Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00324 006328 13437713 na godz. na dobę w sumie
Might  Magic: Heroes VI - Nekropolia - poradnik do gry - ebook/pdf
Might Magic: Heroes VI - Nekropolia - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 91
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> strategiczne
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do gry Might and Magic: Heroes VI zawiera solucję do kampanii Nekropolii wraz ze wszystkimi jej wariantami i wyborami fabularnymi. Ponadto znajdują się w nim opisy jednostek, rozwoju metropolii, czarów i umiejętności oraz masa cennych porad.

Skrócona wersja spisu treści:
-[Nekropolia] Wprowadzenie
-[Kampania] 1 misja - Pasmo nieszczęść
-[Kampania] 1 misja - mapy
-[Kampania] 2 misja - Podróż do wnętrza
-[Kampania] 2 misja - mapy
-[Kampania] 3 misja - Prześwietlny świt
-[Kampania] 3 misja - mapy
-[Kampania] 4 misja - Pajęczy fortel
-[Kampania] 4 misja - mapy
-[Rozwój miasta]
-[Budynki]
-[Jednostki] Szkielet / kościany oszczepnik
-[Jednostki] Ghul / trupożerca
-[Jednostki] Duch / zjawa
-[Jednostki] Licz / arcylicz
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 23

Informacja o grze

Might & Magic: Heroes VI to szósta część popularnej serii turowych strategii fantasy. Tym razem za grę odpowiada studio Black Hole Games, które stworzyło grę Warhammer: Mark of Chaos.

Gra Might & Magic: Heroes VI, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry Might Magic: Heroes VI (Nekropolia) autor: Maciej „Czarny” Kozłowski Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. Producent Black Hole Games, Wydawca Ubisoft, Wydawca PL Ubisoft należą do ich prawowitych właścicieli. (c) 2011 GRY-OnLine S.A. Might Magic: Heroes VI – Poradnik GRY-OnLine S p i s t r e ś c i Wprowadzenie ___________________________________________________3 Kampania _______________________________________________________5 1 misja – Pasmo nieszczęść __________________________________________________ 6 1 misja – mapy ____________________________________________________________ 14 2 misja – Podróż do wnętrza ________________________________________________ 19 2 misja – mapy ____________________________________________________________ 27 3 misja – Prześwietlny świt _________________________________________________ 33 3 misja – mapy ____________________________________________________________ 40 4 misja – Pajęczy fortel ____________________________________________________ 46 4 misja – mapy ____________________________________________________________ 52 Rozwój miasta __________________________________________________57 Budynki _______________________________________________________60 Mury _____________________________________________________________________ 60 Ratusz ___________________________________________________________________ 61 Jednostki _________________________________________________________________ 62 Specjalne _________________________________________________________________ 65 Inne _____________________________________________________________________ 66 Jednostki ______________________________________________________68 Szkielet/kościany oszczepnik _______________________________________________ 68 Ghul/trupożerca ___________________________________________________________ 70 Duch/zjawa ______________________________________________________________ 72 Licz/arcylicz ______________________________________________________________ 75 Lamasu/gnijąca lamasu ____________________________________________________ 77 Wampir/władca wampirów _________________________________________________ 79 Namtaru/tkaczka przeznaczenia _____________________________________________ 81 Taktyka pola bitwy ______________________________________________84 Podstawy _________________________________________________________________ 84 Bitwa w polu ______________________________________________________________ 85 Oblężenie ________________________________________________________________ 86 Bohaterowie i ich rozwój __________________________________________87 Krew lub łzy ______________________________________________________________ 87 Umiejętności ______________________________________________________________ 89 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2011 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. Wydawnictwo GRY-OnLine S.A. ul. Gabrieli Zapolskiej 16A, 30-126 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 www.gry-online.pl Strona: 2 Might Magic: Heroes VI – Poradnik GRY-OnLine Wprowadzenie Nekropolia to frakcja, która ma za sobą wieloletnią tradycję w serii Heroes. Obecna od drugiej części cyklu, nieprzerwanie pozostaje jedną z najbardziej tajemniczych i niejednoznacznych nacji, którymi było nam dane zagrać. W szóstej odsłonie sagi obraz ten stał się jeszcze bardziej niejasny – nekromanci stali się nie tylko władcami nieumarłych, ale i buntownikami – prawdziwymi bojownikami o wolność. Zniewoleni dotychczas przez magów z Siedmiogrodu, postanowili wybić się na niepodległość – inwazja demonów okazała się ku temu doskonałą okazją. Magowie szukający zakazanej wiedzy, szaleńcy zafascynowani śmiercią, fanatyczni wyznawcy zapomnianej bogini – oto powszechny obraz nekromantów. Wydawać by się mogło, że są oni czystym złem, prawdziwą plagą Ashanu. Dlaczego jednak walczą z demonami? Czyżby ich pobudki były bardziej złożone? Dowodzenie armią nieumarłych to prawdziwe wyzwanie dla każdego generała. Bezduszne istoty będą słuchać tylko najpotężniejszych spośród magów i najodważniejszych wśród wojowników. W niniejszym poradniku zapisano wszystkie informacje niezbędne do tego, by zdobyć władzę nad śmiercią. Z a w a r t o ś ć n i n i e j s z e g o p o r a d n i k a Kompletna solucja do kampanii Nekropolii wraz ze wszystkimi jej wariantami i wyborami fabularnymi. Szczegółowe opisy jednostek i ich zastosowania na polu bitwy. Lista budowli dostępnych w miastach. Plan rozbudowy metropolii. Porady dotyczące rozwoju bohaterów . Opisy czarów i umiejętności. Strona: 3 Might Magic: Heroes VI – Poradnik GRY-OnLine Uwaga: Poradniki Might Magic: Heroes VI dotyczą poszczególnych frakcji. • Prolog, mechanika, porady • Nekropolia: opis przejścia kampanii, jednostki, budynki, rozwój bohatera • Przystań: opis przejścia kampanii, jednostki, budynki, rozwój bohatera • Świątynia: opis przejścia kampanii, jednostki, budynki, rozwój bohatera • Inferno: opis przejścia kampanii, jednostki, budynki, rozwój bohatera • Twierdza i epilog: opis przejścia kampanii, jednostki, budynki, rozwój bohatera Dla ułatwienia nawigacji po poradniku, zastosowano oznaczenia kolorystyczne: Niebieski – umiejętności i czary Brązowy – jednostki Zielony – budynki Pomarańczowy – przedmioty Odniesienia do map zostały oznaczone w następujący sposób: (Mx, y), gdzie x oznacza numer mapy, a y pozycję na tejże mapie. Przykładowo oznaczenie (M3, 2) wskazuje, że na mapie 3 należy udać się w miejsce opatrzone liczbą 2. Maciej „Czarny” Kozłowski (www.gry–online.pl) Strona: 4 Might Magic: Heroes VI – Poradnik GRY-OnLine Kampania Anastazja, najmłodsza córka księcia Sławoja, zamordowała swego ojca. Po tym, jak została skazana na śmierć i ścięta, nekromantka Sveltana postanowiła ją wskrzesić. Jak się wkrótce okaże, niepozorna dziewczynka stanie się niedługo jedną z najistotniejszych postaci w całym Ashanie. Strona: 5 Might Magic: Heroes VI – Poradnik GRY-OnLine 1 m i s j a – P a s m o n i e s z c z ę ś ć Z a d a n i e g ł ó w n e : P r z e s ł u c h a n i e i n k w i z y c j i Cele: wyjść na powierzchnię, znaleźć inkwizytorów Nagroda: +2 do obrony przed magią, 15000 XP Misję rozpoczynamy w podziemnej siedzibie Sveltany (M2,1) – cioteczka postanowiła wprowadzić nas w arkana sztuki nekromanckiej. Nie mamy za bardzo wyboru – musimy podążyć ścieżką ciemności. Każdy chciałby mieć taką ciotkę. Chociaż jej mieszkanie nie wygląda zachęcająco. Kiedy rozejrzymy się nieco po lochu, dostrzeżemy grupę ghuli, które chętnie przyłączą się do naszego oddziału. Następnie powinniśmy zwiedzić cały korytarz – czeka nas tam kilka potyczek ze słabymi przeciwnikami oraz sporo sojuszników, którzy postanowią wesprzeć naszą sprawę. Ghule będą dla nas bardzo przydatne. Dzięki nim wydobędziemy się z lochu. Ostatecznie dotrzemy do schodów prowadzących na powierzchnię krainy (M2,X). Tam czeka nas seria walk z niewielkimi zgrupowaniami wroga – nie ma się czym przejmować. Zajmowanie kopalni przeciwnika nie ma żadnego sensu – i tak znajdują się one w jego strefie kontroli, przez co nie będziemy mogli ich zachować. Dlatego też powinniśmy podążać jedyną możliwą ścieżką i torować sobie drogę przemocą. Strona: 6 Might Magic: Heroes VI – Poradnik GRY-OnLine To nie prawda, że biali nie potrafią skakać. Prędzej czy później, zostaniemy zaatakowani przez oddział inkwizycji – pochodzi on z miasta na północy (M1,1), które powinniśmy jak najszybciej zdobyć i skonwertować (podstawą jest wdarcie się do miasta ghulami i wspieranie ich przy pomocy szkieletów). Nieopodal samego zamku znajdziemy grób (M1,2), w którym inkwizytorzy chowają swoje ofiary – wiąże się z nim zadanie poboczne Duchy wojny. Przeciwnik nie ma z nami żadnych szans. Następnie powinniśmy skierować się na zachód – tam, po serii potyczek, dotrzemy do zejścia do podziemi (wcześniej warto odwiedzić cyklopy na północy – strzegą potężnego artefaktu pożeracz dusz; M1,3). Po tym, jak zagłębimy się w ciemnościach, czeka nas kilka niezbyt wymagających walk z oddziałami Przystani. Na naszej drodze spotkamy też ducha (zadanie Przypadkowa ofiara; M2,2), po rozmowie z którym będziemy mogli rekrutować te istoty w naszych zamkach. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Might Magic: Heroes VI - Nekropolia - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: