218). Mleko cieknie Ci po brodzie, a Ty si(cid:218) do niego u(cid:258)miechasz najszerzej, jak potrafisz. Oblizujesz si(cid:218) w taki sam sposób, jak robi(cid:200) to kotki. Zataczasz swoim j(cid:218)zykiem ko(cid:239)a wokó(cid:239) ust, zlizuj(cid:200)c cz(cid:218)(cid:258)(cid:202) mleka z brody, dodajesz „miau” i nadal si(cid:218) u(cid:258)miechasz. Mo(cid:285)esz teraz przechyli(cid:202) dodatkowo g(cid:239)ow(cid:218). 28 Poleć książkęKup książkę Uwodzenie Mówisz: — Widzisz, jaka jestem zdolna? Za(cid:239)o(cid:285)(cid:218) si(cid:218), (cid:285)e Ty tak nie potrafisz! Teraz musisz go zmusi(cid:202), by spróbowa(cid:239) pi(cid:202) mleko w ten sam sposób jak Ty. Wejd(cid:283) mu na ambicj(cid:218), mówi(cid:200)c, (cid:285)e on akurat tego nie potrafi. Kiedy w ko(cid:241)cu pochyli si(cid:218) nad talerzem, Ty zrób to samo i zacznijcie pi(cid:202) mleko razem — jak dwa ma(cid:239)e kotki. Jak si(cid:218) ju(cid:285) wyprostuje, poca(cid:239)uj go bardzo nami(cid:218)tnie. Od tej pory mleko b(cid:218)dzie mu smakowa(cid:239)o zupe(cid:239)nie inaczej. Wieczorem, ale i nie tylko, mo(cid:285)esz mu powiedzie(cid:202) przed snem „miau”. Od tego dnia, kiedykolwiek powiesz mu „miau” lub obli(cid:285)esz usta tak jak robi to kotek, przywo(cid:239)asz w jego umy(cid:258)le ten obraz — gdy pijesz mle- ko z talerzyka niczym ma(cid:239)y kotek. Oczywi(cid:258)cie mo(cid:285)esz uzna(cid:202) ten przyk(cid:239)ad za bardzo infantylny. Mo(cid:285)esz go wr(cid:218)cz uzna(cid:202) za g(cid:239)upi i niedorzeczny. Jednak czytaj(cid:200)c dalej, zrozumiesz, dlaczego m(cid:218)(cid:285)czyzn(cid:218) poci(cid:200)ga infantylno(cid:258)(cid:202) u kobiet. Infantylno(cid:258)(cid:202) u kobiet jest tak poci(cid:200)gaj(cid:200)ca ze wzgl(cid:218)du na natur(cid:218) przywód- cy, jaka drzemie w wi(cid:218)kszo(cid:258)ci m(cid:218)(cid:285)czyzn. Natur(cid:200) przywódcy jest opie- kowanie si(cid:218) stadem, a w tym wypadku kobiet(cid:200) i rodzin(cid:200). Im bardziej je- ste(cid:258) bezbronna, tym bardziej on pragnie si(cid:218) Tob(cid:200) zaopiekowa(cid:202) — tym bardziej on ma mo(cid:285)liwo(cid:258)(cid:202) sprawdzi(cid:202) si(cid:218) w roli przywódcy. Kiedy powinna(cid:258) by(cid:202) infantylna? Kiedy Twoje stanowisko mo(cid:285)e negatywnie wp(cid:239)yn(cid:200)(cid:202) na Twój zwi(cid:200)zek z m(cid:218)(cid:285)czyzn(cid:200)? Wtedy, gdy Twoja praca wymaga kierowania lud(cid:283)mi. Je(cid:258)li jeste(cid:258) dyrektor- k(cid:200), nauczycielk(cid:200) b(cid:200)d(cid:283) je(cid:258)li zajmujesz jakiekolwiek stanowisko kierownicze, to musisz by(cid:202) (cid:258)wiadoma, (cid:285)e mo(cid:285)e to wp(cid:239)ywa(cid:202) negatywnie na Wasze relacje. By(cid:202) mo(cid:285)e ju(cid:285) nabra(cid:239)a(cid:258) nawyków i kiedy wracasz do domu, przy wej(cid:258)ciu przypominasz wojskowego dowódc(cid:218), który chcia(cid:239)by rzec: — Baczno(cid:258)(cid:202)! Co macie mi do powiedzenia, (cid:285)o(cid:239)nierzu? Haaaa? Prosz(cid:218) natychmiast zda(cid:202) mi tutaj raport, jak przebiega(cid:239)a wasza s(cid:239)u(cid:285)ba, kiedy mnie nie by(cid:239)o! A on patrzy si(cid:218) na Ciebie b(cid:239)agalnym wzrokiem i chcia(cid:239)by Ci powiedzie(cid:202), sk(cid:239)adaj(cid:200)c d(cid:239)onie w modlitewnym ge(cid:258)cie: 29 Poleć książkęKup książkę M(cid:218)(cid:285)czyzna od A do Z — Teraz ja, teraz ja. Daj mi troch(cid:218) porz(cid:200)dzi(cid:202). Prosz(cid:218)! Mo(cid:285)esz o tym nie wiedzie(cid:202), ale Twoje zachowanie (w du(cid:285)ej mierze ze wzgl(cid:218)du na Twoje stanowisko) zaczyna przypomina(cid:202) zachowanie przy- wódcy. Z drugiej strony oczekujesz od m(cid:218)(cid:285)czyzny opieki — jako od przy- wódcy stada. Musisz si(cid:218) zdecydowa(cid:202), kim w(cid:239)a(cid:258)ciwie chcesz by(cid:202), jak(cid:200) rol(cid:218) chcesz pe(cid:239)ni(cid:202) w stadzie. Wi(cid:218)cej o roli przywódcy i cz(cid:239)onka stada dowiesz si(cid:218) w jednym z dalszych rozdzia(cid:239)ów. Na ten czas musisz zapami(cid:218)ta(cid:202), (cid:285)e nie mo(cid:285)esz odgrywa(cid:202) dwóch ról jednocze(cid:258)nie: cz(cid:239)onka i przywódcy. B(cid:218)dzie Ci przy tym pomoc- na infantylno(cid:258)(cid:202), która pomo(cid:285)e m(cid:218)(cid:285)czy(cid:283)nie rozpozna(cid:202) w Tobie „bezbronn(cid:200) kobiet(cid:218)” (my wiemy, jak jest), któr(cid:200) on mo(cid:285)e si(cid:218) zaopiekowa(cid:202). Jak tworzy(cid:202) obrazy do „spontaniczno(cid:258)ci planowanej”? Tworzenie obrazów, za pomoc(cid:200) których mog(cid:239)aby(cid:258) uwodzi(cid:202) m(cid:218)(cid:285)czyzn(cid:218), wymaga pewnego rodzaju kreatywno(cid:258)ci. Mo(cid:285)esz si(cid:218) jej nauczy(cid:202). Nie jest to a(cid:285) takie skomplikowane. Wa(cid:285)ne, by(cid:258) pozna(cid:239)a pewne zasady, a pomy- s(cid:239)y z czasem same zaczn(cid:200) nap(cid:239)ywa(cid:202) Ci do g(cid:239)owy. Podstawow(cid:200) zasad(cid:200) kreatywno(cid:258)ci — tej, której Ty b(cid:218)dziesz akurat po- trzebowa(cid:239)a — jest kojarzenie. Na czym polega kojarzenie? Pozwól, (cid:285)e zademonstruj(cid:218) Ci to na przyk(cid:239)adzie. We(cid:283)my dwa s(cid:239)owa, na przyk(cid:239)ad: mleko i kot. Co mo(cid:285)e z tego powsta(cid:202)? Zobacz ostatni przyk(cid:239)ad sponta- niczno(cid:258)ci planowanej. Teraz we(cid:283) nast(cid:218)pne dwa s(cid:239)owa: truskawkowe konfitury i masa(cid:285). A co je(cid:258)li zaserwujesz m(cid:218)(cid:285)czy(cid:283)nie masa(cid:285) z u(cid:285)yciem truskawkowych konfitur? My(cid:258)lisz, (cid:285)e zapami(cid:218)ta to lepiej ni(cid:285) zwyk(cid:239)y masa(cid:285) przy u(cid:285)yciu tradycyjnego olejku? Je(cid:258)li odwa(cid:285)ysz mu si(cid:218) zaproponowa(cid:202) co(cid:258) takiego i wykonasz to, to jak my(cid:258)lisz, z czym b(cid:218)d(cid:200) mu si(cid:218) kojarzy(cid:239)y truskawki? By stworzy(cid:202) jaki(cid:258) atrakcyjny obraz, cz(cid:218)sto musisz wybra(cid:202) bardzo przy- padkowe s(cid:239)owa — nawet do tego stopnia, (cid:285)e poszukasz ich w s(cid:239)owniku, otwieraj(cid:200)c dwie (b(cid:200)d(cid:283) wi(cid:218)cej) zupe(cid:239)nie przypadkowe strony. Wtedy taki obraz mo(cid:285)e by(cid:202) rzeczywi(cid:258)cie atrakcyjny i niepowtarzalny. Na koniec proponuj(cid:218) Ci pewne (cid:202)wiczenie. Postaraj si(cid:218) stworzy(cid:202) scena- riusze do spontaniczno(cid:258)ci planowanej ze s(cid:239)ów: 30 Poleć książkęKup książkę Uwodzenie o Zabawa w chowanego, opaska na oczy i poca(cid:239)unek. o Taniec, muzyka i hipermarket. o Przymierzalnia i m(cid:218)ski garnitur. o Sklep meblowy i sypialne (cid:239)o(cid:285)e. o (cid:165)nieg i konkurencja. o Jadalne farby i kwiaty. o Karty do gry i poker. o Pistolety na wod(cid:218) i domowa wojna. o Gra i masa(cid:285). Pami(cid:218)taj, (cid:285)e kiedy bierzesz cz(cid:218)sto zupe(cid:239)nie przypadkowe s(cid:239)owa i starasz si(cid:218) po(cid:239)(cid:200)czy(cid:202) je w jak(cid:200)(cid:258) ciekaw(cid:200) histori(cid:218), to mobilizujesz swój umys(cid:239) do my(cid:258)lenia. O wiele trudniej jest wymy(cid:258)li(cid:202) cokolwiek, kiedy tylko zadajesz sobie pytanie: „Co by tutaj zrobi(cid:202) ciekawego, aby mu sprawi(cid:202) przyjem- no(cid:258)(cid:202)?”. Ile czasu to zajmuje? Zapewne zastanawiasz si(cid:218), ile czasu poch(cid:239)ania stworzenie jednego obrazu, jaki mog(cid:239)aby(cid:258) zastosowa(cid:202), by skutecznie uwodzi(cid:202) nim m(cid:218)(cid:285)czyzn(cid:218)? W moim przypadku na ka(cid:285)dy obraz „spontaniczno(cid:258)ci planowanej”, jaki tutaj przytoczy(cid:239)em, po(cid:258)wi(cid:218)ci(cid:239)em jeden dzie(cid:241). Pocz(cid:200)wszy od szukania odr(cid:218)b- nych s(cid:239)ów, które po(cid:239)(cid:200)czy(cid:239)em w skojarzenie, a pó(cid:283)niej w konkretn(cid:200) histori(cid:218). Na pocz(cid:200)tku mo(cid:285)e Ci to zaj(cid:200)(cid:202) wi(cid:218)cej czasu, jednak praktyka czyni mistrza i z czasem mo(cid:285)esz si(cid:218) spodziewa(cid:202) coraz wi(cid:218)kszej liczby atrakcyjnych pomy- s(cid:239)ów w coraz krótszym czasie. Nie zniech(cid:218)caj si(cid:218) na pocz(cid:200)tku, bo, jak sama si(cid:218) przekonasz, warto zaistnie(cid:202) w m(cid:218)skiej wyobra(cid:283)ni jako sponta- niczna kobieta! To tyle, je(cid:258)li chodzi o tworzenie przyk(cid:239)adów „spontaniczno(cid:258)ci planowanej” we w(cid:239)asnym zakresie. (cid:191)ycz(cid:218) Ci powodzenia. Czy wzrokowiec oczekuje od Ciebie powagi? Po pierwszym wydaniu tej ksi(cid:200)(cid:285)ki spotyka(cid:239)em si(cid:218) cz(cid:218)sto z zarzutami doty- cz(cid:200)cymi przyk(cid:239)adów „spontaniczno(cid:258)ci planowanej”: (cid:285)e nie s(cid:200) one odpo- wiednie do wieku i stanowiska ka(cid:285)dej kobiety. Je(cid:258)li masz w(cid:200)tpliwo(cid:258)ci, czy zamieszczone w tej ksi(cid:200)(cid:285)ce przyk(cid:239)ady s(cid:200) dla Ciebie odpowiednie, to 31 Poleć książkęKup książkę M(cid:218)(cid:285)czyzna od A do Z od razu chcia(cid:239)bym je rozwia(cid:202): wszystkie przyk(cid:239)ady s(cid:200) odpowiednie dla m(cid:218)(cid:285)czyzny wzrokowca, niezale(cid:285)nie od wieku. Zastanów si(cid:218) chwil(cid:218): czym nastoletnia kobieta jest w stanie uwie(cid:258)(cid:202) dojrza(cid:239)ego m(cid:218)(cid:285)czyzn(cid:218) wzrokowca? Czy naprawd(cid:218) my(cid:258)lisz, (cid:285)e powag(cid:200)? Wiedz, (cid:285)e nigdy nie mówi(cid:239)em, (cid:285)e po- winna(cid:258) wykaza(cid:202) si(cid:218) niepowag(cid:200) w sprawach powa(cid:285)nych. Przyk(cid:239)adowo nig- dy nie powiedzia(cid:239)bym, by(cid:258) zamkn(cid:218)(cid:239)a oczy, prowadz(cid:200)c auto, a do tego by(cid:258) pu(cid:258)ci(cid:239)a kierownic(cid:218), ryzykuj(cid:200)c (cid:285)yciem swoim i pasa(cid:285)erów, tylko po to, by wzbudzi(cid:202) w nim silne emocje. NIE! Rzecz w tym, by(cid:258) by(cid:239)a niepowa(cid:285)- na w sprawach, które nie wymagaj(cid:200) powagi, i by(cid:258) zachowa(cid:239)a powag(cid:218) w sprawach, które jej wymagaj(cid:200). Wtedy w istocie b(cid:218)dziesz atrakcyjn(cid:200) partnerk(cid:200) dla m(cid:218)(cid:285)czyzny wzrokowca. I nigdy nie pomy(cid:258)li on, (cid:285)e zrobi(cid:239)a(cid:258) co(cid:258) g(cid:239)upiego, gdy si(cid:218) specjalnie wyg(cid:239)upisz w sprawach zupe(cid:239)nie niewyma- gaj(cid:200)cych powagi. Tymczasem wiele kobiet s(cid:200)dzi, (cid:285)e atrakcyjna kobieta to taka, która zachowuje powag(cid:218), ogl(cid:200)daj(cid:200)c ze swoim partnerem komedi(cid:218) i mówi(cid:200)c: „Ale(cid:285) ten film jest g(cid:239)upi i niepowa(cid:285)ny”. Pami(cid:218)taj: nie m(cid:200)dro(cid:258)(cid:202) i powaga kobiety uwodz(cid:200) m(cid:218)(cid:285)czyzn(cid:218), a jej spontaniczno(cid:258)(cid:202) i bardzo cz(cid:218)sto dziewcz(cid:218)ce zachowanie. A m(cid:200)dro(cid:258)(cid:202) ewentualnie mo(cid:285)e budzi(cid:202) podziw i fa- scynacj(cid:218), ale nigdy nie uwiedzie (cid:285)adnego m(cid:218)(cid:285)czyzny. My gruboskórni...... M(cid:218)(cid:285)czyzna ma grubsz(cid:200) skór(cid:218), a do tego jest ona mniej wra(cid:285)liwa na dotyk. Naukowe (cid:283)ród(cid:239)a podaj(cid:200), (cid:285)e u m(cid:218)(cid:285)czyzny wra(cid:285)enia, jakie odbiera on po- przez skór(cid:218), s(cid:200) blisko siedmiokrotnie s(cid:239)absze ni(cid:285) te, które odbiera kobieta. Wi(cid:218)kszo(cid:258)(cid:202) kobiet, b(cid:218)d(cid:200)c nie(cid:258)wiadoma tego faktu, traktuje m(cid:218)(cid:285)czyzn(cid:218) tak, jak same chcia(cid:239)yby by(cid:202) traktowane, i dziwi si(cid:218), (cid:285)e to ani nie skutkuje, ani nie sprawia wi(cid:218)kszej przyjemno(cid:258)ci ich partnerom. U m(cid:218)(cid:285)czyzny zmys(cid:239) wzroku przejmuje funkcje zmys(cid:239)u dotyku, a dodat- kowo — co istotne — ma zasadnicze znaczenie. Pami(cid:218)taj o tym! Powróc(cid:218) do tego jeszcze wiele razy w dalszej cz(cid:218)(cid:258)ci niniejszej ksi(cid:200)(cid:285)ki. Mimika twarzy a uwodzenie Najwi(cid:218)kszym niepowodzeniem kobiety przy uwodzeniu m(cid:218)(cid:285)czyzny jest moment, gdy facet zamyka oczy i nie jest w stanie przypomnie(cid:202) sobie jej twarzy. A sam(cid:200) twarz o wiele (cid:239)atwiej zapami(cid:218)ta(cid:202), kiedy jest w ruchu (mimika), kiedy co(cid:258) wyra(cid:285)a i jest zmienna. 32 Poleć książkęKup książkę Uwodzenie Niech Twoja twarz zawsze co(cid:258) wyra(cid:285)a. Kiedy mówisz, kiedy co(cid:258) opowia- dasz, staraj si(cid:218) podkre(cid:258)la(cid:202) s(cid:239)owa odpowiedni(cid:200) mimik(cid:200). Je(cid:258)li masz du(cid:285)e oczy, mo(cid:285)esz je bardziej rozszerzy(cid:202), podkre(cid:258)laj(cid:200)c wag(cid:218) wymawianych s(cid:239)ów. Je(cid:258)li Twoim atutem s(cid:200) (cid:239)adne, d(cid:239)ugie rz(cid:218)sy, to mo(cid:285)esz dodatkowo zmys(cid:239)owo nimi zatrzepota(cid:202). Masz (cid:239)adne usta? Opowiadaj(cid:200)c co(cid:258), zw(cid:218)(cid:283) je, tak jakby(cid:258) chcia(cid:239)a go poca(cid:239)owa(cid:202). Dotknij swoich policzków, kiedy co(cid:258) opowiadasz — na przyk(cid:239)ad co(cid:258), co Ci(cid:218) przerazi(cid:239)o. Nie opowiadaj jak wy- k(cid:239)adowca na uczelni, bo po kilku minutach za(cid:258)nie... No chyba (cid:285)e to na do- branoc. Podnie(cid:258) g(cid:239)os albo mów przez chwil(cid:218) szeptem. Zobacz dwa filmy wideo, jakie znalaz(cid:239)em w internecie. Przedstawiaj(cid:200) one kobiet(cid:218), która mimik(cid:218) i sztuk(cid:218) gestykulacji opanowa(cid:239)a do perfekcji: www.martpiotr.com/filmy Stworzy(cid:239)em tak(cid:285)e kilka (cid:202)wicze(cid:241), które pomog(cid:200) Ci doskonali(cid:202) gestykulacj(cid:218) i mimik(cid:218) twarzy. (cid:109)wiczenie pierwsze Przygotuj sobie jaki(cid:258) ciekawy tekst. Mo(cid:285)e to by(cid:202) tekst o czym(cid:258), co Ci(cid:218) interesuje — tak by mog(cid:239)o to by(cid:202) tematem do rozmowy. Napisz go i wy- drukuj. Gdy masz ju(cid:285) gotowy tekst, przyklej go sobie do lustra i zerkaj(cid:200)c na niego, staraj si(cid:218) go opowiedzie(cid:202). Wyobra(cid:283) sobie, (cid:285)e w(cid:239)a(cid:258)nie rozma- wiasz ze swoim m(cid:218)(cid:285)czyzn(cid:200). U(cid:258)miechaj si(cid:218) na dziesi(cid:200)tki sposobów, opowia- daj(cid:200)c, oka(cid:285) zatroskanie, wzrusz si(cid:218)... Twórz to wszystko tylko dzi(cid:218)ki od- powiedniej mimice twarzy i barwie g(cid:239)osu. Ka(cid:285)da z min, które uda Ci si(cid:218) „stworzy(cid:202)”, b(cid:218)dzie nowym obrazem, jaki on zarejestruje. B(cid:218)dzie mia(cid:239) wra(cid:285)enie, jakby pozna(cid:239) dziesi(cid:200)tki kobiet, a to nadal b(cid:218)dziesz Ty — skromna, ale niezwykle uwodzicielska. (cid:109)wiczenie drugie Wyobra(cid:283) sobie, (cid:285)e Twoim zadaniem jest uwie(cid:258)(cid:202) cudzoziemca, który w ogóle Ci(cid:218) nie rozumie. Wiesz dobrze, (cid:285)e dla cudzoziemca nie b(cid:218)dzie istotne, co mówisz, ale jak mówisz. Je(cid:258)li ten ma si(cid:218) w Tobie zakocha(cid:202), to nie dlatego, (cid:285)e pi(cid:218)kne wypowiadasz s(cid:239)owa, ale dzi(cid:218)ki gestykulacji i mimice twarzy, jakiej u(cid:285)ywasz do wypowiadania tych(cid:285)e s(cid:239)ów. 33 Poleć książkęKup książkę M(cid:218)(cid:285)czyzna od A do Z (cid:109)wiczenie trzecie Postaraj si(cid:218) wyrazi(cid:202) poni(cid:285)sze stany wy(cid:239)(cid:200)cznie za pomoc(cid:200) oczu. Z(cid:239)o(cid:258)(cid:202), mi(cid:239)o(cid:258)(cid:202), zniecierpliwienie, zaciekawienie, zatroskanie, oburzenie, rado(cid:258)(cid:202), smutek, niewinno(cid:258)(cid:202), podniecenie, strach i zm(cid:218)czenie. Uda(cid:239)o si(cid:218)? By(cid:239)o trudno? Teraz b(cid:218)dzie Ci (cid:239)atwiej: dodaj do tego jeszcze usta. Wyra(cid:283) te same stany za pomoc(cid:200) ust i oczu. Kiedy sobie z tym poradzisz, na koniec do wyra(cid:285)enia jeszcze raz tych sa- mych stanów emocjonalnych u(cid:285)yj dodatkowo d(cid:239)oni. Wyra(cid:283) jeszcze raz to samo za pomoc(cid:200) gestykulacji i mimiki twarzy. Kiedy opanujesz to (cid:202)wicze- nie, staniesz si(cid:218) mistrzyni(cid:200) w uwodzeniu gestem i mimik(cid:200) twarzy. Trening magnetycznego spojrzenia Jest takie spojrzenie, które potrafi magnetycznie uwodzi(cid:202) m(cid:218)(cid:285)czyzn(cid:218). To spojrzenie zdradza, (cid:285)e jeste(cid:258) kobiet(cid:200) kreatywn(cid:200), pe(cid:239)n(cid:200) pomys(cid:239)ów, intere- suj(cid:200)c(cid:200)… To spojrzenie jest tak(cid:285)e obietnic(cid:200) wspania(cid:239)ego seksu. To spojrzenie pozwoli Ci nie tylko uwodzi(cid:202), ale i na przyk(cid:239)ad zdoby(cid:202) posa- d(cid:218) u pracodawcy, który od swoich pracowników oczekuje kreatywno(cid:258)ci. Na czym polega to magnetyczne spojrzenie? Pozwól, (cid:285)e Ci to wyt(cid:239)umacz(cid:218). Widzisz, gdy my(cid:258)limy, mo(cid:285)emy albo wspomina(cid:202) co(cid:258), co ju(cid:285) si(cid:218) wydarzy(cid:239)o, albo wyobra(cid:285)a(cid:202) sobie co(cid:258), co jeszcze nie mia(cid:239)o miejsca. Kiedy wspominasz, Twój wzrok skierowany jest w dó(cid:239). Przyk(cid:239)adowo kiedy ludzie si(cid:218) martwi(cid:200), maj(cid:200) zazwyczaj opuszczon(cid:200) g(cid:239)ow(cid:218) i wtedy my(cid:258)l(cid:200) o tym, co ju(cid:285) jest, co si(cid:218) wydarzy(cid:239)o. Mówi si(cid:218) te(cid:285): „Nosi(cid:202) g(cid:239)ow(cid:218) wysoko w chmurach” — i jest to prawda, poniewa(cid:285) cz(cid:239)owiek, który rozmy(cid:258)la o czym(cid:258), co jeszcze nie nast(cid:200)pi(cid:239)o, kie- ruje wzrok b(cid:200)d(cid:283) g(cid:239)ow(cid:218) do góry (w praw(cid:200) lub lew(cid:200) stron(cid:218)). Je(cid:258)li teraz zechcia(cid:239)aby(cid:258) kogo(cid:258) pocieszy(cid:202), mo(cid:285)esz to zrobi(cid:202), kieruj(cid:200)c jego uwag(cid:218) ku lepszej przysz(cid:239)o(cid:258)ci, a wi(cid:218)c ku wyobra(cid:285)eniem, które jeszcze nie zaistnia(cid:239)y. Wtedy z pewno(cid:258)ci(cid:200) b(cid:218)dzie musia(cid:239) unie(cid:258)(cid:202) g(cid:239)ow(cid:218), by sobie to wyobrazi(cid:202). To b(cid:218)dzie te(cid:285) znak dla Ciebie, (cid:285)e poprawia si(cid:218) jego nastrój. Jednak by wyobrazi(cid:202) sobie cokolwiek, a wi(cid:218)c u(cid:285)y(cid:202) swojej wyobra(cid:283)ni, nie potrzebujesz specjalnie unosi(cid:202) g(cid:239)owy. Wystarczy, (cid:285)e swój wzrok skierujesz w gór(cid:218) na ukos. 34 Poleć książkęKup książkę Uwodzenie By(cid:258) mog(cid:239)a doskonale opanowa(cid:202) to magnetyczne spojrz
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Mężczyzna od A do Z. Wydanie IV
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: