Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00368 007088 13416259 na godz. na dobę w sumie
Might  Magic: Clash of Heroes - Xbox 360 - poradnik do gry - ebook/pdf
Might Magic: Clash of Heroes - Xbox 360 - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 116
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> xbox 360 >> strategiczne
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do gry Might and Magic: Clash of Heroes zawiera opisy wszystkich dostępnych w grze zadań łowców nagród, artefaktów, jednostek specjalnych, zagadek bitewnych oraz zadań pobocznych, a także porady dotyczące trudniejszych starć i pojedynków.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wprowadzenie
-Opis przejścia
-Irollan (1)
-Irollan (2)
-Holy Griffin Empire (1)
-Holy Griffin Empire (2)
-Heresh (1)
-Heresh (2)
-Sheogh (1)
-Sheogh (2)
-Academy
-Misje łowców nagród
-Zadania poboczne
-Irollan
-Holy Griffin Empire
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 36

Informacja o grze

Odświeżona wersja przeboju z konsoli Nintendo DS. Autorzy połączyli grę logiczną z elementami RPG oraz strategii turowych i cały ten koktajl osadzili w realiach świata znanego z serii Might & Magic. Zabawa polega głównie na toczeniu walk w systemie turow

Gra Might & Magic: Clash of Heroes, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł premierę światową miał w 2011 roku i dostępny jest na platformach: NDS, PS3, Xbox 360, PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry Might Magic: Clash of Heroes autor: Michał „Kwiść” Chwistek (c) 2011 GRY-OnLine S.A. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. Producent Capybara Games, Wydawca Ubisoft należą do ich prawowitych właścicieli. Might Magic: Clash of Heroes – Poradnik GRY-OnLine S p i s t r e ś c i Wprowadzenie ___________________________________________________3 Opis przejścia ___________________________________________________4 Irollan ____________________________________________________________________ 4 Holy Griffin Empire ________________________________________________________ 26 Heresh ___________________________________________________________________ 37 Sheogh ___________________________________________________________________ 48 Academy _________________________________________________________________ 60 Misje łowców nagród _____________________________________________66 Irollan ___________________________________________________________________ 66 Holy Griffin Empire ________________________________________________________ 67 Heresh ___________________________________________________________________ 68 Sheogh ___________________________________________________________________ 69 Zadania poboczne _______________________________________________70 Irollan ___________________________________________________________________ 70 Holy Griffin Empire ________________________________________________________ 72 Heresh ___________________________________________________________________ 74 Sheogh ___________________________________________________________________ 77 Silver Cities _______________________________________________________________ 79 Jednostki Specjalne ______________________________________________81 Zagadki Bitewne ________________________________________________83 Irollan ___________________________________________________________________ 83 Holy Griffin Empire ________________________________________________________ 90 Heresh ___________________________________________________________________ 97 Sheogh __________________________________________________________________ 101 Artefakty ____________________________________________________ 105 Irollan __________________________________________________________________ 105 Holy Griffin Empire _______________________________________________________ 106 Heresh __________________________________________________________________ 107 Sheogh __________________________________________________________________ 108 Silver Cities ______________________________________________________________ 109 Mapy _______________________________________________________ 110 M1 Irollan _______________________________________________________________ 110 M2 Holy Griffin Empire ____________________________________________________ 111 M3 Heresh _______________________________________________________________ 112 M4 Sheogh ______________________________________________________________ 113 M5 Silver Cities ___________________________________________________________ 114 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2011 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. Wydawnictwo GRY-OnLine S.A. ul. Gabrieli Zapolskiej 16A, 30-126 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 www.gry-online.pl Strona: 2 Might Magic: Clash of Heroes – Poradnik GRY-OnLine Wprowadzenie Poradnik do gry Might and Magic: Clash of Heroes zawiera kompletny opis przejścia gry, wraz z poradami dotyczącymi trudniejszych starć i pojedynków. Oprócz tego obszerny fragment tekstu poświęcony został wszelkim występującym w grze znajdźkom. W poradniku znajdziesz opis wszystkich dostępnych w grze: – zadań łowców nagród – artefaktów – jednostek specjalnych – zagadek bitewnych – pozostałych zadań pobocznych. W dziale poświęconym zagadkom, oprócz opisów i ilustracji, umieszczone zostały krótkie filmiki, które precyzyjnie przedstawiają sposób rozwiązania bitewnych łamigłówek. W celu ułatwienia korzystania z poradnika, wprowadzone zostały różnokolorowe czcionki, oraz specjalne oznaczenia. Legenda: Kolor czerwony – wrogowie. Kolor pomarańczowy – jednostki bojowe, miejsca rekrutacji. Kolor zielony – elementy walki. Kolor niebieski – przedmioty. [1], [2] – znaki odwołujące do znajdujących się nad tekstem screenów. Jedynka oznacza obrazek po lewej, a dwójka po prawej stronie. Michał „Kwiść” Chwistek (www.gry–online.pl) Strona: 3 Might Magic: Clash of Heroes – Poradnik GRY-OnLine Opis przejścia I r o l l a n P r o l o g u e Gra rozpoczniesz w elfickim lesie Irollan, gdzie po krótkim wstępie wcielisz się w młodą łowczynie o imieniu Anwen [1]. Do poruszanie się po świecie możesz używać zarówno lewego analoga, jak i krzyżaka [2], a rozmowy z napotkanymi postaciami rozpoczniesz wciskając X. Na początku udaj się jedyną dostępną ścieżką na południe. Porozmawiaj z wszystkimi napotkanymi po drodze żołnierzami [1], a otrzymasz pierwszą jednostkę bojową – Huntera [2]. Idąc cały czas prosto dotrzesz do magicznego portalu, gdzie spotkasz Lady Delarę oraz jej córkę Nadię [1]. Porozmawiaj z nimi, a chwilę później rozpocznie się twoje pierwsza walka [2]. Strona: 4 Might Magic: Clash of Heroes – Poradnik GRY-OnLine Poznasz teraz podstawy prowadzenia pojedynków. W dolnej oraz górnej części ekranu znajdują się poziome linie. Po jednej na bohatera. Jeśli jakiś z żołnierzy je zaatakuje, zada obrażenia dowódcy wrogiego oddziału. Wojska przeciwnika znajdują się na górnej połowie pola walki, a twoja armia w jego dolnej części. Starcia prowadzone są w trybie turowym. Na strzałce pod twoją linią znajduje się cyfra wskazująca ile ruchów pozostało ci w danej turze. Strona: 5 Might Magic: Clash of Heroes – Poradnik GRY-OnLine Aby zaatakować przeciwnika musisz stworzyć tzw. attack formation, czyli ustawić obok siebie w linii pionowej trzy jednostki tego samego typu oraz koloru. Przesuwać możesz jednak jedynie oddziały żołnierzy znajdujących się na samym dole kolumny. Aby wykonać pierwszy atak, zaznacz zielonego Huntera po lewej stronie (mruga wokół niego niebieski kwadrat) wciskając X, a następnie ustaw go we wskazanym przez grę miejscu i ponownie wciśnij ten sam przycisk. Stworzysz w ten sposób pierwszą formację, tracąc jednocześnie jeden z ruchów (liczba na strzałce). Na jedną z jednostek tworzących formację pojawią się dwie cyfry. Górna wskazuje ilość tur pozostałych do ataku (charge time), a dolna ilość życia oddziału. Czas na wykonanie drugiego ruchu. Zaznacz żółtego Huntera stojącego na środku pola bitwy i przesuń go pod kolumnę wojska z lewej. Utworzysz w ten sposób kolejną formację i wykorzystasz ostatni ruch w tej turze. Chwilę później swoją turę rozpocznie przeciwnik. Strona: 6 Might Magic: Clash of Heroes – Poradnik GRY-OnLine Gdy skończy ruszać własnymi wojskami, ponownie przyjdzie kolej na ciebie. Tura rozpocznie się od ataku wykonanego przez przygotowane wcześniej formację. Łącznie zadadzą one demonowi 3 punkty obrażeń, gdyż jeden z ciosów został osłabiony przez stojącego po drugiej stronie stwora. Przeciwnikowi pozostanie jeden punkt zdrowia. Aby go dobić, musisz najpierw przyzwać posiłki. Zrób to, wciskając R2 lub L2. Na polu bitwy pojawią się nowe oddziały, ale pamiętaj, że stracisz w ten sposób jeden z dostępnych w tej turze ruchów. Kolejny wykorzystaj na przesunięcie zielonego Huntera do odpowiedniej kolumny. Ostatniego ruchu nie możesz niestety w żaden sposób wykorzystać, więc zakończ turę wciskając KWADRAT. Chwilę później walka dobiegnie końca, a ty zostaniesz zwycięzcą. W nagrodę twój bohater oraz biorący udział w walce typ jednostki otrzymają punkty doświadczenia. Jeśli uzbierasz ich odpowiednią ilość, zdobędziesz kolejny poziom doświadczenia, zwiększając w ten sposób posiadane statystyki. Po walce udaj się z powrotem na południe. Na brzegu strumyka napotkasz kolejnego demona. Zaatakuj go. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Might Magic: Clash of Heroes - Xbox 360 - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: