Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00359 005537 13606816 na godz. na dobę w sumie
Might  Magic: Heroes VI - Inferno - poradnik do gry - ebook/pdf
Might Magic: Heroes VI - Inferno - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 92
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Rok wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> strategiczne
Porównaj ceny (książka, ebook (-9%), audiobook).

Poradnik do gry Might & Magic: Heroes VI poświęcony frakcji Inferno zawiera kompletny opis przejścia kampanii demonów wraz ze wszystkimi wariantami i wyborami fabularnymi, szczegółowe opisy jednostek, budowli, zdolności oraz rozwój bohaterów.

Skrócona wersja spisu treści:
-[Inferno] Wprowadzenie
-[Kampania] 1 misja - Aniele, błysku
-[Kampania] 1 misja - mapy
-[Kampania] 2 misja - Groza symetrii
-[Kampania] 2 misja - mapy
-[Kampania] 3 misja - W gąszczach mroku
-[Kampania] 3 misja - mapy
-[Kampania] 4 misja - Małżeństwo nieba i piekła
-[Kampania] 4 misja - mapy
-[Rozwój miasta]
-[Budynki]
-[Jednostki] Maniak / opętany
-[Jednostki] Piekielny brytan / cerber
-[Jednostki] Sukkub / lilim
-[Jednostki] Reproduktor / matka roju
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 23

Informacja o grze

Might & Magic: Heroes VI to szósta część popularnej serii turowych strategii fantasy. Tym razem za grę odpowiada studio Black Hole Games, które stworzyło grę Warhammer: Mark of Chaos. Akcja Might & Magic: Heroes VI rozpoczyna się 400 lat przed wydarzeniam

Gra Might & Magic: Heroes VI, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry Might Magic: Heroes VI (Inferno) autor: Maciej „Czarny” Kozłowski Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. Producent Black Hole Games, Wydawca Ubisoft, Wydawca PL Ubisoft należą do ich prawowitych właścicieli. (c) 2011 GRY-OnLine S.A. Might Magic: Heroes VI – Poradnik GRY-OnLine S p i s t r e ś c i Wprowadzenie ___________________________________________________3 Kampania _______________________________________________________5 1 misja – Aniele, błysku _____________________________________________________ 6 1 misja – mapy ____________________________________________________________ 14 2 misja – Groza symetrii ____________________________________________________ 18 2 misja – mapy ____________________________________________________________ 28 3 misja – W gąszczach mroku _______________________________________________ 33 3 misja – mapy ____________________________________________________________ 42 4 misja – Małżeństwo nieba i piekła __________________________________________ 47 4 misja – mapy ____________________________________________________________ 52 Rozwój miasta __________________________________________________59 Budynki _______________________________________________________62 Mury _____________________________________________________________________ 62 Ratusz ___________________________________________________________________ 63 Jednostki _________________________________________________________________ 64 Specjalne _________________________________________________________________ 67 Inne _____________________________________________________________________ 68 Jednostki ______________________________________________________69 Maniak/opętany ___________________________________________________________ 69 Piekielny brytan/cerber ____________________________________________________ 71 Sukkub/lilim ______________________________________________________________ 73 Reproduktor/matka roju ___________________________________________________ 75 Dręczyciel/oprawca ________________________________________________________ 77 Niszczyciel/anihilator ______________________________________________________ 79 Czart/władca czartów ______________________________________________________ 81 Taktyka pola bitwy ______________________________________________84 Podstawy _________________________________________________________________ 84 Bitwa w polu ______________________________________________________________ 85 Oblężenie ________________________________________________________________ 87 Bohaterowie i ich rozwój __________________________________________88 Krew lub łzy ______________________________________________________________ 88 Umiejętności ______________________________________________________________ 90 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2011 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. Wydawnictwo GRY-OnLine S.A. ul. Gabrieli Zapolskiej 16A, 30-126 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 www.gry-online.pl Strona: 2 Might Magic: Heroes VI – Poradnik GRY-OnLine Wprowadzenie Piekło rządzi się swoimi zasadami. Są one równie pokrętne, brutalne i bezkompromisowe, jak i mieszkańcy samej otchłani. Większość demonów to istoty nie znające litości, za to doskonale czujące się podczas bitewnego zgiełku. Rzeźnie i gwałty to ich druga natura – nie potrzebują niczego więcej. Chaotyczny charakter tych istot jest widoczny gołym okiem: działają one w sposób nieprzemyślany, często zupełnie bezsensowny, kierując się jedynie rządzą krwi. Większość toczonych przez nie bitew to raczej serie indywidualnych pojedynków, niż teatr działań wojennych. Tylko najzdolniejsi z generałów potrafią zapanować nad tym dzikim żywiołem. Większość jednostek Inferno jest droższa od swoich odpowiedników w innych miastach – jest to jednak uzasadnione. Demony dysponują naprawdę morderczymi umiejętnościami, a jedynym ich celem jest unicestwienie przeciwnika. Z tej też przyczyny na ogół górują nad nim siłą ataku, szybkością a przede wszystkim – diabelskim szczęściem. Nikt w całym Ashanie nie może liczyć na uśmiech losu w równym stopniu, co rogate bestie. Generałowie kierujący piekielnymi zastępami zawsze doskonale znają charakter swoich podopiecznych – wiedzą, że chociaż potwory są silne, to jednak szybko padną w starciu z potężniejszym wrogiem. Niewielka ilość punktów życia oraz słaby pancerz to zdecydowanie największe wady demonów – dlatego też zdolny dowódca nie powinien narażać ich na zbyt duże niebezpieczeństwo. Na szczęście, każdy diabelski generał zawsze może liczyć na posiłki – głód demonów jest niespożyty, a kolejne ich zastępy zawsze chętnie przybędą na pole bitwy. Jeżeli więc wrota demonów zostaną otwarte, pewnym jest, że wyleją się z nich całe armie potworów. Dowodzenie armią szaleńców i bezlitosnych bestii – oto wyzwanie godne najznakomitszych spośród taktyków. Walka na czele diabłów to bardzo trudne zadanie – na szczęście w poradniku znalazły się wszystkie informacje niezbędne do zgłębienia istoty chaosu. Z a w a r t o ś ć n i n i e j s z e g o p o r a d n i k a Kompletna solucja do kampanii Inferno wraz ze wszystkimi jej wariantami i wyborami fabularnymi. Szczegółowe opisy jednostek i ich zastosowania na polu bitwy. Lista budowli dostępnych w miastach. Plan rozbudowy metropolii. Porady dotyczące rozwoju bohaterów. Opis czarów i umiejętności. Strona: 3 Might Magic: Heroes VI – Poradnik GRY-OnLine Uwaga: Poradniki Might Magic: Heroes VI dotyczą poszczególnych frakcji. • Prolog, mechanika, porady • Nekropolia: opis przejścia kampanii, jednostki, budynki, rozwój bohatera • Przystań: opis przejścia kampanii, jednostki, budynki, rozwój bohatera • Świątynia: opis przejścia kampanii, jednostki, budynki, rozwój bohatera • Inferno: opis przejścia kampanii, jednostki, budynki, rozwój bohatera • Twierdza i epilog: opis przejścia kampanii, jednostki, budynki, rozwój bohatera Dla ułatwienia nawigacji po poradniku, zastosowano oznaczenia kolorystyczne: Niebieski – umiejętności i czary Brązowy – jednostki Zielony – budynki Pomarańczowy – przedmioty Odniesienia do map zostały oznaczone w następujący sposób: (Mx, y), gdzie x oznacza numer mapy, a y pozycję na tejże mapie. Przykładowo oznaczenie (M3, 2) wskazuje, że na mapie 3 należy udać się w miejsce opatrzone liczbą 2. Maciej „Czarny” Kozłowski (www.gry–online.pl) Strona: 4 Might Magic: Heroes VI – Poradnik GRY-OnLine Kampania Kirył, najmłodszy syn zamordowanego księcia Sławoja, z nieznanych sobie przyczyn znalazł się w Sheoghu – samym środku piekła. Jak niedługo się okaże, wydarzenie to będzie miało ogromne znaczenie nie tylko dla rodu Gryfów, ale i całego Ashanu. Kirył jeszcze nigdy nie był tak zagubiony. Strona: 5 Might Magic: Heroes VI – Poradnik GRY-OnLine 1 m i s j a – A n i e l e , b ł y s k u Z a d a n i e g ł ó w n e : D u m a , u p r z e d z e n i e i d e m o n y Cele: zbadać okolicę, dotrzeć do Szponu Urgasha, pokonać Toghrula Nagroda: 20000 XP, pantofle trefnisia (+1 do ruchu na lądzie, +1 do przeznaczenia) Zadanie rozpoczynamy pośrodku mapy przygody (M1,1) – od razu dysponujemy miastem, w którym powinniśmy szybko wybudować komnaty pożądania (dzięki temu powiększymy armię Kiryła). Następnie musimy rozejrzeć się po okolicy – w ten sposób stoczymy kilka pierwszych walk, przyłączymy niewielkie zgrupowanie potworów oraz zdobędziemy tartak i kopalnie kamieni. Kiedy wyruszymy na południe, będziemy mogli wykonać misję Dwugłowe szczenięta (M1,2), a jeśli nogi poniosą nas nieco na wchód, natkniemy się na wrogiego herosa (M1,3), z którym przyjdzie stoczyć nam walkę (z łatwością go „rozstrzelamy” – nie ma powodu do zmartwień). W tym momencie aktywuje się misja Zła sława. Demonice zgotowały Kiryłowi miłe przyjęcie. Kiedy starcie zakończy się naszym sukcesem, dotrzemy do skrzyżowania, rozgałęziającego się na północ oraz południe. Zdecydowanie bardziej opłaca się obrać kierunek południowy, ponieważ czekają tam na nas nieco łatwiejsze wyzwania, szybciej też dotrzemy do neutralnego miasta, w którym będziemy mogli uzupełnić straty (oczywiście dopiero po skutecznym oblężeniu). Strona: 6 Might Magic: Heroes VI – Poradnik GRY-OnLine Witamy w domu. Sąsiedzi nie są zbyt gościnni. W dalszej kolejności powinniśmy zająć się eliminacją fioletowego gracza – dokładnie tak, jak zostało to opisane przy okazji zlecenia Zła sława. Dodatkowo możemy wykonać zadanie Czerwone szaleństwo (M1,4), dzięki któremu zyskamy możliwość rekrutacji maniaków. Kiedy obie te sprawy będziemy mieli już za sobą, przyjdzie nam zmierzyć się z Toghrulem – tym samym, którego pamiętamy z prologu gry. Aby dotrzeć do wroga, trzeba nam będzie przebyć daleką drogę na południowy wschód, gdzie mieszczą się zamknięte dotychczas wrota do królestwa wroga (M1,14). Fort numer jeden… …i numer dwa. Po przejściu przez bramę nad przepaścią, naszym oczom ukaże się fort (M1,15), który powinniśmy zdobyć bez większych kłopotów. Nieco na północy znajduje się siedziba dręczycieli (M1,16), których nareszcie będziemy mogli przyłączyć do naszej armii. Kiedy poczujemy się już odpowiednio silni, możemy wyruszyć dalej na północ, gdzie czeka nas kolejne oblężenie fortu (M1,17). Po splądrowaniu go, nie pozostanie nam nic innego, jak wyruszyć dalej, aż pod samo miasto Toghrula (M1,18). Tam czeka nas ciężka przeprawa z naprawdę silną armią byłego szamana – posiada on w swych zastępach wszystkie oddziały Inferno, łącznie z czartami! Z tej też przyczyny nie powinniśmy spieszyć się z dążeniem do ostatniej walki, lecz cierpliwie zbierać siły – posiadamy na tyle dużo zamków, że osiągnięcie znacznej przewagi liczebnej nad wrogiem nie powinno być szczególnie czasochłonne. Podczas samego oblężenia tradycyjnie powinniśmy postawić na ostrzał wroga, wspomagany przez szturm na bramy przy użyciu maniaków i piekielnych brytanów. Gdy twierdza ulegnie naszym siłom, czeka nas ostatnia, dość zaskakująca walka. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Might Magic: Heroes VI - Inferno - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: